اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه کجراه گلد بافت | بهترین قیمت برای لباس کار

پارچه ترگال گلدبافت

پارچه کجراه گلد بافت در کنار کیفیت بالا با قیمت باور نکردنی در فروشگاه های عمده ارائه می گردد. به همین جهت خریداران عمده این پارچه می توانند محصول مورد نیاز خود را از درب کارخانه هم تحویل بگیرند.

در بازارهای عرضه و فروش انواع مختلف پارچه ارائه می گردد که هر کدام از این پارچه ها برای مصارف خاصی کاربرد دارند. در این میان پارچه کجراه جزء پارچه هایی است که کارخانجات نساجی بر روی تولید این پارچه با کیفیت بالا تمرکز کرده اند.

نمایندگی اصلی پارچه کجراه گلد بافت اصفهان 091311302224 میلاد ارشدی

صنایع بزرگ و کوچک برای تولید لباس کار و همچنین شرکت ها و ادارات نیز باید از این پارچه ها استفاده کنند، تا تمامی کارکنان را به صورت یکدست و هماهنگ در محل کار حاضر شوند. در چنین شرایطی وجود یک پارچه ترگال با کیفیت مناسب از لحاظ ضخامت و همچنین ترکیب رنگ بندی ضروری است.

پارچه کجراه گلد بافت با داشتن تنوع بالای رنگ بندی، کیفیت خوب رنگ، ثبات رنگ و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد دیگر جزء پراستفاده ترین پارچه هایی است که در مراکز فروش عمده ترگال ارائه می گردد. بهتر است در هنگام تهیه این پارچه متناسب با شرایط و کارکردهای خود پارچه ها را از لحاظ رنگ بندی انتخاب کنید، تا در نهایت به شکل بهینه از این پارچه ها استفاده نمایید.

معایب خرید پارچه ترگال
پارچه کجراه گلد بافت
قیمت پارچه ترگال طرح دار

معرفی برند گلد بافت : فرق پارچه ترگال و کجراه

صنایع نساجی گلد بافت جزء برندهای معتبر موجود در بازار است که تمامی فعالان حوزه پوشاک و پارچه با این برند آشنا هستند. زیرا منسوجات زیادی تولید می ‌کند اما از معروف ترین تولیدات این کارخانه می توان به پارچه های ترگال و کجراه آن اشاره کرد.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد پارچه‌ های کجراه تولید شده در کارخانه گلد بافت استفاده از رنگ حیدر است که مراحل تکمیل و رنگرزی توسط رنگ حیدر صورت می ‌گیرد. به همین سبب همه افراد از ثبات رنگی این پارچه ها اطمینان کافی دارند.

خرید پارچه ترگال کجراه مشکی در یزد

پارچه ترگال کجراه مشکی در شهر یزد برای فرم مدارس ،لباس کار ،کلاه و اسکراب پزشکی و مخصوصا پرچم نویسی استفاده می شود.

این کارخانه برای پارچه های ترگال و کجراه خود کالیته های رنگ بندی جداگانه تهیه کرده و با مشخص کردن کد بندی کار خریداران را آسان تر نموده است. برای تمامی پارچه های کجراه ترگال خود ضمانت کیفیت می دهد.

استفاده از بهترین دستگاه های بافندگی کشور در این کارخانه موجب شده تا بافت پارچه به خوبی انجام بگیرد و پارچه ‌های با گرماژ بالا و لطافت فوق العاده تولید گردد. تمامی منسوجاتی که در این کارخانه تولید می شود و به خصوص پارچه های کجراه آن برای دوخت و تولید لباس های مدارس، مانتو و البسه کار و بسیاری از موارد مختلف دیگر در اقصی نقاط کشور کاربرد دارند.

پارچه کجراه گلد بافت
پارچه کجراه گلد بافت

آنچه در مورد پارچه کجراه نمی دانید

پارچه کجراه جزء پارچه های پراستفاده است که در شرایط مختلف می توان از این پارچه برای رفع نیاز صنایع گوناگون استفاده کرد. در بین برندهای متعددی که در بازار وجود دارد ،برند گلد بافت جزء برندهای مطرح و شناخته شده قرار می ‌گیرند که توانسته، همگام با پیشرفت های تکنولوژی حرکت کند.

پارچه های ترگال کجراه بر خلاف پارچه های ترگال ساده دارای بافت میله ای و کجراه بوده است.  همین بافت میله‌ ای موجب شده تا ضخامت و گرماژ پارچه افزایش پیدا کند و البته مقاومت سایشی پارچه ها هم بیشتر می گردد.درمورد انواع پارچه کجراه بیشتر بخوانید.

پارچه کجراه گلد بافت با عرض ۱۵۰ سانتیمتر تولید می شود و متناسب با شرایط و نیاز بازار با گرماژی بین ۲۸۰ و ۲۹۰ گرم با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه در روند تولید به بازار ارائه می گردد.

تمام پارچه های ترگال کجراه را پس از تولید در کارخانجات نساجی به صورت طاقه های کتابی با متراژ ۴۰ تا ۵۰ متر آماده ورود به بازار می شوند. و برای خریداران عمده به صورت عدلی بسته بندی می گردد. بسته به سفارش مشتریان می توان در هر عدل رنگبندی های مختلف را تهیه کرد.

تمامی پارچه های ترگال گلد بافت رنگ مستقیم بوده، به همین جهت ثبات رنگی بالایی دارند و تا مدت های طولانی بدون دغدغه و نگرانی می توان از آنها استفاده کرد. به دلیل استفاده از الیاف پنبه با کیفیت بالا این پارچه ها هیچ گونه حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نمی کند. به همین سبب به آسانی می توان از آن در شرایط خاص که البته ارتباط مستقیم با بدن افراد دارد از این پارچه ها به کار برد.

قیمت پارچه ترگال سرمه ایی
قیمت پارچه ترگال سرمه ایی

بررسی انواع پارچه کجراه گلد بافت و امیران

تولید پارچه در انواع مختلف جزء نیازهای لازم و ضروری دنیای امروز است؛ چرا که بشر پس از شناخت نیازهای خود درصدد رفع آنها بر آمده است. به همین سبب در حال حاضر در صنایع نساجی به شکل ویژه‌ ای بر روی تولیدات جدید و افزایش کیفیت تولیدات گذشته خود کار می کند.

در حال حاضر طیف وسیعی از پارچه های کجراه در بازار ارائه می گردد، تا مطابق سلیقه و نیاز همه مشتریان در هر اقلیم و آداب و رسوم باشد. این پارچه به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد از لحاظ تنوع در رنگ و زیبایی و لطافت و همچنین قابلیت کشسانی مناسب کاربردهای بسیار زیادی دارد.

مهم ترین و شاخص ترین علتی که موجب شده تا انواع پارچه کجراه از یکدیگر متمایز گردند، نوع بافت و میزان استفاده از الیاف بکار برده شده در روند تولید آن ها است که در ادامه به بررسی و معرفی محبوب ترین و پرطرفدارترین پارچه های کجراه می پردازیم:

پارچه کجراه فلامنت

پارچه کجراه فلامنت در بازار به عنوان پارچه فلامنت معرفی می شود جزء پر استفاده ترین پارچه های کجراه است که در روند تولید آن از حجم زیادی از الیاف مصنوعی استفاده می شود البته الیاف فلامنت را باید در کنار الیاف ویسکوز و پنبه به کار ببرند تا بتوان از آن به خوبی استفاده نمود مهمترین دلیل استفاده از الیاف فلامنت در حجم بیشتر قیمت ارزان تر آن است که برای بسیاری از مصارف نیاز است تا هزینه‌ ها را کاهش داد

پارچه کجراه فلامنت ویسکوز

این پارچه از ترکیب دو الیاف فلامنت و ویسکوز در حجم بیشتر تولید شده است و برای تولید انواع لباس های زنانه، لباس های بیمارستانی و موارد گوناگون دیگر کاربرد دارد. معمولاً این پارچه با گرماژ ۲۸۰ گرم تولید می شود و با داشتن وزن سبک جزء اصلی ترین متریال ها و مواد اولیه برای مراکز تولید است.

پارچه کجراه پنبه

پارچه کجراه پنبه به نسبت سایر پارچه های کجراه از قیمت بالاتری برخوردار است؛ چرا که حجم زیادی از الیاف پنبه در روند تولید آن استفاده شده است. این پارچه خود به چندین دسته بندی تقسیم می شود و متناسب با میزان استفاده از الیاف پنبه نامگذاری می گردد که در میان تنوع بالای آن پارچه های کجراه ۷۰ درصد پنبه و همچنین پارچه های که از راه ۸۰ درصد پنبه و در نهایت پارچه کجراه صددرصد پنبه جزء بهترین های موجود در بازار قرار می گیرند.

خصوصیات پارچه های کجراه

معمولاً برخی از محصولات در صنایع مختلف شهرت بیشتری پیدا می ‌کنند، در صنعت نساجی پارچه های کجراه جزء پارچه های معروف قرار می گیرند که در زمینه های مختلف کاربرد دارند. در سال های اخیر صنعت نساجی پیشرفت کرده، پارچه های کجراه نیز در تنوع بالا تری تولید شده ‌اند.

به دلیل استفاده از الیاف با کیفیت بالای پنبه و پلی استر و نوع بافت خاص این پارچه ها که به صورت میله ای و کجراه است، این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جزء عامل های تمایز آن به نسبت سایر پارچه ها می باشد.

همچنین کالیته رنگ بندی این پارچه بسیار متنوع بوده و به راحتی برای هر مجموعه و هر شرایطی می توان مناسب ترین پارچه را انتخاب کرد. به همین سبب کارخانجات نساجی سالانه حجم انبوهی از این پارچه را تولید و به بازار ارائه می دهند.

اگر برای شما هنوز این سوال وجود دارد که چرا پارچه کجراه در حجم زیاد تولید می شود؟ یا اینکه مشخصه های خاص این پارچه چیست که باعث کاربردهای گسترده آن شده است؟ در ادامه به برخی از مهم ترین خصوصیات این پارچه می پردازیم:

  • انعطاف پذیری پارچه های کجراه به قدری زیاد است که افراد در حین پوشیدن این البسه هیچ گونه محدودیتی برای حرکت دست های خود ندارند و به راحتی می توانند تمامی کارها و فعالیت‌ های خود را به بهترین شکل انجام دهند.
  • گرماژ پارچه کجراه یک عدد کاملاً استاندارد بوده و متناسب با میزان استفاده از پنبه و الیاف پلی استر در کنار الیاف فیلامنت گرماژ تغییر پیدا می ‌کند. هر مجموعه متناسب با شرایط و نیاز خود می تواند پارچه های بهتر را تهیه نماید.
  • اغلب پارچه های کجراه به گونه ای تولید می شوند که در مواجهه با مواد شوینده قوی و حتی مواد سفید کننده تغییر رنگی در آنها رخ نمی دهد.
  • به دلیل وجود الیاف پنبه این پارچه ها خاصیت نسوز پیدا می کنند و در شرایط سخت و دماهای بالا بدون نگرانی از ایجاد مشکل برای پوست بدن می توان از آنها استفاده نمود.
  • این پارچه از زیر دست بسیار نرم و لطیف برخوردار بوده و به هیچ عنوان برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نمی کند. به همین سبب همه گروه های سنی با هر نوع پوستی می توانند از این پارچه استفاده کنند.
  • مهمترین ویژگی این پارچه قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا است که در شرایط سخت می توان با اطمینان خاطر این پارچه را برای برش و دوخت لباس کار استفاده نمود.
  • مقاومت کششی و سایشی این پارچه ‌ها به قدری زیاد است که به راحتی می ‌توان از آن تا سال‌ های طولانی استفاده نمود. در صورت مواجهه با خطرات مختلف مانند زمین خوردن از پوست بدن محافظت می کند.

ویژگی پارچه لباس کار کجراه

در سال‌ های اخیر به دلیل افزایش صنایع و شرکت ‌های مختلف، اغلب مدیران برای ایجاد نظم بهتر در میان کارمندان و کارکنان و البته حفظ امنیت آنها در مشاغل سخت سعی می ‌کنند تا یک پارچه مناسب انتخاب کرده و برای همه افراد گروه، لباس های یک شکل تهیه کنند.

شرکت های زیادی در زمینه دوخت لباس کار به پارچه نیاز پیدا می‌ کنند که پالایشگاه ها، شرکت های تولیدی، ادارات، مدارس، بیمارستان ها و بسیاری از مراکز دیگر در این گروه قرار می گیرند.

معمولاً این مراکز برای تهیه لباس کار سفارشات خود را به تولیدی های معتبر می دهند، تا با صرف هزینه ای مناسب بتوانند البسه های با کیفیت بالا از لحاظ پارچه و دوخت تهیه کنند. به همین سبب مراکز تولیدی باید متناسب با نیاز خریداران خود پارچه های کجراه را با رنگ بندی های متنوع و گرماژهای مناسب تهیه نمایند.

در این بخش به بررسی برخی از ویژگی هایی که در هنگام انتخاب پارچه لباس کار باید مد نظر قرار بگیرد می ‌پردازیم:

جنس پارچه

جنس پارچه باید متناسب با محیط کار انتخاب شود، معمولاً لباس کار یک کارگر معدن با لباس کار افراد حاضر در فروشگاه تفاوت های زیادی از لحاظ جنس، رنگ و حتی طرح و دوخت دارد. پس برای هر مجموعه و ارگان متناسب با نیاز آنها باید پارچه ها انتخاب و مدل سازی شوند.

رنگ پارچه

رنگ پارچه ها باید به گونه ای انتخاب شود که در صورت نیاز به چاپ و درج برند یا لوگوی مخصوص مجموعه بر روی پارچه، بدون مشکل بتوان از آن استفاده کرد. همچنین رنگ هایی انتخاب شود که در همه فصول قابلیت استفاده داشته باشند.

توجه به شرایط آب و هوا

معمولاً لباس کار را در طول یک سال کامل باید استفاده کنند؛ به همین جهت انتخاب پارچه های کاربردی که در تمام فصول بتوان از آنها استفاده نمود، موجب می ‌شود تا هزینه های کارگاه ها و شرکت ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.زیرا پارچه های ترگال از بهترین نمونه ها محسوب می شوند.

ضد چروک

لباس کار از صبح تا پایان وقت اداری و تا پایان روز بر روی بدن کارگران و کارمندان قرار می گیرد. به  همین جهت باید پارچه ای انتخاب شود که به آسانی چروک و بد فرم نگردد،همچنین در صورت ایجاد چروک، اتو خور خوبی داشته باشد.

ثبات رنگی بالا

در بعضی از حرفه ها و مشاغل، نیاز است که هر روز و به طور مرتب لباس کار مورد شستشو قرار بگیرد. در چنین شرایطی داشتن ثبات رنگی بالا از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این پارچه ها محسوب می گردد که باید در طول یک سال کاری کیفیت خود را حفظ کند.

پارچه های کجراه در رنگبندی های مختلف

پارچه های کجراه ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند که یکی از مهمترین این ویژگی ها تنوع بالا در کالیته رنگ بندی پارچه است. در مجموع پارچه های کجراه را در بازارهای عرضه و فروش تا حدود ۱۵۰ رنگبندی مختلف پیدا می کنید.

اما مسئله مهم این است که برای همه کارخانجات امکان تولید ۱۵۰ کالیته میسر نیست؛ چرا که به فضا و امکانات بیشتری نیاز می باشد. معمولاً هر کارخانه متناسب با اهداف خود و تصمیمات مدیریت بین ۴۰ تا ۹۰ کالیته رنگ بندی را به بازار ارائه می دهد.

در کارخانه گلد بافت به دلیل استفاده از کارخانه حیدر برای رنگرزی پارچه ها پارچه های با کیفیت بالا و ثبات رنگی خوب تولید می گردد. زیرا این کارخانه به شکل تخصصی بر روی رنگ پارچه های ترگال و کجراه کار می‌ کند. به همین سبب از بهترین مواد اولیه و دستگاه ‌های پیشرفته و به روز برخوردار است. در کنار آن داشتن نیروهای متخصص و حرفه‌ ای سبب شده تا بهترین شرایط برای کارخانجات نساجی فراهم گردد.

معمولاً کارخانجات برای هر رنگ اصلی چندین تنالیته رنگی مختلف با درجات روشن تا سیر در نظر می ‌گیرند، تا بتوانند سلیقه و نیاز بخش زیادی از بازار را پاسخ دهند. به همین سبب داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای برای تعیین درجه رنگی از مهم ترین بخش های هر کارخانه نساجی است.

پارچه های کجراه در رنگ های سفید، مشکی، رنگ های تیره مانند سورمه ای و خاکستری و همچنین سایر رنگبندی های روشن و سیر دیگر تولید می گردد که تمامی پارچه های تولید شده در این کارخانه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند.

عوامل مهم قبل از خرید عمده پارچه کجراه لباس کار

پارچه های کجراه به عنوان بهترین منسوجات برای تولید و دوخت انواع لباس کار محسوب می ‌شود. به همین جهت کارخانجات متعددی در این حوزه فعالیت می کنند که در حال حاضر محصولات کارخانه گلد بافت جزء بهترین پارچه های کجراه قرار می ‌گیرد که برای تولیدات عمده مورد استفاده است.

مراکز تولیدی که در زمینه لباس کار فعالیت های گسترده ای دارند، سعی می کنند همیشه پارچه کجراه گلد بافت را به صورت عمده تهیه نمایند. چرا که هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است و هم با یکبار خرید می توانند تولید های زیادی داشته باشند.

در صورتی که به عنوان مراکز تولید کننده لباس کار به حجم زیادی از پارچه های کجراه نیاز دارید، بهتر است برخی از نکات مهم که در حین خرید و قبل از آن لازم و ضروری است را بدانید تا خریدی مقرون به ‌صرفه انجام دهید.

در این بخش سعی می‌ کنیم به فاکتورهای مهم قبل از خرید عمده پارچه کجراه لباس کار بپردازیم:

مشخص کردن نوع لباس کار

در ابتدای کار بهتر است که مشخص کنید برای کدام صنف و شغلی قرار است لباس کار را تولید کنید. چرا که برای هر گروه شغلی نیاز است پارچه های کجراه با ضخامت های متفاوت و حتی رنگ بندی های خاص تهیه شود.

حجم پارچه مورد نیاز

برای هر سری برش و دوخت بهتر است از قبل حجم پارچه مورد نیاز خود را محاسبه کنید، تا با یکبار خرید بتوانید تمامی منسوجات مورد نیاز را تهیه نمایید. چرا که در صورت کمبود پارچه ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوید و نتوانید پارچه های هماهنگ با سری قبل را بخرید.

انتخاب رنگ بندی

برای هر گروه شغلی بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که متناسب با پرستیژ کاری آنها باشد و البته در انتخاب رنگ باید به محیط فعالیت کارگران و فصل مورد استفاده البسه نیز توجه نمایید. چرا که در برخی از محیط ها باید از رنگ های روشن استفاده شود و برخی از محیط های دیگر نیاز به البسه با رنگ تیره دارد.

روش خرید

در خریدهای عمده انتخاب یک روش خرید مناسب اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که در هر کدام از روش های خرید می توانید پارچه ها را با قیمت های متفاوت تهیه نمایید. انتخاب نمایندگی های معتبر و کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم یک راه حل اصولی است که پارچه کجراه را با قیمت مقرون به صرفه تر تهیه نمایید. برای دسترسی به این قیمت ها می توانید از طریق مراجعات حضوری به کارخانجات و نمایندگی های فعال و یا از طریق وب سایت های آنلاین اقدام کنید.

دریافت کالیته های پارچه قبل از ثبت سفارش

بهتر است قبل از ثبت سفارش نهایی در خریدهای عمده به صورت غیر حضوری حتماً درخواست ارسال کالیته پارچه را داشته باشید که از نزدیک با ضخامت و گرماژ پارچه و رنگ بندی های آن آشنا شوید و متناسب با شرایط و نیاز خود این پارچه ها را انتخاب کنید.

تمامی نکاتی که در این بخش ذکر شد، با انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است. چرا که این مراکز پارچه هایی خوب و با کیفیت اصل ارائه می دهند، تا ضمن حفظ مشتریان خود بتوانند مشتریان جدیدتری نیز به دست آورند و به دنبال فروش یکباره نیستند.

دلایل استفاده از الیاف ویسکوز در پارچه کجراه

برای تولید پارچه کجراه از الیاف فلامنت، الیاف ویسکوز و همچنین الیاف پنبه استفاده می کنند که متناسب با حجم هر کدام از این الیاف ویژگی های پارچه نهایی متفاوت است. استفاده کردن از الیاف فلامنت به دلیل داشتن قیمت پایین و شیوه تولید آسان آن است که تأثیر زیادی در کاهش قیمت ها و همچنین افزایش کیفیت پارچه پنبه ای دارد.

از الیاف پنبه هم به دلیل خنک بودن، طبیعی بودن و ضد حساسیت بودن آن استفاده می‌ کنند که پارچه های مرغوب و باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت تولید گردد.

اما اگر برای شما هم سوال است که چرا از الیاف ویسکوز در روند تولید پارچه کجراه استفاده می شود؟ در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می کنیم، الیاف ویسکوز شباهت زیادی به ابریشم طبیعی پیدا می کند که از گیاهان به دست آمده است. به همین سبب به آن ابریشم مصنوعی هم می گویند.

الیاف ویسکوز جزء الیاف های همه کاره بوده که در روند تولید پارچه های مختلف برای دوخت البسه کار مانند بلوز، لباس، کت و شلوار و موارد دیگر استفاده می شود. به همین سبب این الیاف را در حجم ‌های بالا در طی فرآیندهای تولید در کارخانجات آماده سازی می نمایند.

در واقع با فرایند تولید ویسکوز برای اولین بار توانسته اند جایگزین مناسبی برای ابریشم طبیعی پیدا کنند که پارچه های مرغوب با قیمت مناسب تر به بازار ارائه دهند. برای تطبیق پذیری بیشتر پارچه های پنبه ای از الیاف ویسکوز در ترکیب آنها به کار می برند که منجر به تولید یک پارچه مرغوب و باکیفیت شده است.

پس دریافتیم که مهمترین دلیل استفاده از الیاف ویسکوز، کیفیت بالای آن، شباهت زیاد به الیاف ابریشم طبیعی و قیمت ارزانتر آن نسبت به ابریشم طبیعی می باشد.

فروش عمده پارچه کجراه برای بیمارستان ها

در بین موارد استفاده و کاربرد های گسترده پارچه های کجراه یکی از مهم ترین آنها بیمارستان ها هستند که در بخش های مختلف نیاز است از انواع پارچه استفاده شود.

پارچه کجراه به دلیل مقاومت و استقامت خوبی که دارد و همچنین ثبات رنگی بالا به عنوان یکی از پارچه های پرکاربرد در بخش های مختلف بیمارستان محسوب می شود. اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که چرا پارچه های بیمارستانی باید کیفیت بالایی داشته باشند؟

باید بگوییم که پارچه های بیمارستانی دائماً در محیط آلودگی، باکتری و ویروس قرار دارند. برای جلوگیری از انتقال این آلودگی ها به بیماران و سایر افراد و پرسنل نیاز است البسه و منسوجات گوناگون به طور مرتب شستشو شوند. پس از شستشو البسه را در دستگاه های اتوکلاو قرار می ‌دهند، تا هر گونه باکتری و آلودگی از سطح آن از بین برود. به همین جهت پارچه های مرغوب و با کیفیت بالا برای این محیط ها انتخاب می گردد.

پارچه ترگال کجراه جزء بهترین پارچه هایی است که به دلیل داشتن الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف با کیفیت خوب پلی استر ویسکوز به راحتی قابلیت استفاده در این محیط ها را دارند. به دلیل اهمیت زیاد این پارچه ها در محیط های بیمارستانی باید مراکز فروش عمده معتبر را برای خرید های خود در نظر بگیرید.

انتخاب یک مجموعه فروش عمده پارچه کجراه برای بیمارستان ها که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده در ارتباط بوده و به عنوان نمایندگی بدون واسطه فعالیت می کند، موجب شده تا افراد به قیمت های درب کارخانه دست پیدا کنند.

معمولاً نمایندگی ‌ها سعی می ‌کنند تا تنوع بالایی از این پارچه را از لحاظ رنگ بندی و گرماژ به بازار ارائه کنند، تا خریداران برای هر بخش از بیمارستان بتوانند بهترین پارچه را انتخاب نمایند. در میان تنوع بالای برندهای تولید کننده، پارچه کجراه گلد بافت جزء بهترین منسوجات حال حاضر به شمار می ‌آید که با انتخاب نمایندگی فروش آن می ‌توانید بهترین خرید را انجام بدهید.

سایر مصارف پارچه کجراه چیست؟

الیاف و بافت مناسب پارچه کجراه به گونه ‌ای است که تمامی تولید کنندگان آن را تأیید می کنند. از این رو جزء مواد اولیه روزانه مراکز تولید و فروش لباس فرم های مختلف پارچه کجراه است. به همین جهت معمولاً تولید کنندگان به دنبال یافتن برندهای مطرح و با کیفیت موجود در بازار هستند، تا از ارائه تولیدات خود به بازار اطمینان کافی به دست آورند.

پارچه کجراه گلد بافت جزء پارچه های پرطرفداری است که در تمامی بازارهای عرضه و فروش افرادی برای خرید آن حضور دارند. به همین سبب این کارخانه تلاش کرده تا با ارائه تنوع بالای پارچه از لحاظ رنگ و گرماژ نیاز بخش عمده‌ای از مصرف کنندگان را تأمین کند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر به مهمترین موارد و مصارف پارچه کجراه می پردازیم:

لباس های فرم مدارس

لباس های فرم مدارس بخش بسیار مهمی از مصارف پارچه کجراه است؛ چرا که در تمامی مقاطع تحصیلی می تواند این پارچه را به دلیل داشتن ضخامت مناسب استفاده کرد، به خصوص از گرماژ بالا برای دوخت شلوا های پسرانه و دخترانه استفاده می کنند.

لباس کار

برای دوخت لباس کار از تمامی پارچه ‌های کجراه با درصد پنبه مختلف استفاده می شود و متناسب با محیط کاربری این پارچه ها را انتخاب می نمایند. به عنوان مثال برای کارگرانی که در محیط های پر حرارت مانند کارگاه های ذوب و کارگاه های کوره پزی مشغول هستند، از پارچه های ۱۰۰% پنبه و برای افرادی که در محیط های خنک تر فعالیت دارند از پارچه هایی با ۷۰ درصد پنبه استفاده می کنند. همچنین برای برخی از گروه ها که در صنایع سبک تر حضور دارند نیز می توان از پارچه‌ های کجراه فلامنتی هم استفاده نمود.

تولید مانتو اداری

برای بسیاری از بانوانی که در محیط های اداری مشغول کار هستند، داشتن لباس های هماهنگ و مناسب که ایستایی خوبی بر روی بدن داشته باشد، اهمیت پیدا می کند. اغلب خانم ها ترجیح می دهند تا در صورت نداشتن لباس فرم اختصاصی از این مدل مانتوهای اداری استفاده نمایند. از آنجا که پارچه ترگال ایستایی خوبی داشته و چروک پذیری ندارد، به عنوان اولین پارچه مد نظر جهت دوخت مانتو شلوار پیشنهاد می شود.

دوخت روپوش پرستاران و پزشکان

پرستاران و پزشکان نیاز است که در محیط بیمارستان از البسه فرم یک دست استفاده کنند، تا در صورت بروز هر گونه آلودگی به سرعت قابل مشاهده بوده و آن را برطرف نمایند. پارچه کجراه سفید بهترین پیشنهاد ممکن است. زیرا این پارچه در برابر لک پذیری مقاومت خوبی داشته و دچار چروک نمی شود. همچنین در برابر شستشوهای مداوم لباس پرستاران و پزشکان مقاومت بالایی دارد.

منسوجات بیمارستانی

از پارچه های کجراه نه ‌تنها برای دوخت لباس پرسنل بلکه برای تهیه کلیه منسوجات پرکاربرد در بیمارستان هم استفاده می کنند. بخش زیادی از این پارچه برای تهیه روتختی ها و پوشش های اتاق عمل به عنوان پرده محافظ و همچنین لباس خدمه استفاده می گردد.

کت و شلوارهای اداری

اغلب اداره ها و شرکت ها برای کارمندان خود کت و شلوارهای رسمی در نظر می گیرند که استفاده کردن از پارچه های کجراه به نسبت سایر پارچه های فاستونی و دیگر منسوجات قیمت مقرون به صرفه تری دارد. از لحاظ کیفیت نیز این پارچه ها در حد بالایی قرار دارند و به راحتی شکل و فرم خود را از دست نمی دهند.

دسترسی به بهترین قیمت پارچه کجراه

به دلیل موارد استفاده و کاربردهای گسترده بسیاری از افراد سعی می‌ کنند تا به قیمت های مقرون به صرفه دست پیدا کنند. چرا که با کاهش هزینه های خرید پارچه امکان ارائه منسوجات تولید شده با قیمت های ارزان تر فراهم می گردد.

عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت پارچه کجراه تأثیر مستقیم دارد که برخی از این عامل ها شامل موارد زیر می گردد:

  • گرماژ پارچه های کجراه
  • تنوع رنگ بندی پارچه ها
  • درصد استفاده از پنبه در روند تولید
  • شیوه رنگرزی پارچه ها

به غیر از این موارد انتخاب مراکز عرضه و فروش هم جزء عوامل بسیار مهم است که با انتخاب نمایندگی های معتبر که بدون واسطه فعالیت دارند، هم می توانید به بهترین نرخ این پارچه ها دست پیدا کنید.

این مجموعه جزء بهترین مراکز حال حاضر است که به صورت آنلاین شرایط عرضه و فروش پارچه کجراه را فراهم کرده است. برای داشتن تجربه خرید بی نظیر از تهیه پارچه کجراه گلد بافت کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. پس از دریافت اطلاعات کامل در مورد ویژگی های پارچه متناسب با شرایط خود بهترین پارچه ها را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

قیمت پارچه کجراه گلد بافت
قیمت پارچه کجراه لباس کار گلد بافت
قیمت پارچه کجراه مانتویی گلد بافت
قیمت پارچه ترگال گلد بافت
خرید پارچه کجراه فدک گلد بافت
قیمت پارچه فلامنت کجراه گلد بافت
قیمت پارچه ترگال گلد بافت
خرید پارچه کجراه گلد بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان