خرید پارچه کجراه پاییزه سنگین : پاییزه قیمت مناسب

پارچه کتان کجراه چروک میشود

خرید پارچه کجراه پاییزه سنگین پاییزه

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

خرید پارچه کجراه پاییزه سنگین به دلیل گران بودن پارچه های فوتر و دورس در پاییز امسال بسیار ترند شده است.

قیمت پارچه کجراه پاییزه سنگین در حدود 79000 تومان است ،عرض پارچه 150 سانتیمتر و گرماژ پارچه 300 گرم است.

خرید پارچه کجراه با قیمت مناسب، از بهترین مرکز خرید پارچه در اصفهان ممکن می باشد. آیا از مشخصات پارچه کجراه اطلاعی دارید؟ آیا می دانید بهترین کارخانه های تولید پارچه کجراه در ایران، در کدام شهرها واقع شده اند؟نساجی کاماش مشاوره رایگان در خرید پارچه ترگال کجراه .اگر به بازار پارچه سر زده، جدای از طرح و رنگ های متنوعی از پارچه که تنها به چشم افراد نا آشنا با انواع پارچه می آید، جنس های متنوع و مختلفی قابل خریداری می باشد که برخی ساختار متفاوتی داشته و برخی دیگر نوع بافت شان با دیگر پارچه ها فرق می کند.

مشاوره رایگان خرید خرید پارچه کجراه پاییزه سنگین 09131130224

یکی از این پارچه ها که خود دارای زیر مجموعه بسیار متنوعی است و حتماً برای شناخت آن بایستی با مشخصاتش آشنا باشید، پارچه ترگال می باشد. این پارچه دو زیر مجموعه کلی دارد به نام های:

  1. پارچه ترگال کجراه
  2. پارچه ترگال ساده

اگر در حوزه پارچه فعالیت کرده و یا بدان علاقمند باشید، می دانید که پارچه های ترگال را از روی نوع بافت شان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرده اند. پارچه ترگال ساده دارای بافت معمولی بوده و پارچه ترگال کجراه بافتی متفاوت از دیگر پارچه ها دارد.

ترگال نساجی کاماش
ترگال نساجی کاماش
پارچه کجراه گلد بافت ضخیم
پارچه کجراه گلد بافت ضخیم

پارچه کجراه چیست؟:دلایل استفاده در لباس کار

برای شناخت هر چه بیشتر پارچه ترگال کجراه که در بازار از آن با نام پارچه کجراه هم یاد می شود، لازم دانستیم تعریفی کلی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پارچه ترگال که پارچه ای از جنس پلی استر ویسکوز بوده، وزن یا گرماژی برابر با 280 تا 290 گرم دارد. ضخامت و تراکم بافت این پارچه به وزن آن وابسته می باشد و برعکس. بافت کج راه این نوع از پارچه ترگال، باعث شده زیر دست آن نسبت به پارچه ترگال ساده کمی خشن تر باشد.

پارچه های ترگال جزو آن دسته از پارچه هایی هستند که امکان سفارشی سازی آن ها وجود دارد. پس بد نیست بدانید که اگر الیاف رایج مصرفی در خطوط تولید آن ها الیاف پلی استر ویسکوز بوده، امکان تولیدشان با دیگر الیاف زیر هم مقدور می باشد:

  1. فلامنت فلامنت
  2. پلی استر فلامنت
  3. پلی استر پنبه فلامنت
  4. 20 درصد پنبه و 80 درصد پلی استر
  5. 30 درصد پنبه و 70 درصد پلی استر
  6. 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر
  7. 100 درصد پنبه

بی شک می دانید که نوع الیاف مصرفی در پروسه بافت پارچه ترگال کجراه، تاثیر زیادی بر کیفیت و نهایتاً بر قیمت فروش آن در بازار خواهد داشت. در این میان، پارچه ترگال کجراه 100 درصد پنبه که از الیاف کتانی تهیه شده است، گران قیمت ترین در بازار فروش می باشد.

پارچه کجراه گلد بافت
پارچه کجراه گلد بافت

پارچه کجراه لباس کار و مشخصات آن :7 نکته خرید

می دانید که پارچه کجراه موارد مصرف متعددی دارد و یکی از اصلی ترین مصارف آن، تولید انواع لباس کار می باشد. البته مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد پارچه ترگال کجراه سبب گردیده تا از این پارچه چنین مصارفی شود.

پارچه ترگال تهیه شده از الیاف پنبه ای، بهترین گزینه برای دوخت یونیفرم و انواع لباس کار می باشد. مشخصاتی که باعث شده این پارچه بیشترین استفاده را در دوخت لباس کار کارکنان شرکت نفت، پتروشیمی، پمپ بنزین، جوشکاری، تراشکاری و … داشته باشند، در زیر بیان کرده ایم:

  • ضخامت قابل توجه
  • استقامت بسیار بالا
  • تبادل حرارتی بسیار خوب
  • نسوز بودن پارچه
  • ثبات عالی در رنگ
  • نداشتن آبرفت
  • گوله گوله نشدن

اصولاً پارچه های کجراه مخصوص لباس کار را با ترکیب الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف پنبه ای می بافند. زیرا هر چه درصد الیاف طبیعی در پارچه کجراه لباس کار استفاده شود، مرغوبیت آن افزایش پیدا کرده و گزینه بهتری برای دوخت لباس کار به حساب خواهد آمد.

خرید پارچه کجراه

پارچه کجراه کاماش اصفهان :خرید با ضمانت برگشت

پارچه ترگال از آن دست پارچه هایی است که تولیدی های متعددی در بازار داخلی کشور نداشته و نیاز بازار از طریق تعداد محدودی از کارخانه های تولیدی پاسخ داده می شود.

قطب اصلی تولید پارچه کجراه و ترگال ساده در ایران، کارخانه های فعال در یزد و اصفهان هستند که هر یک به نوبه خود توانسته اند بخشی از نیاز بازار داخلی را تامین کرده و ایران را از واردات پارچه ترگال از کشورهای دور و نزدیک بی نیاز گردانند.

کاماش یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه ترگال اصفهانی است که اغلب افراد بازاری در حوزه پارچه، تاجران، صادر کنندگان و … با آن آشنایی دارند. در این کارخانه که قدمت فعالیتش به 5 دهه می رسد، به روزترین دستگاه های بافندگی استفاده شده و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و الیاف در ساختار پارچه ترگال کجراه باعث گردیده تا از آن در بازار فروش پارچه به خوبی یاد شود.

ترگال های کجراهی که توسط تولیدی کاماش اصفهان به بازار عرضه می شود، سه نوع کلی دارد:

  1. پارچه ترگال مخصوص فرم مدارس
  2. پارچه ترگال مخصوص یونیفرم و لباس کار
  3. پارچه ترگال اتاق عملی

این پارچه ها در عرض های 150 سانتی متری تولید شده و به صورت رول پیچی و طاقه ای در دسترس مصرف کنندگان عمده قرار می گیرد. افراد می توانند از دلالان فروش، پارچه ترگال کجراه را به صورت متری و جزئی هم خریداری نمایند.

خرید پارچه کجراه

مشخصات و قیمت پارچه کجراه فدک :خرید از کارخانه

همانطور که گفته شد، کارخانه های زیادی در اصفهان و یزد به واسطه تولید پارچه ترگال کجراه در بازار داخلی ایران شناخته شده و به نوعی مطرح گردیده اند.

یکی از این کارخانه ها، کارخانه پارچه کجراه فدک بوده که:

  • از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در کارخانه به منظور تولید پارچه کجراه استفاده می نماید.
  • مدام دستگاه ها را تغییر داده و سعی می کند با تکنولوژی روز دنیا پیش رود.
  • الیافی که در تولید پارچه کجراه به کار می گیرد، مرغوب ترین و باکیفیت ترین الیاف است.
  • پرسنلی که در کارخانه فدک به عنوان اپراتور دستگاه ها مشغول به کار هستند، افرادی خبره و کار بلد می باشند.
  • تراکمی که برای بافت پارچه کجراه درکارخانه فدک در نظر گرفته می شود، تراکمی کاملاً استاندارد می باشد.

انجام و رعایت چنین اموری در کارخانه پارچه بافی فدک باعث شده تا در بازار پارچه فروشان و میان تاجران مشهور و معروف شود.

مشخصات پارچه های تولیدی فدک عبارت است از مقاوم بودن در برابر سایش، مقاوم بودن در برابر کشش، کیفیت بالای رنگ، استحکام فوق العاده و مواردی از این قبیل.

در خصوص قیمت پارچه کجراه فدک، بد نیست بدانید که قیمت ها در گرو کیفیت پارچه هستند. از آنجایی که هر کارخانه تولیدی، کیفیت های مختلفی از پارچه را روانه بازار فروش می کند، بایستی قیمت های متفاوتی هم برای فروش آن ها در نظر گیرد.

اما اگر بخواهیم کلی قیاس کنیم، باید بگوییم که پارچه ترگال کجراه تولیدی فدک، پارچه ای باکیفیت است که به نسبت کیفیت بی نظیرش، قیمت فروش پایینی در بازار داشته و یا به بیان دیگر می توان گفت که ارزش خرید بالایی دارد.

خرید پارچه کجراه

تولید پارچه کجراه در ایران :خرید مستقیم از کارخانه

خوشبختانه پارچه کجراه، پارچه ای است که دست کارخانه های تولیدی را باز می گذارد و امکان این را فراهم کرده تا به شیوه های مختلفی روی آن مانور داده شود.

دو نمونه از بهترین کارخانه های تولید پارچه کجراه در ایران را در بخش های گذشته شناختید. حال بد نیست که چندی دیگر را در زیر معرفی کرده تا در هنگام خرید پارچه کجراه بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. این تولیدی ها عبارتند از:

کارخانه رنگین پود که پارچه های کجراه یونیفرمی را در تنوع رنگی بالا تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارخانه آذر بافت که تنوع رنگبندی پارچه های کجراه تولیدی این مجموعه در بازار شهرت داشته و کیفیت پارچه های تولیدی زبانزد خاص و عام می باشد.

کارخانه معصوم بافت از دیگر کارخانه های اصفهانی می باشد که فروش مستقیم و قیمت فروش ارزان آن باعث شهرت پیدا کردنش در بازار پارچه شده است.

کارخانه گلپود که یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه ترگال کجراه در سه نوع کیفیتی می باشد و مدت زمان زیادی از فعالیت آن در اصفهان می گذرد.

کارخانه تیک بافت، کارخانه تولید کننده پارچه های ترگال کجراه و ساده در تنوع رنگی بالا می باشد که برند آن با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در بازار شناخته می شود.

کارخانه امین بافت دیگر کارخانه تولید کننده ترگال در بازار اصفهان است که پارچه های مرغوب و قیمت مناسبش را می توانید از بازار پارچه شهرهای دیگر خریداری کنید.

کارخانه های بسیار دیگری در بازار فعالیت دارند که ما به معرفی همین تعداد در این بخش بسنده کردیم.

خرید پارچه کجراه

بهترین کارخانه پارچه کجراه :خرید عمده

اگر این سوال در ذهنتان به وجود آمده که در میان این تولید کنندگان، کدام کارخانه را می توان به عنوان بهترین تولیدی پارچه ترگال شناخت، باید بگوییم که بهتر است در این مورد تحقیق و بررسی کنید.

 زیرا اولویت هر کسی برای خرید پارچه متفاوت می باشد. برخی به کیفیت اهمیت داده و برخی دیگر قیمت خرید پارچه ترگال را اصلی ترین اولویت خود قرار می دهند.

اما اگر از ما کمک می خواهید، ما به شما پیشنهاد می کنیم آن تولیدی را برای خرید برگزینید که:

  • خدمات فروش فوق العاده ارائه می دهد.
  • کیفیت پارچه های تولیدی اش عالی است.
  • قیمت فروش پارچه آن در بازار نسبتاً ارزان می باشد.
  • مشاوره فروش رایگان به مشتریان ارائه می دهد.
خرید پارچه کجراه

خرید پارچه کجراه بیمارستانی و مصارف آن

یکی دیگر از مصارف پارچه کجراه، استفاده از آن در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد. برای اینکه طی چند سال اخیر در این مراکز درمانی و بیمارستان ها به وفور از پارچه کجراه استفاده شد، کارخانه ها خطوط تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی را به صورت مجزا راه اندازی کردند.

پارچه کجراه بیمارستانی، یک ویژگی منحصر به فردی که دارد، آبژاول بودن آن می باشد. یعنی کیفیت رنگ فوق العاده ای داشته و به گونه ای پروسه رنگرزی آن انجام شده که با شستشوهای مکرر نه تغییر رنگ داده و نه به پارچه های دیگر رنگ می دهد.

از موارد مصرف پارچه کجراه بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لباس فرم بیماران
  2. لباس فرم پرستاران و کادر درمانی
  3. لباس یونیفرم خدمه بیمارستان
  4. رو تختی و انواع کالای خواب
  5. تجهیزات مصرفی در اتاق عمل

بد نیست بدانید که تنوع رنگی پارچه کجراه بیمارستانی نسبت به کجراه هایی که مصارف دیگری دارند، محدود می باشد. لیمویی، سفید، آبی کمرنگ، سبز پررنگ، گلبهی، صورتی و …، از رنگبندی رایج پارچه کجراه بیمارستانی به شمار می روند.

خرید پارچه کجراه

 خرید انواع پارچه کجراه به قیمت کارخانه

خیلی از خریداران به منظور کاهش هزینه ها، در پی این بوده تا راهی بیابند و خرید پارچه کجراه را به قیمت کارخانه انجام دهند.

درست است که خرید مستقیم از کارخانه تولیدی این امکان را فراهم کرده که پارچه های کجراه با قیمت دست اول خریداری شوند، اما چون کارخانه های تولیدی در یزد و اصفهان متمرکز هستند، خرید حضوری برای مشتریان شهرهای دیگر کمی سخت، هزینه بر و زمان بر می باشد.

راه دیگری که برای حل این مشکل در نظر گرفته شده، خرید از نمایندگی های فروش کارخانه های تولیدی در سطح کشور می باشد.

اما متاسفانه در تمامی شهرها، نمایندگی رسمی پارچه کجراه نیست. در این حال چه پیشنهادی دارید؟

در این مورد به شما پیشنهاد می کنیم که سری به نمایندگی مجازی تولید کنندگان در اینترنت بزنید. این نمایندگی ها، گزینه های خوبی برای تجربه خرید آسان، کم هزینه و سریع هستند.

سفارش خرید پارچه کجراه زرین پود

زرین پود که جزو برندهای برتر پارچه کجراه در ایران می باشد، مدتی است که سفارش خرید اینترنتی را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است.

از مزایای خرید اینترنتی و ثبت سفارش غیر حضوری پارچه کجراه زرین پود از سایت رسمی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهره مندی از خدماتی نظیر مشاوره فروش رایگان
  • صرفه جویی زیاد در هزینه های مربوطه
  • هدر ندادن زمان ارزشمند در پروسه خرید
  • دریافت لیست قیمت روز بدون دردسر
  • آشنایی با مشخصات کلی پارچه بدون اتلاف وقت
  • امکان ثبت سفارش در ساعات مختلف
  • عدم نیاز به خروج از منزل برای ثبت سفارش

بی شک اگر تا به امروز خرید اینترنتی پارچه کجراه را تجربه نکرده بودید، حال با دانستن مزایای این روش، ترغیب به خرید اینترنتی پارچه کجراه از سایت رسمی تولید کنندگان برتری همچو زرین پود شده اید.

سعی کنید در انتخاب سایت فروشنده دقت نمایید. زیرا علاوه بر سایت رسمی کارخانه های تولیدی، دلالان فروش هم بخشی از فعالیت خود را به فضای مجازی اختصاص داده اند.

خرید پارچه کجراه در تهران
قیمت پارچه ترگال کجراه پاییزه
خرید پارچه کجراه لباس کار
قیمت پارچه کجراه فدک
قیمت عمده پارچه ترگال کجراه بافتین
قیمت پارچه ترگال کجراه مدارس
خرید پارچه ترگال کجراه بیمارستانی
خرید پارچه ترگال کجراه سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان