پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی : قیمت کارخانه

پارچه فلامنت پنبه ای پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی قیمت پارچه فلامنت پنبه

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به عنوان یکی از مواد اساسی در صنعت پزشکی و بیمارستانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، از جمله جذب آب، تنفس پوست، و ضد حساسیت بودن، برای ساخت لباس‌های بیمار، استریلیزه، دستمال، و ملحفه‌ها استفاده می‌شوند. در ادامه به بررسی مواردی از قیمت و ویژگی‌های پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی می‌پردازیم:

  1. انواع پارچه فلامنت پنبه:
    • پارچه فلامنت پنبه ساده: با قیمت حدود 25500 تومان.
    • پارچه فلامنت پنبه هندسی: با قیمت حدود 27500 تومان.
    • پارچه فلامنت پنبه دایره‌ای: با قیمت حدود 280000 تومان.
  2. ویژگی‌های پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی:
    • جذب آب و تنفس پوست: این ویژگی‌ها باعث راحتی بیشتر بیماران و جلوگیری از تعریق بیش از حد می‌شود.
    • ضد حساسیت: استفاده از پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به عنوان یک مواد ضد حساسیت، از ایجاد عوارض پوستی برای بیماران جلوگیری می‌کند.
    • قابلیت چاپ: این پارچه‌ها قابلیت چاپ دارند که برای شناسایی و تفکیک بهتر در محیط بیمارستانی بسیار مفید است.
  3. معایب پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی:
    • احتمال پاره شدن در کشش: برخی از این پارچه‌ها ممکن است در شرایط استفاده با کشش بیش از حد پاره شوند.
    • حساسیت در برخی موارد: برخی از افراد ممکن است به این نوع پارچه‌ها حساسیت نشان دهند.
    • مشکلات در درزها: در برخی از موارد ممکن است پارچه در درزها پاره شود.
  4. قیمت و انواع رنگ‌ها:
    • پارچه فلامنت پنبه سفید و مشکی: قیمت این انواع متفاوت است و بسته به نوع رنگرزی ممکن است گران‌تر یا ارزان‌تر باشد.
  5. آدرس کارخانه و قیمت:
    • برای خرید مستقیم از کارخانه و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره 09130858100 تماس بگیرید.
  6. توصیه‌ها:
    • قبل از خرید همواره از موجودی جنس باخبر شوید تا از خریداری موثرتری برخوردار شوید.
    • می‌توانید با توجه به نیاز خود، انواع مختلف پارچه فلامنت پنبه را انتخاب کنید.

با توجه به مزایا و معایبی که بررسی شد، استفاده از پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس‌ها و ملحفه‌های بیمارستانی مطرح می‌شود، اما لازم است که در انتخاب و استفاده از آن دقت


پارچه فلامنت فلامنت لباسکاری ،بیمارستانی و کردی

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید


پارچه فلامنت را نیز با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می نمایند البته لازم است بدانید که از یک درصد مشخصی پنبه هم در تولید آن ها استفاده می شود و میزان نرمی آن ها نیز بسته به این است که چه مقدار فلامنت در تولید آن ها به کار رفته باشد.
بنابراین در صورتی که لطافت بیشتری از پارچه فلامنت انتظار داشته باشید، بایستی پارچه ای را خریداری نمایید که درصد فلامنت آن ها بیشتر است و هرچه این مقدار کم باشد، پارچه ای خواهید داشت که از لطافت کمتری برخوردار است اما به معنای زبر بودن آن ها نخواهد بود.


پارچه فلامنت گلدار عرض 2 متر بیمارستانی


در مورد پارچه های فلامنت لازم است بدانید که آن ها را در طرح و رنگ های متنوعی تولید می کنند و از مهم ترین این طرح ها می توانیم به پارچه فلامنت گلدار اشاره نماییم که طرفداران بسیاری دارد و فروش فوق العاده بالایی دارا است.
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را معمولا به صورت گلدار تولید می کنند تا با استفاده از آن در جهت تولید انواع لباس های بیمارستانی اقدامی داشته باشند و بتوانند بهترین نوع پوشاک بیماران را به همراه سایر البسه ای که در این حیطه نیاز دارند، از آن پارچه تولید نمایند.


خرید اینترنتی پارچه فلامنت فلامنت سکه ای ارزان قیمت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

https://miladarshadi.com/product/filament-cloth-printed-with-a-pink-circle-design/

جهت خرید پارچه فلامنت، لازم است یک سری نکات را رعایت نمایید تا بتوانید در نهایت، خریدی به صرفه با کیفیت عالی را برای خود رقم بزنید، به عنوان مثال توجه کنید که ابتدا نوع مصرف از این پارچه برای چه کاری است سپس با توجه به مصرفی که برای آن در نظر دارید، خرید خود را به ثبت برسانید.
زیرا این پارچه انواع و اقسام گوناگونی دارد و بایستی از هر نوع آن در جهت تولید لباس و پوشاکی مخصوص استفاده شود. پس از تعیین هدف خود، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید که این روش از خرید اهمیت زیادی دارد.


پارچه فلامنت فلامنت ساده بیمارستانی


پارچه فلامنت ساده نیز یکی از پرفروش ترین انواع پارچه مورد نظر است که طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت هرچه یک پارچه ساده تر باشد، هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و می توان از آن نیز در مصارف گوناگون استفاده کرد.
پارچه هایی که ساده هستند علاوه بر تولید پوشاک می توانند در سایر گروه های مصرفی هم کمک نمایند و به راحتی می شود از آن ها در تولید هر آنچه نیاز دارید و تولیدش با استفاده از آن پارچه امکان پذیر است، بهره برد.


پارچه فلامنت طرح دار بیمارستانی


یکی دیگر از انواع پارچه های فلامنت، پارچه فلامنت طرح دار است که توانسته است جایگاه خوبی را برای خود پیدا کند و می توانید به راحتی با خرید آن، هر آنچه که نیاز دارید را با استفاده از این پارچه مورد تولید قرار دهید، بیشترین کاربرد آن نیز در تولید انواع لباس و پرده ها است.
معمولا پارچه های طرح دار، طرفداران خاص خود را دارند، از آن جایی که پارچه فلامنت برخلاف بسیاری پارچه های دیگر، به راحتی رنگ را به خود جذب می نماید، چاپ بر روی پارچه یکی از جذاب ترین اتفاقاتی است که با استفاده از این پارچه میسر شده است.


پارچه مشکی فلامنت آستر جیبی


یکی دیگر از انواع پارچه هایی که بالاترین میزان تقاضا و کاربرد را دارا هستند، پارچه مشکی فلامنت است که از آن در جهت تولید پوشاکی که رنگ مشکی دارند، استفاده می شود و می توان گفت که تقاضای خود را در بازار داراست.
در میان تمام رنگ های تولیدی این پارچه، برخی رنگ ها هستند که باید وجود داشته باشند زیرا باز هم افرادی هستند که تمایل داشته باشند از این رنگ خریداری کنند و در جهت تولید هر آنچه تمایل دارند، استفاده نمایند.


پارچه فلامنت مشکی عرض 2 متر چهار خانه


پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را می توانید به صورت پارچه فلامنت مشکی هم سفارش دهید و برای نساجی هیچ فرقی ندارد که شما تمایل دارید، پارچه مورد نظرتان چه رنگی داشته باشد و در واقع هر رنگ و طرحی که تمایل داشته باشید را برای شما آماده می نمایند.
پارچه فلامنت مشکی از جمله پارچه هایی است که رنگ ثابت و نرمی خاصی دارد و می تواند در جهت تولید انواع پوشاک، نقش به سزا و مهمی را ایفا نماید، بنابراین لازم است تا در میان پارچه های تولیدی، حتما این پارچه را داشته باشید و از آن استفاده های فراوانی نمایید.

همان طور که کاملا مستحضر هستید، پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که هرکدام خصوصیات و ویژگی های متفاوتی را نیز دارا هستند.

پارچه هایی که با توجه به فاکتورهایی که در آنها وجود دارد برای مصارفی مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر شما صاحب یک تولیدی باشید بی شک با انواع پارچه آشنایی کامل دارید.

اما اگر یک فرد تازه کار در این حیطه ی کاری می باشید، باما و سایت ما همراه باشید تا شما را با انواع پارچه ها و فاکتورهای آن ها آشنا سازیم.

آیا تا به حال نام پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را شنیده اید؟

مشخصات و ویژگی های آن را می دانید؟ آیا می دانید برای خرید پارچه فلامنت باید چه شرایطی را داشت؟

پارچه فلامنت در چه کارخانه هایی تولید می شود و از نظر قیمتی دارای چه شرایطی می باشد؟

تمامی سوالات فوق شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد، اکنون وقت این است تا پاسخ تمامی سوالات خود را بیابید.

عکس پارچه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بسیار شبیه به هم هستند ،با کمک تست فندک و ازمایشکاه می توانید به درصد پنبه و الیاف این پارچه پی ببرید،و یا از ما کاتالوک فلامنت پنبه و فلامنت را به رایگان دریافت کنید

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چیست؟

پارچه های فلامنت پنبه در دسته ی پارچه های تخت بافت قرار دارند.

یکی از پرکاربردترین پارچه ها در دوخت انواع لباس بیماران و روتختی های بیمارستان ها و مراکز درمانی، همین پارچه های فلامنت پنبه هستند.

پس از ایجاد نوسانات شدید در قیمت پارچه ها و گران شدن آن ها، این پارچه های فلامنت پنبه به دلیل دارا بودن قیمتی بسیار مناسب توانست جایگزین پارچه های تترون شود.

در حال حاضر بسیاری از بیمارستان ها وجود دارند که لباس های بیماران خود را به جای پارچه تترون از پارچه فلامنت تولید می نمایند.

پارچه های فلامنت دارای قابلیت لطیف بودن و همچنین زبر بودن در مواقع خاص و با توجه به محل خاصی که از آن استفاده می شود، است.

پارچه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چهار خانه

پارچه های فلامنت پنبه در سه مدل یافت می شوند:

  1. مدل ساده و رنگی
  2. فلامنت چهارخانه
  3. پارچه فلامنت راه راه

مدل های ساده و چهارخانه ی این پارچه ها بیشتر مورد استقبال و خرید افراد قرار گرفته است.

این پارچه به نسبت سایر پارچه ها مانند تترون، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد و در بازار در حجم های بالا در حال خرید و فروش است.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چه مصارفی دارد؟

پارچه فلامنت پنبه ای بیمارستانی در عرض های 150سانتی متری برای تولید لباس بیماران تولید می شود.

این پارچه در طرح ها و رنگ های متفاوتی نیز تولید می گردد.

پارچه ی فلامنت برای رویه های تخت بیماران نیز بسیار کاربرد دارد.

عرض 3 متری هم در تولید این پارچه های فلامنت وجود دارد که بیشتر از آن برای تولید پارچه های مخصوص پرده استفاده می کنند.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت کارخانه

پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی و پارچه تترون بیمارستانی را می توان از درب کارخانه و با کمک کارشناسان فروش کارخانه ی مورد نظر نیز خریداری کرد.

زمانی که خرید از درب کارخانه انجام می شود، به دلیل این که کاملا مستقیم توانسته ایم با مجموعه ی اصلی تولیدکننده ی پارچه ارتباط برقرار کنیم و هیچ گونه واسطه ای در این بین وجود دارد، با قیمتی بسیار ارزان تر و کمتر از بازار مواجه می شویم.

مسلما با خرید آن سود خوبی را نصیب خود خواهیم کرد. اما معایب خرید درب کارخانه ای هم وجود دارد که شامل هزینه ها و زمان زیادی می باشد که صرف پیدا کردن کارخانه در هر شهری می شود.

در این میان مراکزی با عنوان نمایندگی همان کارخانه ها در هر شهری وجود دارند، که قیمت این پارچه ها را با قیمت همان کارخانه به شما تحویل می دهد.

خرید از این نمایندگی ها هم به صورت حضوری می تواند انجام گیرد هم به صورت اینترنتی.

قیمت پارچه فلامنت پنبه چگونه تعیین می گردد؟

پارچه های فلامنت پنبه با توجه به ویژگی ها و درجه ی کیفی که دارند، قیمت نهایی شان تعیین می گردد.

نوع مرغوب و درجه یک این پارچه باید دارای خصوصیات زیر باشد و بالاترین قیمت در این نوع پارچه را از آن خود می کند.

  1. زیردست خوبی دارد و در عین حال لطافت پارچه کاملا مشهود است.
  2. پارچه باید قابلیت کشسانی عالی داشته باشد.
  3. پارچه های درجه یک به هیچ وجه رنگ پس نمی دهند.
  4. عدم ایجاد حساسیت های پوستی از ویژگی های یک پارچه ی مرغوب می باشد.
  5. باید در عین این که بدن نما نباشد، گرماژ سبکی داشته باشد و درواقع وزن آن سبک باشد.

ویژگی های بیان شده در بالا تعیین کننده ی قیمت پارچه های فلامنت پنبه هستند.

مورد دیگر تعیین کننده ی قیمت این پارچه ها می تواند مجموعه و یا کارخانه ای باشد که از آن قرار است پارچه را خریداری نمایید.

این که کارخانه معروف است یا خیر در قیمت نهایی این پارچه ها تاثیرگذار است و درواقع پول برند کارخانه بر روی اجناس آمده و خرید از کارخانه های معروف به دلیل شهرت کیفیت بالای کارشان، سبب پرداخت قیمتی بالاتر از تولیدی های ناشناخته می شود.

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از کارخانه

مراکز تولیدی در سطح کشور بسیار به دنبال این هستند تا بتوانند، پارچه های مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار دریافت نمایند.

هرچه قیمت این پارچه ها برای تولیدی ها مناسب تر باشد آن ها در دریافت سود بیشتر موفق تر خواهند بود.

همین طور در نهایت می توانند پوشاک تولیدی از پارچه هایشان را هم با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریانشان قرار بدهند.

مشتریان تولیدی های این پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی اکثرا مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد که یا خودشان برای انجام این موارد، تولیدی مخصوص خود را دارند و یا تولیدی های بیرون به صورت مستقیم از آن ها سفارش می گیرند.

فروش پارچه پنبه فلامنت بیمارستانی و پارچه ترگال سفید در تمامی مراکز فروش این نوع پارچه ها با شرایط مختلف انجام می گیرد.

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی آبی و صورتی

کارخانه های تولیدکننده این محصولات نساجی و پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی در کشور کم نیستند.

مراکز متعددی در این زمینه فعالیت دارند و پارچه های تولیدی خود را به بازار عرضه می نمایند.

شرکت های نساجی موجود در استان اصفهان به سرعت توانسته اند جایگاه ویژه ای در تولید این پارچه ها برای خودشان باز کنند.از جمله نساجی تک و نساجی مهنام و نساجی فدک اصفهان.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی آهاری طرح خشتی

شایان ذکر است تا بیان کنیم اصفهان را قلب و مرکز نساجی ایران می دانند و بر این باورند که تولید انواع پارچه و محصولات نساجی از این شهر نشات گرفته است.

چیزی که واضح این می باشد که اکثر تولیدی های این پارچه در شهر اصفهان هستند.

تمامی کارخانه های تولید کننده ی این پارچه به طور انحصاری بر روی تولید پارچه های فلامنت فعالیت ندارند و در کنار این مورد، پارچه های زیادی را با کیفیت های متفاوت تولید می نمایند.

کلان شهرهایی هستند که امر تولید این پارچه را انجام می دهند. شهرهایی مانند:

  1. اصفهان
  2. مشهد
  3. تهران
  4. یزد
  5. کاشان

شهرهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در زمینه ی تولید انواع پارچه های بیمارستانی مخصوصا فلامنت پنبه فعالیت دارند.

این چند شهر ذکر شده، تولیدات عمده ی پارچه های فلامنت پنبه و ارسال آن ها به شهرهای مختلف و حتی صادرات این پارچه را به کشورهای دیگر بر عهده دارند و در این راه موفق هم هستند.

خرید پارچه پنبه ای فلامنت بیمارستانی سکه ای

پارچه های پنبه ای فلامنت که همان طور که متوجه شدید برای مصارف مختلفی تولید می شوند.

نوع بیمارستانی آن ها برای تولید انواع پوشاک و سایر ملزومات مورد نیاز آن، فروش بالاتری را تجربه می کند.

برای خرید پارچه های فلامنت راه های متفاوتی وجود دارد که هرکس بر اساس شرایطی که دارد یک راه را انتخاب می نماید.

اولین راه همان طور که پیشتر توضیح دادیم خرید از درب کارخانه می باشد که در حال حاضر افراد زیادی شرایط این نوع از خرید را ندارند.

قابل توجه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید 19 که در حال حاضر در جامعه ی ما و همچنین در دنیا وجود دارد، افراد و تولیدی ها تمایل زیادی به خریدهای غیرحضوری پیدا کرده اند.

از خریدهای غیر حضوری می توانیم به خریدهای اینترنتی اشاره کنیم که مزایای خاصی نیز دارد.

همان طور که گفتیم پارچه های مختلفی در بازار وجود دارند که کارایی متفاوتی را نیز دارا هستند.

پارچه های پنبه ای فلامنت از جمله پارچه های جایگزین می باشد که در زمانی که قیمت پارچه زیاد شود، به دلیل قیمت پایین تر و کیفیت خوبش می تواند جایگزین پارچه های زیادی شود.

این که شما بدانید هدفتان از خرید هر نوع پارچه ای چه چیزی می باشد به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید بهترین پارچه را با قیمت مناسب انتخاب کرده و برای کار و فعالیت مورد نظرتان مورد استفاده قرار دهید.

خرید اینترنتی پارچه فلامنت در تهران و اهواز

خریدهای اینترنتی در هر زمینه ای که باشد اکنون روی بورس است و طرفداران زیادی دارد.

یکی از بهترین روش های خرید، همین خرید اینترنتی می باشد.

شما در هر شهر و محله ای که باشید می توانید با دسترسی به اینترنت و فضای مجازی، سایت های مجموعه های مورد نظرتان را پیدا کرده و نسبت به ثبت درخواست و سفارش خودتان اقدام نمایید.

فرقی نمی کند که شما در کدام شهر باشید، تهران باشد و یا اهواز، شما به راحتی می توانید سفارش پارچه هایتان را ثبت و درخواست تحویل آن ها را به هر شهری که می خواهید بدهید.

تنها موردی که در این میان وجود دارد این است که سفارش شما از شهر و کارخانه ی تولید شده باید توسط باربری ها برای شما ارسال شود.

هزینه ی ارسال در برخی سایت ها و کارخانه ها برای یک حجمی به بالاتر سفارش، رایگان در می آید.

این مورد می تواند بسیار کمک کننده و خوب باشد و سبب می شود افراد تمایل بیشتری به خریدهای با حجم بالا داشته باشند.

در خریدهای اینترنتی شاید افراد بگویند نمی توانند جنس پارچه و رنگ بندی آن را از نزدیک مشاهده و لمس کنند، بنابراین از این سبک و شیوه ی خرید پشیمان بشوند.

اما نکته ای که باید برای شما بیان کنیم این است که، تمامی کارخانه ها و نساجی ها توانایی این را دارند که قبل از خرید شما و با درخواست خودتان، کالیته ی محصولات تولیدی خودشان را برایتان به صورت کاملا رایگان ارسال کنند.

این دریافت کالیته به شما در خریدی خوب بسیار کمک می کند.

زیرا از این طریق می توانید از جنس و کیفیت پارچه ها به طور کامل اطمینان کسب کرده و پس از آن نسبت به خرید اقدام نمایید.

با دریافت کالیته می توانید آن را به هر آزمایشگاهی که بخواهید برده و درخواست بررسی از نظر کیفیت و جنس آن را بدهید.

سپس با توجه به نظر آزمایشگاه، ثبت سفارش فرمایید.

این روش برای سفارشاتی که حجم بسیار بالایی دارند، به هر فردی چه با تجربه و چه بی تجربه پیشنهاد می گردد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از طریق اینترنت در شهرهای مختلف نیز امکان پذیر است و افراد لازم است فقط به نت دسترسی لازم را داشته باشند.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی نساجی کاماش

قابل ذکر است که نساجی ها و کارخانه های متعددی در تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی نقشی فعال و پویا دارند.

نساجی کاماش نیز یکی از همین نساجی ها در زمینه ی تولید انواع پارچه می باشد.

کیفیت بالای محصولات تولیدی و همچنین قیمت مناسب این نساجی زبانزد عام و خاص در این حیطه ی کاری می باشد.

این نساجی توانسته است با استفاده و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و پرسنل مجرب و متخصص در زمینه ی تولید پارچه، جایگاه ویژه ای را در میان سایر نساجی ها داشته باشد.

خرید پارچه فلامنت از نشاجی کاماش به راحتی و از طریق سایت این مجموعه امکان پذیر است.

کارشناسان این مجموعه ی عظیم در تمامی ساعات کاری آماده ی پاسخ گویی و دریافت سفارشات شما در هر حجمی می باشند.

سفارش و خرید محصولات باکیفیت و مرغوب از یک مجموعه ی خوب و معروف ایرانی صد برابر بهتر از خرید محصولاتی با همان کیفیت ولی از شرکت خارجی است.

درجهت حمایت از کشورمان و محصولات ایرانی کالاهای ایرانی را با بهترین کیفیت از کارخانه های داخل کشور تهیه کنیم.فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی توسط نساجی کاماش با قیمت های بسیار مناسب و بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

یکی دیگر از پارچه هایی که در پارچه های بیمارستانی زیاد استفاده می شوود پارچه ترگال سفید است ،در مورد پارچه ترگال سفید بیشتر بخوانید

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کارخانه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کارخانه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی اصفهان

۲۴ پاسخ

    1. سلام پارچه فلامنت گلدار از کارخانه های زیر موجود است
      پارچه فلامنت پنبه ستایش
      پارچه فلامنت پنبه چادر نماز ریسمان
      پارچه فلامنت پنبه طوبی
      پارچه فلامنت پنبه خشتی
      پارچه فلامنت پنبه سکه
      پارچه فلامنت پنبه ستاره سهیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان