اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه محرم :ترگال کجراه ،تترون مشکی

پارچه ضخیم برای محرم

قیمت پارچه ماه محرم مشکی 1403

  • فلامنت 28000 تومان
  • ترگال 85000 تومان
  • تترون عرض 3 متر 120000 تومان
  • کجراه مشکی 95000 تومان

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • انواع پارچه ضخیم برای محرم
  • بهترین قیمت پارچه های مشکی برای حسینیه
  • فروش ویژه پارچه سیاه محرم در بازار آنلاین

پارچه ضخیم برای محرم با کمترین قیمت روز بازار، در این فروشگاه آنلاین عرضه کننده پارچه سیاه محرمی به فروش می رسد. جهت سفارش پارچه مشکی برای حسینیه به صورت عمده با ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

هر ساله با فرا رسیدن ایام محرم، هیئت ها، مساجد و حسینیه ها، با برپایی مراسم و مناسک مذهبی، بساط تعزیه، روضه خوانی و عزاداری را فراهم می سازند.

لذا برای این امر، اقلام گوناگونی باید تهیه گردند که یکی از مهم ترین آن ها، پارچه سیاه می باشد. برگزار کنندگان اکثراً به دنبال خرید پارچه ضخیم برای محرم بدون از دست دادن زمان هستند تا بتوانند سریع تر برای برپایی این مراسم آماده باشند.

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع پارچه های سیاه مخصوص ماه محرم آشنا کنیم و برای خرید بهترین پارچه، یک راهکار آسان و در عین حال اقتصادی را به شما نشان دهیم؛ پس همراه ما باشید.

خرید پارچه ضخیم برای محرم

با نزدیکی به ماه محرم و صفر بسیاری از مراکز فروش عمده پارچه به علت رقابت با یکدیگر به صورت ویژه انواع محصولات خود را با قیمت های ارزان عرضه می کنند.

از طرفی براى مهیا شدن اقدامات برپایی این مراسم ها، بسیارى مغازه داران، فروشگاه ها، تولیدى ها و خیاطان اقدام به خرید پارچه می نمایند که عمدتاً پارچه مشکى را برای خرید انتخاب می کنند.

حال نکته ای که در خصوص انتخاب مناسب ترین پارچه سیاه محرم در بین هزاران نوع پارچه موجود در بازار بسیار حائز اهمیت است، داشتن اطلاعات جامع و کافی درباره ویژگی های برخی از پارچه های پرکاربرد بدین منظور می باشد.

اگر برای خرید پارچه مشکی برای محرم به بازار بروید، بدون شک فروشنده یکی از پارچه های کجراه، ترگال و تترون را به شما پیشنهاد خواهد داد.

پارچه محرم مشکی پیراهن مردانه تترون

پارچه های تترون کجراه یکی از پرفروش ترین های بازار در ایام محرم هستند. این پارچه های ضخامت بسیار مناسبی دارند و در عین حال سبک می باشند.

همچنین از ثبات رنگی بالایی برخوردارند. همانطور که می دانید پارچه های مشکی بعد از شست و شو و یا قرار گرفتن در آفتاب رنگ خود را از دست می دهند و حالت کهنه بودن به خود می گیرند؛ ولی پارچه های کجراه کیفیت رنگ خوبی دارند.

از دیگر خصوصیات این نوع پارچه می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

با این تفاسیر بسیاری از تولیدی ها و فروشندگان در ماه های محرم و صفر پارچه تترون کجراه مشکی را خریداری می نمایند.

قیمت پارچه های مشکی برای سیاه پوش حسینیه

همانطور که مستحضر شدید یکی از انواع پارچه هایی که در این وقت از سال که به ماه محرم نزدیک می شویم بیشترین فروش را در بین دیگر پارچه ها دارد، پارچه ضخیم و مناسب برای علم هیئت و سیاه پوش کردن می باشد.

مناسب ترین پارچه مشکی جهت استفاده در مراسم های مذهبی محرم، پارچه های تترون کجراه می باشند که بهترین آن ها از نظر کیفیت و قیمت در این فروشگاه آنلاین عرضه می شود.

شایان ذکر است که این پارچه های محرمی نیز همانند هر پارچه دیگری که در بازار عمده فروشان مشاهده می کنیم، قیمت خاص خود را خواهند داشت و به همین منظور کارشناسان وب سایت ما با دقت و رعایت انصاف، قیمت پارچه مشکی برای حسینیه را به شما اعلام خواهند کرد.

پارچه محرم مانتویی مشکی

از آنجایی که در ایام نزدیک به ماه محرم و صفر، بازار فروش پارچه ضخیم برای محرم به راه خواهد افتاد، پس نیاز است تا از منبعی معتبر و قابل اطمینان، خرید خود را انجام دهید.

تنها کافیست برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و انرژی، خرید اینترنتی پارچه مشکی محرم را در اولویت کار خود قرار دهید و بدین ترتیب با بهره گیری از خدمات ارسال آسان، با کمترین دردسر نسبت به تهیه مناسب ترین پارچه سیاه اقدام کنید.

ما در مرکز فروش عمده پارچه مشکی محرم به دنبال عرضه باکیفیت ترین منسوجات با نازل ترین قیمت، به درخواست خریداران گرامی هستیم.

فروش پارچه سیاه محرم مستقیم از کارخانه

تا به اینجای کار در خصوص مباحث مختلفی در خصوص ویژگی های پارچه مشکی محرم صحبت شد و متوجه شدید که یکی از مهم ترین این مباحث، جنس پارچه است.

آیا قصد خرید پارچه سیاه مخصوص محرم با مرغوب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را دارید؟

ما به شما فروشندگان این مژده را می دهیم که می توانید یک خرید آسان و پرسود را تجربه نمایید، می پرسید چگونه؟

همچنین برخی مراکز تولیدی پیراهن های مشکی و چادرهای مشکی نیز با نزدیک شدن ماه محرم، به دنبال پارچه سیاه محرم باکیفیت و ارزان قیمت می باشند.

این فروشگاه به عنوان معتبرترین مرکز فروش عمده پارچه، سابقه ای طولانی در امر فروش عمده پارچه ضخیم برای محرم در کشور دارد و از هم اکنون آمادگی خود را برای تأمین این قبیل منسوجات اعلام می دارد.

کارخانه پارچه ماه محرم مشکی ،رنگی و سفید

در واقع مجموعه ما، به عنوان یک بازار توزیع کننده پارچه محرم به صورت اینترنتی فعالیت دارد و انواع و اقسام پارچه های مناسب را در طرح ها و با قیمت مقرون به صرفه به سراسر کشور، عرضه خواهد داشت.

ما در کنار شما خواهیم بود تا بهترین کیفیت پارچه مشکی محرم را از میان انتخاب های موجود در بازار، گزینش کنید. خریداران قادر خواهند بود تا انواع پارچه های مد نظر خود را در عرض ها و گرماژهای متفاوت، تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

تفاوتی ندارد که محصول خریداری شده برای استفاده در پرچم، خیمه و … به کار گرفته شود و یا دوخت پیراهن مردانه و یا چادر زنانه؛ ما بر آنیم تا مرغوب ترین پارچه مشکی ممکن را به شما عرضه کنیم.

با خرید پارچه سیاه محرمی به صورت آنلاین از این فروشگاه، برنامه ریزی امور عزاداری را پیش انداخته و در زمان خود به طرز چشمگیری صرفه جویی نمایید.

برای اطلاع از آخرین نوسانات قیمت اجناس و دریافت لیست موجودی فروشگاه، کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان