اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

چرا پارچه ترگال کاماش مناسب مصارف پزشکی است؟

پارچه ترگال کجراه تترون کاماش

چرا پارچه ترگال کاماش مناسب مصارف پزشکی است؟

  • رنگ ثابت
  • جنس لطیف
  • تنوع رنگ
  • قیمت رقابتی

ترگال کاماش یکی از بهترین ترگال های ارائه شده به بازار است زیرا ما در کاماش از بهترین متریال، پارچه خام یکدست و بدون خرابی استفاده می کنیم. به منظور رنگرزی محصولاتمان با استفاده از بهترین رنگ های استفاده کرده و به موجب همین امر توانسته پارچه هایی باکیفیت رنگ بالا تولید کنیم.محصولات این شرکت از ضمانت برخوردار هستند و علاوه بر این می توان آن ها را با ضمانت نیز تهیه کرد

قیمت ترگال کاماش اسکراب پزشکی

این محصول در پنج طیق رنگ تولید می شود

پارچه ترگال از نخ پلی استر ویسکوز تشکیل شده است که پس از بافندگی این پارچه، توسط کارخانجات رنگرزی کاماش در رنگبندی متنوع تولید و‌ توزیع می گردند.

پارچه ترگال در حال حاضر عمده مصرف را در پوشاک فرم مدارس در بر می گیرد.این پارچه از نخ تار با مشخصات فنی نخ 30 دولا با جنس پلی استرویسکوز و نخ پود از جنس فیلامنت 150 تشکیل شده که به صورت بافت ساده طراحی و بافته می شود و گرم در متر آن 240 می باشد.

روپوش های که از پارچه ترگال تولید می شود به راحتی چروک نخواهد شد این یکی از ویژگی های برتر این نوع پارچه به شمار می آید. به علت کیفیت مناسب این نوع پارچه در تولید انواع روپوش پزشکی و رنگی اتاق عمل از آن استفاده می شود.پارچه ترگال به دلیل این که الیاف طبیعی آن به رنگ کرم می باشد

جهت تکمیل این پارچه بافته شده را برای پرداخت بیشتر به واحدهای رنگرزی ارسال می شود تا رنگ خورده و آهار داده شود کلیه پارچه های از جمله سفید در این مرحله پارچه ها به رنگ های مختلف از جمله سفید رنگ میشود.

از استفاده کنندگان ازروپوش های سفید

درخواست می شود در استفاده از این روپوش ها از وایتکس برای شستشوی آن استفاده نشود چرا که وایتکس اسیدی زیادی را دارد و باعث از بین رفتن رنگ پارچه (سفید- رنگی) شده و رفته رفته رنگ سفیدی خود را به رنگ الیاف طبیعی تغییررنگ می دهد.

خرید پارچه ترگال روپوش پزشکی

خرید پارچه ترگال رنگ سال
خرید پارچه ترگال رنگ سال

قیمت پارچه ترگال اسکراب پزشکی
پارچه ترگال مناسب چه فصلی است؟
معایب پارچه ترگال برای روپوش پزشکی
قیمت پارچه ترگال کجراه کاماش
قیمت پارچه ترگال مانتویی مشکی
خرید پارچه ترگال در تهران
پارچه ترگال خنک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان