اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه پرشیا کاماش : ساده و دیپلمات

جنس پارچه مکانیک پارچه پرشیا قیمت جنس پارچه پرشیا پارچه مکانیک خوبه؟ پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است

پارچه پرشیا کاماش با گرماژ بالای 230 گرم ،عرض 150 سانتیمتر و جنس پلی استر فلامنت در 12 رنگ،با طرح ساده و دیپلمات تولید می شود ،پارچه پرشیا مناسب برای فرم مدارس و لباس مزون ها است.

جنس پارچه پرشیا از چه الیافی است است؟جنس پارچه مکانیک چیست؟پارچه مکانیک خوبه ؟قیمت پارچه پرشیا چقدر است؟پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است ؟تمام سوالات شما را در نساجی کاماش پاسخ می دهیم

مشاوره رایگان و ارسال کالیته رایگان09131130224

جنس پارچه پرشیا از چه الیافی است است؟

جنس پارچه پرشیا از الیاف فلامنت فلامنت و درصد کمی پلی استر ویسکوز تولید می شود ،این محصول با گرماژ 240 و عرض 150 سانتیمتر با نام های پرشیا ،مکانیک و پرشیا لنین تولید می شود .

پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است مشخصات پارچه پرشیا پارچه پرشیا کاماش مدل مانتو با پارچه پرشیا معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مانتویی پارچه کرپ پرشیا قیمت پارچه پرشیا قیمت پارچه مکانیک معایب پارچه مکانیک پارچه مکانیک خوبه؟
پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است مشخصات پارچه پرشیا پارچه پرشیا کاماش مدل مانتو با پارچه پرشیا معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مانتویی پارچه کرپ پرشیا قیمت پارچه پرشیا قیمت پارچه مکانیک معایب پارچه مکانیک پارچه مکانیک خوبه؟

قیمت پارچه پرشیا

قیمت پارچه پرشیا در حدود41000 الی 45000تومان است که با توجه به نوع جنس و حجم خرید شما بستگی دارد ،پارچه پرشیا مکانیک از پارچه های پر مصرف در بازار می باشد،این پارچه از پارچه ترگال بسیار پایین تر است،مناسب برای روپوش و اسکراپ پزشکی است ،و جایگزین مناسبی نیز برای پارچه مازراتی و پارچه فیونا برای فرم اداری است.

پارچه مکانیک پرشیا خوبه؟

بله قطعا این پارچه ایرانی با گرماژچهار فصل بسیار عالی برای مصارف زیر است ،دو نکته مهم اینکه این پارچه کش ندارد و کمی چروک پذیر است.این پارچه در کنار پارچه تترون مانتویی از پارچه های مناسب بهار و تایستان است.

پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است مشخصات پارچه پرشیا پارچه پرشیا کاماش مدل مانتو با پارچه پرشیا معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مانتویی پارچه کرپ پرشیا قیمت پارچه پرشیا قیمت پارچه مکانیک معایب پارچه مکانیک پارچه مکانیک خوبه؟
پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است مشخصات پارچه پرشیا پارچه پرشیا کاماش مدل مانتو با پارچه پرشیا معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مانتویی پارچه کرپ پرشیا قیمت پارچه پرشیا قیمت پارچه مکانیک معایب پارچه مکانیک پارچه مکانیک خوبه؟

پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس جزء پارچه هایی است که خرید عمده آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد این مجموعه با ارائه ارزان ترین قیمت پارچه پرشیا لنین فتوس شرایط خرید آسان این پارچه را فراهم می آورد.

آیا می دانید چرا پارچه پرشیا مکانیک به صورت عمده خرید و فروش می ‌شود؟

آیا با موارد استفاده و کاربرد پارچه های فوتوس آشنایی دارید؟

پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس جزء اقتصادی ترین منسوجاتی بوده که از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های عرضه و پخش مستقیم قابل سفارش است.

پاچه لنین پرشیا گرماژ بالاتر نسبت به پارچه پرشیا مکانیک معمولی دارد.

نساجی کاماش

پارچه پرشیا لنین والافاستون : گرم بالا

پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس جزء پارچه های خاصی بوده که در سال های اخیر حجم استقبال از این پارچه در بازار گسترش یافته است. چرا که این پارچه با داشتن ویژگی های منحصر به فرد می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای پارچه فیونا و پارچه ترگال قرار بگیرد.

معمولاً جنس پارچه مکانیک پرشیا از گرماژ ۲۴۰ گرم برخوردار است و آن را با عرض ۱۵۰ سانتی متر در کارخانجات تولید می کنند. پس از تولید و آماده سازی پارچه آنها را در طاقه های ۴۰ متری استفاده کرده و به بازار عرضه و فروش ارائه می دهند.

تنوع رنگ بندی در پارچه های پرشیا مکانیک بسیار گسترد بوده و امکان تأمین و پوشش تمامی سلیقه ها وجود دارد. به همین سبب از این پارچه می توان برای دوخت البسه مورد نیاز تمامی گروه های سنی و گروه ‌های شغلی مختلف استفاده نمود.

رنگرزی خاصی که در این پارچه صورت می گیرد، موجب می شود تا رنگ به صورت حداکثر در الیاف آن نفوذ کرده و این پارچه ها در برابر آفتاب، رنگ خود را از دست نمی دهند، چرا که رنگ در تار و پود آن وجود دارد.

یکی از ویژگی ‌های خاص پارچه های پرشیا همین ثابت بودن رنگ آن ها است که در حین شستشوهای طولانی نیز کیفیت خود را حفظ می کند. به همین سبب به آسانی می توان در شرایط مختلف برای محل های کاری از این پارچه استفاده نمود.

از ویژگی ‌های خاص این پارچه این بوده که در فصل زمستان می تواند گرمای بدن را حفظ کند و در فصل تابستان نیز فرد را خنک نگه دارد. زیرا الیاف سلولز که در این پارچه مورد استفاده قرار گرفته، با داشتن فیبر خاص می ‌تواند هوا را در خود محبوس نگه داشته و با جذب بالای رطوبت حس بهتری را از پوشیدن این لباس در فصل تابستان به وجود می آورد.

جنس پارچه مکانیک پارچه پرشیا قیمت جنس پارچه پرشیا پارچه مکانیک خوبه؟ پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است
جنس پارچه مکانیک پارچه پرشیا قیمت جنس پارچه پرشیا پارچه مکانیک خوبه؟ پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است

موارد استفاده از پارچه پرشیا مکانیک خطی

پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس جزء پارچه های منحصر به فردی است که در برابر چین و چروک از مقاومت بالایی برخوردار می گردد. به همین جهت نیاز به مراقبت زیادی نداشته و به راحتی می توان برای تولید و دوخت انواع البسه از آن استفاده نمود. 

همچنین دوام بالای پارچه پرشیا به دلیل داشتن الیاف مستحکم و باکیفیت موجب شده تا به راحتی در هر شرایطی بتوان از این پارچه استفاده کرد.

در اینجا به مهمترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های پرشیا مکانیک اشاره می کنیم:

  • برای دوخت لباس فرم مدارس در تمامی دوره های تحصیلی و مهد کودک ها و پیش دبستانی ها
  • در جهت تولید انواع لباس کارهای اداری به عنوان جلیقه و شلوار
  • مناسب برای دوخت مانتو شلوارهای اداری بانوان
  • به جهت دوخت شلوارهای کردی
  • برای دوخت بخش‌های مختلفی از سیسمونی و جهیزیه

دلایل خرید پارچه پرشیا مکانیک به صورت عمده چیست؟

پرشیا یکی از محبوب ترین پارچه فرم مدارس می باشد،پارچه پرشیا مکانیک جزء پارچه های باکیفیت بازار بوده که برای تولید انواع لباس فرم مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف و کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ممکن است این سوال برای شما هم به وجود بیاید که دلایل خرید پارچه پرشیا مکانیک به‌ صورت عمده چیست؟

برای این که پاسخ مناسبی به این سوال بدهیم خوب است که بدانید اغلب مراکز تولیدی که به پارچه ‌های مناسب برای تولیدات خود نیاز دارند، چندین معیار و فاکتور را مدنظر قرار می ‌دهند و اقدام به انتخاب پارچه های مختلف می نمایند. 

اغلب معیارها و ویژگی های خاصی که این تولیدی ها به دنبال آن بوده اند در پارچه پرشیا مکانیک فوتوس جود دارد.

در اینجا به برخی از مهمترین معیارهای مدنظر مراکز تولیدی در هنگام خرید پارچه مناسب برای تولیدات خود می پردازیم:

طول عمر و دوام بالا

طول عمر و ماندگاری پارچه جزء معیارهای مهمی بوده که در هنگام خرید پارچه ها مد نظر قرار می گیرد.

مقاومت در برابر گرد و غبار

پارچه ‌های لباس فرم باید در برابر نفوذ گرد و غبار و جذب لکه، مقاومت بالاتری داشته، تا در طی روز به راحتی بتوان از آن استفاده نمود.

نحوه شستشو و اتو پذیری فوتوس پرشیا

نحوه شستشوی پارچه ها و تمیز شدن هرگونه لک و آلودگی به آسانی جزء معیارهای مهم بوده که تولیدکنندگان در نظر می ‌گیرند و همچنین اتو پذیری پارچه نیز اهمیت زیادی می یاید.

تل شدن سطح پارچه پرشیا

تل شدن سطح پارچه ها جزء موارد ناخوشایندی است که علاوه بر ایجاد ظاهری نازیبا، نارضایتی مشتریان را به دنبال دارد. به همین سبب پارچه ‌هایی با تراکم بافت بالا که سطح آنها دچار تل و گوله گوله نشوند، اهمیت پیدا می کند.

قیمت پارچه پارچه مکانیک

قیمت جزء معیارهای بسیار مهمی بوده که در انتخاب پارچه ها تأثیر مستقیم می‌ گذارد و پارچه پرشیا با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسب در صدر انتخاب مراکز تولیدی و خریداران عمده قرار می گیرد.

با بررسی این موارد در می یابیم که پارچه ‌های پرشیا مکانیک جزء پارچه های منحصر به فردی بوده که با داشتن برخی از ویژگی های خاص برای تولید لباس فرم به عنوان مناسب ترین منسوجات قرار می‌ گیرند و به دلایل خرید پارچه پرشیا مکانیک به صورت عمده پی می بریم.

قیمت پارچه پرشیا : عمده از کارخانه

قیمت یک عامل بسیار مهم در هنگام خریدهای عمده محسوب می شود؛ زیرا می تواند در انتخاب نوع پارچه یا حجم خرید تأثیر بگذارد. به همین جهت مراکز تولیدی که به حجم زیاد از پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس نیاز دارند، ترجیح می ‌دهند تا ارزان ترین قیمت ممکن را تهیه نمایند.

معمولا ارزانترین قیمت پارچه پرشیا لنین فتوس در مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه قابل دسترس است. این مجموعه می ‌تواند به عنوان یکی از بهترین ها در حوزه ارائه پارچه پرشیا معرفی گردد.

توجه داشته باشید که هیچگاه نباید قیمت را فدای کیفیت کنید، بلکه با انتخاب این مجموعه به عنوان فروشنده مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید پارچه فتوس با قیمت ارزان نمایید، تا خیالتان از تولیدات ارائه شده به بازار و استقبال از آنها راحت گردد.

سخن آخر

پارچه پرشیا یک پارچه همه کاره است ،که به علت قیمت پایین و دوام بالا بهترین جایگزین برای پارچه تترون و پارچه ترگال می باشد.

خرید پارچه پرشیا کاماش

قیمت پارچه پرشیا کاماش

۱۵ پاسخ

    1. کارخانه پارچه پرشیا در اصفهان شهرک صنعتی می باشد
      ۰۹۱۳۸۹۷۶۳۸۱
      💐💐💐💐💐💐💐💐☘️☘️☘️☘️☘️🌹🌹🌹🌺🌺🌺

    1. سلام بله
      پارچه پرشیا دیپلمات ریز و پارچه مکانیک دیپلمات داریم
      بسیار عالی و باکیفیت برای سازمان و مدارس و فرم اداری استفاده می شود
      ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ لطفا واتس آپ پیام دهید ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ تا کاتالوگ ها ارسال کنم

    1. پارچه پرشیا گرم بالا همون پارچه لنین است
      لطفا واتس آپ پیام دهید ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ تا کاتالوگ مکانیک
      و پرشیا را بفرستم

    1. پارچه پرشیا کشی ۱۰ رنگ داریم
      برای کت و دامن و مانتو و لباس کار عالیه
      قبل از برش اتو بزنید
      ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴
      مشاوره رایگان

    1. سلام بله پارچه پرشیا اسلپ نخی داریم
      مناسب برای مانتو و شلوار فرم اداری استفاده می شود
      لطفاً واتس آپ پیام دهید ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ تا کاتالوگ ها ارسال کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان