اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

خرید و فروش انواع پارچه داکرون

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو

خرید و فروش انواع پارچه داکرون با عرض سه متر و رنگ بندی کامل ،توضیح کامل در مورد پارچه تترون و داکرون ،ارسال کاتالوگ رایگان پارچه های سیترون و داکرون نساجی سیب ،مشاوره رایگان 09131130224 میلاد ارشدی

انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون

انواع پارچه داکرون چیست؟

پارچه داکرون همان پارچه تترون است که با وزن بیشتر و گرماژ بالاتری تولید می شود ،کمی براق تر است ،و فاقد کش می باشد،پارچه داکرون با عرض سه متر و 1.5 متر در ایرانتولید می شود ،نساجی سیب اصفهان برترین تولید کننده پارچه داکرون می باشد

انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون

قیمت پارچه داکرون چقدر است؟

قیمت پارچه داکرون از پارچه تترون به صورت میانگین 20 درصد بیشتر است ،معمولا رنگ های قرمز و مشکی و زرشکی از بقیه رنگ ها گران تر است داکرون براق گران تر از داکرون مات می باشد ،وزن پارچه سیترون و داکرون اعلا کسا تکس در حدود 390 گرم می باشد ، که مناسب برای مانتو هستند،پارچه تترون جایگزین مناسب پارچه ترگال در فصل تابستان و پارچه لی می باشند.

انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون

پارچه داکرون بهتر است یا تترون؟

پارچه داکرون بهتر است یا تترون ،این سوالی است که برای همه تولید کنندگان پوشاک مهم است ، بستگی به کاربرد و نیاز شما دارد معمولا پارچه نازگل و پارچه شانتون ،پارچه کرپ مازراتی و پارچه داکرون برا ی مانتو مناسب هستند ولی پارچه تترون مناسب برای پیراهن می باشد ،قیمت پایین تری نسبت به پارچه داکرون دارد.

فیلم پارچه داکرون و سیترون نساجی کسا و سیب

پارچه داکرون از نزدیک

پارچه داکرون از نزدیک را اگر می خوواهید کاتالوگ زیر را ببینید و همچنین با ما تماس بگیرید نساجی کاماش عرضه کننده بهترین پارچه های داکرون با عرض 90 و 150 و 300 سانتیمتر با کیفیت تضمیتی در ایران می باشد

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو

پارچه داکرون خنک است

بی شک پارچه داکرون با وزن 190 گرم و الیاف ویسکوز و پلی استر بهترین گزینه برای بهار و نابستان می باشد

پارچه داکرون یکی از بهترین پارچه ها برای تابستان و هوای گرم ایران است. نه تنها ارزان و در دسترس است، بلکه برای گرما نیز عالی است. پارچه داکرون و پارچه لنین پرشیا هر دو نرم، سبک، قابل تنفس است و عرق را خیس می کند و اجازه می دهد گرما از بدن خارج شود و شما خنک بمانید. این در سبک‌ها و رنگ‌های بی‌شماری عرضه می‌شود، به این معنی که می‌توانید یک لباس نخی متناسب با هر نیازی پیدا کنید. همچنین انواع مختلفی از پارچه داکرون وجود دارد که کیفیت های متفاوتی دارند. ویسکوز بسیار چروک می شود، اما ترکیب پلی استر ویسکوز شما را از اتو کردن باز می دارد. با این حال، پارچه داکرون دارای معایبی است. اگر زیاد عرق می‌کنید، فلامنت رطوبت را جذب می‌کند، بنابراین ممکن است سنگین و مرطوب شود، همچنین اگر آن را با رنگ‌های روشن بپوشید، ممکن است لکه‌های رطوبتی را در زیر بغل یا یقه‌تان نشان دهد.

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو

آیا پارچه داکرون برای مانتو عید مناسب هستند؟

با نزدیک شدن به عید نوروز از پارچه های زیر استفاده می کنید ،پارچه مازراتی و پارچه پرشیا و پارچه کجراه ،پارچه سیترون ،پارچه شانتون و پارچه نازگل که به شما پیشنهاد می کنم حتما از داکرون با کیفیت ایرانی با قیمت عالی استفاده کنید ،تنها معایب آن تمایل به چین و چروک شدن است. اکنون برخی از داکرون ها به اندازه کافی محکم بافته می شوند به طوری که چروک ها کنترل شده تر و به سختی قابل توجه است.

مزایای پارچه داکرون

  • رنگبندی متنوع
  • قیمت اقتصادی
  • لطیف
  • رنگ ثابت
  • زیر دست نرم

انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون

معایب پارچه داکرون و پارچه تترون

در اینجا ویژگی های اصلی است که باید هنگام انتخاب پارچه های تابستانی به دنبال آنها باشید: سبک وزن و خنک بودن.که پارچه داکرون هر دو را دارد.

پارچه را در دستان خود بگیرید، آن را لمس کنید: اگر هوا و سبک باشد، پوشیدن آن بسیار راحت تر خواهد بود. هر چیزی بیش از حد سنگین احتمالا باعث تعریق و ناراحتی شما در گرما می شود.بنابراین پارچه داکرون از پارچه پرشیا و پارچه ترگال مناسب تر می باشد.

و چیزی حتی مهمتر از وزن این است که به دنبال پارچه ای باشید که سبک بکشد! برای این کار، پارچه های ساخته شده از الیاف طبیعی مانند کتان، پنبه یا حتی ابریشم مصنوعی را پیدا کنید (نیمه مصنوعی است اما از مواد طبیعی ساخته شده و به خوبی تنفس می کند). بافت‌های گشاد و نخ‌های ظریف لباسی با قابلیت تنفس بیشتر می‌سازد، لباسی که رطوبت و هوا را در خود نگه نمی‌دارد، بلکه شما را خنک نگه می‌دارد.پارچه های تابستانی مثل داکرون و پارچه کتان همیشه احتمال چروک شدن دارند.

به حر حال در کنار اینکه پارچه تترون مزایای زیادی دارد ،معایبی هم دارد که با هم به ان می پردازیم

  • پارچه داکرون کشی نیست
  • پارچه داکرون کمی چروک می شود
  • پارچه داکرون پنبه ندارد
  • پارچه داکرون قابل اشتعال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان