اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

قیمت پارچه اسپان باند : متر و کیلوگرم

nonwoven espanband
  • 25 گرم عرض 160 متری 4000 تومان
  • 30 گرم عرض 160 متری 4700 تومان
  • 38 عرض 160 متری 5800 تومان
  • 45 عرض 160 متری 7000 تومان
  • 60 عرض 160 متری 8800 تومان
  • 70 عرض 160 متری9800 تومان
  • 90 عرض 160 متری 13800 تومان

آشنایی با قیمت پارچه اسپان باند و پارچه اسپان باند پرشکی چیست؟مشاوره رایگان 09131130224 در خرید پارچه های سوزنی و ارسال کالیته و نمونه به صورت رایگان

برای اطلاع از چگونگی قیمت پارچه اسپان باند اینجا کلیک کنید.

سه نکته در خرید پارچه اسپان باند است که اگر رعایت کنی ،بهترین خرید رو انجام میدهی پس با من باش

  • متراژ طاقه هرچقدر بیشتر باشد کرایه باربری به نفع شما است
  • رنگ سفید و مشکی و کرم و طوسی از بقیه رنگ ها ارزان تر است
  • خرید از مبدا نزدیک تر به شما در کرایه حمل سود خرید شما را دو برابر می کند

متراژ طاقه و قیمت پارچه اسپان باند

هرچقدر بیشتر باشد کرایه باربری به نفع شما است.

به طور مثال اسپان 40 گرم به طور معمول 300 متری تولید می شود که بهتر است سفارش شما 500 یا 1000 متری باشد،بنابراین هزینه هر طاقه 1000 متری کعادل با سه طاقه 300 متری است.

رنگ سفید و مشکی و کرم و طوسی از بقیه رنگ های اسپان باند رنگی ارزان تر است

اسپان باند ها در رنگ های مختلفی تولید می شود ولی نکته مهم این است که قیمت رنگ ها رو بدونی این عامل وقتی خودش رو نشون می دهد که در گرماژ های بالای 60 گرم خرید می کنی ،به طور مثال در اسپان 90 گرم گاهی تفاوت قیمت ها به متری 700 تومان هم می رسد.

قیمت خرید اسپان باند از مبدا نزدیک تر به شما در کرایه حمل سود خرید شما را دو برابر می کند

به طور مثال شما در رشت هستید ،به نفع شما است که از تهران خرید کنید تا از یزد خرید کنید ،تقریبا کرایه بار شما نصف می شود،همیشه سعی کنید قبل از خرید با مشاورین ما تماس بگیرید

قیمت پارچه اسپان باند رنگی ماسک

نکته خرید این است که پارچه را با عرض 160 سانتیمتر خرید کنید و خودتان برش بزنید هزینه برش در حدود طاقه ایی 70 هزار تومان است

قیمت پارچه اسپان باند ماسک به عرض پارچه بستگی دارد با شیوع ویروس امیکرون در دنیا تقاضا برای خرید پارچه اسپان باند با گرماژ25 و 30 زیاد شده است

پارچه اسپان باند پزشکی چیست؟

پارچه اسپان باند
منسوجات غیر بافته محصولات انعطاف پذیر، متخلخل و متشکل از یک یا چند لایه الیافی هستند. الیاف جداگانه ممکن است ترجیحاً در یک جهت قرار گیرند یا ممکن است به صورت تصادفی رسوب کنند. آنها توسط فرآیندهای شیمیایی، حرارتی یا مکانیکی به محصولات نساجی متصل می شوند. منسوجات نبافته عمدتاً ساختارهای مسطح هستند. این شاخه نسبتاً جوان صنعت نساجی پس از جنگ جهانی دوم به دلیل نرخ بالای تولید و صرفه جویی در هزینه های ناشی از آن، به شدت گسترش یافته است.

قدمت پارچه های نبافته معاصر به اوایل دهه 1930 برمی گردد. در آن زمان، چند شرکت نساجی شروع به آزمایش با مواد چسبانده شده به عنوان راهی برای استفاده از ضایعات پنبه کردند. اولین تولید تجاری محصولاتی که امروزه به نام غیر بافته شده نامیده می شود در سال 1942 در ایالات متحده در تلاش برای تولید پارچه به طور مستقیم از الیاف آغاز شد. بازار محصولات غیر بافته رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است و پتانسیل بیشتری را دارد.

منسوجات نبافته را می توان به عنوان کالاهای یکبار مصرف یا بادوام طبقه بندی کرد. منسوجات یکبار مصرف یا غیر بادوام شامل محصولات یکبار مصرف مانند پوشک، پانسمان های پزشکی، دستمال مرطوب خانگی و لباس های محافظ یکبار مصرف می شود. کالاهای بادوام برای رابط پوشاک، سربرگ اتومبیل، زیرانداز جاده و فرش استفاده می شود.

پارچه اسپان باند قیمت چقدر است؟

در بازار ایران پارچه اسپان باند به صورت کیلویی و متری فروخته می شود،بیشتر تولیدی ها علاقه به خرید کیلویی دارند چون در این صورت کسری پارچه در کارخانه به ضرر خود کارخانه تمام می شود

پارچه اسپان باند رنگی اصفهان را از کجا بخرم؟

برای خرید پارچه اسپان باند در اصفهان با ما تماس بگیرید 09131130224

شرکت های معتبر مثل رزین نخ بدیعی از شرکت های معتبر در اصفهان هستند

پارچه اسپان باند طرح دار چیست؟

برای ماسک و کیسه های تبلیغاتی روی پارچه چاپ می زنند که بحث چاپ پارچه با شرکت های زیادی انجام می گیرد ،بهترین گزینه ارسال عمده به چاپ خانه است

پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

یکی از شرکت های بزرگ و معتبر که پارچه اسپان باند یا سوزنی تولید می کند شرکت محترم حریر بافت امیر هستند که جنس بسیار با کیفیت تولیدمی کنند ،این شرکت که پارچه اسپان 38 گرم ابی نفتی اش بسیار معروف است به دلیل زیر دست عالی و کیفیت رنگ بالا ادرس سایت

پارچه اسپان باند رنگی 60 و 50 گرم برای کیسه جاروبرقی

یکی از بازار های داغ پارچه اسپان باند ،اسپان باند 60 گرم است که کیفیت بالایی دارد،قابلیت جذب خاک را دارد معمولا این کیسه ها با یک لایه پشم و شیشه دوخت می شوند و به صورت یکبار مصرف به فروش میروند.

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه نمایندگی ملایر کجا است؟

اگر به دنبال یک خرید بی دردسر می گردی ،یکی از کارخانه هایی که می تونی با ارامش ازش خرید کنی ،کارخانه اسپان باند بافتینه ملایر است که ادرس سایتشون رو واست گزاشتم.

اسپان 90 گرم برای نظم دهنده کشو

اسپان باند رنگی 90 گرم برای نظم دهنده کشو چیست؟

سازماندهی لباس‌ها می‌تواند مشکل باشد، زیرا هیچ راه‌حلی وجود ندارد که برای تمام کمد لباس شما مناسب باشد. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که همه چیز را روی چوب لباسی بیندازید، اما انواع مختلف لباس ها برای نگهداری موثرتر به روش های سازماندهی منحصر به فردی نیاز دارند. به عنوان مثال، ژاکت های بافتنی شما مانند لباس ها یا جوراب های شما مرتب نمی شوند. برای اینکه لباس‌های خود را تا حد امکان مرتب و در دسترس نگه دارید، باید از ایده‌های مختلف سازماندهی لباس برای پوشاک و لوازم جانبی استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند لباس‌ها را در کمد، کمد یا کمد لباس مرتب کنید، مهم است که تعداد زیادی از لباس‌ها را در یک فضای تنگ قرار ندهید. این منجر به چین و چروک می شود و دیدن طیف وسیعی از گزینه های لباس خود را در هنگام انتخاب لباس دشوارتر می کند. به همین دلیل، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی باز، مانند آویزان کردن لباس‌ها یا سازمان‌دهی لباس‌ها در قفسه‌ها، معمولاً برای اجزای اصلی تشکیل‌دهنده یک لباس، از جمله شلوار، ژاکت، بلوز و لباس بهترین هستند. اگر کمد لباس کامل شما به راحتی در معرض دید شما قرار می گیرد، کمتر احتمال دارد که بارها و بارها یک دو پارچه را بپوشید. از سوی دیگر، اقلامی مانند جوراب، لباس زیر و سایر لوازم جانبی بهتر است در کشوها یا سطل‌ها نگهداری شوند تا در صورت تمایل، آن‌ها را در خود نگه می‌دارند. از این نکات در مورد نحوه سازماندهی لباس استفاده کنید تا کمد لباس خود را مرتب و آماده برای پوشیدن نگه دارید.بازار نظم دهنده های کشو داغ است ،و ارزات ترین پارچه پارچه های اسپان باند و پارچه فلامنت پنبه ستاره سهیل می باشد.

اسپان باند رنگی ۶۰ گرم و چیست؟

اسپان باند ۶۰ گرم برای مصارف تبلیغاتی از جمله کیسه های برنج و نمک این روز ها استفاده می شود ،رول طاقه 200 متری است،

کیسه های WPP (پلی پروپیلن غیر بافته) از دانه های پلی پروپیلن ذوب شده ساخته می شوند که سپس چرخانده می شوند و سپس به شکل رول فشرده می شوند. این کیسه های سازگار با محیط زیست قوی، سبک وزن، کم هزینه و رنگارنگ هستند. عالی برای مواد غذایی، پیک نیک، رویدادهای ورزشی و گروه های تور – همه کاره، راحت و مهمتر از همه، قابل استفاده مجدد هستند و جایگزینی شگفت انگیز برای کیسه های پلاستیکی هستند.

استفاده از کیسه‌های سبز قابل استفاده مجدد ما، کسب‌وکار شما را تبلیغ می‌کند، شما را به عنوان یک سازمان مسئول اجتماعی معرفی می‌کند و نقش خود را در کمپین جهانی پاکسازی سیاره از کیسه‌های خرید پلاستیکی ایفا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان