اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

خرید و فروش پارچه تترون سیب :قیمت بهار 1403

قیمت تترون سیب

پارچه تترون سیب چیست؟

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

پارچه تترون سیب با نخ پلی استر ویسکز فلامنت نیه می شود ،این پارچه با عرض 90 سانتیمر در غرب کشور محبوب ،با عرض 300 سانتیمتر برای چادر و ملافه ،و عرض 150 cm برای اسکراب پزشکی ،فرم مدارس و مانتو استفاده می شود.

09131130224 مشاوره رایگان

قیمت پارچه تترون سیب در بازار مستقیم درب کارخانه

قیمت پارچه تترون سیب با توجه به گرماژ و رنگبندی این پارچه و همچنین عرض آن مشخص می شود. برای سفارش عمده و ارزان، بهترین راه حل تماس با کارخانه پارچه تترون بوده که از طریق این مجموعه می توانید خریدهای خود را از نساجی سیب انجام دهید.

تولیدات نساجی سیب بسیار متنوع بوده و به راحتی می توانید انواع کالیته رنگ بندی را در این نساجی مشاهده کنید. بدین صورت انتخاب پارچه های مد نظر از مراکز تولیدی به آسان ترین شکل ممکن صورت می گیرد.

تترون سیب
تترون سیب

قیمت پارچه تترون سیب برای مراکز تولیدی که حجم زیادی از این پارچه نیاز دارند، اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند. به همین سبب بهتر است که خرید پارچه تترون سیب را حتما از مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه انجام بدهید، تا به قیمت درب کارخانه پارچه تترون دست پیدا کنید.

سبد محصولات کارخانه نساجی سیب

همانطور که می دانید کارخانه های پارچه تترون زیادی در داخل کشور و به خصوص در شهر اصفهان در زمینه تولید انواع پارچه فعالیت دارند. پارچه های تترون جزء پارچه های پرمصرف در بخش ‌های مختلف جامعه است، به همین سبب کارخانجات زیادی بر روی تولید آنها تمرکز کرده ‌اند.

صنایع نساجی سیب اصفهان یکی از کارخانجات حرفه ای در زمینه تولید انواع پارچه تترون است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا، پارچه های تترون را در تنوع مناسب تولید می کند.

با بررسی سبد محصولات نساجی سیب در می یابیم که انواع مختلف پارچه های تترون از لحاظ عرض و رنگ بندی را می توانید از این نساجی تهیه کنید. به دلیل داشتن کیفیت بالا، این برند در صدر لیست انتخاب مراکز تولیدی که به حجم عمده از پارچه های تترون نیاز دارند، قرار می گیرد.

قبل از خرید محصولات صنایع نساجی سیب به خصوص تترون سیب ،داکرون سیب ،تترون کسا ،تترون هتلی توجه داشته باشید که این کارخانه ،محصولات خود را در دو درجه کیفی باند قرمز و باند سبز تولید می کند.

kamash.ir حامی و مشاوره رایگان شما در خرید پارچه

این نساجی از لحاظ عرض، پارچه های تترون را در ۴ عرض مختلف تولید و تکمیل می کند که به شرح ذیل می باشند:

پارچه های تترون سیب عرض ۱۵۰ سانتیمتر

این نوع پارچه را معمولاً در دو مدل معمولی و سوپر تولید می کنند و برای پارچه های سوپر از نوع رنگ و نخ با کیفیت بالاتر به کار می برند. پارچه های عرض ۱۵۰ سانتیمتر با بیش از ۵۰ کالیته متنوع رنگبندی به بازار ارائه می گردد.

پارچه های تترون سیب عرض ۹۰ سانتی متر

پارچه های تترون با عرض ۹۰ سانتیمتر با بیش از ۴۵ کالیته رنگ بندی به بازار ارائه می گردد. از این نوع پارچه بیشتر به جهت تولید مقنعه و سرویس های آشپزخانه استفاده می شود.

پارچه تترون سیب عرض ۲ متر

پارچه تترون با عرض ۲ متر درصنایع نساجی سیب از بهترین نوع الیاف تولید می شود و در روند تولید آن از الیاف پلی استر ویسکوز هم به کار می برند، تا زیر دست لطیف و نازک تری داشته باشد. معمولاً این نوع پارچه ها را برای مصارف احرام به کار می برند، به همین جهت نرمی و لطافت آن از مهمترین ویژگی های این پارچه محسوب می گردد.

پارچه تترون سیب عرض ۳ متر

در اغلب مواقع پارچه های تترون با عرض ۳ متر را به رنگ سفید تولید می کنند؛ چرا که برای دوخت انواع ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات هم به صورت طرح دار این پارچه ها را تولید می ‌کنند که همچنان برای استفاده ملحفه در مراکز مختلف به کار می رود.

پارچه تترون سیب اصفهان چه مشخصاتی دارد؟

کارخانه پارچه تترون اصفهان در حال حاضر به دلیل داشتن بازار پررقابت پارچه های تترون مرغوب و باکیفیت بالا را ارائه می دهند. مسئله مهم در نظر گرفتن قیمت مناسب برای انواع تولیدات این کارخانه است.

قیمت پارچه تترون صنایع نساجی سیب و تترون درنا با توجه به نوع پارچه هایی که به بازار ارائه می گردد، تغییر پیدا می ‌کند. چرا که پارچه های نساجی در دو گروه پارچه های معمولی و پارچه های سوپر تولید می شوند و معمولا پارچه های سوپر از کیفیت فوق العاده بالا و عالی برخوردار بوده و رنگبندی های شفاف تری دارد.

به طور کلی تمامی پارچه های تترونی که در این نساجی تولید می شوند، از برخی مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد برخوردار بوده که در میان سایر رقبا در درجات بالاتر قرار می گیرند. در این بخش به بررسی برخی از این مشخصات می پردازیم:

  • لطافت و ظرافت پارچه تترون از مهمترین ویژگی هایی است که مورد توجه همه خریداران قرار می گیرد.
  • ارائه این پارچه در ۴ عرض متفاوت، موجب شده تا همه تولیدی ها برای مصارف مختلف خود نوع مناسب پارچه را تهیه کنند.
  • ضد حساسیت بودن این پارچه از ویژگی های مهم آن محسوب می ‌شود که برای همه گروه ‌های سنی و همه پوست ها کاربرد دارد.
  • تنوع رنگ بندی این پارچه ها یکی دیگر از مشخصات آنها است که حق انتخاب بیشتری به مشتری می دهد.
  • تنوع گرماژ در این پارچه ها از ۱۵۰ گرم تا ۱۹۰ گرم موجب می ‌شود، تا متناسب با محصول نهایی این گرماژها را انتخاب نمایید.

دلیل استفاده از پارچه کارخانه تترون سیب در بیمارستان ها

از پارچه های تترون در فضاهای درمانی و بیمارستانی استفاده های زیادی می شود؛ چرا که این پارچه از برخی مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد برخوردار بوده که در دیگر منسوجات وجود ندارد.

در مراکز بیمارستان حتماً پارچه های تترون را در بخش های مختلف به عنوان لباس بیمار، یا ملحفه دیده اید. در صورتی که به این پارچه ها توجه بیشتری نماید، در می یابید که همه آنها از بافتی بسیار لطیف و نرم برخوردارند.

به غیر از داشتن بافت نرم و لطیف، دلایل زیادی وجود دارد که از پارچه تترون در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می کنند. شناخت این دلایل می تواند این سوال ذهنی را که چرا از پارچه های تترون در این مراکز استفاده می کنند، پاسخ دهد.

برخی از مهمترین دلایل استفاده از پارچه تترون سیب در بیمارستان عبارتند از:

ضد حساسیت بودن تترون سیب

ضد حساسیت بودن برای همه افراد اهمیت زیادی دارد اما برای بیماران که دچار رنج بیماری هستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند تا با مشکل جدی مواجه نگردند

بافت سبک تترون سیب

معمولاً بیماران به دلیل رنج بیماری توان زیادی برای تحمل البسه سنگین بر روی بدن خود را ندارند. به همین جهت استفاده از پارچه تترون می ‌تواند یکی از بهترین گزینه ‌های پیشنهادی باشد.

ضد آب ژاول بودن ترگال و تترون سیب

پارچه های تترون را که در محیط بیمارستان به عنوان ملحفه یا لباس بیمار استفاده می ‌کنند باید پس از هربار استفاده مورد شستشو قرار دهند. جهت استریل کافی، لازم است که حتما از آب ژاول به کار ببرند، مقاومت در برابر آب ژاول از لحاظ رنگ و کیفیت الیاف از مهم ترین ویژگی های پارچه های تترون بیمارستانی است.اگر دوست داری در مورد پارچه ترگال بیشتر بدونی اینجا را کلیک کن.

رنگ های مناسب تترون سیب و تترون درنا

کارخانجات نساجی، با در نظر گرفتن شرایط و نیاز بیمارستان ها سعی می کنند تا این پارچه ها را در رنگ بندی های مناسب بیمارستان ها مانند رنگ های آبی، صورتی، لیمویی، سفید، سبز پررنگ و موارد دیگر مطابق سفارش بیمارستان ها تولید کنند.

گرماژهای مناسب تترون سیب و تترون بروجرد

از هر گرماژ برای بخش خاصی از محیط بیمارستان استفاده می ‌شود و ارائه این پارچه در تنوع بالای گرماژ سبب می‌ شود تا در هزینه های نهایی برای تهیه این پارچه ها جهت تولید ملحفه لباس بیمار یا لباس پزشکان و پرستاران صرفه جویی شود.

چرا پارچه تترون سیب در بازار محبوب است؟

با بررسی دقیق ویژگی و مشخصات پارچه های تترون در می یابیم که این پارچه از بافتی نرم و لطیف برخوردار بوده و با داشتن وزن سبک برای همه افراد از کودکان تا میانسالان و بیماران مناسب است.

در کنار داشتن بافت سبک، این پارچه بسیار خنک و قابل تنفس است که نفوذ پذیری آن به دلیل وجود الیاف پنبه در روند تولید می باشد. این الیاف سبب می ‌شود، تا در محیط های پر حرارت نیز بدون نگرانی بتوان از این پارچه استفاده کرد.

در حال حاضر سیستم رنگرزی پارچه ها در کارخانجات نساجی پیشرفت زیادی پیدا کرده و امکان تولید پارچه های تترون به شکل ضد آب ژاول وجود دارد. به همین سبب بدون نگرانی می توان در هر شرایطی و بخصوص محیط های بیمارستانی پارچه ها را با مایع سفید کننده مورد شستشو قرار داده و نگرانی از دست رفتن رنگ آن را نداشته باشید.

تمام مواردی که در اینجا ذکر شد، می ‌توانند دلایل محبوبیت پارچه تترون در بازار باشند. به همین جهت توسط مراکز تولیدی و همچنین مسئول بخش خرید بیمارستان ها مورد توجه قرار می ‌گیرند و در حجم های عمده ثبت سفارش می شوند.

یک دلیل مهم دیگر وجود دارد که پارچه تترون در تمام بازار منسوجات مورد توجه قرار می ‌گیرد، این دلیل مهم، ساده بودن پارچه تترون است. سادگی در همه سال ها و ماه ها مورد علاقه مردم قرار گرفته و به هیچ عنوان بر روی موج مد قرار نمی گیرد.

ساده بودن بافت مربعی پارچه تترون در کنار ارائه آن در رنگ بندی های ساده سبب شده تا در هر شرایط و محیطی بتوان از این پارچه استفاده کرد.

در هنگام خرید پارچه تترون سیب اولین گام برای مشخص کردن حجم خرید، قیمت این پارچه در بازار است. چرا که پارچه ها بر اساس عوامل مختلفی در بازار دچار تغییرات می شوند. کوچکترین نوسانی که در پارچه ها ایجاد می گردد، می تواند در هزینه های نهایی مراکز تولیدی هم تأثیر بگذارد.

کارخانه نساجی تولید پارچه تترون سیب در اصفهان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه سعی کرده، تا واسطه ها را از معاملات خود حذف کرده و تمامی مواد اولیه برای تولید پارچه را با قیمت ارزان ‌تر تهیه کنند. بدین ترتیب می تواند مناسب ترین نرخ موجود در بازار را برای محصولات خود در نظر بگیرد.

اما به طور کلی عواملی وجود دارد که بر قیمت پارچه تترون سیب در بازار تأثیر می‌ گذارد که شناخت این عوامل، تأثیر بیشتری در انتخاب بهترین پارچه ها دارند. در این بخش به بررسی این عامل ها می پردازیم:

گرماژ پارچه نساجی سیب اصفهان

گرماژ پارچه های سیب متغیر بوده و هر چقدر که گرماژ بالاتر باشد، در نتیجه هزینه های مربوط به تولید هم بیشتر می شود.

رنگ بندی پارچه نساجی سیب اصفهان

برای تولید برخی از رنگ های خاص در کالیته رنگ بندی هزینه های بیشتری صرف می شود، تا رنگ مد نظر بر روی پارچه ایجاد گردد.

مراکز عرضه و فروش نساجی سیب اصفهان

مراکز عرضه و فروش پارچه از عوامل بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا هر چقدر که این پارچه به شکل مستقیم از کارخانه تهیه شود، به قیمت ارزان تر آن دست پیدا می کنید.

حجم سفارش نساجی سیب اصفهان

حجم سفارش برای خرید هر چقدر بیشتر باشد، امکان دادن تخفیف و قیمت های مناسب تر هم فراهم می گردد.

سفارش پارچه تترون بدون واسطه نساجی سیب اصفهان

اغلب خریداران عمده ترجیح می دهند تا پارچه های تترون را بدون واسطه و به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده آن تهیه کنند. چرا که چنین ثبت سفارشی با قیمت ارزان تر و کیفیت اصل پارچه روبرو می گردد.

اما برای همه افراد مراجعه مستقیم به درب کارخانه و خرید پارچه تترون امکان پذیر نیست. زیرا برخی از افراد با کارخانجات نساجی فاصله های زیادی دارند و باید هزینه های بیشتری را برای طی کردن مسیر و رسیدن به کارخانه بپردازند.

به طور کلی این روش سفارش پارچه نساجی سیب اصفهان بدون واسطه به دو صورت امکان پذیر است:

روش حضوری

در روش حضوری خریدار می تواند به شکل مستقیم به کارخانه تولید کننده یا نمایندگی های عرضه و پخش آن در شهرهای مختلف مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کند.

روش غیر حضوری

روش غیر حضوری که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه بوده، استفاده کردن از سایت های معتبر آنلاین و فضای مجازی برای ثبت سفارش این پارچه ها است که فروشنده از درب کارخانجات تولیدی پارچه مورد نظر شما را ارسال می کند.

انتخاب هر کدام از این روش ها، متناسب با شرایط خریدار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. پس حتما در انتخاب های خود توجه داشته باشید که به طور کامل هر واسطه و دلال را حذف کنید.

مرکز خرید پارچه تترون سیب به صورت عمده

انتخاب مراکز خرید پارچه تترون سیب به صورت عمده بهترین راه حل برای افرادی است که به دنبال کیفیت بالا و اصل بودن پارچه در کنار قیمت مقرون به صرفه آن هستند. چرا که برای خریداران عمده پیدا کردن یک راه برای کاهش هزینه ها اهمیت زیادی دارد.

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز است که در زمینه فروش عمده پارچه تترون با کارخانجات معتبر همکاری دارد. یکی از معتبرترین این کارخانجات، نساجی سیب است که تنوع پارچه های آن می ‌تواند نیاز بسیاری از مراکز تولیدی را تأمین کند.

برای دسترسی به بهترین قیمت پارچه تترون سیب و اطمینان از اصالت پارچه ها، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار نمایید. چرا که با امکان ارسال پارچه از درب کارخانه و حذف هزینه های حمل و نقل تا حد زیادی هزینه های مربوط به خرید کاهش پیدا کرده و شرایط سفارش عمده و ارزان مهیا می گردد.

پارچه تترون سیبپارچه تترون سیب

پارچه تترون سیب

پارچه تترون سیب یکی از بهترین پارچه های تترون در ایران می باشد که در کنار کارخانه های نساجی کمند ،نساجی گلناز ،نساجی درنا اصفهان اقدام به فعالیت می کند .جنس این پارچه از پلی استر ویسکوز در فلامنت تولید می شود ،محصولات نساجی سیب برای مصارف زیر استفاده می شود ،که بسیار پرکاربرد می باشند

  • پیراهن
  • مانتو
  • البسه بیمار
  • ملحفه
  • تشک
  • فرم اداری
  • پوشاک کودک

قیمت تترون سیب

قیمت تترون سیب بستگی به عوامل زیر دارد ،که اگر این مطالب را بدانید خرید بهتری خواهید داشت،قیمت تترون سیب با توجه به دو ایتم گرماژ و عرض تقسیم میشود ،این کارخانه این پارچه ها را در دو سطح کیفی با باند های سبز و قرمز تولید می کند،که باند قرمز کیفیت بالاتری دارد،در کل پارچه های تترون وپارچه ترگال و فاستونی و لی بر اساس وزن و عرض قیمت گزاری می شوند

مشاوره رایگان 09131130224

شرکت تترون سیب

شرکت تترون سیب با راستا و هدف تولید جنس با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مصرف کننده اقدام به تولید محصولات خود می کند ،محصولات شرکت تترون سیب باید در هر تولیدی باید موجود باشد ،مشتریان مزونی عاشق محصولات این شرکت می باشند،برخی از محصولات نساجی سیب اصفهان عبارت اند از

  • پارچه تترون عرض 150
  • پارچه تترون کسا
  • پارچه تترون داکرون
  • پارچه تترون سیترون
  • پارچه تترون عرض سه متر باند قرمز سیب
  • پارچه تترون عرض سه متر باند سبز
  • پارچه فاستونی سیب
  • پارچه تترون عرض 90

محصولات نساجی سیب

محصولات نساجی سیب اصفهان یکی از بهترین نساجی های اصفهان می باشد،اگر تولیدی و یا مزون هستید از پارچه تترون و شانتون ناز این نساجی حتما خرید کرده اید،خرید پارچه عمده از مراکز معتبر سبب کاهش هزینه های شما می شود،در پاییتن محصولات این شرکت را لیست کرده ایم ،مشاوره رایگان 09130858100

  • تترون سفید باند سبز و قرمز
  • تترون ابی و صورتی بیمارستانی
  • تترون سفید دو متری سیب
  • تترون سوپر رنگی
  • تترون احرامی سفید
  • تترون هتلی رنگدار یب
  • پارچه میکرویونیک نساجی سیب
  • بوگاتی سفید اماده به چاپ
  • پارچه لنسی ساده سیب
  • پارچه لنسی مونو رنگی کسا
  • شانتون نازلی عرض سه متر

خرید پارچه تترون به صورت عمده و متری ملزم به آشنایی و کاربرد پارچه است ،به طور مثال برای مانتو بهتر است از پارچه تترون با عرض 150 سانتیمتر استفاده شود ،و نه عرض 90 سانتیمتر ،با من همراه باشید

نساجی کاماش 09131130224

کارخانه نساجی سیب اصفهان

کارخانه نساجی سیب اصفهان یکی از بزرگترین کارخانه های پارچه بافی در ایران است که با بهترین تکمیل و خام نخ های درجه یک توانسته است رضایت مشتری را براورده کند،این روز ها سبک زندگی ما متفاوت شده است و به دنبال پارچه های با کیفیت هستیم که کارخانه نساجی سیب اصفهان اماده همکاری با تولیدی های بزرگ ایران می باشد.

خرید اینترنتی پارچه تترون سیب

امروزه خرید اینترنتی پارچه های ایرانی در فضای کنونی بسیار ریسکی است ،احتمال دزدی از حساب شما و با ارسال پارچه دیگر بسیار زیاد است ،از این رو برای خرید اینترنتی پارچه فقط از مراکز معتبر اقدام کنید ،که دارای نماد و یا پروانه کسب هستند،نساجی کاماش سایت مشاوره رایگان در خرید پارچه در کنار شما عزیزان می باشد برای خرید اینترنتی پارچه بدون دغدغه ،و یا از بین رفتن سرمایه شما ،با مشاورین ما همین حالا تماس بگیرید 09131130224

پارچه داکرون از نزدیک پارچه داکرون خنک است معایب پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون برای مانتو

کارخانه پارچه تترون اصفهان

بی شک بیش از 90 درصد کارخانه پارچه تترون در اصفهان می باشند ،که هر کدام محصول منحصر به فردی تولید می کنند ،برای اشنایی با نساجی های اصفهان و محصول ان ها با ما در ارتباط باشد ،لیست کارخانه پارچه تترون اصفهان در زیر نوشتم

  • کارخانه نساجی سیب
  • کارخانه نساجی درنا
  • کارخانه نساجی کمند
  • کارخانه نساجی گلناز
  • کارخانه نساجی سوره
  • کارخانه نساجی پارس
  • کارخانه نساجی عمید
  • کارخانه نساجی کاماش
  • کارخانه نساجی سهند
  • کارخانه نساجی فدک
  • کارخانه نساجی کسا
  • کارخانه نساجی ستایش
  • کارخانه نساجی ستاره سهیل

صنایع نساجی درنا

یکی از شرکت های همکار در تولید تترون در ایران شرکت نساجی تترون درنا می باشد ،که فقط تترون عرض 90 و 150 سانتیمتر تولید می کند،قیمت بالاتر تترون درنا به نسبت سیب سبب می شود کخ مشتریان علاقه به خرید تترون سیب داشته باشند.

خرید عمده پارچه تترون سیب

خرید عمده پارچه تترون سیب در بازار از مراکز و نمایندگی های معتبر عرضخ می شود ،نساجی کاماش اماده عرضه محصولات ،تترون ،پارچه کجراه وترگال ،لی ،اسپان باند در خدمت شما عزیزان است

اهمیت پارچه تترون برای پیراهن و مانتو


وقتی به دنبال پارچه پیراهن یا مانتو هستید، انتخاب آن به دلیل انتخاب های زیاد ممکن است گیج کننده باشد. پس از دقت کردن آن به رنگ، یقه و تناسب مناسب، پارچه پیراهن یا مانتو وارد بحث می شود. من به شما یک قول می‌دهم که در مورد چه پارچه‌هایی به دنبال باشید، زیرا می‌تواند تعیین کند که چگونه در یک بعد از ظهر تابستانی خنک می‌شوید یا چگونه به آن رستوران شیک جدید با دوست جدیدخود بیرون روید.

هر پیراهنی ترکیبی از بافت، تعداد نخ و الیاف آن است. در نهایت، این ترکیب حس و ظاهر پیراهن لباس را تعیین می کند. این چیزی است که محصول نهایی را تعیین می کند.

چرا از شرکت تترون سیب خرید کنم؟

پیراهن های لباسی که از شرکت نساجی سیب هستند بسیار خوب نفس می کشند و همچنین می توانند بسیار نرم باشند و از همه الیاف راحت ترین احساس را داشته باشند. این یک رسانای خوب گرما است، احساس می کند و طبیعی به نظر می رسد و بهترین کیفیت کلی را ارائه می دهد که می تواند آن را گران کند. به خاطر داشته باشید که به راحتی کمی چروک می شود. پیراهن های ترکیبی رایج هستند زیرا قیمت کمتری نسبت به پنبه دارند، بدون چروک هستند و گرمای خوبی ارائه می دهند، هرچند نسبت به پنبه راحت تر هستند. از آنجایی که آنها ترکیبی از فلامنت و پلی استر هستند، قابلیت تنفس ندارند، بنابراین در تابستان از مصرف آن خودداری کنید. از سوی دیگر، کتانی در طول یک روز گرم عالی است، اما به دلیل چروک شدن بدنام است. من شخصاً از کتانی اجتناب می کنم زیرا نمی خواهم پیراهنم به نظر برسد که در آن خوابیده ام


پارچه سیترون نساجی کسا سیب

پارچه سیترون سیب به دلیل نرمی و دوام خوب یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها است. می توان آن را برای مجالس رسمی یا غیر رسمی پوشید. ظاهری “شاین” دارد، پارچه به صورت کلندر شده از روی آن عبور می کند.پارچه سیترون داکرون است که وزن سبک‌تر و بافت ظریف‌تری دارد. پارچه سیترون هم زیباتر است، نسبت به پارچه تترون معمولاً برای ملحفه استفاده می شودمی‌شود.

پارچه تترون عرض سه متر سیب باند قرمز و سبز


پارچه پهن پارچه ای محکم بافته شده با بافت یکدست است که ظاهری صاف و رسمی به آن می بخشد. این یکی از رسمی‌ترین پارچه های هتلی است که می‌توانید بدوزید، و الگوهایی مانند راه راه را با جزئیات زیاد نشان می‌دهد. همچنین، در ماه‌های خنک‌تر بسیار عالی است و در بهار یا پاییز عایق‌سازی می‌کند.پارچه تترون عرض سه متر سیب باند قرمز و سبز مناسب برای مسافرخانه و بوم گردی ها می باشد

پارچه های تترون عرض دو متر شرکت سیب اصفهان

پارچه های تترون عرض دو متر شرکت سیب اصفهان ، پارچه‌ای با مواد درجه یک است که این کمپانی استفاده می‌کنند که ظاهری منحصربه‌فرد به آن می‌دهد، اما همچنین بافت قوی‌ای دارد که روی پیراهن‌هایی با رنگ ثابت عالی به نظر می‌رسد و کیفیت را بیشتر نمایان می‌کند. به طور کلی سبک وزن است، سبک تر از تترون عرض سه متر سفید و 40 متری است، اما همچنین بسیار بادوام است، به راحتی کثیف نمی شود.

پارچه های تترون عرض سه متر شرکت سیب اصفهان


پارچه های تترون عرض سه متر شرکت سیب اصفهان، مشابه تترون عرض سه متر کاشان و نساجی بروجرد تولید شده است که احساس نرم و راحتی دارد و نیازی به اتو زیاد ندارد. یک ملحفه تابستانی خوب می سازد. ظاهر بسیار صافی دارد، هرچند،کمی فلامنتروی سطح وجود دارد. همچنین، حس خوبی به بدن می دهد، بنابراین محبوب هتل ها می باشد.

لیست نساجی های اصفهان و آدرس کارخانه نساجی ستایش اصفهان را از ما در واتس اپ درخواست کنید.09131130224

قیمت پارچه تترون سیب
پارچه تترون احرامی سیب
کارخانه نساجی سیب
قیمت پارچه تترون خارجی سیب
خرید پارچه تترون سیب
خرید پارچه از کارخانه نساجی سیب
قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان