اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون روتختی : قیمت عمده فروشی

پارچه تترون روتختی

پارچه تترون روتختی با عرض 150 ،300 و 200 سانتیمتر با جنس پلی استر ویسکوز فلامنت باگرماژ 160 ،240 و 370 گرم تولید می شود.پارچه تترون اصل روتختی با عرض 2.40 و راه راه در شرکت نگین ،سیب و کاماش تولید می شود.

پارچه تترون روتختی در عرض سه متر با بالاترین کیفیت تولید می شود.،برای اشنایی از قیمت قیمت پارچه روتختی عرض سه متر باید با جنس و برند ها اشنا باشید قبل از خرید تماس بگیرید .

مشاوره رایگان و ارسال کاتالوگ09131130224

پارچه تترون روتختی :پارچه تترون اصل

پارچه تترون روتختی با قیمت عمده فروشی در جدیدترین مدل و طرح را می توانید همین حالا از سایت کاماش سفارش خرید بی واسطه دهید.

پارچه تترون تترون رنگی در کنار پارچه سیترون و پارچه داکرون به عنوان یکی از نرم ترین و لطیف ترین پارچه های موجود در بازار، از مصرفی ترین پارچه ها در تولید انواع ملحفه، روتختی، روبالشی و غیره بوده است. به همین سبب بسیاری از تولیدی های ملحفه های بیمارستانی، کالاهای خواب بزرگسالان و کودکان، به دنبال خرید بهترین پارچه تترون تترون رنگی بوده اند.

خرید پارچه تترون رنگی :پارچه تترون ساده

متأسفانه در بازارهای کشور ما، هنگامی که محصولی پرتقاضا می گردد، سیل واسطه ها و دلالان به سمت آن محصول افزایش پیدا می کند. این مهم در مورد بازار فروش پارچه تترون و پارچه ترگال برای ملحفه و روتختی هم صدق می نماید. با این وجود آیا می دانید که چگونه می توان بهترین تترون ملحفه ای و روتختی را در بازارهای امروزی سفارش خرید عمده داد؟

بهترین پارچه برای روتختی کدام است؟

پارچه روتختی از کجا بخرم؟

حتما می دانید که تخت، محلی برای استراحت افراد است. پس روتختی، روبالشی و ملحفه، یکی از اصلی ترین مواردی هستند که بایستی به نوعی آسایش و آرامش را برای افراد فراهم آوردند.

در واقع جنس پارچه مصرفی در تولید و دوخت روتختی و ملحفه، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. بهترین پارچه برای روتختی، بایستی نرمی زیر دست و لطافت بسیار خوبی را دارا باشد. همچنین این پارچه نباید منجر به ایجاد حساسیت های پوستی گردد.ذکر این نکته لازم است پارچه تترون تترون رنگی با پارچه فلامنت پنبه فرق می کند

در میان انواع پارچه های موجود در بازار قماش کشور، بنظر می رسد که پارچه تترون با دارا بودن تمامی این مشخصات، یکی از بهترین پارچه های مصرفی برای روتختی به شمار می رود.

اما پارچه تترون روتختی دارای چه مشخصاتی بوده و چگونه می توان این پارچه را با قیمت عمده و ارزانتری سفارش خرید داد؟

قیمت پارچه روتختی :پارچه تترون کج راه

پارچه تترون سفید و تترون رنگی برای همه شما تولیدی های انواع روتختی، کالای خواب، ملحفه و غیره، کاملا آشناست. این پارچه نوعی پارچه تخت بافت تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز است. پارچه تترون کج راه به نرمی و لطافت مشهور بوده و وزن سبک و خنکی، از جمله اصلی ترین شاخصه های آن به شمار می آیند.

پارچه تترون روتختی
پارچه تترون روتختی

از جمله دیگر ویژگی های این پارچه تترون کج راه می توان به این موارد اشاره داشت:

  • ثابت بودن رنگ در اثر شستشو
  • تراکم بافت استاندارد
  • دارای عرض دقیق و طاقه بندی خوب
  • دوام بالا
  • عرضه شده در طرح های ساده، گلدار و عروسکی

این ویژگی ها سبب شده تا در حال حاضر تترون با عرض های 2 متر، 2 متر و 40 سانت و 3 متر، یکی از پرفروش ترین پارچه ها در تولید انواع ملحفه و روتختی مورد استفاده قرار بگیرند.

پارچه تترون خنک است؟

پارچه تترون در اصل یک نوع پلی استرویسکوز ،پنبه است که عمدتاً از الیاف پلی استر پنبه ،ویسکوز تشکیل شده است. این پارچه از لحاظ خنکی به طور عمومی بهتر از برخی پارچه‌های دیگر مصنوعی مانند پلی استر نازک‌تر یا نایلون است. اما نباید انتظار داشت که پارچه تترون به اندازه پارچه‌های طبیعی مانند پنبه یا پنبه و پنبه خنک باشد.

از کجا پارچه تترون روتختی ملحفه ای باکیفیت بخریم؟

خرید پارچه تترون رنگی عرض سه متر :تترون ترک

بنظر می رسد که خرید پارچه تترون ملحفه ای و روتختی، با توجه به وجود انواع پارچه های تترون موجود در بازار، نیاز به آگاهی بیشتر از سوی خریداران دارد. متأسفانه برخی از عرضه کنندگان و فروشندگان پارچه، راز خرید کیفیت خوب و ارزان قیمت این پارچه را به شما نمی گویند. این موضوع در بسیاری از موارد سبب شده تا شاهد خسارات سنگین مالی از سوی تولیدی های تازه تأسیس نیز شده باشیم.

شما برای سفارش پارچه تترون بصورت عمده و در عرض های 2 و 3 متر با طرح های ساده و طرح دار، 2 راهکار دارید:

راهکار اول خرید به شکل حضوری است. شما می توانید خودتان به بازارهای تهران یا بازار اصفهان مراجعه کنید. در این روش بایستی زمان و هزینه اضافی صرف کرده تا شاید بتوانید به خواسته خود برسید.

راهکار دوم اما معروف به هوشمندانه ترین راه خرید پارچه تترون برای ملحفه و رو تختی است. این راهکار یعنی خرید اینترنتی پارچه تترون، می تواند مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولید کننده به انجام برسد. با این وجود، هزینه های اضافی کسر شده و شما بدون هیچ واسطه ای به پارچه مورد نظر خود، با قیمت و کیفیت مناسب، رسیده اید.

نکته مهم اینکه برای تولیدی های تازه تأسیس، خرید آنلاین پارچه تترون می تواند به صرفه تر باشد. چرا که در ابتدای مسیر کاری خود، می توانند با قیمت تمام شده تولیدی کاملا ارزانتری، تولیداتی با کیفیت عالی داشته باشند. از طرفی حاشیه سود بالایی را هم تجربه خواهند نمود.

قیمت عمده فروشی پارچه تترون روتختی و ملحفه ای در زاهدان

قیمت عمده فروشی پارچه تترون عرض 3 متر روتختی و ملحفه ای، برای تمامی خریداران عمده این پارچه در زاهدان، اهمیت زیادی داشته است.

بی تردید خرید پارچه تترون در حجم زیاد در زاهدان، می تواند تضمین کننده این باشد که دیگر این تولیدی ها نیاز به خرید مجدد پارچه نخواهند داشت. این موضوع می تواند دوباره کاری تلقی شده و کلی مخارج اضافی روی دست تولیدی ها برجای بگذارد.

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو
پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو

قیمت پارچه تترون روتختی می تواند به فاکتورهای مختلفی وابسته باشد. از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به عرض پارچه، گرماژ پارچه، کیفیت پارچه، ساده یا طرح دار بودن پارچه و غیره اشاره داشت. از طرفی حجم خرید و نحوه سفارش (حضوری یا اینترنتی) هم می تواند در قیمت نهایی، نقش فزاینده ای داشته باشد.

با تمامی این تفاسیر اگر شما بتوانید به شکل مستقیم از معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه تترون در کشور، سفارش خرید عمده خود را به ثبت برسانید، قطعا خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت را تجربه خواهید نمود. کافی است همین حالا با مشاورین ما، رایگان مشاوره کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را به ثبت برسانید.

نساجی های معتبر پارچه تترون روتختی در ایران

  • نساجی کاشان
  • نساجی بروجرد
  • نساجی سیب
  • نساجی کاماش
  • نساجی درنا
  • نساجی کمد
  • نساجی پارس
  • نساجی سهند
  • نساجی فدک
  • نساجی تک

بهترین پارچه تترون برای روتختی
قیمت پارچه تترون روتختی ترک
انواع پارچه تترون روتختی جدید
پارچه روتختی مخمل تترون
پارچه پیگمنت روتختی تترون
پارچه روتختی دخترانه تترون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان