خرید اینترنتی پارچه جاجیم ژاکارد قیمت مناسب

خرید اینترنتی پارچه جاجیم ژاکارد

خرید اینترنتی پارچه جاجیم ژاکارد و قیمت پارچه جاجیم مناسب را می توان به راحتی، از طریق این مرکز عمده انجام داد. با سفارش پارچه جاجیم ژاکارد از ما علاوه بر قیمت اقتصادی، از کیفیت پارچه خریداری شده نیز مطمئن خواهید بود.09131130224 مشاوره رایگان

هر آنچه باید از پارچه و قیمت پارچه جاجیم ژاکارد بدانید

می دانید که انواع مختلفی از منسوجات در بازار موجودند که اکثر آن ها به دلیل مواد اولیه مختلف، ویژگی های متفاوتی داشته و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بین برخی از پارچه ها هم هستند که فارغ از مواد اولیه به کار رفته در آن ها، به شیوه های متفاوتی به تولید می رسد. پارچه ژاکارد نمونه ای بارز از این پارچه ها محسوب می گردد.

پارچه ژاکارد معمولاً کمی خشک و آهاردار است و طرح های مختلفی در بافت آن مشاهده می شود. البته هیچ طرحی بر روی این پارچه ها حک نشده، بلکه طرح ها در هنگام بافت ایجاد می گردند.

گفتنی است که ماشینی که برای بافت پارچه ژاکارد به کار می رود، با سایر ماشین های بافندگی یک سری تفاوت هایی دارد. ماشین های امروزی بافت ژاکارد از امکانات و قابلیت های زیادی برخوردارند که این موضوع سبب تنوع بیشتری در این پارچه ها می شود.

در حقیقت پارچه های ژاکارد بسیار متنوع بوده، به همین دلیل نام های زیادی از این نوع پارچه را در بازار می شنوید که می توانید بر حسب نیاز خود، آن را تهیه نمایید.

تنوع و زیبایی منحصر به فرد پارچه ژاکارد، موجب شده تا بسیاری از واحدهای تولیدی و دوزندگان از آن استفاده کنند. همچنین برخلاف پارچه های دیگر، ژاکارد از مقاومت بالاتری برخوردار است.

کاربرد پارچه ژاکارد تنها به تهیه پوشاک محدود نمی شود، چرا که می توان در طراحی داخلی و دکوراسیون نیز از این پارچه زیبا بهره برد. انواع پارچه های مخصوص جاجیم، پرده، رومیزی و … با جنس ژاکارد به بازار عرضه می شوند.

پارچه جاجیم الماسی ژاکارد در بازار چه قیمتی دارد؟

همانطور که گفته شد پارچه های ژاکارد به دلیل تفاوت در روش بافت، از سایر پارچه ها متمایز می شوند نه به خاطر مواد اولیه به کار رفته در آن ها. الیاف این پارچه ها می توانند از انواع مختلف الیاف مصنوعی، طبیعی یا ترکیبی از این ها باشند.

این پارچه ها با برخورداری از بافت ریز و متراکم، همینطور طرح های متنوع، ظاهر زیبایی دارند. به همین دلیل هم برای مصارف مختلف که قبلاً بدان ها اشاره شد، مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه جاجیم ژاکارد در طرح های بسیار کاربردی و جذاب تولید و به بازار عرضه می شود. شرکت های تولیدی توجه داشته باشید که پارچه ژاکارد برای جاحیم، جدیدتر و پرطرفدارتر از پارچه های لمینت شده است.

هنگام خرید پارچه جاجیم از نوع ژاکارد، در وهله اول به جنس آن دقت کنید. همچنین انتخاب پارچه های ژاکارد دو رو باعث می شود که از هر دو طرف پارچه بتوان استفاده کرد.

نکته مهم بعدی بررسی و حتی الامکان مقایسه قیمت پارچه ژاکارد در بازار است. با خرید اینترنتی پارچه جاجیم ژاکارد از این مجموعه، شرایط اطلاع از لیست قیمت تأمین کنندگان مختلف پارچه ژاکارد برایتان فراهم شده است.

قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی

خرید اینترنتی و قیمت پارچه جاجیم لمینت شده و پارچه جاجیم ژاکارد با مناسب ترین قیمت

واحدهای تولیدی و کسانی که در فروشگاه های پارچه مشغول فعالیت هستند، برای خرید عمده پارچه جاجیم ژاکارد، می توانند به کارخانجات تولید این منسوجات مراجعه کنند.

در غیر این صورت، با مراجعه به مرکز معتبر پخش عمده پارچه جاجیم، شرایط ویژه خرید اینترنتی پارچه جاجیم ژاکارد در متراژ دلخواه وجود دارد.

این مجموعه با کارخانه های موفق تولید پارچه جاجیم در سراسر کشور، ارتباطی مستقیم داشته، به همین دلیل قیمت پارچه جاجیم ژاکارد عرضه شده در این مرکز، به صرفه تر و اقتصادی تر از سایر فروشگاه های عمده است.

در صورتی که شما هم برای تأمین پارچه جاجیم مورد نیاز خود، به پارچه های ارزان و در عین حال باکیفیت نیاز دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت پارچه جاجیم ارزان
قیمت پارچه جاجیم یزد
قیمت پارچه جاجیم لمینت شده
قیمت پارچه جاجیم ژاکارد
قیمت پارچه جاجیم لمینت شده 50گرم
قیمت جاجیم سنتی
جاجیم عرض ۳ متر

۱۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان