قیمت هر کیلو پارچه سوزنی نبافته چقدر است؟

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید …

  • کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
  • بهترین قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • مزایای سفارش آنلاین پارچه اسپان باند پزشکی

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در مرکز فروش مستقیم این پارچه از درب کارخانه، قیمت دست اول است که می تواند خریدی مقرون به صرفه تر برای شما خریداران باشد. دریافت مشاوره از کاماش

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

در تولیدات بیمارستانی، کارگاه های تولیدی طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی، از انواع پارچه های گوناگون استفاده می نمایند. با توجه به اینکه بودجه بیمارستان ها در انتخاب پارچه های مصرفی در این تولیدات نقش فزاینده ای داشته، ممکن است بین البسه و منسوجات بیمارستان های دولتی و خصوصی گاها تفاوتی وجود داشته باشد.

اما امروزه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان، بنظر می رسد که نقش استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی در رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی، چشمگیرتر از سایر البسه تولید شده بوده است. این موضوع سبب شده تا شاهد بازار فروش داغ و پرحرارتی از انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی باشیم.

اگر چه این پارچه های اسپان باند با قیمت ارزانتری نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی تولید شده اند، اما با توجه به افزایش میزان تقاضا از این پارچه، می توان شاهد حضور واسطه ها و دلالانی در بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بود. این واسطه ها اجازه نمی دهند تا خریداران، به قیمت مناسبی از این پارچه دست پیدا کرده باشند.

نساجی کاماش، پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران انواع پارچه های اسپان باند پزشکی دارد. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی

یکی از ابتدایی ترین گام ها در خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده این پارچه می باشد. این امر می تواند جهت تضمین کیفیت پارچه های خریداری شده، نقش فزاینده ای را ایفا نماید.

امروزه عمدتا در شهرهایی چون تهران، اصفهان، یزد، رشت، مشهد و غیره شاهد فعالیت کارخانجات معتبری در زمینه تولید و عرضه انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی و پارچه های بیمارستانی غیر یکبار مصرف بوده ایم. در این کارخانجات تولیدی استفاده از مواد اولیه درجه یک و ماشین آلات پیشرفته؛ می تواند کیفیت خوبی از پارچه های یکبار مصرف یا پارچه های نبافته اسپان باند را روانه بازارهای فروش نموده باشد.

تولید پارچه اسپان باند با استفاده از پلیمری به نام پلی پروپیلن و الیاف پرس بوده و از هیچ گونه تار و پودی تشکیل نمی گردد. در کارخانجات ایران، پارچه اسپان باند را در گرماژ 8 الی 400 گرمی با عرض های برش نخورده 100، 120 و 160 سانتی متری به شکل رولی، روانه بازارهای فروش می نمایند.

این پارچه دارای متنوع ترین طیف رنگبندی بوده و عمدتا در رنگ های آبی، سفید، صورتی، سبز و غیره، از نرخ فروش بالایی برخوردار می باشد.

اگر چه امروزه از پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگونی چون تولید ساک های تبلیغاتی، صنعت چاپ و تبلیغات؛ صنعت بسته بندی و کاور و بسیاری دیگر از صنایع استفاده می کنند؛ اما استفاده از پارچه یکبار مصرف در صنایع پزشکی و بهداشتی، بیشترین حد خود را دارد.

آیا می دانید که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با چه گرماژ و عرض هایی به دست تولیدی های البسه و منسوجات یکبار مصرف می رسانند؟

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

به جرئت می توان گفت که با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان ها، امروزه پرفروش ترین پارچه بیمارستانی، همین پارچه اسپان باند است.

پارچه اسپان باند با عرض های 100، 120 و 160 سانتی متری و با گرماژ 30 الی 90 گرم، مناسب ترین گزینه جهت تولیدات یکبار مصرف بیمارستان ها به شمار می آید. این پارچه هم تنوع رنگی داشته، هم آنتی باکتریال است و هم از قیمت خرید بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

از مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند پزشکی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • تولید انواع زیر انداز یا رو اندازهای بهداشتی برای بیمارستان ها
  • انواع ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی
  • تولید البسه اتاق عمل مانند گان و شان، ماسک جراحی، کلاه یکبار مصرف جراحی، کاور کفش و غیره
  • تولید لباس فرم برای بیماران
  • انواع دستمال های بهداشتی

بهترین قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

بسیاری از تولید کنندگان مصارف یکبار مصرف برای بیمارستان ها، چون طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند، قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی برایشان اهمیت ویژه ای دارد.

متأسفانه این مسئله در کشور ما باب شده که هر زمان بازار فروش پارچه ای، پرتقاضا شد، قیمت خرید آن پارچه نیز گران تر می شود و این مسئله منجر به جولان افراد واسطه و دلالان بازار پارچه، می گردد.

در شرایطی که ویروس کرونا، بیمارستان ها و مراکز درمانی را مجبور به استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف کرده، از سال 99 شاهد افزایش قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی بوده ایم. آیا در این شرایط، مراکز فروشی هستند که با قیمت درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای، بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را به دست خریداران برسانند؟

در حال حاضر اگر شما بتوانید مراکز فروشی را برای خرید پارچه اسپان باند شناسایی کنید که با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط مستقیم بوده و قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند، قطعا خریدی اقتصادی تر را تجربه خواهید نمود.

نساجی کاماش به تمامی تولیدی هایی که مصرف کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی هستند، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را پیشنهاد می کند.

مزایای سفارش آنلاین پارچه اسپان باند پزشکی

خوشبختانه این مجموعه با حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند بیمارستانی، امکان خرید اینترنتی این پارچه را برای تمامی مشتریان و متقاضیان خرید سراسر کشور، فراهم آورده است.

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با وجود خرید آنلاین و مستقیم این پارچه از درب کارخانه، می تواند مقرون به صرفه ترین قیمتی باشد که شما در هیچ بازاری آن را نخواهید یافت.

پس همین حالا پس از انجام مشاوره های رایگان قبل از خرید و انتخاب عرض، گرماژ و رنگ پارچه اسپان باند بیمارستانی، تناژ مورد نظر خود را سفارش آنلاین دهید.

قیمت پارچه اسپان باند دیجی کالا
قیمت هر کیلو پارچه اسپان
قیمت اسپان باند ۹۰ گرمی
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند
پارچه اسپان باند از کجا بخرم نی نی سایت
پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی دیجی کالا
قیمت پارچه اسپان باند سه لایه
فروش پارچه اسپان باند تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان