اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه کجراه ثامن | راهنمای خرید با قیمت عالی

پارچه کجراه ثامن

پارچه کجراه ثامن از منسوجات مرغوب و با کیفیت بالایی است که در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شود. به عنوان ماده اولیه مراکز تولیدی ها به کار می رود؛ به همین جهت نیاز است که حتما این پارچه به شکل مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و مراکز پخش عمده تهیه شود.

پارچه کجراه یکی از نمونه های نام آشنا و شناخته شده در فروشگاه های مختلف است؛ چرا که از این پارچه برای مصارف گوناگونی استفاده می کنند و اغلب خیاطان و افراد حرفه‌ ای در این حوزه ها می دانند که ویژگی ‌های خاص این پارچه چیست؟

در هنگام تهیه پارچه کجراه بهتر است به شکل کامل مشخصات و ویژگی های آن را بدانید تا در بین تنوع بالای برندهای موجود در بازار بتوانید بهترین پارچه را متناسب با نیاز و شرایط خود تهیه کنید.

پارچه کجراه ثامن جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است که بر روی کیفیت رنگ و استحکام بالا تمرکز ویژه گذاشته و این پارچه را از الیاف با کیفیت تولید می کند. به جهت برای دسترسی به حجم عمده از پارچه های کجراه می توانید با مراکز فروش عمده مستقیم و بدون واسطه ارتباط بگیرید، تا این پارچه ها را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

پارچه کجراه ثامن
پارچه کجراه ثامن

نگاهی کوتاه به پارچه کجراه

پارچه کجراه جزء پارچه های مرغوب و با کیفیتی است که در شرایط مختلف می توان از آن برای دوخت لباس های کار و لباس های فرم ادارات استفاده کرد. معمولاً برای تولید این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت استفاده می‌ کنند. به همین جهت پارچه دارای بافت یکدست بوده و متناسب با نیاز بازار در ضخامت های گوناگون عرضه می شود.

پارچه کجراه به دلیل الیاف تار و پود و ترتیب قرارگیری این الیاف در کنار یکدیگر و بافت میله ای جزء مقاوم ترین پارچه ها در برابر سایش و کشش است. به همین سبب پارچه های کجراه به راحتی از بین نمی روند و طول عمر بالایی دارند.

معمولاً با شنیدن نام پارچه کجراه، فرم پارچه های لباس کار در ذهن ما تداعی می ‌شود. اما باید بگوییم که موارد کاربرد این پارچه محدود به لباس کار نیست؛ بلکه مصارف آن بسیار گسترده است. برای دوخت لباس های فرم مدارس، لباس ادارات مختلف و حتی لباس های بیمارستان هم کاربرد دارد.

معمولاً پارچه ها در بازار با عرض های مختلفی ارائه می گردند که برای هر کاربردی می توان از عرض مناسب استفاده نمود. اما پارچه کجراه از این مقوله مستثنی بوده و فقط در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می شود. به همین سبب برای شرایط گوناگون باید از همین  عرض استفاده گردد.

با توجه به درصد ترکیب الیافی که در ساختار پارچه ترگال کجراه به کار برده می شود، این پارچه ها در چندین دسته و گروه طبقه بندی می گردند. آشنایی با هر کدام از آنها به صورت جزئی کمک می ‌کند، تا متناسب با شرایط و نیاز خود بهترین پارچه را انتخاب کنید.

در این بخش به معرفی برخی از پارچه های کجراه پراستفاده تر در بازار می پردازیم:

  • پارچه کجراه فلامنت، فلامنت
  • پارچه کجراه ویسکوز، ویسکوز
  • پارچه کجراه پلی استر، پنبه، فلامنت
  • پارچه کجراه پلی استر، ویسکوز
  • پارچه کجراه ۳۰ درصد پنبه
  • پارچه کجراه ۷۰ درصد پنبه
  • پارچه کجراه صددرصد پنبه

هر چقدر که میزان استفاده از الیاف طبیعی پنبه در روند تولید پارچه بیشتر باشند، به طور حتم کیفیت پارچه بالاتر بوده و می توان از این پارچه در محیط های گرم تر بدون مشکل استفاده نمود. پارچه هایی که ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر دارند، در کنار داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت از مقاومت کششی و سایشی خوبی هم برخوردار هستند. به همین جهت اغلب از این پارچه در روند تولید لباس های رسمی مانند کت و شلوارهای اداری شرکت ها و بانک ها به کار می برند.

پارچه های ترگال کجراه با ۱۰۰ درصد پنبه در برابر حرارت و آتش مقاومت بالایی دارند. به همین سبب از آنها در محیط های پرخطر مانند پالایشگاه ها، ایستگاه های نفتی، کارگران جوشکاری، کارخانجات ذوب و مراکزی از این قبیل به کار می رود.

بررسی برخی از مشخصات پارچه کجراه

در هنگام تهیه پارچه های کجراه با تنوع بالایی از پارچه در بازار روبرو می گردید که ممکن است برای انتخاب یک پارچه مناسب، دچار دغدغه و چالش شوید که کدام پارچه بهتر است؟

شناخت برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه ها کمک می کند، تا در شرایط سخت بتوانید بهترین نوع محصول را تهیه کرده و از آن برای طولانی مدت با حفظ کیفیت استفاده نمایید. چرا که پارچه های ترگال کجراه معمولاً تراکم بافت بالایی داشته و در شرایط سخت می توان این پارچه ها را به کار برد.در مورد انواع پارچه های ترگال کجراه اینجا کلیک کنید.

در این بخش به بررسی برخی از مشخصات پارچه کجراه مناسب و باکیفیت می پردازیم:

  • معمولاً پارچه های مرغوب از لطافت و زیردست بسیار نرمی برخوردار هستند که در حین ارتباط آن با پوست بدن، هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند.
  • به دلیل استفاده کردن از الیاف طبیعی پنبه و الیاف با کیفیت بالای پلی استر فلامنت، پارچه ها به هیچ عنوان حساسیتی برای افراد با پوست های خاص نیز به وجود نمی آورند.
  • به دلیل نوع بافت خاص پارچه های کجراه که به شکل میله ای است به هیچ عنوان سطح پارچه دچار گوله گوله نشده و تا آخرین روز استفاده به مانند لحظه خرید، کیفیت پارچه باقی می ماند.
  • شیوه های رنگرزی خاصی که در حال حاضر در کارخانجات اجرا می شود، موجب شده تا این پارچه ها از ثبات رنگی بالایی برخوردار بوده و در زمان شستشوی مکرر به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نخواهد شد.
  • این پارچه معمولاً چروک پذیری ندارد؛ اما پس از هر بار شستشو به آسانی می توانید با یک اتوی سریع البسه را برای استفاده مجدد آماده کنید.
  • انواع رنگ بندی پارچه های ترگال بسیار گسترده بوده و با بررسی دقیق کالیته رنگ بندی آن می ‌توانید از تنالیته های رنگی مناسب برای محصولات گوناگون استفاده کنید.

بهترین کارخانه تولید پارچه کجراه

در صنعت نساجی، پارچه های زیادی تولید می شود که هر کدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. پراستفاده ترین پارچه ها در صنایع مختلف جهت تهیه لباس کار است. در بین پارچه های متعددی که در این حوزه تولید می ‌شوند و می ‌توان از آنها برای البسه کار استفاده کرد، پارچه کجراه کاربردهای گسترده تری دارد.

 پارچه کجراه در کارخانجات نساجی در چندین دسته و گروه تولید می شود و با توجه به نوع الیاف و میزان استفاده از هر الیاف در روند تولید پارچه با تنوع بالایی از این پارچه ها در بازار روبرو می گردید.

از پارچه های کجراه در مراکز تولیدی برای دوخت انواع لباس کار، لباس فرم و موارد دیگر استفاده می کنند که هر مجموعه می تواند متناسب با بازار هدف خود، پارچه های کجراه با ضخامت های مناسب و رنگ بندی های دقیق انتخاب کند.

کارخانجات زیادی در حوزه تولید پارچه های کجراه فعالیت می کنند، کارخانه ثامن جزء بهترین کارخانجات است که توانسته، در بین سایر رقبا جایگاه مناسبی به دست آورد و در واقع پارچه کجراه ثامن به یک برند معتبر تبدیل شده است.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کارخانه ثامن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استفاده کردن از دستگاه های پیشرفته و بروز متناسب با بازارهای بین المللی
  • به کارگیری مهندسین متخصص در صنعت نساجی، جهت کنترل خطوط تولید و ترکیبات مواد اولیه به شکل دقیق
  • استفاده از پرسنل آموزش دیده برای رسیدگی به دستگاه ها و کنترل تمامی مراحل تولید پارچه
  • وجود آزمایشگاه های کنترل کیفیت مستقر در محیط کارخانه برای آزمایش مرحله به مرحله بافت پارچه ها
  • کنترل کردن مرتب و دوره ای دستگاه ها برای کارکرد بهتر و جلوگیری از هرگونه آسیب به دستگاه و کاهش کیفیت پارچه

پارچه لباس کار و نکات مهم آن

می دانیم که اغلب مراکز و شرکت ها برای پرسنل خود قوانین و مقررات خاصی در نظر می ‌گیرند تا مجموعه کارایی بهتری پیدا کند. یکی از قوانین مهمی که مدیران معمولاً برای پرسنل انتخاب می کنند، لباس های کاملا هماهنگ و یک شکل است. انتخاب لباس های یکسان نظم بیشتری به مجموعه داده  و در صورت حضور ارباب رجوع زیاد به راحتی می‌ توانند افراد فعال در سازمان را شناسایی کرده و کارهای خود را انجام دهند.

گاهی اوقات در محیط‌ های کارگری و شرکت ها لباس های آنها متناسب با رده بندی شغلی در رنگ های مختلف و یا مدل های متفاوت انتخاب می شوند، تا هر رده و گروه شغلی به راحتی بتواند سایر همکاران خود را تشخیص دهد.

در حال حاضر پارچه های زیادی در حوزه لباس کار به بازار ارائه شده است که هر کدام از این پارچه ‌ها ویژگی‌ ها و مشخصات متفاوتی دارند. اما در بین همه این منسوجات پارچه کجراه ثامن جزء بهترین پارچه های موجود است که به راحتی برای دوخت لباس کارهای مختلف می توان از آن استفاده نمود.

اما مسئله مهم این است که در حوزه کاری باید متناسب با سختی شغل از پارچه هایی با جنس، وزن، رنگ و طرح مناسب استفاده شود. همچنین از لحاظ طرح و نوع دوخت نیز این لباس ها با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند. چرا که برای برخی از مشاغل نیاز است تا بر روی شلوار و پیراهن جیب های متعددی قرار بگیرد، تا ابزارهای ریز و لازم را در آن قرار بدهند. برخی از مشاغل دیگر باید لباس ها به صورت کاملاً جذب باشد تا در حین انجام فعالیت های مختلف خطری برای کارگران ایجاد نکند.

به عنوان مثال برای افرادی که در انبارها مشغول هستند باید لباس‌ هایی انتخاب شود که کشسانی داشته باشد. چرا که این افراد به طور مرتب بارهای زیادی را جابجا می کنند، پس نباید لباسی انتخاب شود که مانع حرکت آسان آنها گردد.

به همین سبب وظیفه تولید کنندگان لباس کار بسیار سنگین بوده و لازم است که حتماً در رده های مختلف شغلی تحقیقات کامل انجام داده، تا بتواند مناسب ترین البسه را تولید کنند. همچنین با شناخته بزرگترین مراکز تولید پارچه بتوانند پارچه های مرغوب و با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر را تهیه نمایند.

کاربردهای پارچه کجراه سفید

در میان تنوع بالای رنگ های سرد و گرم پارچه های کجراه که در کارخانه ثامن تولید می شوند، پارچه کجراه سفید جزء پرمصرف‌ ترین منسوجات به حساب می ‌آید. چرا که این پارچه در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً پارچه های کجراه سفید به دلیل رنگ آمیزی آسان تر در بازارهای عرضه و فروش قیمت مناسب تری دارند. عواملی مانند کیفیت بافت، نوع الیاف بکار رفته در روند تولید، می تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت این پارچه در بازار بگذارد.

معمولاً پارچه های کجراه سفید با عرض ۱۵۰ سانتیمتر در کارخانه تولید شده و در طاقه های ۴۰ متری کتابی پیچیده می ‌شوند. این مدل طاق پیچی مناسب برای مراکز تولیدی است، چرا که به آسانی بر روی میزهای برش قرار می گیرند.

از مهمترین کاربردهای پارچه کجراه سفید می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • برای دوخت لباس فرم کارکنان فعال در مراکز بیمارستانی مانند: پزشکان و پرستاران از رنگ سفید استفاده می کنند. چرا که رنگ سفید کوچکترین آلودگی ها را نشان داده و برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی ها به دیگران کاربرد دارد. همچنین به دلیل ایستایی مناسب پارچه های ترگال، لباس پزشکان و پرستاران در طی یک روز سخت کاری ایستایی خوبی دارد.
  • برای دوخت لباس کارکنان فعال در صنایع غذایی هم از ترگال سفید استفاده می کنند. چرا که پارچه های ترگال سفید لک پذیری کمتری داشته و در صورت بروز هر گونه آلودگی می توان پس از هر بار شستشو با حفظ کیفیت از این البسه استفاده طولانی مدت کرد.
  • برای تولید کالای خواب از قبیل ملحفه، روانداز و همچنین روبالشی در هتل ها و بیمارستان ها از پارچه هایی با رنگ سفید استفاده می‌ کنند. پارچه کجراه کیفیت بالایی داشته و در طولانی مدت شکل ظاهری آن از بین نمی رود. همچنین برای روبالشی در هتل ها و بیمارستان ها از پارچه هایی با رنگ سفید استفاده می کنند که پارچه کجراه کیفیت بالایی داشته و در طولانی مدت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و پس از هر بار شستشو شفافیت و براقیت پارچه باقی می ماند.
  • برای تولید پرده و روکش تجهیزات گوناگون در مراکز بیمارستانی و درمانگاهی از این نوع پارچه استفاده می شود؛ چرا که ضخامت خوبی داشته و در عین حال فضا را تاریک و دلهره آور نمی کند.

مصارف پارچه سبز بیمارستانی

پارچه های کجراه سبز بخش مهمی از پارچه های ترگال هستند که به عنوان پرفروش ‌ترین منسوجات بیمارستانی به بازار ارائه می گردند. معمولاً شیوه تولید پارچه های سبز بیمارستانی به نسبت پارچه های رنگی دیگر و همچنین پارچه سفید، کاملا متفاوت پیدا می کند.

این پارچه از ساختاری برخوردار است که در برابر آب ژاول و همچنین حرارت دستگاه اتوکلاو مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان در حین شستشو و ضدعفونی کیفیت پارچه از بین نمی رود. چرا که شیوه رنگرزی این پارچه کاملا خاص بوده و به آسانی می توان از آبژاول برای شستشو و از بین بردن هرگونه لک و خون از روی پارچه اقدام کرد.

شیوه نوین رنگرزی که با نام حمام دوخم معرفی می گردد، برای رنگرزی پارچه هایی با ثبات رنگی بالا استفاده می شود که پارچه های سبز هم با این شیوه مورد رنگرزی قرار می گیرند. البته باید بدانید که تنها پارچه های سبز بیمارستانی با این شیوه رنگرزی نمی شوند؛ بلکه برخی از رنگ های پراستفاده در مراکز درمانی هم با همین شیوه آماده می شوند.

ممکن است برای خیلی از افراد این سوال به وجود آمده باشد که پارچه کجراه سبز چه نقشی در محیط بیمارستان دارد؟ در پاسخ به این افراد باید بگوییم که پارچه سبز کجراه یکی از منسوجات مهم و کاربردی در اتاق عمل است.

معمولاً از پارچه سبز برای دوخت گان و شان جراحی مخصوص بیمار و پزشک و همچنین روکش مناسب برای دستگاه های مهم در اتاق عمل و کلاه جراحی استفاده می کنند. یک دلیل کاملا علمی برای انتخاب این پارچه در اتاق عمل وجود دارد که رنگ سبز از انحراف چشم جراح جلوگیری کرده و به دلیل تمایزی که با قرمزی خون دارد، جراح می تواند با تمرکز بیشتری عمل جراحی را انجام دهد.

ویژگی پارچه کجراه مناسب لباس فرم مدارس

در سال‌ های گذشته معمولاً مدیران مدارس چندین رنگ خاص را در نظر می گرفتند و خانواده ها متناسب با شرایط خود اقدام به تهیه البسه مناسب برای فرزندان خود می کردند. اما در سال های اخیر به دلیل گسترده تر شدن مدارس، معمولاً در ابتدای سال تحصیلی لباس فرم مخصوص برای هر مقطع و پایه را در نظر می گیرند.

به همین جهت در سال های اخیر مراکز تولید البسه فرم مدارس، گسترش زیادی پیدا کرده اند و نیاز به استفاده از پارچه های مخصوص و باکیفیت بالا دارند. در بین پارچه های متعددی که در بازار ارائه می گردد، استفاده کردن از پارچه ترگال و پارچه کجراه جزء اولویت مدارس است.

معمولاً دانش ‌آموزان در داخل مدارس دائماً در حال جنب و جوش و تکاپو هستند و ممکن است در حین بازی کردن با زمین هم برخورد کنند که باید پارچه های استفاده شده در لباس فرم آنها در برابر کشش و سایش مقاومت خوبی داشته باشد. پس پارچه کجراه با داشتن استحکام بالا در چنین شرایطی به عنوان اولین گزینه مطرح می شود.

همچنین دانش آموزان باید حداقل یک سال مداوم این البسه را مورد استفاده قرار بدهند. پس داشتن احساس راحتی در این لباس ها لازم و ضروری است. تا دانش آموزان با آرامش کافی به یادگیری دروس خود بپردازند. با استفاده از پارچه های ترگال کجراه می توان البسه راحت تهیه کرد.

داشتن ثبات رنگی بالا از مشخصه های مهم و اصلی پارچه های لباس فرم مدارس محسوب می ‌شود. زیرا لباس دانش آموزان ممکن است در طول هفته چندین بار مورد شستشو قرار بگیرد، پس حفظ کیفیت رنگ و الیاف باید در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد.

مقاومت پارچه های کجراه در برابر چروک شدن یکی دیگر از دلایل انتخاب این پارچه محسوب می ‌شود که در طول یک روز کامل البسه بر روی تن دانش آموزان ایستایی و ظاهر خود را حفظ می کند و برای استفاده مجدد نیازی به اتو کشی نیست.

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد از مهمترین دلایلی است که پارچه های کجراه را می توان برای تولید لباس فرم مدارس مورد استفاده قرار داد. اما نیاز است که تولید کنندگان به نکات مهمی برای انتخاب پارچه های لباس فرم مدارس دقت کنند که شامل موارد ذیل است:

توجه به پایه تحصیلی دانش آموزان

توجه کردن به پایه تحصیلی دانش آموزانی که قرار است البسه را مورد استفاده قرار بدهند، موجب می ‌شود تا برای هر گروه سنی رنگ بندی های مناسب و خاص انتخاب شود. معمولاً برای پایه های دبستان رنگ های شادتر و برای پایه دبیرستان از رنگ‌ هایی مانند سرمه ای، خاکستری، مشکی و قهوه ای استفاده می کنند.

توجه به جنسیت دانش آموزان

توجه کردن به جنسیت دانش آموزان هم از نکات بسیار مهم است چرا که برای دختران می توان از پارچه های ملایم تر استفاده نمود و برای پسران هم باید پارچه های متناسب با روحیات آنها به کار برد.

منطقه جغرافیایی

منطقه جغرافیایی که دانش آموزان قرار است از این البسه استفاده کنند و شرایط آب و هوایی این مناطق تأثیر مستقیم بر روی گرماژ پارچه های کجراه می گذارد. معمولاً در مناطق گرمسیر از پارچه های کجراه با گرماژ پایین تر و در مناطق سردسیر از پارچه های کجراه با گرماژ بالاتر به کار می برند.

موارد استفاده از پارچه ترگال کجراه پنبه ای

همانطور که گفتیم پارچه های کجراه پنبه ای با توجه به میزان استفاده از پنبه در روند تولید آنها به چند دسته بندی تقسیم می شوند. وزن پارچه های پنبه ای با توجه به درصد پنبه بین ۳۲۰ گرم تا ۴۸۰ گرم است.

موارد استفاده از پارچه های ترگال پنبه ای در شرایطی بوده که مشاغل با آتش، جرقه، برق فشار قوی و مواردی از این قبیل سروکار دارند. همچنین در مناطق و محیط هایی به شدت گرم هم برای لباس کار پرسنل از این نوع پارچه ها استفاده می کنند.

در حال حاضر بیشترین کاربرد پارچه های کجراه پنبه ‌ای در شرکت ‌های پتروشیمی، شرکت گاز، شرکت نفت، شرکت برق و همچنین برای جوشکاری در اسکله های نفتی و جوشکاری های صنعتی به کار می رود.

در هنگام انتخاب پارچه های پنبه ای بهتر است با توجه به نوع فعالیت کارکنان، این پارچه انتخاب گردد. چرا که برخی از این پارچه ها با داشتن وزن زیاد، ممکن است مشکلاتی برای کارگران در حین انجام فعالیت های روزمره ایجاد نمایند.

به طور معمول از پارچه کجراه صددرصد پنبه در کارخانه های ذوب که حرارت بسیار زیاد است و یا کوره های آجرپزی به کار می‌ برند و البته در پتروشیمی ها هم بهتر از پارچه های صددرصد پنبه استفاده شود.

چرا خرید آنلاین پارچه های کجراه ثامن پرطرفدار است

تا این مرحله دریافتیم که پارچه کجراه ثامن جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است. در صنایع مختلف می توان از این پارچه استفاده کرد و در واقع در دسته پرفروش ترین پارچه ها قرار می گیرد.

به دلیل داشتن ویژگی‌ های خاص پارچه های ترگال و پارچه های کجراه در تمامی بازارها ارائه می گردند. به راحتی مراکز تولیدی که به شکل عمده به این پارچه نیاز دارند می توانند اقدام به خرید کنند. اما مسئله مهم برای خریداران عمده پارچه کجراه دسترسی به قیمت های مقرون به صرفه است. همچنین دسترسی به برندهای معتبر و شناخته شده در بازار مانند برند ثامن اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.

برای دسترسی به برندهای معتبر تا سال های قبل نیاز بود که خریداران به کارخانجات و یا نمایندگی های معتبر این کارخانه ها در شهرهای بزرگ مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنند. گاهی برخی از نمایندگی ها و کارخانجات به صورت تلفنی هم پاسخ خریداران عمده را می ‌دهند؛ اما برای اولین بار و برقراری ارتباط نیاز بود که خریداران حتماً یک بار سفر داشته باشند.

اما در سال های اخیر به دلیل رشد اینترنت، شرایط خرید و فروش پارچه تغییرات زیادی پیدا کرده است و اغلب کارخانجات و نمایندگی های فعال آنها با راه اندازی وب سایت های معتبر، سعی کرده اند، تا محصولات خود را در تمام کشور ارائه کنند.

با وجود اینترنت هر زمان که مصرف کنندگان عمده پارچه کجراه قصد خرید داشته باشند به آسانی با انبوهی از پارچه های مختلف روبرو می گردند. با شناخت ویژگی ها و مشخصات پارچه می توانند بهترین ها را انتخاب نمایند.

اگر برای شما هنوز هم این سوال وجود دارد که چرا خرید آنلاین پارچه کجراه ثامن پرطرفدار است؟ باید بگوییم که این مدل خرید، مزیت های فراوانی به دنبال دارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • در خرید آنلاین دیگر نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی برای رسیدن به کارخانه و نمایندگی معتبر نیست. بلکه با فشار دادن چند دکمه به راحتی می توانید به شکل مستقیم پارچه های مد نظر خود را تهیه کنید.
  • دیگر نگرانی برای محدودیت زمان، شلوغی های بازارهای حضوری و دیر رسیدن به مراکز خرید را ندارید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید به گشت و گذار در وب سایت های مختلف پرداخته و پارچه مناسب را تهیه کنید.
  • همچنین در این روش خرید دسترسی به تنوع بالای رنگ بندی ها از طریق وب سایت های متعدد فراهم می ‌گردد. در صورت نیاز به یک کالیته رنگ بندی خاص می توانید سفارش آن را به مدیر فروش وبسایت های فعال بدهید، تا در اسرع وقت برای شما تهیه شود.
  • حضور کارشناسان متبحر در سایت های معتبر یکی از مزیت های مهم آنها است که در مورد ویژگی ‌های خاص این پارچه ها اطلاعات کاربردی را ارائه می ‌دهند و متناسب با نیاز کاربران پارچه های خوب را توصیه می کنند.
  • ارسال پارچه های خریداری شده در کمترین روز کاری به اقصی نقاط کشور صورت می‌ گیرد و به گونه ‌ای است که از خریدهای حضوری و ارسال پارچه به وسیله باربری ها سریع تر انجام می شود.
  • در هنگام ارسال پارچه ها به خوبی آنها را بسته بندی کرده، تا در طی مسیر به هیچ عنوان دچار آلودگی های محیطی و مشکلات دیگر نگردند. همچنین با انتخاب باربری های معتبر برای سالم رسیدن منسوجات خریداری شده ضمانت می دهند.
  • حذف بسیاری از هزینه های جانبی برای فروشندگان پارچه به صورت آنلاین و همچنین خریداران پارچه موجب شده، تا در نهایت هزینه خرید نهایی کاهش زیادی پیدا کند.

فروش مستقیم پارچه کجراه از درب کارخانه

دسترسی به قیمت های مناسب و مقرون به صرفه از اهداف مهم خریدار عمده پارچه کجراه است. چرا که با تهیه این پارچه ها با قیمت ارزان منسوجات تولید شده را نیز با قیمت کمتری به بازار ارائه می دهند.

انتخاب کارخانجات به شکل مستقیم برای خرید پارچه موجب می شود، تا به شکل کامل دلالان و واسطه ها حذف شده و پارچه را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید. اما برای دسترسی به این کارخانجات نیاز است که حتماً مسیر طولانی را طی کرده تا بتوانید پارچه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

معمولاً اولویت خریداران عمده پارچه ترگال بسیار متفاوت بوده و برخی از افراد به دنبال کیفیت بالا و برخی دیگر به دنبال تنوع رنگبندی و برخی به دنبال قیمت مناسب هستند. در صورتی که به دنبال همه این موارد در کنار یکدیگر هستید، این مجموعه فروش با در نظر گرفتن شرایط سخت خریداران سعی کرده است، تا بهترین قیمت بازار را ارائه دهد.

در واقع این مجموعه به عنوان یک پل ارتباطی بین کارخانه پارچه ثامن و خریداران پارچه های کجراه عمل می کند. به همین سبب از افزایش قیمت ‌های بی جهت جلوگیری کرده و قیمت های درب کارخانه را به دست خریدار عمده می رساند.

فراهم کردن چنین شرایطی برای خریداران موجب شده، تا آنها به عنوان مشتریان همیشگی این مجموعه تبدیل شوند. پس شما توصیه می شود تا حداقل یک بار تجربه خرید از این مجموعه را داشته باشید.

در صورتی که تمایل دارید از هدر رفت زمان و بودجه جلوگیری کرده و به کیفیت بالای پارچه ها دست پیدا کنید، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. این افراد به شما کمک می ‌کنند تا متناسب ترین پارچه کجراه ثامن را با توجه به بازار و نیاز خود انتخاب نمایید.

قیمت پارچه کجراه دیجی کالا
قیمت پارچه کجراه لباس کار
قیمت پارچه کجراه مانتویی
قیمت پارچه ترگال دیجی کالا
پارچه کجراه فدک
قیمت پارچه فلامنت کجراه
قیمت پارچه ترگال تک
قیمت پارچه کجراه بروجرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان