پخش پارچه جاجیم الماسی + ارزانترین قیمت

پارچه جاجیم الماسی

پارچه جاجیم الماسی جزء پارچه های زیبا و پرطرفدار است که در رنگ بندی های متعدد در این مجموعه فروش ارائه می گردد. برای دریافت بهترین قیمت پارچه جاجیم و کیفیت مناسب با کارشناسان فروش این مرکز ارتباط بگیرید.09131130224

لینک خرید https://miladarshadi.com/product/buying-and-selling-jajim-laminate-diamond-turkmen-and-jacquard-fabrics/

پارچه جاجیم الماسی و کاربردهای آن

پارچه جاجیم جزء قدیمی ترین پارچه های تولید شده در ایران است که از روزگاران گذشته تا به اکنون طرفداران خود را حفظ کرده است. در اغلب مراکز روستایی و مناطق عشایری هنوز هم بافت این پارچه ‌ها به صورت سنتی ادامه دارد.

پارچه جاجیم در طرح ها و نقش های مختلف طراحی تولید می شود که برخی از طرح های آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. پارچه جاجیم الماسی یکی از این طرح های پرطرفدار بوده که با داشتن نقش های لوزی از مشهورترین انواع جاجیم به شمار می‌ آید.

در روند تولید پارچه های جاجیم از دیرباز نقش های الماس بافت و لوزی را برای پارچه های جاجیم انتخاب می کرده اند که مردم همچنان به این طرح ‌ها عادت داشته و تمایل به تهیه آن دارند.

در کارخانجات نساجی برای تولید پارچه جاجیم از الیافی با جنس پلی استر که دوام و استحکام بالایی داشته استفاده می ‌شود و این پارچه را در عرض ۲۰۰ سانتی متر و با درجه کیفی خوب تولید می کنند.

پارچه جاجیم الماسی جاجیم سنتی خرید اینترنتی پارچه جاجیم

پارچه های جاجیم موارد استفاده و کاربردهای گسترده داشته که موجب شده تا در بین سایر پارچه ها، بیشتر مورد خرید و فروش قرار بگیرند. برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه جاجیم عبارتند از:

  • به عنوان جایگزین فرش می توان از پارچه های جاجیم در مواقع ضرورت استفاده نمود.
  • برای پیچیدن رختخواب ها و محافظت از آنها در برابر گرد و غبار و همچنین در حین جابجایی و اسباب کشی کاربرد دارد.
  • به عنوان زیرانداز یا روکش لوازم مختلف می ‌توان از این پارچه استفاده کرد.
  • بر روی کرسی و رختخواب های کنار اتاق نیز از جاجیم استفاده می کنند.
  • از برخی نمونه‌ های پارچه جاجیم به عنوان رویه لحاف به کار می ‌برند.
  • برای دوخت انواع کیف رو دوشی، کیف پول و کوله پشتی این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اینترنتی پارچه جاجیم وقیمت پارچه جاجیم چگونه مشخص می گردد؟

اغلب افرادی که به عنوان تولید کننده صنایع دستی از پارچه جاجیم استفاده می کنند، ترجیح می دهند تا این پارچه را با قیمت ارزان ‌تر تهیه نمایند.

قیمت پارچه جاجیم در مراکز عرضه و فروش مختلف متفاوت ارائه می گردد، چرا که این پارچه در تنوع بالا طراحی و تولید می ‌شود و نحوه قیمت گذاری آن به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند.

در صورت شناخت عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارچه جاجیم در بازار عرضه و فروش به شکل آگاهانه می توان اقدام به تهیه این پارچه ها نمود. بدین منظور در این بخش به بررسی نحوه مشخص شدن قیمت پارچه جاجیم می‌ پردازیم:

وزن و گرماژ جاجیم سنتی

این پارچه در چندین گرماژ مختلف تولید می‌ شود و برای هر نوع مصارفی باید از گرماژ مشخص استفاده کنند. هر چقدر گرماژ بیشتر باشد در نتیجه الیاف بیشتری هم در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.

ضخامت و تراکم بافت پارچه جاجیم سنتی

ضخامت و تراکم بافت پارچه ارتباط مستقیم به مستحکم بودن پارچه پیدا می کند و در روند بافت پارچه های متراکم از دستگاه های بافندگی با تنظیمات خاص استفاده می نمایند.

کیفیت رنگ پارچه جاجیم الماسی

رنگ بکار برده شده در روند تولید پارچه جاجیم الماسی تأثیر زیادی در کیفیت نهایی پارچه می گذارند که پس از یک بار شستشو رنگ آن از بین نرود.

کیفیت کلی پارچه جاجیم لمینت سنتی

استفاده از الیاف با کیفیت بالا در روند تولید موجب می ‌شود، تا پارچه های کاملاً مستحکم و بدون ایجاد حساسیت تولید گردد.

مراکز عرضه و فروش پارچه جاجیم الماسی

مراکز عرضه و فروشی که با کارخانجات تولید کننده و شرکت های توزیع در ، امکان ارائه متنوع ترین پارچه های جاجیم با قیمت مناسب تر را دارد.

پارچه جاجیم الماسی جاجیم سنتی خرید اینترنتی پارچه جاجیم

فروشو خرید اینترنتی پارچه جاجیم از درب کارخانه

پارچه جاجیم الماسی جزء پارچه های پرطرفداری است که برای مصارف مختلف از آن استفاده می نمایند. به همین جهت تهیه این پارچه با قیمت درب کارخانه تأثیر زیادی در کاهش هزینه های نهایی خریداران عمده دارد.

این مجموعه با فروش پارچه جاجیم با کیفیت بالا و مرغوب یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده محسوب می گردد. چرا که خریدار با خیال راحت می‌ تواند در تنوع رنگ بندی این پارچه های پرکاربرد را تهیه کند.

امکان ارسال پارچه های خریداری شده به صورت عمده از درب کارخانه تولید کننده موجب شده پارچه جاجیم ارزان قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسند. به جهت بهره مند شدن از مزایای مختلف ارائه شده در این مجموعه با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت پارچه جاجیم قیمت پارچه جاجیم لمینت شده پارچه جاجیم الماسی
پارچه جاجیم لمینت

قیمت پارچه لمینت چقدر است؟

قیمت پارچه لمینت بستگی به گرماژ و وزن پارچه بستگی دارد،و همچنین به مقدار لمینت استفاده شده در پارچه ،بنابراین وزن و گرماژ پارچه اسپان باند را از فروشنده حتما بپرسید.

قیمت پارچه جاجیم لمینت شده دیجی کالا
قیمت پارچه جاجیم متری
پارچه جاجیم دیجی کالا
قیمت عمده پارچه جاجیم
پارچه جاجیم در مشهد
قیمت پارچه لمینت
قیمت پارچه جاجیم ارزان
جاجیم فوم دار

پارچه جاجیم یزد با بهترین کیفیت

پارچه جاجیم یزد با بهترین کیفیت در این سامانه به فروش می رسد

در اینجا معنای تاریخی و فرهنگی زیادی در پشت هر منسوجات بافته شده ایران وجود دارد. این بخش عمده ای از میراث است که به خوبی نشان می دهد که داستان آنها به عنوان یک ملت چقدر غنی است.

در تاریخ و تمدن های باستانی، پارچه های ایرانی به طور گسترده برای اهداف اجتماعی و سیاسی، به ویژه برای مناسبت های خاص استفاده می شد. این شامل رویدادهای قبیله ای، عروسی، تدفین و سایر مراسم مهم است. اغلب، الگوها و روش‌های خاصی برای پوشیدن یا نمایش آن وجود دارد که نشان‌دهنده سطح اهمیت یک فرد در یک جامعه نیز هست.در حال حاضر این پارچه بیشتر برای روفرشی و جامدادی استفاده می شود،پارچه جاجیم الماسی نتنها در تهیه ی لباس استفاده می شود و همچنین می توان درذیزاین داخلی و دکوراسیون نیز به اندازه پوشاک از آن بهره برداری نمود.

از این پارچه‌ها به‌عنوان لباس و زینت هم برای زنان و هم برای مردان استفاده می‌شد. این گونه منسوجات را به عنوان دامن های پیچیده، روی شانه ها و به عنوان تونیک و روپوش می پوشیدند.

در دوران معاصر امروز، استفاده‌های مختلف از پارچه‌های جاجیم تا حد زیادی مطابق با خواسته‌ها و نیازهای مردم تکامل جامعه است. چنین پارچه هایی اکنون می توانند برای طیف گسترده ای از اهداف تزئینی استفاده شوند – چه از نظر داخلی و چه برای لباس. همه چیز با پیدا کردن پارچه های سنتی ایرانی مناسب شروع می شود،رستوران های سنتی در ایران عاشق این پارچه ها می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان