پارچه تترون بیمارستانی : قیمت عمده

پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی خرید از درب کارخانه

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

پارچه تترون بیمارستانی که از الیاف ویسکوز و پلی استر فلامنت در روند تولید آن استفاده شده است، جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت بالای موجود در بازار می باشد. این پارچه ها را معمولاً با گرماژهای مختلف از ۱۶۵ تا ۱۸۰ گرم متناسب با سفارش و نیاز مشتری در کارخانجات تولید می کنند.قیمت تترون بیمارستانی عمده متری 35500 تومان می باشد.

خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت طاقه و عمده

https://miladarshadi.com/product/purchase-and-price-of-hospital-tetron-fabric/

مشخصات یک پارچه تترون بیمارستانی خوب کدام است؟

چه معیارهایی بر روی قیمت پارچه های تترون بیمارستانی تأثیر می گذارد؟

پارچه تترون بیمارستانی ابی
پارچه تترون بیمارستانی ابی

نحوه خرید عمده پارچه های تترون بیمارستانی چگونه است؟

اینها سوالاتی است که ممکن است برای بسیاری از افرادی که به تازگی در حوزه پارچه های تترون ورود پیدا کرده ‌اند، به وجود بیاید. شناخت کارخانجات تولید کننده و مشخصات و ویژگی های این پارچه ها به این افراد کمک می ‌کند تا مناسب ترین منسوجات را با توجه به نیازهای خود انتخاب کند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی از استقبال بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا در بخش ‌های مختلف بیمارستان از این پارچه استفاده می کنند. به همین جهت فروش سالانه انواع پارچه تترون به عنوان یکی از مهمترین منسوجات بیمارستانی از استقبال بالایی برخوردار است.

معرفی پارچه تترون و انواع آن ساده و طرح دار

پارچه تترون جزء منسوجاتی است که همیشه لطافت و ظرافت و نرم بودن آن شهرت زیادی داشته است. به همین جهت جزء بهترین منسوجات پراستفاده در بیمارستان ها به شمار می رود.

پارچه تترون از پارچه های تخت بافت بوده که با استفاده از الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف فلامنت و همچنین الیاف پنبه تولید می شود. در روند تولید این پارچه میزان های مختلفی از الیاف پنبه به کار می ‌برند که کم و زیاد شدن حجم استفاده از این الیاف تأثیر مستقیم بر روی کیفیت آن می گذارد.

پارچه های تترون علاوه بر مصارف بیمارستانی در کارگاه های خیاطی، تولیدی ها و بسیاری از مراکز دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا کاربردهای این پارچه به حدی گسترده است که تمامی کارخانجات در تمام طول سال در حال تولید این پارچه هستند، تا نیاز بازار را تأمین کنند.

 قیمت لباس بیمارستانی تترون	 قیمت پارچه تترون بیمارستانی	 پارچه تترون بیمارستانی
قیمت لباس بیمارستانی تترون قیمت پارچه تترون بیمارستانی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه های تترون در چندین عرض مختلف و گرماژهای متنوع از گرماژ 165 گرم تا 180 گرم و گاهاً گرماژهای بالاتر متناسب با سفارش مشتریان تولید می ‌شود. اما از لحاظ شکل ظاهری این پارچه ها به دو دسته بندی کلی تقسیم می شوند:

پارچه تترون ساده عرض 150 ،200 و 300 سانتیمتر

پارچه های تترون ساده که در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند، مصارف بسیار گسترده ای دارند.

پارچه تترون طرح دار

پارچه های تترون طرح دار که متناسب با بازار هدف در طرح هایی به صورت چهارخانه، طرح های عروسکی، طرح های خال خال و طرح های اسپرت تولید می شوند. معمولا از این نوع پارچه ها به جهت دوخت پیراهن های مردانه و یا خرج کار در محصولات مختلف استفاده می کنند.

قیمت لباس بیمارستانی تترون


از انواع پارچه های بیمارستانی می توانیم به پارچه تترون بیمارستانی اشاره ای داشته باشیم که بالاترین میزان فروش و عرضه و تقاضا را به خود اختصاص داده است. افرادی که سلامتی آن ها دچار مشکل شده است، بایستی مدتی را در بیمارستان بگذرانند و به این ترتیب، لازم است تا از لباس های بیمارستانی استفاده نمایند.
لباس بیمارستانی تترون بالاترین میزان درخواست را دارد زیرا ویژگی و مشخصاتی دارد که موجب می شود تا فرد بیمار در آن حس خوبی داشته باشد و وی را مورد آزار قرار ندهد.
قیمت لباس بیمارستانی تترون نیز در مقایسه با سایر لباس هایی که از پارچه های دیگر تولید می شوند، بسیار مناسب تر است و پارچه های تترون را می توان به عنوان یک جایگزین مناسب برای هر نوع پارچه دیگر به شمار آورد.


بهترین پارچه های بیمارستانی باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشند تا بتوانند به راحتی مشتری را به خود جذب نمایند و آن ویژگی ها عبارتند از :

لباس هایی که موجب نشوند تا بیمار در هنگام استفاده از آن ها، عرق کند.

بدن نما نباشند.

کاملا خواص ضد حساسیتی داشته باشند.

به گونه ای دوخته شده باشند که مانع ورود هرگونه باکتری و میکروب به آن باشند.

ضخامت آن ها نیز بیش از حد نباشد.
تمامی موارد فوق را می توانیم از جمله ویژگی های پارچه های بیمارستانی با کیفیت مناسب در نظر بگیریم که اهمیت فوق العاده زیادی دارند و می توانند فروش یک پارچه را بالاتر ببرند و یا پایین تر از حد معمول آورند.
لباس های بیمارستانی یک هزینه خود پارچه را دارا هستند دوم این که باید مبلغی بابت دوخت آن ها پرداخت شود و هر تولیدی ممکن است قیمت متفاوتی را به شما اعلام دارد که همین موضوع نیز باید توسط شما مشتری محترم بررسی شود تا بدانید که تمایل دارید از کدام تولیدی، پوشاک مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی درجه یک ستاره مارینا

پارچه تترون، متقاضی زیادی در بازار دارد و لازم است جهت کسب اطلاع از قیمت پارچه تترون بیمارستانی، با مشخصات و ویژگی های آن ها آشنا شوید تا اگر یک مجموعه قیمتی بالاتر از سایر مجموعه ها به شما اعلام نمود، بدانید که علت آن چیست.
معمولا قیمت این نوع پارچه ها نیز بر اساس موارد ذیل در نظر گرفته می شوند و عبارتند از:

  • وزنی که پارچه دارد و میزان گرماژ آن
  • کیفیت پارچه های مورد نظر
  • نوع بافت آن ها و رنگرزی
  • خرید به صورت مستقیم از کارخانه و یا خرید از واسطه
  • خرید اینترنتی و حضوری
  • خرید عمده و یا خرده
  • روش پرداخت مبلغ به صورت نقدی یا اقساطی
  • برند تولید کننده پارچه


تمامی موارد فوق در تعیین قیمت اثرگذار هستند و می توانند قیمت پارچه را از یک کارخانه و یا نساجی تا مجموعه دیگری، دچار تغییرات کنند، بنابراین لازم است با تمامی این موارد آشنایی داشته باشید تا بهترین سفارش و خرید را برای خود به ثبت برسانید.
هر کارخانه ای برند مخصوص به خود را دارد و معمولا با همین برند توانسته اند، کیفیت تولیدات خود را به بازار معرفی نمایند و برخی از تولیدی ها هستند که کیفیت به نسبت خوبی دارند و می تواند قابل قیاس با تولیدات کارخانه های به نام باشد.
اما نتوانسته اند به خوبی به معرفی خود بپردازند و به عبارتی اسم درآورند، به همین دلیل قیمتی کمتر از سایر کارخانه ها برای تولیدات خود بیان می دارند و این مورد به دلیل کیفیت متفاوت آن ها نمی باشد بلکه تنها دلیل همین عدم برند بودن تولیدکننده است.
پس توجه به این موارد نیز می تواند به شما کمک به سزایی داشته باشد تا خریدی به صرفه و پرمزیت را برای خود به ثبت برسانید و در نهایت، رضایت بالایی را از آن خرید داشته باشید و بتوانید به دیگران نیز پارچه مورد نظر و نحوه سفارش آن را معرفی نمایید.


پارچه تترون بیمارستانی 170 گرم

پارچه تترون بیمارستانی را می توانیم از جمله پارچه های تترون به شمار آوریم که در رنگ های متفاوتی همچون: آبی و سفید، صورتی، کرم و یا سبز تولید می شوند و از آن ها در راستای تولید انواع لباس های بیمارستانی بهره می برند.
الیاف این پارچه از پلی استر ویسکوز است و به صورت تخت بافت مورد تولید قرار می گیرد و انواع پوشاک و لباس را با استفاده از این پارچه تولید می نمایند، گرماژی که برای آن در نظر گرفته شده است چیزی در حدود 165 تا 180 گرم است که بسته به نوع مصرف آن، تعیین می شود.
معمولا تمامی بیمارستان ها چه بیمارستان های دولتی و چه خصوصی از این پارچه استفاده می کنند و از آن در جهت تولید انواع پوشاک و یا ملحفه و پرده های مورد نیاز خود بهره می برند و می توان متوجه شد که قیمت این پارچه به قدری مناسب است که هر قشر و گروهی می تواند آن را خریداری کند.
در بیمارستان ها نیز معمولا تترون های آبی و یا صورتی و سفید استفاده می شود که بالاترین میزان کارایی را دارا هستند و تترون های آبی به منظور دوخت انواع لباس های مردانه کاربرد دارند در حالی که تترون صورتی برای خانم ها استفاده می شود.
از پارچه تترون های سفید هم در جهت دوخت و آماده سازی انواع پرده و ملحفه های مورد نیاز بیماران استفاده می کنند و از این جهت اهمیت فوق العاده زیادی دارند و می توانند پاسخگوی نیاز مشتریان محترم باشند.
در رابطه با البسه بیماران کودک هم باید بگوییم که از پارچه های تترونی استفاده می کنند که طرح های عروسکی دارند و یا به صورت چاپی آماده شده اند، به این ترتیب متوجه شدید که از پارچه های نامبرده در جهت تولید انواع پوشاک مخصوص بیماران استفاده می نمایند.
در حالت کلی، پارجه تترون طرفداران بسیاری دارد، با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که برای آن ها نام بردیم هم می توان ادعا داشت که پارچه تترون بیمارستانی هم کاربردهای فراوانی دارد و به همین دلیل است که بازار خرید و فروش آن، همه روزه داغ است و در طاقه های بسیار زیادی تولید و به فروش می رسند.

ویژگی های خاص پارچه های تترون بیمارستانی درجه یک

پارچه های تترون در سال‌ های اخیر جایگزین بسیاری از منسوجات پراستفاده در بیمارستان ها شده اند. زیرا این پارچه ها از ویژگی ‌ها و مشخصات خاصی برخوردار می باشند که کاربرد آنها در محیط های حساس بیمارستان ساده تر است.

یک پارچه تترون بیمارستانی خوب از برخی مشخصات و ویژگی های خاص تر برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

نرمی و لطافت

نرمی و لطافت از مهم ترین مشخصه های یک پارچه تترون خوب است که هر چقدر لطیف تر و نرم تر باشد، میزان استفاده از الیاف پنبه در آن بیشتر است. لطافت و نرمی باعث ایجاد حس آرامش و راحتی در افراد می گردد. به همین سبب جزء بهترین منسوجات برای تولید لباس بیمار محسوب می شود.

 قیمت لباس بیمارستانی تترون	 قیمت پارچه تترون بیمارستانی	 پارچه تترون بیمارستانی اصفهان
قیمت لباس بیمارستانی تترون قیمت پارچه تترون بیمارستانی پارچه تترون بیمارستانی

تنوع در رنگ بندی

پارچه های تترون در کارخانجات نساجی و بیشتر از ۱۵۰ کالیته رنگ بندی تولید می شوند و برای هر نوع مصارفی می توان از رنگ های خاص استفاده کرد.

سبک و خنک بودن پارچه

به دلیل استفاده از الیاف پنبه و بافت با کیفیت بالا ساختار این پارچه به گونه ‌ای است که وزن سبکی دارد و بسیار خنک است. به همین جهت در فصل تابستان و هوای گرم جزء پارچه های پرکاربرد قرار می گیرد.

نداشتن حساسیت

یکی از ویژگی ‌های خاص پارچه ها ضد حساسیت بودن آنها است که در مواجهه مستقیم با پوست هیچگونه خارش و مشکلی برای افراد ایجاد نکند و پارچه های تترون از این مشخصه برخوردار می باشند.

مقاومت در برابر شستشو

کیفیت رنگ در این پارچه ها به گونه ‌ای است که در برابر شستشوهای مکرر هیچ گونه آسیبی به بافت و الیاف آن وارد نمی شود و رنگ آن ثابت باقی می ماند.

عوامل موثر بر روی قیمت پارچه تترون بیمارستانی

در هنگام دریافت لیست قیمت پارچه های بیمارستانی با قیمت های مختلفی روبرو می شوید که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. برای خرید مناسب این پارچه ها، شناسایی برخی از عواملی که می تواند بر روی نرخ این پارچه در بازار تأثیر بگذارند، توصیه می شود.

چند فاکتور بسیار مهم وجود دارند که بر روی قیمت پارچه تترون بیمارستانی تأثیر مستقیم می گذارند. البته بهتر است بگوییم که عوامل زیادی می‌ تواند، بر روی قیمت پارچه تأثیر بگذارند که در ادامه به چند مورد مهم تر آن می پردازیم:

گرماژ پارچه تترون

کوچکترین تغییری که در وزن پارچه های تترون بیمارستانی به وجود می آید به شکل مستقیم بر روی قیمت آن هم تأثیر دارد.

عرض پارچه تترون

پارچه های تترون در چندین عرض مختلف تولید می شود که هر چقدر عرض پارچه بیشتر باشد، در نتیجه هزینه های آن برای تولید هم افزایش می یابد.

 قیمت لباس بیمارستانی تترون	 قیمت پارچه تترون بیمارستانی	 پارچه تترون بیمارستانی شیراز
قیمت لباس بیمارستانی تترون قیمت پارچه تترون بیمارستانی پارچه تترون بیمارستانی مشهد

رنگ پارچه های تترون

پارچه های تترون در کالیته رنگ بندی گسترده تولید می شود؛ اما برای تولید برخی از رنگ ها نیاز به صرف هزینه بیشتر است. به همین جهت همه رنگ بندی های تترون با یک قیمت به بازار ارائه نمی شوند.

بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون در ایران

پارچه های تترون کاربردهای بسیار زیادی دارند و بخش عمده‌ای از این پارچه ها در محیط های بیمارستانی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب افرادی که مسئول خرید منسوجات مورد نیاز برای کارگاه ها و مراکز تولیدی هستند، ترجیح می دهند تا این پارچه ها را با قیمت های ارزان تر تهیه کنند.

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه تترون در ایران شناخته می ‌شود؛ زیرا با برترین کارخانجات تولید کننده پارچه تترون به صورت مستقیم همکاری دارد. به همین جهت دسترسی به تنوع بالای پارچه های تترون از لحاظ رنگبندی، عرض، گرماژ و طرح های مختلف را فراهم آورده است.

در صورت نیاز به تهیه پارچه تترون بیمارستانی در حجم عمده و قیمت مقرون به صرفه کافیست با کارشناسان فروش مجموعه کاماش در ارتباط باشید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه های خریداری شده در بسته بندی های باکیفیت بالا برای شما ارسال گردد.

خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی.قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید چقدر است؟قیمت تترون بیمارستانی چند است؟پارچه تترون بیمارستانی اصفهان چند است؟پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر چند است؟تفاوت پارچه تترون با فلامنت پنبه و پارچه فلامنت فلامنت در چیست؟نساجی کاماش مشاوره رایگان در خرید پارچه تترون بیمارستانی.

خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی

برای خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی با ما تماس بگیرید اما بهتر است ابتدا با تترون بیمارستانی آشنا شوید و همه چیز را در مورد این محصول بدانید ،تا بتوانید حرفه ای خرید و فروش کنید ،مشاوره رایگان 09130858100

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی از خانواده پارچه های تترون است که از الیاف فلامنت پمنبه در پلی استر ویسکوز با گرماژ پایین تر از تترون پیراهنی ،حدود 160 الی 175 گرم در رنگ های طیف روشن مثل صورتی و آبی و سفید ،سبز و یاسی و کرم تولید می شود.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

در سمت راست پرستار پارچه ترگال بیمارستانی را پوشیده است و بیمار پارچه تترون چاپی ،پارچه تتروم به دلیل ترمی و لطافت هنوز رقیب سرسخت پارچه اسپان باند است،پارچه های بی بافت یا اسپان باند ها و پارچه اس ام اس رقیب سر سخت پارچه تترون بیمارستانی به دلیل قیمت پایین توانسته اند جایگاه ویژه ایی برخوردار شوند.

چرا از پارچه تترون برای البسه بیمارستانی استفاده می شود؟

نرمی و زیردست عالی ،سبکی و راحتی بیمار،نداشتن حساسیت و بدن نما نبودن که آیتم بسار مهمی است در خرید پارچه تترون است،قیمت پایین و در دسترس بودن پارچه

نکته خرید پارچه تترون بیمارستانی دو فاکتور مهم است.اول از همه پارچه نباید بدن نما باشد و دوم اینکه بعد از دوخت یا زیر چرخ باز نشود.

نساجی کاماش اصفهان

پارچه تترون چاپی بیمارستانی چیست؟

پارچه های تترون بیمارستانی چند سالی است که جایگزین پارچه های فلامنت پنبه چاپی شده اند نرمی و لطافت بیشتر و جذابیت بالا یرای بیمارستان سبب شده این پارچه ها از جایگاه ویژه ایی برخوردار باشند،نساجی کاماش هر طرحی که شما نیاز داشته باشید را برای شما چاپ می زتد.

همکار گرامی توجه داشته باشید طرح های درخواستی حداقل 4000 متر باید سفارش باشد،معمولا چاپ در رنگ های صورتی و آبی انجام می شود

پارچه تترون چاپی بیمارستانی چیست؟
پارچه تترون چاپی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید چقدر است؟

پارچه تترون سفید در عرض های مختلف برای مصارق پزشکی تولید می شود

  • عرض 150 مخصوص فرم پرستاری و پزشکی
  • عرض 3 متر مناسب برای فرم و ملحفه
  • عرض 180 مناسب برای مقنعه
  • عرض 2 متر مناسب برای ملحفه

قیمت تترون سفید رابطه مستقیم با گرماژ پارچه دارد ،از گرماژ 160 الی 200 گرم تولید می شود و هرچه گرماژ بالاتر قیمت بیشتر می شود

چه برند هایی تترون سفید را تولید می کنند و خرید اینترتی پارچه تترون چگونه است؟

تترون کاماش ،تترون سوره ،تترون درنا ،تترون سهند ،تترون پلوتون و….تمامی این برند ها درجه یک و با کیفیت عالی می باشند برای گرفتن لیسن قیمت در واتس آپ پیام دهید

قیمت تترون بیمارستانی چند است؟پارچه تترون بیمارستانی اصفهان چند است؟

در اصفهان به دلیل بالا بودن تعداد کارخانه های نساجی رقابت بالایی برای تولید این پارچه می باشد و با توجه به نیاز بالای بازار ،همیشه می توانید بهترین قیمت را با بالاترین گرماژ و رمگ پر رنگ این پارچه خریداری کنید به دلیل نوسانات بازار می توانید از ما استعلام قیمت بگیرید 09130858100 و تهران 09138976381

تفاوت پارچه تترون با فلامنت پنبه و پارچه فلامنت فلامنت در چیست؟

فلامنت فلامنت ارزان ترین پارچه بعد از اسپان باند ها در پارچه های بیمارستانی است ،که الیاف این پارچه تمام فلامنت در فلامنت می باشد،بعد از اون نوبت پارچه فلامنت پنبه می باشد،تفاوت این پارچه در این است که یکی از الیاف پنبه می شود که از الیاف طبیعی است و کیفیت بالاتری دارد ،بعد از فلامنت پنبه نوبت به تترون می رسد.

پارچه تترون بیمارستانی

تترون چاپی بخش کودک بیمارستان

تترون چاپی بخش کودک بیمارستان در طرح های باب اسفنجی و ماهی و ….با عرض 150 با رنگبندی شاد برای بخش کودک بیمارستان تولید می شود ،که بسیار رنگ های جذابی دارد ،با چاپ ثابت و گرماژ 180 گرم

نکات مهم در خرید پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

عرض پارچه 150 سانتیمتر باشد و نه کمتر ،پارچه بدن نما نباشد ،

فلامنت تترون زیاد نباشد،خرابی رنگ نداشته باشد ،پارچه لول نشود در هنگام پهن کردن پارچه ،به فروشنده بگویید رولی می خواهید یا طاقه،طاقه برای پهن کردن خانم ها راحت تر است،نحوه ارسال بار را حتما به فروشنده بگویید تا هزینه اضافی ندهید ،اتوبوس یا باربری

خرید پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

۶ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان