اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

خرید و فروش پارچه پد الکلی

خرید پارچه اسپان لس

خرید و فروش پارچه پد الکلی

از پارچه اسپان لس برای تولید این پارچه استفاده می شود جهت خرید و قیمت لطفا تماس بگیرید 09130858100

اول از همه، پارچه نبافته spunlace عمدتا برای دستمال مرطوب استفاده می شود: مانند دستمال مرطوب خانگی، شخصی، زیبایی، صنعتی، پزشکی و غیره.

بسیاری از دستمال مرطوب خشک و مرطوب توسط پارچه اسپان لیس ساخته می شوند.

دوم، استفاده پزشکی یکی دیگر از بازارهای اصلی پارچه توری ریسی است: مانند لباس جراحی یکبار مصرف، پارچه پوشش جراحی، رومیزی جراحی، پیشبند جراحی و غیره.

و همچنین مواد استفاده از زخم: باند، گاز، چسب زخم و غیره.

سوم، پارچه اسپان لیس می تواند برای لباس ها، به عنوان مثال آستر لباس، لباس کودک، لباس های آموزشی، سرویس رنگی یکبار مصرف شب کارناوال، انواع لباس های محافظ و غیره بسازد.

خرید پارچه اسپان لس
خرید پارچه اسپان لس

حداقل، پارچه های تزئینی مانند فضای داخلی ماشین، فضای داخلی خانه، دکوراسیون صحنه و غیره را نیز در بر می گیرد

چگونه کیفیت پارچه Spunlace را بررسی کنیم؟


برخی از مشتریان به ما گفتند که یک پارچه غیر بافته نخی با کیفیت پایین یا اشتباه دریافت کرده‌اند. سپس چگونه بررسی می کنید که پارچه اسپان لیس با کیفیت مناسب را دریافت کرده اید؟ آزمایش آن توسط آزمایشگاه آسان است یا برای انجام آن توسط شخص ثالث هزینه می شود. اما در اینجا ما به شما راه آزمایش را به روشی بسیار آسان نشان می دهیم که خودتان انجام می دهید.

مهمترین چیز برای پارچه اسپان لیس ترکیب آن است، زیرا الیاف ویسکوز معمولاً گرانتر از الیاف پلی استر است، ویسکوز باعث می شود اسپان لیس جذب بهتری داشته باشد و برای پاک کردن کیفیت بالاتری داشته باشد.

آسان ترین راه برای آزمایش ترکیب ویسکوز و پلی استر سوزاندن پارچه است:

شما می توانید تفاوت آشکار را در هنگام سوزاندن مشاهده کنید.

پلی استر بیشتر پارچه سریعتر می سوزد و از بین بردن آن آسان نیست. پس از سوختن، سفتی سیاه ایجاد می شود. اما 100% ویسکوز پس از سوزاندن فقط خاکستری است، بدون استحکام. بنابراین سریعتر و استحکام بیشتری بسوزانید، سپس پارچه حاوی پلی استر بیشتری است.

برای بسیاری از سازمان ها، دستمال مرطوب از قبل اشباع شده ترکیبی ایده آل از فرم و عملکرد است. دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل (IPA) معمولاً برای چربی زدایی، تمیز کردن اثر انگشت، از بین بردن بقایای شار و حتی ضد عفونی کردن سطوح سخت استفاده می شود.

دستمال‌های الکلی معمولاً در وان‌های پاپ‌آپ بسته‌بندی می‌شوند که در آن دستمال‌ها از بالا کشیده می‌شوند، جعبه‌های پلاستیکی یا کیسه‌هایی که پرزهای ناشی از سوراخ‌های پاک‌کننده را کاهش می‌دهند. آنها حتی می توانند به صورت جداگانه بسته بندی شوند، که برای نگهداری در مزرعه عالی است.

خرید پارچه اسپان لس
خرید پارچه اسپان لس

دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل از پیش اشباع شده را می توان در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کرد:

تمیز کردن سطوح نوری
تمیز کردن کانکتورهای فیبر نوری و اتصال دهنده های فیوژن
تمیز کردن کیبورد کامپیوتر
تمیز کردن و استفاده از درمان های ESD برای نمایشگرها
از بین بردن روغن، گرد و غبار و سایر آلاینده ها
تمیز کردن و محافظت از سطوح تماس حساس

ایزوپروپیل الکل (IPA) چیست؟


ایزوپروپیل الکل (همچنین با نام های CAS #67-63-0، IPA، ایزوپروپانول و 2-پروپانول نیز شناخته می شود) طیف وسیعی از خاک های قطبی و غیر قطبی را حل می کند، از جمله روغن های سبک، اثر انگشت، مایعات برش، باقی مانده های شار، رسوبات کربن، و رهاسازی قالب

برای مونتاژ برد مدار چاپی الکترونیکی (PCB)، ایزوپروپیل الکل برای تمیز کردن بقایای فلاکس از بردهای مدارهای اخیر لحیم شده و در تعمیر و کار مجدد PCB استفاده می شود. IPA همچنین برای حذف خمیر لحیم و چسب از شابلون های SMT استفاده می شود. تمیز کردن تعمیر و نگهداری با ایزوپروپیل الکل برای از بین بردن شار کیک شده و سوخته از کوره‌های جریان مجدد SMT، انگشت‌های لحیم کاری موجی، نازل‌های لحیم کاری انتخابی، پالت‌ها و هر جای دیگری که شار تمایل دارد در فرآیندهای لحیم کاری خودکار جمع‌آوری شود، رایج است.

غلظت های رایج ایزوپروپیل الکل (IPA) چیست؟


ایزوپروپیل الکل در انواع رقت ها موجود است. این رقت ها با مقدار آب در هر محلول مشخص می شوند. ایزوپروپیل الکل آبدوست یا قابل امتزاج با آب است، بنابراین به راحتی آب را به محلول آزئوتروپ می‌پذیرد. وقتی روی برچسب “70٪ الکل ایزوپروپیل” را می بینید، به مقدار الکل نسبت به مقدار آب محلول اشاره دارد – یعنی 70٪ الکل تا 30٪ آب. آب را می‌توان حذف کرد تا درجه‌های خالص‌تری از ایزوپروپیل الکل ایجاد کند و چیزی که ایزوپروپیل الکل “بی آب” نامیده می‌شود را تشکیل دهد.

این که آیا IPA دارای 0.2٪ یا 50٪ آب باشد، تأثیر کمی بر ظاهر و بوی مواد دارد، اما به شدت بر کشش سطحی (قابلیت مرطوب شدن آن) و زمان خشک شدن آن تأثیر می گذارد. هرچه ایزوپروپیل الکل آب بیشتری داشته باشد، کشش سطحی آن بیشتر است. با کشش سطحی بالاتر، در حین خشک شدن مایع، در معرض خطر ریزش دانه ها قرار می گیرید که می تواند منجر به لکه بینی شود. “لکه های آب” به ویژه هنگام تمیز کردن آینه ها، لنزها و سایر اپتیک ها مشکل ساز هستند.

با افزایش درصد آب در محلول الکل، زمان خشک شدن تا حد زیادی افزایش می یابد. این بسته به کاربرد می تواند یک مزیت یا ضرر باشد. به عنوان مثال، ایزوپروپیل الکل اغلب به عنوان یک حذف کننده شار برای حذف بقایای شار از اطراف اتصالات لحیم کاری استفاده می شود. تکنسین ها زمان خشک شدن سریع را ترجیح می دهند تا بتوانند وسایل الکترونیکی را تمیز کرده و در سریع ترین زمان ممکن به سرویس برگردانند.

برای شکستن و از بین بردن مواد ضخیم، صمغی یا پخته شده در جایی که به زمان ماندن یا خیساندن بیشتری نیاز است، کاهش زمان خشک شدن اغلب کارایی تمیز کردن را بهبود می بخشد. این یکی از دلایلی است که معمولاً از الکل ایزوپروپیل خالص 70 درصد برای چربی زدایی و تمیز کردن شابلون SMT استفاده می شود. در مورد تمیز کردن تماس الکتریکی، تبخیر سریعتر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که حلال قابل اشتعال قبل از انرژی دادن به تجهیزات از بین رفته است.

آیا ایزوپروپیل الکل (IPA) به سطوح حساس آسیب می رساند؟


هنگامی که یک حلال با یک بستر سازگار نیست، ممکن است باعث ایجاد ترک خوردگی (ریز ترک) یا نرم شدن مواد شود. در مورد مهر و موم و واشر، ناسازگاری ممکن است باعث متورم شدن، جمع شدن یا شکننده شدن آنها شود. ایزوپروپیل الکل با طیف وسیعی از مواد از جمله موادی که معمولا در الکترونیک استفاده می شود سازگار است. مانند هر محصول شیمیایی مورد استفاده، سازگاری اجزا باید قبل از استفاده در یک منطقه غیر بحرانی تعیین شود.

آیا ایزوپروپیل الکل (IPA) مشکلات ایمنی دارد؟


اگرچه ایزوپروپیل الکل به طور کلی در صورت استفاده صحیح ایمن در نظر گرفته می شود، اما یک حلال قابل اشتعال است، بنابراین برای جلوگیری از یک موقعیت خطرناک باید اقدامات احتیاطی انجام شود. منبع اصلی برای همه الزامات ایمنی SDS است که باید در هر کجا و هر زمان که ایزوپروپیل الکل استفاده می شود به راحتی در دسترس باشد.

محل کار باید به اندازه کافی تهویه شود تا از انباشته شدن بخارات که ممکن است باعث احتراق می شود جلوگیری شود. تهویه باید ضد انفجار باشد. از آنجایی که ایزوپروپیل الکل بسیار قابل اشتعال است، باید آن را در یک ظرف دربسته در مکانی خنک و دارای تهویه مناسب و دور از منابع اشتعال مانند حرارت، جرقه و شعله نگهداری کرد.

ایزوپروپیل الکل تمایل به چربی زدایی پوست دارد، به این معنی که روغن های محافظ را از پوست خارج می کند و می تواند منجر به درماتیت شود. برای به حداقل رساندن این مشکل می توان از دستکش های ساخته شده از نیتریل یا سایر مواد مقاوم در برابر حلال استفاده کرد. اگر تهویه به اندازه کافی برای جلوگیری از تنفس در غلظت بالایی از بخارات کافی نباشد، می‌توان از ماسک‌های تنفسی استفاده کرد، اما این معمولاً در مورد دستمال‌های از قبل اشباع‌شده مشکلی ایجاد نمی‌کند، زیرا مقدار IPA حداقل است.

آیا دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل (IPA) می تواند از انتشار COVID-19 (کرونا ویروس) جلوگیری کند؟


اولین قدم برای جلوگیری از انتشار COVID-19 تمیز کردن سطوح است که به طور فیزیکی ویروس ها و سایر آلاینده ها را از بین می برد. این کار شبیه شستن دست‌ها با آب و صابون است و زمانی که فرآیند ضدعفونی‌کردن دنبال شود بسیار مؤثر است. دستمال‌های اشباع‌شده مبتنی بر الکل برای تمیز کردن سطوح سخت مؤثر و کارآمد هستند و باید به عنوان بخش مهمی از هر رژیم مؤثر بهداشتی محیط کار در نظر گرفته شوند.

مرحله دوم ضدعفونی کردن است. یک ماده ضد عفونی کننده در واقع یک ویروس را می کشد. الکل ها دیگر به طور خاص توسط CDC برای ضد عفونی کردن سطوح سخت از SARS-CoV-2 (ویروسی که باعث COVID-19 می شود) توصیه نمی شود. باز هم، این محصولات فقط برای استفاده روی سطوح هستند، نه انسان.

آیا می توان از دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل (IPA) برای ضدعفونی کردن انواع دیگر استفاده کرد؟
طبق مطالعات گزارش شده توسط CDC نشان داده شده است که IPA روی ویروس های لیپیدی موثر است. اثر ضد میکروبی زمانی که زیر غلظت 50 درصد رقیق شود کاهش می یابد. غلظت بهینه محلول‌های 60 تا 90 درصد در آب است، زیرا آب ممکن است پروتئین‌های میکروبی را دناسته کند و با افزایش تبخیر، زمان تماس را افزایش دهد.

آیا دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل (IPA) برای ضد عفونی سازی استفاده می شود؟
الکل ها به عنوان باکتری کش، قارچ کش و ویروس کش موثر هستند. با این حال، آنها را نمی توان برایضد عفونی در نظر گرفت، زیرا آنها هاگ های باکتری را از بین نمی برند.

گزینه های بسته بندی دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکلی شیمترونیکس (IPA) چیست؟

وان توزیع پاپ آپ

رایج ترین گزینه بسته بندی یک وان بازشوی پلاستیکی است که در آن دستمال پاک کن از درب خارج می شود. دستمال‌ها در یک رول سوراخ‌دار ذخیره می‌شوند، بنابراین با بیرون کشیدن یک دستمال، دستمال مرطوب بعدی تا حدودی برای آماده‌سازی برای کاربردهای بعدی توزیع می‌شود.

رول های پرکننده مجدد به عنوان یک گزینه کم هزینه و یک روش کاهش ضایعات پلاستیکی در دسترس هستند. این رول ها در بسته بندی فویل مهر و موم شده هستند. فقط قسمت بالای کیسه را باز کنید، دستمال مرطوب را از مرکز رول از درب بالایی وان عبور دهید و آماده حرکت هستید.

وان های پخش پاپ آپ برای تمیز کردن لمسی شابلون های چاپگر خودکار و تمیز کردن شابلون های چاپگر نیمه اتوماتیک در طول و در پایان دوره های تولید بسیار مناسب هستند. آنها همچنین معمولا برای تمیز کردن سبک و چربی زدایی استفاده می شوند.

خرید و فروش پارچه پد الکلی اسپان لس پارچه چسب زخم و پارچه اسپان باند مستقیم از کارخانه در عرض و گرماژ به سفارش شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان