اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی باکیفیت

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی باکیفیت مشاوره رایگان 09130858100

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • کارخانه تولید پارچه بیمارستانی
  • پارچه های بیمارستانی مناسب لباس بیماران
  • پارچه بیمارستانی اسپان باند و البسه اتاق عمل
  • خرید پارچه بیمارستانی از درب کارخانه

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی باکیفیت را می شناسید؟ مجموعه کاماش بهترین پارچه بیمارستانی تولیدی این کارخانه را با قیمت دست اول و بی واسطه عرضه می کند. دریافت مشاوره از کاماش

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

در بازار امروزی خرید و فروش پارچه، پارچه های بیمارستانی همواره از نرخ فروش بالاتری برخوردار بوده اند. چرا که تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی، به انواع پارچه جهت تولید البسه و منسوجات خود نیاز دارند.

در این میان کارگاه های تولیدی لباس و سایر منسوجات بیمارستانی که طرف اصلی قرارداد با بیمارستان ها هستند، بایستی پس از تعیین بودجه، نیاز پارچه ای خود را تأمین کرده و محصولاتی باکیفیت و البته اقتصادی تر را به بیمارستان ها تحویل دهند.

این موضوع سبب شده تا کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، به دنبال مراکزی باشند که دو اصل کیفیت و قیمت پارچه بیمارستانی را متناسب با هم عرضه می کنند. بنظر می رسد که مراکز فروشی که مستقیما با کارخانه تولید پارچه بیمارستانی ارتباط داشته، می توانند چنین شرایطی را برای شما خریداران رقم بزنند. کاماش یکی از این مراکز است که می تواند خریدی مطمئن را برای شما مهیا کرده تا هیچ دغدغه ای از بابت قیمت و کیفیت انواع پارچه های بیمارستانی نداشته باشید.

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

همزمان با شیوع بیماری منحوس کرونا و شلوغ شدن مراکز درمانی و بیمارستانی و افزایش تعداد بیماران و موارد بستری، بیش از پیش نیاز به انواع البسه و منسوجات بیمارستانی حس شد. این موضوع منجر شد تا یک کارخانه تولید پارچه بیمارستانی بیش از هر زمان دیگر، خط تولید خود را فعال نگه دارند تا بتواند نیاز تولیدی های لباس بیمارستانی به انواع پارچه را تأمین نموده باشد.

با توجه به اهمیت موضوع کیفیت در تولید پارچه های بیمارستانی، این کارخانجات با استفاده از مواد اولیه درجه یک، ماشین آلاتی پیشرفته و کادری مجرب، بایستی بهترین پارچه های بیمارستانی را در تناژ بالا، تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.

پارچه ترگال چاپی
پارچه ترگال چاپی

هم اکنون در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، یزد، رشت و غیره، شاهد تولید انواع پارچه های بیمارستانی ذیل؛ جهت عرضه به بازارهای کشور در دوران کرونا هستیم:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه ترگال و کجراه بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی

با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی و از طرفی مسائل اقتصادی و بودجه بیمارستان ها، امروزه پارچه های اسپان باند جایگزین دیگر پارچه های بیمارستانی گران قیمت شده اند. در واقع با پیشرفت تکنولوژی در صنعت نساجی، شاهد تولید انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت هستیم که می توانند تمامی مصارف بیمارستانی را پاسخگو باشند، آن هم با کمترین هزینه!

پارچه ترگال چاچی
پارچه ترگال چاچی

اما این موضوع را هم نمی توان کتمان کرد که در برخی از بیمارستان های خصوصی که توانایی بودجه بالاست، از سایر پارچه های بیمارستانی نظیر تترون و ترگال، همچنان استفاده می شود.

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی مناسب لباس بیماران

از آنجا که یکی از مهم ترین بخش های بیمارستان ها، بخش های بستری بیماران شامل آی سی یو، سی سی یو و بخش های داخلی بوده، تهیه لباس فرم بیماران هم اهمیت خاص خودش را دارد.

بیماران بایستی در آسان ترین شرایط، بستری شده و لباسی که برای آنها در نظر گرفته می شود باید مشخصات ذیل را داشته باشد:

  • نرم، لطیف و سبک باشد.
  • به هیچ وجه بدن نما نباشد.
  • منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نگردد.
  • رنگ پس ندهد.
  • منجر به تعریق زیاد بیمار نشود.

با توجه به تمامی این مشخصات، امروزه می توان از تمامی پارچه های ذکر شده در خطوط فوق، با توجه به بودجه بیمارستان ها، جهت تولید لباس بیماران استفاده کرد.

اما به طور کلی پارچه های اسپان باند، پارچه تترون و پارچه فلامنت پنبه، از بیشترین استفاده جهت دوخت لباس بیماران برخوردار هستند.

در این میان پارچه تترون بیمارستانی با دو رنگ آبی و صورتی، عرض 90 یا 150 سانتی متری، مناسب لباس بیماران در طرح های ساده، چهارخانه، راه راه و عروسکی مناسب کودکان، می باشد.

پارچه اسپان باند هم با عرض 160 سانتی متری و گرماژ معین 50 الی 60 گرمی، به گونه ای که خیلی سنگین نبوده و از طرفی بدن نما هم نباشد، گزینه مناسبی برای گان بیماران بوده است. البته عمدتا از پارچه های اسپان باند برای بیمارانی استفاده می کنند که مدت زمان بستری آنها کمتر از دو روز می باشد.

پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی با طرح چهارخانه و عرض یک و نیم متر، از دیگر پارچه های مناسب لباس فرم بیماران هستند که با دو رنگ آبی و صورتی به عرضه می رسند.

در این میان استفاده از پارچه های اسپان باند و فلامنت جهت دوخت البسه فرم بیماران خانم و آقا، نیاز به بودجه کمتری داشته و عمدتا بیمارستان های دولتی از این قضیه استقبال می نمایند.

بهترین قیمت پارچه های بیمارستانی کجا عرضه می گردد؟

در حال حاضر یک کارخانه تولید پارچه بیمارستانی پس از تهیه و تکمیل پارچه، آن را به صورت طاقه ای یا عدلی (در مورد پارچه های اسپان باند به شکل رولی هم می باشد)، روانه بازارهای فروش می نماید.

با توجه به میزان تقاضای بالا از انواع پارچه های بیمارستانی، شاهد حضور واسطه ها و دلالان زیادی در بازارهای فروش این پارچه ها هستیم. این موضوع نه تنها در کیفیت بلکه در قیمت پارچه های بیمارستانی، نقش جدی داشته است.

اگر چه قیمت پارچه بیمارستانی به عواملی چون گرماژ، عرض پارچه، رنگ یا تناژ خرید، بستگی داشته، اما نحوه خرید پارچه بیمارستانی هم مهم است. یعنی اینکه شما به طور مستقیم پارچه بیمارستانی را خرید می کنید یا اینکه به شکل غیر مستقیم و از دست مراکز فروشی که خود واسطه هستند، خرید خود را انجام می دهید.

بهترین قیمت پارچه بیمارستانی، همان قیمت دست اول کارخانه است که با کیفیت مناسبی عرضه می گردد. اما چگونه می توان این قیمت را در مراکز فروشی که آن را ارائه می کنند، پیدا کرد؟

خرید پارچه بیمارستانی از درب کارخانه

نساجی کاماش با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانه تولید پارچه بیمارستانی در کشور، امکان خرید مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی درجه یک را از درب این کارخانه معتبر، برای تمامی تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، فراهم آورده است.

شما می توانید بهترین پارچه های بیمارستانی را در رنگبندی متنوع با عرض و گرماژ مناسب، در تناژ یا حجم بالایی سفارش خرید بدون واسطه از طریق این مجموعه، داده باشید.

پس همین حالا در کمترین زمان ممکن، پس از انجام مشاوره های لازم، سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

خرید پارچه بیمارستانی اسپان باند

قیمت پارچه بیمارستانی ترگال کجراه سفید

پارچه بیمارستانی تترون

پارچه بیمارستانی فلامنت پنبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان