اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه کجراه بافتین | روپوش پزشکی و لباس کار

پارچه کجراه بافتین سرمه ایی

پارچه کجراه بافتین برای لباس کار و اسکراب پزشکی بسیار عالی است به دلایل زیر

  • رنگ ثابت
  • تنوع رنگ
  • مقاومت بالا
  • قیمت رقابتی
  • پرز نمی شود
  • چروک نمی شود
  • مقاوم در نور خورشید

پارچه کجراه بافتین جزء مرغوب ترین تولیدات موجود در بازار است و به عنوان ماده اولیه کارگاه های تولید لباس کار محسوب می شود. در صورت نیاز به خرید عمده پارچه کجراه برای دسترسی به بهترین قیمت، می توانید با این مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

پارچه کجراه از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت لباس و پوشاک بوده که از این نوع پارچه در اغلب صنعت ها به عنوان لباس کار استفاده می شود. در سال های اخیر با زیاد شدن شغل های صنعتی و افزایش افراد فعال در این حوزه ها سبب احتیاج بیشتر به پارچه های کجراه شده است.قیمت کجراه بافتین را در سایت miladarshadi.com ببینید.

پارچه کجراه بافتین سرمه ایی
پارچه کجراه بافتین ضخمیم

به همین سبب کارخانجات و شرکت های نساجی تولیدات خود را تا حد زیادی افزایش داده‌ اند، تا بتوانند نیاز بازار پوشاک را تأمین کنند. شرکت ها با بررسی کامل و دقیق نیاز بازار، سعی کرده‌ اند بهترین پارچه ها را ارائه دهند. کارخانه بافتین یکی از معتبرترین کارخانجات فعال در این حوزه است که با ارائه پارچه کجراه بافتین سعی کرده، بخش عمده‌ ای از بازار را به دست بگیرد.

پارچه کتان کجراه بافتین : شلوار و لباس کار

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

با پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی رخ داده در حال حاضر کارخانجات متعددی در این حوزه فعالیت دارند که صنایع نساجی بافتین یکی از این مراکز فعال است. این مجموعه با تلاش و کوشش فراوان و تجربه بالا، سعی کرده محصولات کتان کجراه با نیاز بازار، تولید کند.

پارچه کتان کجراه بافتین یکی از محصولات خاص این مجموعه است که به جهت جلب رضایت مشتریان و افزایش روز افزون رضایت آنها با استفاده از الیاف با کیفیت تولید می گردد.

در تمامی مراحل تولید این پارچه ها از ماشین آلات به روز، مهندسین متخصص و متعهد و بخش های ویژه برای رنگرزی و کنترل کیفیت و بسته بندی استفاده می شود. به همین سبب این پارچه ها را در بهترین حالت ممکن به دست مشتریان می رساند.

به دلیل داشتن کیفیت بالا، برند بافتین توانسته است، با سرعت بالایی جایگاه خوبی در بازار بزرگ نساجی ایران به دست آورد. به همین جهت جزء پرفروش ترین پارچه هایی است که در بازارهای عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

انواع پارچه پارچه کتان کجراه بافتین

  • کتان کش
  • کتان سابله
  • کتان صد در صد پنبه
  • کتان فیلا

اطلاعات بیشتر درباره کتان کجراه روی لینک زیر کلیک کنید پارچه کتان کجراه بافتین https://kamash.ir/price-and-purchase-of-kejarah-linen-fabric-immediate-order/

پارچه کجراه بافتین در اهواز
پارچه کجراه بافتین در اهواز

معرفی پارچه کجراه بافتین

پارچه های کجراه از نمونه های نام آشنا و شناخته شده در بازارهای فروش پارچه است. چرا که این پارچه مصارف مختلفی داشته و تولیدکنندگان و خیاطان از آن برای دوخت البسه های زیادی استفاده می کنند.

در بین پارچه های متعددی که در بازار وجود دارد، پارچه کجراه بافتین جزء بهترین منسوجات حال حاضر محسوب می گردد. این پارچه از مشخصات خاصی برخوردار است که سبب شده تا تولیدکنندگان لباس کار و سایر خیاطان از این پارچه با اطمینان کافی استفاده نمایند.

این پارچه با داشتن بافت کجراه و میله ‌ای مانند، ضخامت مناسبی دارد و به راحتی می ‌توان در شرایط سخت کاری از آن برای دوخت لباس کار استفاده نمود، زیرا دوام بالایی دارد.

برخی از مشخصات خاص پارچه کجراه که در کارخانه بافتین تولید می شود، شامل موارد ذیل است:

  • پارچه کجراه تولید شده در این کارخانه با گرماژی حدود ۲۸۰ گرم تا ۳۴۰ گرم تولید می گردد.
  • عرض این پارچه ها در تمامی طاقه ها در حدود ۱۵۰ سانتیمتر است.
  • تمامی پارچه های این کارخانه در طاقه ۴۰ متری و ۵۰ متری آماده ارسال به بازار می گردند.
  • این پارچه ها در بیشتر از ۵۰ کالیته رنگ بندی مختلف تولید می شود، تا برای هر مجموعه بتوان رنگ های مناسب و کاربردی و از تنالیته های مختلف آن استفاده کرد.

ویژگی پارچه های ترگال کجراه بافتین

کارخانه بافتین جزء کارخانجات معتبری است که در حوزه بافت پارچه های ترگال فعالیت حرفه‌ ای دارد. به همین سبب انواع مختلف پارچه کجراه را به بازار ارائه می دهد، تا هر مجموعه متناسب با شرایط و نیاز خود، بتواند از این پارچه ها استفاده کند.

به دلیل استفاده از الیاف با کیفیت بالای پلی استر و الیاف پنبه و همچنین الیاف کتان در روند تولید این پارچه ها معمولاً پارچه هایی به شدت مستحکم است. به آسانی در شرایط سخت بدون نگرانی می توان از آنها استفاده کرد و هیچ گونه آسیبی به بافت آن وارد نمی شود.

در این بخش به بررسی برخی از ویژگی های خاص پارچه های ترگال کجراه بافتین می پردازیم:

تراکم بافت

تراکم بافت این پارچه به گونه‌ ای است که به هیچ عنوان الیاف تار و پود از یکدیگر جدا نشده و سطح پارچه هم گلوله و پرز نمی شود و می توان برای طولانی مدت از این پارچه ها استفاده کرد.

ثبات رنگ

ثبات رنگ این پارچه به قدری زیاد است که در حین شستشوهای مکرر به هیچ عنوان کیفیت رنگ آن از بین نمی رود. به همین سبب تا آخرین مرحله استفاده، با حفظ کیفیت می توانید این پارچه ها را به کار ببرید.

گستردگی کالیته رنگ بندی

کالیته رنگ بندی این پارچه به شدت گسترده بوده و از هر رنگ چندین تنالیته رنگی تولید می‌شود. به همین سبب خیاطان و تولیدی ها به آسانی می توانند رنگ های کاربردی را انتخاب کرده و در روند تولیدات خود به شکل حرفه‌ ای عمل کنند.

تنفس پذیری بالا

این پارچه از تنفس پذیری خوبی برخوردار بوده و به دلیل استفاده از الیاف پنبه در روند تولید امکان تبادل هوا را ایجاد می کند. به همین سبب کارگران فعال در مناطق گرمسیر، می توانند از این پارچه ها برای دوخت لباس کار در تمام فصول استفاده کنند.

مقاومت کششی و سایشی بالا

به دلیل داشتن تراکم بافت مناسب و استفاده از الیاف باکیفیت این پارچه از مقاومت کششی و سایشی خوبی برخوردار است و در حین استفاده روزمره به بافت آن آسیبی وارد نمی گردد.

ضد چروک

پارچه کجراه به دلیل داشتن کیفیت بالای الیاف و استحکام بافت، چروک نمی شود و در تمام طول روز ایستایی مناسبی بر روی بدن فرد دارد.

پارچه کجراه حاشیه دار فلامنتی گل پود
پارچه کجراه حاشیه دار فلامنتی گل پود

دلایل استفاده از لباس فرم در شرکت ها و سازمان ها

در سال‌ های اخیر شرکت ‌ها و سازمان ‌های مختلف ترجیح می دهند تا اعضای مجموعه آنها با لباس های فرم یک دست در محل کار و آموزشگاه ها حاضر باشند. برخی از شرکت ها به عنوان یک الگوی اصلی، داشتن لباس فرم را اجباری کرده و کمک بیشتری به نظم و انضباط محیط می کنند.

اما برخی از شرکت‌ها به جای تولید لباس ‌های فرم یکدست، کدهایی برای لباس فرم در نظر می‌ گیرند که کارکنان باید با پیراهن های معمولی با رنگ های خاص و تعیین شده در محل کار حاضر شوند.

دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از لباس فرم در شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف لازم و ضروری است. مدیران ترجیح می دهند تا اغلب اعضای مجموعه به صورت یک دست لباس بپوشند. در ادامه به برخی از این دلایل می پردازیم:

احساس تعلق کارکنان

نیروی کار با داشتن لباس یکسان در محل کار احساس اشتراک و تعلق به مجموعه پیدا می ‌کند؛ به همین جهت به شکل بهتری مسئولیت های خود را انجام می دهد.

حس برابری بین پرسنل

یونیفرم های یکسان موجب می‌ شود تا همه افراد با هر سطح بودجه، از لباس های کاملا یکدست استفاده کنند و حس ناخوشایند ثروت یا فقر در افراد ایجاد نمی شود.

رشد متقابل

افرادی که لباس های یکسان می پوشند در تمامی مراحل کار توجه بیشتری به همکاران خود داشته و در صورت بروز هر گونه مشکل به آنها کمک می کنند تا از خطرات به دور بمانند.

حفظ جان کارمندان و کارگران

در برخی از محیط های کاری خطر خیلی زیادی مانند برق گرفتگی، پرتاب پریسه های آتش و مواردی از این قبیل وجود دارد که با پوشیدن لباس کارهای مخصوص می تواند از جان کارگران و پرسنل محافظت کرد، در واقع کمک بیشتری به امنیت محیط کار می گردد.

نظم بیشتر

با پوشیدن لباس های متحدالشکل، ارباب رجوع به شکل بهتر و آسانتر می تواند با کارمندان ارتباط گرفته و در بین سایر افراد دیگر دچار سردرگمی نمی شود، همچنین سایر پرسنل نیز به راحتی همکاران خود را تشخیص می دهند.

بررسی پارچه کجراه چله فلامنتی

با بررسی پارچه های کجراه در می یابیم که این پارچه ها از لحاظ نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید و میزان استفاده از این الیاف به چندین دسته بندی تقسیم می‌ شود. در بازارهای عرضه و فروش معمولاً این پارچه ها را با نام پارچه های ۷۰ به ۰۳ و ۸۰ به ۲۰ معرفی می کنند. همچنین برخی از پارچه های کجراه کاملا از الیاف فیلامنت در آن استفاده شده است که این پارچه دارای ویژگی های خاصی می باشد.برای آشنایی با پارچه های ترگال کجراه اینجا کلیک کنید.

پارچه به شدت نرم، لطیف و دارای استحکام بالا بوده و تنها تفاوت این پارچه درصد بیشتری از الیاف پلی استر در روند تولید آن است. به دلیل داشتن الیاف فیلامنت که حجم زیادی از آنها را پلاستیک یا مواد دیگر تشکیل داده، کیفیت پایین تری برای این پارچه ها در نظر می گیرند.

دلایل زیادی وجود دارد که این پارچه با کیفیت پایین تر تولید و به بازار ارائه می گردد که مهمترین دلایل ارزان تر بودن آن است. به همین جهت اغلب افراد با دیدن چنین قیمت هایی می توانند اقدام به ثبت سفارش در حجم های بیشتر کنند.

به طور معمول از پارچه های کجراه فلامنتی برای تولید البسه تبلیغاتی مانند لباس کارگران شهرداری، لباس های ارزان قیمت برخی از کارگاه ها و دوخت شلوار کردی و پارچه های مناسب آموزش خیاطی و خرج کار در البسه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل استفاده مستقیم از الیاف فلامنت، الیاف پلی استر و نداشتن الیاف پنبه به میزان زیاد قیمت پارچه کجراه فلامنت به نسبت سایر پارچه های دیگر پایین تر است. به همین دلیل کارخانه بافتین هم بر روی تولید این پارچه ها تمرکز کرده تا بتواند در این بخش هم نیاز بازار را پاسخ دهد.

پارچه ترگال بافتین
پارچه ترگال بافتین – کاماش

ویژگی های پارچه های ترگال کجراه پنبه ای چیست؟

در بین تنوع بالای تولیدات بافتین، پارچه کجراه پنبه ای جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت بالایی است که برای تولید آن از حجم بیشتری پنبه استفاده شده است. به همین جهت از این پارچه در شرایط سخت به راحتی استفاده می کنند.

معمولاً پارچه کجراه پنبه ای را برای مشاغلی که ارتباط مستقیم با جرقه و آتش دارند و همچنین در محیط های بسیار گرم فعال هستند به کار می برند. به همین سبب نیاز است که حتماً از الیاف پنبه با کیفیت بالا در روند تولید این پارچه استفاده شود که کارخانه بافتین از بهترین های حال حاضر به شمار می رود.

پارچه های کجراه پنبه ای معمولاً به شکل ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد الیاف پلی استر فیلامنت تولید می ‌شوند. به همین سبب مشاغل مختلفی می‌ توانند از این نوع پارچه به صورت سفارشی یا به شکل کاملاً معمول مانند سایر مراکز تولیدی استفاده کنند.

البته پارچه های کجراه پنبه ای با درصدهای مختلف دیگر مانند ۸۰ درصد پنبه و حتی ۱۰۰% پنبه هم تولید می شود. متناسب با نوع مشتریان و بازار هدف می توان پارچه ها را از کارخانه تهیه کرد.

مسئله مهم در پارچه های ترگال با درصد پنبه بالا، قیمت بیشتر آنها به نسبت سایر پارچه های ترگال دیگر است. هر چقدر میزان پنبه افزایش پیدا کند، ارزش پارچه هم بیشتر می‌ شود؛ به همین سبب اغلب مراکز تولیدی که به پارچه های کجراه نیاز دارند، با بررسی دقیق بازار، اقدام به تهیه این پارچه می کنند، تا به راحتی آن را در بین مشتریان خود ارائه نمایند.

بیشترین موارد کاربرد پارچه های کجراه بافتین

پارچه های کجراه که در کارخانه بافتین تولید می شوند، از پرمصرف ترین پارچه های موجود در بازار بوده که به راحتی از آنها می توان در هر صنعتی استفاده کرد و با اطمینان خاطر اقدام به تولید البسه کار نمود.

به دلیل داشتن تنوع بالا نیاز است که متناسب با هر حرفه و شغلی پارچه ها مورد بررسی قرار بگیرند. چرا که انتخاب یک گزینه مناسب کمک می کند تا در محیط ها و شرایط مختلف به آسانی بتوان از این پارچه ها استفاده کرد.

در این بخش به بررسی و معرفی مهمترین مصارف پارچه های لباس کار می پردازیم:

تولید لباس فرم مدارس

دانش آموزان در طی روز تحرک زیادی دارند و ممکن است در حین بازیگوشی به زمین بخورند. استفاده از پارچه های مقاوم و با کیفیت که در این شرایط دوام داشته باشد، اهمیت زیادی برای والدین پیدا می کند. به همین سبب اغلب تولیدی های لباس فرم مدارس به دنبال یافتن پارچه های کجراه کیفیت بالا هستند. همچنین لباس فرم مدارس در رده های تحصیلی مختلف تولید می شود که باید برای هر گروه سنی از رنگ بندی های مناسب آنها استفاده کرد. برای دانش آموزان دختر و پسر نیز رنگ های درستی انتخاب شود، تا در حین استفاده در طول سال تحصیلی بدون دغدغه و نگرانی از این البسه استفاده نمایند.

مراکز بیمارستانی

بیمارستان ها جزء محیط هایی است که پارچه های زیادی در آن مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه کجراه یکی از پارچه های پراستفاده در این محیط بوده که برای تولید روپوش پزشکی، روپوش پرستاری، لباس بیماران، لباس گروه خدمات و همچنین گان و شان جراحی مورد استفاده قرار می گیرند.‌ معمولاً پارچه ترگال بیمارستانی را با ویژگی های خاصی تولید می کنند که در این محیط به دلیل قرار گرفتن در معرض آب ژاول و دستگاه اتوکلاو برای ضدعفونی هیچ آسیبی به بافت پارچه وارد نگردد.

صنایع غذایی

معمولاً در صنایع غذایی از رنگ سفید پارچه های ترگال استفاده می کنند، تا در صورت بروز هرگونه آلودگی و میکروب به خوبی قابل مشاهده بوده و بتوان با سرعت بالا آن را برطرف کرد. پارچه هایی که در این صنعت مورد استفاده هستند، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در مقابل لک پذیری مقاومت بالایی دارند. به همین جهت تا پایان استفاده از لباس فرم بدون هیچ آلودگی و لکی می توان این لباس ها را به کار برد. از آنجا که صنایع غذایی بسیار گسترده بوده و شامل رستوران، کارخانجات تولید کنسرو و کنسانتره، کارخانجات تولید غذاهای آماده، هتل ها و موارد مختلف دیگر را شامل می ‌شود. پس پارچه های ترگال نقش مهمی در این صنعت ایفا می کنند.

شلوار کردی

شلوار کردی یکی از لباس های سنتی آیینی قوم خاصی در ایران است که معمولاً شلوار کردی را با چین های بسیار زیاد تولید می‌ کنند اما در طی سال های اخیر به دلیل راحت بودن شلوار های کردی موارد استفاده و کاربرد های آنها گسترش پیدا کرده است. اغلب کارگران ساختمانی در حین کار و همچنین برخی از افراد برای استراحت های روزانه هم از شلوار کردی استفاده می کنند. بهترین پارچه مقاوم و با کیفیت استفاده کردن از پارچه ترگال کجراه است که در دراز مدت هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی گردد.

پالایشگاه ها

معمولاً در مراکزی مانند پالایشگاه ها و شرکت های نفتی و همچنین پتروشیمی ها به دلیل وجود حرارت بالا از پارچه های ترگال کتان استفاده می کنند که در صد پنبه بیشتری دارند و می ‌توانند از بدن کارگران در مقابل حرارت بالا در این محیط محافظت کند.

در صنعت جوشکاری

دستورالعمل جوشکاری به صورت صنایع کوچک یا کارخانجات بزرگ معمولاً پلیسه های داغ به اطراف پخش می ‌شود. پوشیدن لباس‌های کار دوخته شده از پارچه کجراه صد درصد پنبه موجب می ‌شود تا بدن کارگران در مقابل این خطرات محافظت گردد.

بررسی قیمت پارچه های ترگال بر اساس طیف رنگی

یکی از دلایل مهم شهرت پارچه های ترگال، داشتن طیف رنگی متنوع است که در برخی از کارخانجات بین ۴۰ تا ۹۰ کالیته رنگ بندی و گاهاً تا ۱۵۰ کالیته رنگ بندی وجود دارد. اما مسئله مهم این است که در همه کارخانجات امکان تولید همه رنگ بندی ها نیست، بلکه متناسب با اهداف کارخانه و برنامه ریزی های مدیریت بین ۴۰ تا ۵۰ کالیته رنگ بندی را در نظر می گیرند. کارخانه بافتین هم برای تولیدات خود حدود ۵۰ رنگ پرطرفدار را در نظر گرفته است.

مسئله مهمی که در مورد قیمت پارچه های ترگال در بازار وجود دارد، این است که اصولاً طیف های رنگی می توانند بر قیمت گذاری پارچه تأثیر مستقیم داشته باشند. اما گاهی اوقات در کارخانجات طیف های رنگی را با یک قیمت خاص در نظر می ‌گیرند که در چنین شرایطی ممکن است برای خریداران مقرون به صرفه نباشد؛ چرا که به پارچه هایی با قیمت ارزانتر نیاز پیدا می کنند.

در این بخش سعی می داریم به بررسی مهمترین طیف های رنگی پارچه ترگال از لحاظ قیمت بپردازیم، تا با داشتن اطلاعات کامل تر در هنگام نیاز بتوانید انتخاب های بهتری انجام بدهید:

رنگ های روشن پارچه ترگال

پارچه های ترگال با رنگ های روشن مانند رنگ کرم، رنگ صورتی، رنگ آبی کمرنگ و رنگ زرد و تمامی رنگ های ملایم شرایط رنگ پذیری آسان تری دارند. برای دوخت لباس هایی که برای بخش های بستری بیمارستان ها و برخی از لباس های فرم مدارس از این رنگ های روشن استفاده می کنند. چرا که با شستشوی مداوم کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهند و می توانید با حفظ ظاهر، تا پایان استفاده این البسه را به کار ببرید.

رنگ سفید پارچه پارچه ترگال

معمولاً در روند تولید رنگ سفید پارچه ترگال، جزء رنگ های بسیار ساده و سریع است که با قرار گرفتن در دیگ های رنگ و خم رنگرزی با اطمینان خاطر می توان پس از یک بار رنگرزی پارچه را مورد استفاده قرار داد. معمولاً پارچه های سفید موارد استفاده و کاربرد گسترده ای دارند و مهمترین آنها صنایع غذایی و لباس پزشکان و پرستاران است. زیرا باید کیفیت بالایی داشته و در مقابل لک مقاوم باشند، تا در این محیط های آلوده بتوان بهداشت را رعایت کرد.

رنگ های طیف تیره

رنگ های طیف تیره بسیار گسترده بوده و از رنگ های متوسط رو به تیره تا رنگ های بسیار تیره مانند مشکی را شامل می ‌شود که مهمترین رنگ های این گروه رنگ طوسی، رنگ سرمه ای، رنگ مشکی، رنگ قرمز، رنگ سبز، رنگ قهوه ای و بسیاری از موارد دیگر است. برای رنگ کردن هر کدام از این پارچه ها نیاز است چندین مرحله رنگرزی تکرار شود تا ثبات رنگی بالایی پیدا کرده و رنگ در تمامی الیاف تار و پود پارچه قرار بگیرد. بیشترین کاربرد رنگ های تیره برای دوخت لباس های فرم اداری است.

‏طیف رنگ های خاص

الگوی خاصی مانند رنگ های آبی کاربنی، رنگ های بادمجانی، سبز بنتن و برخی از آبی های دیگر از ترکیب چندین رنگ مختلف به دست بیایند. به همین سبب ذاتاً رنگ های گران‌ قیمتی محسوب می ‌شوند و نیاز است تا مراحل رنگرزی آنها طولانی تر شده و چندین بار تکرار گردد، تا رنگ مورد نظر مهندسین به دست آید. به همین سبب پارچه هایی با این طیف رنگی در بازار قیمت بالاتری دارد.

پارچه های ضد آب ژاول

پارچه های ضد آب ژاول که معمولاً به رنگ سبز پر رنگ و همچنین آبی کاربنی هستند، مخصوص لباس های اتاق عمل بیمارستان می باشد که از آن برای گان و شان جراحی و کلاه جراحان استفاده می کنند. این پارچه ها به دلیل قرارگیری در معرض خون و آلودگی های مختلف پس از هر بار عمل جراحی باید به طور کامل مورد شستشو قرار گرفته و با استفاده از آب ژاول، تمامی آلودگی ها و لکه های خون از روی آن پاک شود. به همین سبب این پارچه ها را به گونه ای تولید می کنند که در مقابل آب ژاول مقاومت بالایی داشته و کیفیت رنگ خود را حفظ کنند. همچنین پس از قرار گرفتن در دستگاه اتوکلاو هیچگونه آسیبی به بافت این پارچه در تار و پود وارد نمی گردد.

مزایای سفارش خرید اینترنتی پارچه کجراه لباس کار

به دلیل استقبال بالایی که از پارچه های کجراه می شود بازارهای زیادی برای عرضه و فروش این پارچه در حال فعالیت هستند. به همین سبب خریدار متناسب با شرایط و نیاز خود می تواند با مراجعه به بازارهای فروش پارچه کاربردی را تهیه کند.

در سال های اخیر به دلیل گسترش فضای مجازی و همه گیر شدن استفاده از گوشی ‌های هوشمند فضای اینترنت در دسترس بسیاری از افراد قرار گرفته است. به همین دلیل خریداران ترجیح می دهند تا با مراجعه به وب سایت های فروش پارچه با کیفیت بالا، این منسوجات را به شکل آسان تری تهیه نمایند.

اغلب کارخانجات تولید کننده و همچنین مراکز فروش عمده سعی کرده ‌اند، با راه اندازی وب سایت معتبر شرایط خرید برای همه افراد در دورترین نقاط کشور را میسر سازند. در صورتی که وب سایت های معتبر را در نظر بگیرند می توانند از مزایای زیادی بهره مند شوند.

در این بخش به بررسی مهمترین مزیت های سفارش خرید اینترنتی پارچه کجراه لباس کار می پردازیم:

دریافت مشاوره رایگان

خرید از طریق وب سایت و به صورت آنلاین، شرایط دریافت مشاوره رایگان در هر مرحله از خرید را میسر می‌ سازد و تا لحظه رسیدن به دست مصرف کننده، مراحل ارسال را پیگیری می نمایند. همچنین برخی از وب سایت ها قبل از شروع مرحله خرید هم برای انتخاب هر چه بهتر مشاوره رایگان ارائه می کنند.

صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه خریداران با کاهش هزینه های رفت و آمد و کم کردن واسطه ها صورت می گیرد که خریداران عمده می توانند سود قابل ملاحظه ‌ای از این روش خرید به دست آورند.

صرفه جویی در زمان

با خرید آنلاین دیگر نیازی به صرف وقت و زمان برای رسیدن به بازارهای مختلف و بررسی پارچه ها در فروشگاه های گوناگون نیست. بلکه با فشار دادن چند دکمه و کلیک می توانید انواع مختلف پارچه ترگال را از لحاظ گرماژ و رنگبندی مشاهده کرده و متناسب با شرایط خود، بهترین نوع را انتخاب کنید.

دسترسی به قیمت های مناسب

معمولا در خریدهای آنلاین به دلیل حذف هزینه های انبارداری، هزینه های فروشگاه ها و بسیاری از موارد دیگر، امکان دسترسی به قیمت های مناسب تر پارچه فراهم می گردد. چرا که اغلب فروشندگان آنلاین سعی می‌ کنند تا محصولات خریداری شده را از درب کارخانه به دست مصرف کنندگان عمده برسانند.

نبود محدودیت زمانی و مکانی

برای مراجعه به بازارهای حضوری نیاز است که در تایم کاری این بازارها مراجعه کنید و در روزهای تعطیل بازارها فعال نیستند. اما در وب سایت های آنلاین به هیچ عنوان محدودیت زمانی و مکانی ندارید و در هر ساعت شبانه روز، از هر نقطه کشور و حتی خارج از کشور امکان ثبت سفارش و خرید پارچه میسر می گردد.

ارسال سریع

معمولاً در خریدهای اینترنتی در کمترین روز کاری پارچه های خریداری شده به دورترین نقاط کشور ارسال می شود. در اغلب مواقع نسبت به خریدهای حضوری و سپردن آنها به باربری ها زودتر به پارچه های خود دست پیدا می کنید.

مسئله مهم در خرید های آنلاین انتخاب یک مجموعه معتبر است که از کیفیت بالای منسوجات و برند بودن آنها اطمینان داشته باشید. در چنین شرایطی بدون شک خریدهای مقرون به صرفه و با کیفیت بالایی انجام خواهید داد. نهایتاً در طولانی مدت این منسوجات قابلیت استفاده برای همه کاربران را دارند.

ارائه پارچه کجراه برند بافتینه با قیمت درب کارخانه

از آنجا که پارچه کجراه جزء مهمترین منسوجات موجود برای تولیدی ها و کارخانجات دوخت لباس های کار است، استقبال از این پارچه در بازار به شدت افزایش دارد. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند تا پارچه را به شکل مستقیم از درب کارخانه تولید کننده تهیه نمایند.

معمولاً پارچه هایی که از درب کارخانه برای مشتریان ارسال می گردد در گیر واسطه ها نبوده و  هیچ گونه افزایش قیمتی بر روی آنها اعمال نمی شود. به همین دلیل در خریدهای عمده تأثیر بسزایی در کاهش هزینه های خریداران می گذارند.

معمولاً هر کجا که استقبال از پارچه ها زیاد باشد، حضور واسطه ‌ها هم پررنگ شده و ممکن است در دام دلالان پارچه بیفتید و با پرداخت هزینه های بالاتر  منسوجاتی با کیفیت پایین دریافت کنید. معمولاً دوری کردن از واسطه ها و دلالان هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزیت های زیادی به دنبال دارد.

مزیت مهمی که برای خریدار ایجاد می ‌کند دسترسی به قیمت مناسب و برند اصل است. اما مزیتی که برای کارخانجات ایجاد می کند، دریافت سود کامل فروش پارچه می باشد و همچنین به دلیل ارائه با قیمت های مناسب و حجم فروش نیز افزایش پیدا می کند.

این مجموعه یکی از مراکز معتبری است که به راحتی می توانید تمامی پارچه های مدنظر خود را از بین تنوع بالای محصولات انتخاب کرده و به صورت عمده ثبت سفارش کنید، تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

معمولا نمایندگی های پارچه ترگال تافتین شرایط ویژه ای را برای خریداران خود در نظر می گیرند. با انتخاب این مجموعه به راحتی می توانید به شکل مستقیم از نمایندگی معتبر خریدهای خود را انجام دهید.

قیمت پارچه کجراه لباس کار بافتین
قیمت پارچه کجراه مانتویی بافتین
قیمت پارچه فلامنت کجراه بافتین
قیمت پارچه ترگال بافتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان