قیمت پارچه جاجیم لمینت شده با کیفیت عالی

پارچه جاجیم لمینت شده

پارچه جاجیم لمینت شده جزء پارچه های مهم در مراکز تولیدی است که باید پارچه جاجیم ارزان قیمت تهیه شود. برای آشنایی با فاکتورهای مهم در هنگام خرید پارچه جاجیم لمینت با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

برای خرید اینترنتی پارچه جاجیم لمینت به صورت عمده و اینترنتی وارد لینک زیر شود https://miladarshadi.com/product/buying-and-selling-jajim-laminate-diamond-turkmen-and-jacquard-fabrics/

تولید پارچه جاجیم لمینیت

کارخانجات متعددی در حوزه تولید پارچه و صنعت نساجی فعالیت می‌ کنند که تولیدات برخی از این کارخانجات در بازارهای عرضه و فروش از استقبال بیشتری برخوردار می گردد.

کارخانجات برند و مطرح تولید کننده پارچه جاجیم لمینت شده ملاک های خاصی را در روند تولیدات خود در نظر می ‌گیرند، تا این پارچه با کیفیت بالا تولید و به بازار ارائه شود.

پارچه جاجیم در بازارهای عرضه و فروش و در بین معامله گران به پارچه ژاکارد نیز شهرت دارد و در طرح های جذاب و خاص تولید می گردد، معمولاً در روند تولید پارچه جاجیم از الیاف پلی استر با کیفیت و مرغوب استفاده می ‌کنند.

قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی
قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی

در حال حاضر با کمک دستگاه ها و تکنولوژی های به روز پارچه‌ های جاجیم از بافت ریزتر، متراکم تر و صاف تری برخوردار است. به همین سبب موارد استفاده و کاربرد گسترده‌ ای به خصوص در روند تولید صنایع دستی دارد.

برای اینکه پارچه های جاجیم لمینت شده تولید شود، از پارچه های اسپان باند با کیفیت استفاده می کنند، تا سطح پارچه را کاملاً پوشش دهند. معمولاً برای پارچه های جاجیم که با عرض ۱۵۰ سانتیمتر تولید شده از پارچه اسپان باند گرماژ ۴۰ یا ۵۰ گرم به کار می برند.

قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی
قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی

اما برای پارچه های جاجیم با عرض ۲ متر به دلیل سنگین تر شدن پارچه، از پارچه های اسپان باند با گرماژ ۷۰ گرم و ۹۰ گرم برای لمینت کردن استفاده می کنند.

در اغلب کارخانجات تولید کننده، امکان تولید پارچه لمینت با اسپان باند با گرماژی مختلف به صورت سفارشی فراهم می ‌آید، تا مصرف ‌کننده مطابق نیاز خود بتواند این گرماژها را افزایش یا کاهش دهد.

پس از گذراندن مراحل تولید پارچه های جاجیم لمینت را در طاقه هایی به صورت کتابی و با وزن بین ۹ کیلو تا ۱۱ کیلو بسته به تراکم بافت و گرماژ آن به بازار ارائه می ‌نمایند.

نکات مهم در خرید پارچه جاجیم لمینت شده

پارچه جاجیم لمینت شده جزء پارچه های با کیفیت بالایی بوده که موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد. مراکز متعددی در زمینه عرضه و فروش پارچه جاجیم فعالیت می کنند که در هنگام تهیه با تنوع بالایی از این پارچه ها روبرو می گردید.

در صورت شناخت مشخصات و ویژگی های پارچه جاجیم لمینت به شکل بهتری می توانید این پارچه با کیفیت بالا را تهیه نمایید.

قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی

در این بخش به برخی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پارچه جاجیم لمینت شده اشاره می کنیم:

دوام و کیفیت

دوام و کیفیت جزء مهمترین فاکتورها در هنگام تهیه پارچه است که با توجه به کیفیت متریال اولیه در روند تولید مشخص می گردد.

الیاف محکم استاندارد

انواع مختلف الیاف برای تولید پارچه های جاجیم مورد استفاده قرار می گیرند که انتخاب الیاف با کیفیت بالا و مستحکم منجر به تولید پارچه جاجیم مرغوب می شود.

زیبایی طرح

پارچه های جاجیم را معمولاً در طرح های سنتی طراحی و تولید می کنند که تمامی طرح های سنتی در بین مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته اند.

قیمت پارچه جاجیم

قیمت ارائه این محصول در بازار یکی از فاکتورهای بسیار مهم بوده که در هنگام خرید باید مد نظر قرار بگیرد، چرا که در هزینه های نهایی تولید کنندگان و خریداران عمده مؤثر است.

کیفیت متریال لمینت

در اغلب مواقع برای لمینت پارچه های جاجیم از پارچه های اسپان باند گرماژ ۴۰ گرم، ۵۰ گرم، ۷۰ گرم و ۹۰ گرم استفاده می کنند.

تمامی نکاتی که در این جا ذکر شد در هنگام خرید پارچه لمینت اهمیت می یابد، اما یک نکته مهم تر انتخاب مراکز عرضه و پخش این پارچه است که تاثیر زیادی در قیمت آن در بازار دارد.

فروش آنلاین پارچه جاجیم لمینت

پارچه جاجیم لمینت شده پارچه های پرطرفداری است که در طرح ها و رنگ بندی های مختلف در کارخانجات نساجی طراحی و تولید می‌ شود. به جهت دسترسی به تنوع بالای این رنگ بندی ها باید مراکز عرضه و پخش مستقیم را برای خرید انتخاب نمایید.

فروش آنلاین پارچه جاجیم لمینت شده بهترین راه حل برای ارائه این پارچه در اقصی نقاط کشور و امکان دسترسی به این پارچه برای همه خریداران است. چرا که در فروش آنلاین تنوع بالای پارچه از لحاظ رنگ بندی طرح و مدل و حتی عرض پارچه ها ارائه می گردد.

این مجموعه تلاش دارد تا ارزان ترین قیمت پارچه جاجیم لمینت را به دست مشتری برساند. به همین سبب تمامی واسطه ها را از معاملات خود حذف کرده و با امکان ارسال پارچه از درب کارخانه تولید کننده توانسته هزینه های مربوط به حمل و نقل را کاهش یابد.

در صورتی که تمایل به تهیه انواع پارچه جاجیم در بالاترین سطح کیفیت را دارید، با کارشناسان فروش این سایت آنلاین ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره با انتخاب مناسب ترین نوع پارچه از لحاظ عرض و رنگ بندی و گرماژ یک انتخاب مناسب انجام دهید.

پارچه جاجیم لمینت شده

خرید اینترنتی پارچه جاجیم

خرید اینترنتی پارچه جاجیمراز فروشگاه های معتبر خرید کنید ،این پارچه ها به همراه پارچه های ترگال و پارچه کجراه از بهترین پارچه موجود در بازار می باشد که برای مصرف خانگی استفاده می شود.

خرید اینترنتی پارچه ژاکارد

خرید اینترنتی پارچه ژاکارد بستگی به متراژ شما در خرید پارچه عمده دارد ،متراژ طاقه ها 20 متری است،روفرشی ،کیف ،جافلاسکی

پارچه جاجیم لمینت

پارچه جاجیم لمینت شده

پارچه جاجیم لمینت شده ،توسط پارچه اسپان باند تهیه می شود.معمولا با اسپان باند 40 گرم لمینت می شود

پارچه ژاکارد قیمت

قیمت پارچه ژاکارد بستگی به عرض پارچه ،و گرماژ پارچه دارد ،در زیر انواع پارچه ژاکارد را اورده ام

  • ژاکارد جاجیم عرض دو متر
  • ژاکارد جاجیم عرض سه متر
  • ژاکارد الماسی عرض 2
  • ژاکارد الماسی عرض سه متر

قیمت پارچه جاجیم ارزان
قیمت پارچه جاجیم یزد
قیمت پارچه جاجیم لمینت شده
قیمت پارچه جاجیم ژاکارد
قیمت پارچه جاجیم لمینت شده 50گرم
قیمت جاجیم سنتی
جاجیم عرض ۳ متر

۹ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان