چگونه پارچه های لباس مدرسه خود را انتخاب کنیم؟

فروش انواع پارچه مدارسی

چگونه پارچه های لباس مدرسه خود را انتخاب کنیم؟

چگونه پارچه های لباس مدرسه خود را انتخاب کنیم؟یکی از مهم ترین عواملی که مدارس باید در انتخاب لباس فرم مدرسه مد نظر داشته باشند، مواد است. جنس یونیفرم بچه ها نحوه نگهداری و ظاهر لباس را تعیین می کند. پارچه های باکیفیت جلوه ای پیچیده ایجاد می کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید دانش‌آموزان شما تصویر شیک و شیک برند شما را به تصویر بکشند، پارچه‌ای که برای لباس مدرسه بچه‌ها انتخاب می‌کنید بسیار مهم است.

مشاوره رایگان و ارسال کاتالوگ

09130858100

09131130224

انتخاب پارچه مناسب برای یونیفرم مدرسه می تواند کاری دلهره آور باشد. علاوه بر راحتی، تناسب، مقاومت در برابر لکه و دوام نیز مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. پارچه همچنین باید برای پوست های حساس بی خطر باشد. بیایید نگاهی به مزایا و معایب انواع مختلف پارچه بیندازیم تا بتوانید بهترین را برای لباس مدرسه بچه ها انتخاب کنید:


ترکیب پلی استر / پنبه

پارچه ترگال هفتاد درصد پنبه
رایج ترین پارچه یکنواخت ترجیح داده شده، ترکیبی از پنبه و پلی استر است. آنها نه تنها راحت هستند بلکه بسیار بادوام نیز هستند. ترکیب پلی استر/پنبه قابلیت شستشوی لباس ها را بهبود می بخشد، احتمال چروک شدن لباس ها را کاهش می دهد و همچنین رنگ را به خوبی حفظ می کند. این باعث می شود که لباس برای مدت زمان طولانی تری جدید و ترد به نظر برسد. دوام پلی استر و کیفیت تنفس پنبه ترکیب شده است تا یک تجربه راحت تمام روز را برای دانش آموزان فراهم کند. یونیفرم های ترکیبی پلی/پنبه ای در مقایسه با یونیفرم های پنبه ای خالص که قیمت کمی بالاتر دارند نیز مقرون به صرفه هستند.

قیمت پارچه ترگال
قیمت پارچه ترگال


مخلوط پلی استر / ویسکوز

پارچه ترگال و پارچه کجراه


پلی استر ترکیب شده با ویسکوز برای ساختن لباس های یکنواخت راحت و در عین حال مقرون به صرفه عالی است. ویسکوز یک الیاف مصنوعی است که به عنوان جایگزینی برای پنبه در نظر گرفته می شود و از پلی استر برای افزایش دوام استفاده می شود. هر دوی این پارچه ها با هم ترکیب می شوند تا بهترین ها را در هر دو به نمایش بگذارند. چیزی که آن را به گزینه ای عالی برای ایجاد یونیفرم تبدیل می کند، خاصیت خشک شدن سریع، قابلیت تنفس و ویژگی های جذب عرق است. همچنین به پایین نگه داشتن هزینه های تولید و در عین حال تولید لباس های فرم باکیفیت کمک می کند.

پارچه ترگال نساجی کاماش
پارچه ترگال نساجی کاماش

پارچه ویسکوز در ویسکوز


پارچه ویسکوز در ویسکوز یکی از قوی ترین و بادوام ترین الیاف است. این یک پارچه همه کاره است که در برابر اکثر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و در برابر سایش مقاوم است. همچنین در برابر چین و چروک مقاوم است و رطوبت را به راحتی جذب می کند. آبگریز است و به سرعت خشک می شود. با این حال، همچنین قابل اشتعال و بسیار مقاوم در برابر تخریب زیستی است که آن را برای محیط زیست خطرناک می کند. این بسیار قابل تنفس نیست، بنابراین مستعد افزایش تعریق و ایجاد بوی آن پس از استفاده طولانی مدت است. از بین بردن لکه های سخت نیز می تواند بسیار دشوار باشد. همچنین بسیار مستعد ابتلا به قرص است و در افرادی که پوست حساسی دارند می تواند باعث آلرژی شود.

نساجی تک اصفهان 09131130224
نساجی تک اصفهان 09131130224


پارچه کتان صد در صد پنبه


پارچه کتان پنبه خالص بهترین انتخاب برای لباس فرم مدارس است. به طور کلی سبک و قابل تنفس است و پوشیدن آن را بسیار راحت می کند. همچنین بسیار جذب آب است و در برابر الکتریسیته ساکن مقاومت می کند. با این حال، به مرور زمان با چندین شست و شو کوچک می شود. نگهداری بسیار بالایی دارد و به راحتی چروک می شود. همچنین دوام چندانی ندارد و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب آسیب می بیند. اغلب با پارچه های دیگر ترکیب می شود تا کیفیت ضعیف آن جایگزین شود.

پارچه هفتاد درصد پنبه سی در پلی استر فدک
پارچه کجراه پنبه فدک و زرین پود 09131130224 میلاد ارشدی

پارچه فلامنت پرشیا یا مکانیک

پارچه فلامنت پرشیا یا نایلون یک ماده الیاف مصنوعی است که قدمت آن به سال 1935 باز می گردد. این پارچه قوی و سبک وزن با استحکام کششی بالا است که با گذشت زمان خراب نمی شود. همچنین بسیار الاستیک، مقاوم در برابر استاتیک، مقاوم در برابر کپک و مقاومت در برابر سایش عالی است. با این حال، برای لباس های فرم بچه ها توصیه نمی شود زیرا مواد شیمیایی زیادی در فرآیند تولید آن استفاده می شود. همچنین خیلی جاذب نیست و در کودکان با پوست حساس می تواند باعث ایجاد حساسیت شود.

پارچه پرشیا لنین مکانیک
پارچه پرشیا لنین مکانیک


لاکرا کش سابله


این لاکرا کش سابله که فاستونی کش شناخته می شود، نوعی الیاف پلی استر است که بسیار بادوام و مقاوم در برابر کشش، سایش و سفید کننده های شیمیایی است. استحکام کششی بالایی دارد و در برابر لکه مقاوم است. با این حال، از آنجایی که این الیاف مصنوعی است، به اندازه الیاف طبیعی مانند پنبه قابل تنفس نیست.

فاستونی پشم


پشم یک پارچه طبیعی است که از حیواناتی مانند گوسفند، آلپاکا، شتر و بز به دست می آید. این فیبر بسیار جاذب، زیست تخریب پذیر و مقاوم در برابر آتش است که می تواند به طور همزمان آب را دفع کند. به ندرت به تنهایی در ساخت لباس های فرم بچه گانه استفاده می شود زیرا پوست حساس کودک را تحریک می کند. پشم همچنین در معرض آسیب ناشی از شستشو و سفید کردن شدید است. اغلب آن را با پلی استر یا پارچه های دیگر مخلوط می کنند تا خاصیت خارش آور آن را نفی کنند.

پارچه فاستونی ساتن کش کاماش
پارچه فاستونی ساتن کش کاماش

بهترین مکان برای خرید پارچه مدارس


از پارچه های فوق معمولا برای ساخت لباس فرم مدارس استفاده می شود. اگر به دنبال خرید لباس فرم مدرسه در ایران هستید،نساجی کاماش راه حل های یونیفرم انتها به انتها را ارائه می دهد. ما با بیش از 5دهه تجربه در صنعت پوشاک یکی از بهترین تامین کنندگان لباس هستیم.
ما انواع لباس فرم از مدرسه تا بیمارستان را در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می کنیم. پارچه های ما تحت چندین بررسی کیفیت قرار می گیرند و به طور گسترده توسط متخصصان بررسی می شوند تا از بهترین کیفیت و ساخت پارچه در کلاس اطمینان حاصل شود. ما قیمت های رقابتی، تحویل به موقع و بهترین خدمات در کلاس را ارائه می دهیم. برای دریافت قیمت یا سفارش عمده فروشی لباس فرم مدرسه بچه ها با ما تماس بگیرید.

09130858100

چگونه پارچه های لباس مدرسه خود را انتخاب کنیم؟

خرید پارچه های لباس مدرسه

قیمت پارچه های لباس مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان