اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی آبی روشن

پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه عمده بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه آبی و صورتی بیمارستانی در بازار ایران بستگی به کیفیت و گرماژ آن دارد؛ ولی شما می توانید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی ابی بیمارستانی روشن و کاربنی با از جنس ویسکوز با گرماژ بالا و حداقل 300 گرم باشد.پارچه کجراه بیمارستانی آبی روشن برای لباس بیمارستانی استفاده می شود.

مشاوره رایگان 09130858100

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی عمده

  • کجراه سفید 62000 تومان
  • کجراه آبی 69000 تومان
  • کجراه صورتی 71000 تومان
  • کجراه سبز 85000 تومان
  • کجراه کاربنی 92000 تومان

همانطور که می دانید خرید منسوجات مختلف نظیر انواع پارچه کجراه بیمارستانی، عمدتاً در حجم های بالا و متراژهای زیاد صورت می گیرد. از این رو پیدا کردن مراکز فروش مستقیم در اولویت خریداران و کارگاه های تولیدی بوده تا بتوانند به کمترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازار دست پیدا کنند.

این در حالیست که در صورت مراجعه به فروشگاه های غیر مستقیم، این هدف محقق نخواهد شد و به همین خاطر این فروشگاه ها برای معاملات عمده گزینه مناسبی نیستند. در این مقاله می خواهیم ضمن آشنایی با پارچه کجراه بیمارستانی، مجموعه ای را معرفی نماییم که شرایط خرید بی واسطه و مستقیم این منسوجات را فراهم آورده است؛ پس در ادامه با ما باشید.

خرید پارچه کجراه فدک آبی روشن بیمارستانی

پارچه کجراه به واسطه داشتن تراکم بافت بالا، عمر طولانی و ضخامت مناسب، در میان مردم و بازاریان با نام پارچه لباس کاری مشهور می باشد. بسیاری از کارگاه های تولید کننده فرم لباس کار برای نهادهای دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها، پالایشگاه ها و غیره، خرید عمده پارچه کجراه را ترجیح می دهند.

برخی از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده است تا پارچه کجراه مناسب برای تولید لباس کار باشد، عبارتند از:

  • تراکم بافت خوب و استاندارد
  • ضخامت زیاد
  • ثبات سایشی و کششی
  • آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی
  • عدم تل و گوله شدن
  • ثبات رنگی بالا
  • رنگبندی متنوع
  • قابلیت چاپ روی پارچه
  • قیمت نسبتاً ارزان

چرا پارچه کجراه آبی روشن مناسب مصارف بیمارستانی است؟

پارچه کجراه فدک آبی جزو پارچه های مقاوم و بادوام به شمار می رود و باید گفت که موارد استفاده آن، تنها محدود به تولید انواع لباس کار نمی گردد. در واقع مشخصات و ویژگی های فوق العاده پارچه کجراه که در بخش قبلی بدان ها اشاره شد، سبب شده تا این پارچه یکی از پارچه های پرمصرف در تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی نیز باشد.

پارچه کجراه بیمارستانی با برندهای معتبر نساجی تک،نساجی گل پود، نساجی فدک، نساجی کاماش، در عرض 150 سانت و گرماژ 260 الی 300 گرم در بازار موجود بوده و رنگ های پرفروش آن شامل موارد ذیل هستند:

  1. سبز
  2. سفید
  3. آبی کاربنی

شایان ذکر است که کارخانجات تولید کننده پارچه کجراه بیمارستانی، این محصولات را با خاصیت ضد آبژاول عرضه می کنند تا قابلیت شستشو، استریل و استفاده های مکرر را داشته باشند.

از این رو پارچه کجراه بیمارستانی عمده بیشترین میزان تقاضا را در بین ارگان های دولتی، به خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی داراست.

همچنین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در مقایسه با سایر پارچه های موجود در بازار، بسیار مقرون به صرفه بوده و برخلاف تصور برخی، این قیمت ارزان دلیلی بر کیفیت پایین پارچه نیست.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی آبی روشن مستقیم از کارخانه

تمامی تولیدی هایی که با پارچه کجراه بیمارستانی سر و کار دارند، علاوه بر مواردی همانند جنس، کیفیت و رنگ پارچه ها، به موضوعات دیگری نیز اهمیت می دهند.

از مهم ترین مسائل پیش رو می توان به قیمت پارچه کجراه بیمارستانی اشاره کرد که به طور مستقیم بر روی مقدار و حجم خرید افراد دخالت دارد.

اولین موردی که روی قیمت نهایی این پارچه ها تأثیرگذار است، جنس و کیفیت پارچه می باشد که بر اساس نوع نخی که در بافت آن ها به کار می رود، تعیین می گردد.

مورد بعدی، گرماژ یا همان وزن پارچه است که بر اساس نیاز مشتری و انتظاراتی که از پارچه دارد، پارچه با گرماژ مناسب تهیه می شود.

در واقع فاکتور گرماژ، بسیار مهم است. زیرا برخی از پارچه ها که گرماژ استانداردی ندارند، یا بدن نما هستند، یا بیش از حد کلفت می باشند که این موضوعات همگی برای خریدار مشکلاتی ایجاد خواهند کرد.

نکته دیگری که شاید خیلی از خریداران به آن دقت نکنند، این است که هرچه کارخانه تولید کننده پارچه کجراه بیمارستانی از شهرت بیشتری برخوردار باشد، محصولات آن قیمت گرانتری خواهند داشت.

در کنار تمامی این موارد، می توانیم به حضور واسطه ها و دلال ها نیز در بازار خرید فروش پارچه کجراه بیمارستانی اشاره کنیم.

به طوری که هر چقدر حضور واسطه ها در این میان کمرنگ تر باشد، خریداران می توانند پارچه های مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدهند.

خرید بی واسطه پارچه کجراه بیمارستانی آبی روشن

همانطور که متوجه شدید شناخت جنس و کیفیت پارچه کجراه بیمارستانی و آشنایی با معتبرترین کارخانجاتی که این پارچه ها را تولید می کنند؛ از نکات مهم می باشد. لذا خریداران این پارچه ها، بایستی به طور دقیق و جزئی آن ها را بدانند تا بتوانند بهترین کیفیت این پارچه را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند.

مرغوب ترین پارچه کجراه مخصوص البسه بیمارستانی، ضد آبژاول است، ثبات رنگی بالایی دارد، از رنگبندی متنوعی برخوردار بوده و قیمتی مناسب خواهد داشت. متأسفانه برخی از افراد سودجو در بازارهای داخلی فروش انواع پارچه کجراه بیمارستانی، کیفیت پایین این تولیدات را عرضه می نمایند.

کارخانه پارچه کجراه فدک :بیمارستانی

کجراه فدک 416 کاربنی و 358 فدک سبز بیمارستانی بهترین پارچه کجراه بیمارستانی است.

بعضاً هم با تبلیغات ناسالم خود، افرادی که اطلاعات چندانی از این پارچه ندارند یا به تازگی وارد این حوزه شده اند را گول زده و مجبور به خرید می کنند. این موضوع متأسفانه بیشتر هنگام مراجعه حضوری به فروشگاه های بازار پیش می آید و درصد بالایی از خریداران، از کیفیت خرید و قیمت تمام شده محصول تهیه شده، چندان راضی نیستند.

با توجه به گسترش فضای مجازی و بستر تجارت اینترنتی که فراهم شده، یکی از بهترین و امن ترین راهکارهای خرید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان و عمده، خرید اینترنتی از مراکز فروش آنلاین می باشد. این فروشگاه به عنوان یک مرجع معتبر فروش عمده انواع پارچه کجراه بیمارستانی، مشغول به فعالیت بوده و محصولات بهترین تولید کننده ها را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

به جرئت می توان گفت که با خرید از این فروشگاه، از مزیت های ویژه و تخفیفات عالی نیز برخوردار خواهید شد. پس همین حالا برای استعلام لیست قیمت پارچه کجراه بیمارستانی و ثبت سفارش عمده، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

تفاوت پارچه ترگال و پارچه ترگال کجراه چیست؟

پارچه ترگال گرماژ 240 گرم دارد و بافت ساده اما پارچه کجراه 280 گرم و بافت کجراه

خرید پارچه کجراه بیمارستانی عمده
قیمت پارچه ترگال بیمارستانی میلاد ارشدی
قیمت پارچه کجراه بیمارستانی آبی روشن
قیمت پارچه کجراه سفید پاییزه
قیمت پارچه کجراه آبی روشن
قیمت پارچه کجراه فدک بیمارستانی
قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در تهران
قیمت پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان