خرید و فروش پارچه سیترون

پارچه تترون براق

خرید پارچه سیترون و پارچه تترون مانتویی و پیراهنی ،با ارسال کاتالوگ رایگان را از ما بخواهید ،قبل از خرید با مشاورین ما در واتس اپ تماس بگیرید 09131130224.

پارچه سیترون چیست؟


اگر تا به حال از خود در مورد معنای “پارچه سیترون چیست” پرسیده اید، در جای مناسبی هستید. شما احتمالاً، به طور قطع، انواع مختلفی از پارچه تترون را پوشیده‌اید، خواه این تترون 100٪ پنبه باشد یا یک ترکیب پنبه-پلی. در حالی که به طور سنتی عمدتاً برای لباس‌های معمولی استفاده می‌شد، اکنون هم در کمد لباس‌های روزمره و هم در مد لباس‌های جایگاهی دارد. محبوبیت آن به سختی تعجب آور است، زیرا به دلیل ماهیت قوی و بادوام، اما سطح نرم و براق آن مورد علاقه است. این اساساً یک پارچه ساده و همه جانبه است که واقعاً هیچ رقیبی ندارد.

پارچه تترون براق خرید پارچه تترون
پارچه تترون براق خرید پارچه تترون

ویژگی های پارچه تترون و پارچه سیترون مانتویی


پارچه سیترون با بافت نرم متمایز و بافت محکم بسته تولید می شود. این به پارچه درخششی می بخشد که همه ما آن را دوست داریم. به طور سنتی سیترون سیب یک بافت ساده بود که با استفاده از نخ‌های تار ویسکوز خوب بافته می‌شد و با نخ فلامنت سنگین‌تر بافته می‌شد. اینگونه است که بافت تترون براق مثل تترون داکرون را بدست می آورد.

امروزه، پارچه سیترون عمدتاً از ویسکوز واقعی ساخته می شود، که آن را سبک وزن می کند اما همچنان استحکام خود را حفظ می کند. تغییرات دیگر عبارتند از پشم، ابریشم، ساتن، ابریشم مصنوعی یا پارچه پلی آمیخته، اما مفهوم اصلی یکسان است. 2 نخ با ضخامت های مختلف در یک بافت ساده. اگر دوست دارید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید، سیترون تترون نازک و خنک با پارچه ای آسان است، اما به طور همزمان محکم و سخت است.

پارچه سیترون و پارچه تترون برای چه مواردی تولید می شود؟


از زمانی که برای اولین بار تولید شد، سیترون یک پارچه اصلی برای طیف گسترده ای از مصارف بوده است. به دلیل هماهنگی کامل بین دوام و ظرافت، انتخاب محبوبی برای لباس های زنانه بود. با این حال، امسال نیز آن را پارچه ای دوست داشتنی برای استفاده برای مانتو یا پیراهن استفاده می شود. برای تولید ملحفه ،پارچه سیترون و تترون میکرو جایگزین مناسبی برای تترون ساده و پارچه داکرون هستند، اما قیمت دبالای پارچه سیترون سبب شده هنوز در رقابت با پارچه تترون هتلی و تترون ملحفه ایی باشد.

بهترین پارچه برای روتختی
بهترین پارچه برای روتختی


این ویژگی‌های منحصربه‌فرد کمک کرده است تا پارچه سیترون پارچه‌ای راحت اما شیک برای انواع لباس‌ها، از پیراهن و دامن گرفته تا شلوار و شومیز باشد. خیلی همه کاره است درخشش ظریف رنگی از تجمل را به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد آن را در موقعیت‌های غیررسمی و رسمی بپوشید.

تفاوت بین پارچه سیترون و پارچه تترون


پارچه پارچه سیترون ویسکوز درجه یک با گرماژی بالاتر و براق تر از پارچه تترون و پارچه میکرو و پارچه داکرون است.
اغلب با یک چیز اشتباه گرفته می شود، ممکن است از دانستن اینکه تفاوت بین پارچه سیترون و پارچه تترون وجود دارد تعجب کنید. این تمایز در ضخامت نخ های استفاده شده نهفته است. پارچه تترون مانند پارچه سیترون بافته می شود. با این حال، نخ های استفاده شده بسیار ضخیم تر هستند و پارچه ای محکم با حسی قوی ایجاد می کنند. از طرف دیگر، پارچه سیترون یک نخ تار ظریف است که با نخ پود ضخیم‌تری بافته می‌شود. این منجر به یک ماده قوی می شود اما در لمس نرم است.

پارچه سیترون تترون برای روتختی
پارچه سیترون

دوخت پارچه سیترون چگونه است؟


دوخت مانتو با پارچه سیترون /داکرون /تترون بسیار اسان است .کار با پارچه سیترون مثل پارچه تترون مانتویی فوق العاده آسان است. با وجود وزن و گرماژ کم، صورت صافی دارد و شکل خود را به خوبی حفظ می کند.ریزش عالی مثل پارچه تترون و پارچه داکرون دارد،مناسب برا ی دوخت مانتو و پیراهن است. هنوز هم ممکن است بخواهید آن را از قبل اتو کنید، اگرچه، اگرچه چروک پذیر است، اما می تواند کاملاً صاف و عالی باشد.

گلدوزی روی پارچه سیترون نیز به دلیل ماهیت بافت و بخشندگی این پارچه، کار پرطرفداری است. از سهولت کار با پارچه سیترون و تبدیل آن به چیزی زیبا و ماندگار لذت خواهید برد.

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو
پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو


مزایای پارچه سیترون مانتویی و پیراهنی

  • بادوام و قوی
  • خنک، سبک وزن
  • همه کاره
  • نرم برای لمس
  • چهره درخشان
  • درخشش ظریف
  • راحت و خنک
  • لذت چاپ بر روی
  • به راحتی چروک نمی شود
  • آسان لکه نمی شود
  • ضد آب


معایب پارچه سیترون

  • در گرما چروک می شود
  • برای زمستان خیلی سبک است.
  • بدون کش
  • احتمال پرز دادن
  • اتو خوری کم


چگونه روی پارچه سیترون چاپ کنم؟


چاپ پارچه سیترون خودتان هرگز آسان نبوده است. فقط طرح، الگو، عکس یا هر تصویر دیگری را در رابط طراحی ما آپلود کنید و آن را در جایی که می خواهید قرار دهید. حتی می توانید از ابزار طراحی آنلاین ما برای افزایش یا کاهش ابعاد یا تکرار الگو استفاده کنید. با سفارش یک چاپ آزمایشی بررسی کنید که چقدر آسان است و برای اولین سفارش پارچه خود نیز از تخفیف برخوردار شوید.معمولا چاپ روی پارچه ترگال و تترون و فلامنت عالی می شود.

پارچه تترون برای روتختی
پارچه تترون برای روتختی


شما اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد این پارچه که از خانواده تترون است و قماش فوق العاده و همه کاره بدانید می دانید.

پارچه سیترون ،از خانواده پارچه های تترون است که دردو عرض 3 متر و 1.5 متر تولید می شود ،از تترون براق تر و گرماژ بیشتری دارد ،شبیه پارچه داکرون با گرماژ بالاتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان