بهترین پارچه ها برای انواع شلوار چیست؟

پارچه برای شلوار

بهترین پارچه ها برای انواع شلوار چیست؟

بهترین پارچه شلوار مردانه

  • پارچه فاستونی 45 درصد پشم
  • پارچه لی
  • پارچه کجراه
  • پارچه سابله کش
  • پارچه کتان 100 درصد پنبه
  • پارچه جین
  • پارچه لنین
  • پارچه ترگالین پنبه
پارچه کجراه کش پارچه کجراه مشهد پارچه ویسکوز کجراه کارخانه پارچه کجراه فدک پارچه فاستونی کجراه قیمت پارچه ترگال کجراه سفید قیمت عمده پارچه ترگال کجراه قیمت پارچه کرپ کجراه
پارچه کجراه ضخیم

بهترین پارچه برای شلوار زنانه

  • پارچه کرپ مازراتی
  • پارچه فاستونی
  • پارچه فیونا
  • پارچه ابرو بادی
  • پارچه تنسل
  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه کرپ کنزو
خرید پارچه ترگال فدک
خرید پارچه ترگال فدک

بسیاری از مردم هنگام خرید یا ساخت شلوار تعجب می کنند که بهترین پارچه برای انواع خاصی از شلوارها چیست. از این گذشته، ما می خواهیم هر چیزی که می پوشیم برای مدت طولانی نگه داشته شود و در عین حال خوب به نظر برسد. انواع مختلف شلوار، مانند شلوار، شلوار باری یا شلوار معمولی، بسته به هدف خاص خود، به انواع پارچه‌های متفاوتی نیاز دارند.

بهترین پارچه ها برای شلوار عبارتند از:

پنبه
کتانی
پشم
پلی استر
ترکیب پلی استر / پنبه
ترکیب پلی استر/پشم

یا اسامی بازاری

با ما همراه باشید تا تمام این پارچه ها را توضیح دهیم

اکثر این پارچه ها برای انواع مختلف شلوار رایج هستند، اگرچه برخی پارچه ها بسته به فصل بیشتر از بقیه یافت می شوند.

بیایید به انواع خاصی از شلوارهایی که می‌توانید بسازید یا بخرید و پارچه‌های رایجی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود نگاهی بیاندازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پارچه برای شلوار مجلسی چیست؟


اکثر مردم در یک محیط حرفه ای، چه در دوره کارآموزی دانشگاه و چه در محل کار، شلوارهای مجلسی می پوشند. اگر در شهر بزرگی کار می کنید که باید پیاده تا دفتر کار بروید یا رفت و آمد طولانی داشته باشید، می خواهید وقتی به دفتر یا جلسه خود می رسید شلوارتان راحت و بدون چروک باشد.

بهترین پارچه‌ها برای شلوارهای مجلسی پارچه‌های مقاوم در برابر چروک (برای آن رفت و آمد طولانی)، آب (برای پیاده‌روی در باران) و راحت برای تمام فصول هستند. پشم و پلی استر پارچه های رایج برای شلوارهای مردانه و زنانه هستند.

پارچه  فاستونی
پارچه فاستونی

پشم و پلی استر


پشم گرم، راحت، و ضد چروک و مقاوم در برابر آب است، اما ممکن است در تابستان خیلی گرم باشد. پلی استر همچنین در برابر آب مقاوم است و سریعتر از پشم خشک می شود، بنابراین اگر در راه رفتن به دفتر اغلب در باران گرفتار می شوید، ممکن است انتخاب بهتری باشد. پلی استر انتخاب خوبی برای شلوارهای مجلسی در هر فصلی است زیرا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است.

پارچه  فاستونی
پارچه فاستونی

سایر پارچه ها


بسیاری از شلوارهای زنانه از پارچه های دیگری مانند کتان، مخمل یا ابریشم ساخته می شوند. در حالی که این پارچه ها ممکن است زیبا به نظر برسند، اما به اندازه شلوارهای ساخته شده از پلی استر یا پشم همه کاره نیستند و در صورت خیس شدن یا چروک شدن زیبا به نظر نمی رسند، بنابراین بهترین انتخاب برای شلوارهای مجلسی نیستند.

بهترین پارچه برای شلوار کژوال چیست؟


شلوارهای غیررسمی همان شلوارهایی هستند که همیشه می پوشید. هنگام ساختن یا خرید شلوارهای غیررسمی، پارچه هایی را می خواهید که ماندگاری طولانی داشته باشند و در برابر پوشیدن مکرر مقاومت کنند. در اینجا چهار نوع شلوار معمولی و بهترین پارچه ها برای آنها آورده شده است.

شلوار جین


شلوار جین شلوار مورد علاقه اکثر مردم است. آنها همیشه پوشیده می شوند، به همین دلیل است که معمولاً با پارچه های سنگین تری مانند جین و کرفس ساخته می شوند. جین برای همه آب و هوا انتخاب خوبی است، در حالی که شلوار جین کرفس برای فصل زمستان پرطرفدار است، زیرا پارچه جین به عایق بودن و گرم نگه داشتن شما کمک می کند.

پارچه-لی-شلواری
پارچه-لی-شلواری

شلوارکی کتان


شلوارکی کتان نوعی از شلوارهای غیررسمی گشاد هستند که معمولا تا زیر زانو می خورند. این باعث می شود شلوارک یک انتخاب محبوب برای تابستان باشد. تابستان نیاز به پارچه های خنک و قابل تنفس دارد. پنبه و کتانی پارچه های محبوب برای کولوت هستند.

ورزشی


ورزشی نوعی شلوار معمولی است که تا بالای آن گشادتر است و کمر کشی دارد و دور مچ پاها کشدار است. آنها معمولاً برای ورزش و فعالیت های اوقات فراغت یا استراحت در اطراف خانه استفاده می شوند. شما همچنین می‌خواهید که جوگرها از پارچه‌های قابل تنفس مانند پنبه یا کتان یا ترکیبی از پارچه‌های نخی و کشدار ساخته شوند تا بتوانید به راحتی در اطراف حرکت کنید.

بهترین پارچه برای شلوار لباس کار چیست؟


ارتش ابتدا لباس کار را برای نگهداری تمام لوازم مورد نیاز خود ایجاد کرد. آنها بعداً شیک تر شدند، اما هدف اصلی لباس کار پوشیدن برای کار، پیاده روی، باغبانی یا سایر فعالیت های خارج از منزل بود.

مثل پارچه های

پارچه کتان سی درصد پنبه
پارچه کتان هفتاد درصد

پارچه های الیاف مصنوعی


بهترین پارچه هایی که برای شلوارهای کاری استفاده می شود، پارچه هایی هستند که به دلیل هدفشان سخت و بادوام هستند. پارچه های مصنوعی مانند پلی استر بهترین انتخاب هستند زیرا می توانند سایش مکرر را تحمل کنند. شما همچنین می خواهید که آنها کمی کشش داشته باشند، به خصوص در جیب. استفاده از ترکیب پلی استر و اسپندکس باعث کشش و دوام آنها می شود.


پارچه های ترکیبی


مخلوط های پلی استر/پنبه و مخلوط پنبه/نایلون نیز انتخاب های خوبی هستند. پنبه باعث تنفس بیشتر شلوار و تمیز کردن آن آسان می شود، در حالی که پلی استر و نایلون به آن دوام می بخشد. همه اینها ویژگی هایی هستند که شما می خواهید برای شلوارهایی که برای کار کردن و کثیف شدن استفاده می شوند.

بهترین پارچه برای شلوار Palazzo چیست؟


شلوار palazzo که برای اولین بار توسط Coco Chanel پوشیده شد، به دلیل راحتی و تطبیق پذیری بسیار محبوب است. آنها در سبک ها و پارچه های مختلف تولید می شوند، اما یک روند رایج در بین آنها پاچه پهن آنهاست. آنها را می توان برای ظاهری حرفه ای یا لباس پوشیدن برای ظاهری غیررسمی تر. اگر می‌خواهید خودتان شلوار palazzo بدوزید، در اینجا بهترین پارچه‌ها برای استفاده وجود دارد.

برای داشتن ظاهر حرفه ای تر شلوارهای palazzo، پارچه های سفت مانند ابریشم یا ابریشم، مخصوصاً برای زنان ریزه اندام، مناسب هستند. پارچه ابریشمی و ژرژت نیز انتخاب خوبی برای همه خانم ها هستند زیرا به خوبی روان می شوند. برای شلوارهای معمولی‌تر پالازو، پنبه و کتان به خوبی کار می‌کنند، زیرا به خوبی جریان دارند و قابل تنفس هستند. هر پارچه ای که انتخاب می کنید، می خواهید مطمئن شوید که به خوبی پوشانده می شود تا پاهای پهن ایجاد کنید.

بهترین پارچه برای شلوارهای کشدار چیست؟


شلوارهای کشدار با پارچه های کشدار ساخته می شوند و برای بسیاری از افراد جذاب هستند. این به این دلیل است که پارچه های کشسان به خوبی چهره را صاف می کنند. به دلیل خاصیت ارتجاعی پارچه، شلوارهای ساخته شده با پارچه کشسان اغلب به دوخت زیادی نیاز ندارند. علاوه بر شلوار، از پارچه کشسان در لباس های ورزشی و لباس زیر نیز استفاده می شود.

بهترین پارچه برای شلوار زنانه مجلسی
بهترین پارچه برای شلوار مردانه
بهترین پارچه برای شلوار مجلسی زنانه
پارچه مناسب شلوار گشاد
انواع پارچه شلواری
لیست قیمت پارچه شلواری مردانه
اسم پارچه شلواری کشی
پارچه کشی برای شلوار زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان