اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون براق داکرون ،سیترون ،تترون نخی

پارچه تترون براق

پارچه تترون براق داکرون ،سیترون ،تترون نخی همه از خانوتده پارچه های تترون هستند ،تفاوت این 3 پارچه در درصد الیاف فلامنت ،ویسکوز ،گرماژ و نحوه کلندر شدن پارچه ها می باشد.

پارچه تترون براق چیست؟ :داکرون

پارچه داکرون یک نوع پارچه مصنوعی است که از الیاف پلی استر ویسکوز ساخته می‌شود. این نوع پارچه به دلیل خواصش مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به طور خاص، داکرون مقاوم در برابر رطوبت، لکه‌گیری و چروک است. همچنین این پارچه معمولاً کمی ضدآب بوده و سریع خشک می‌شود. به دلیل این خصوصیات، پارچه داکرون اغلب در تولید پیراهن جعبه ای ،مانتو و شومیز استفاده می شود.

پارچه تترون براق یا تترون داکرون وزن بیشتری نسبت به تترون معمولی دارد و براقیت بالاتری دارد.

پارچه سیترون چیست؟

پارچه سیترون نسخه بهبود بافته پارچه داکرون است که پنبه دارد ،لطیف و نرم تر می باشد.پارچه سیترون نوعی پارچه مصنوعی است که از الیاف ویسکوز فلامنت پنبه تولید می‌شود، این پارچه معمولاً نرم و خنک بوده و خواصی مانند جذب رطوبت و تنفس پوست را داراست. به عنوان یک پارچه طبیعی مصنوعی، سیترون اغلب برای دوخت پوشاک تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله مانتو ،شومیز ،ملحفه ،روتختی پیراهن‌ها، شلوارها، و لباس‌های شب. از آنجایی که سیترون از منابع طبیعی تولید می‌شود، به عنوان یک جایگزین سازگارتر با محیط زیست نسبت به پارچه‌های مصنوعی دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

پارچه تترون نخی چیست؟

پارچه تترون نخی یک نوع پارچه ایرانی است که از الیاف ویسکوز فلامنت پلی‌استر تولید می‌شود. این پارچه معمولاً خنک و نرم است و خواصی مانند مقاومت در برابر چروک، کشسانی، و مقاومت در برابر لکه‌ها را دارا می‌باشد. به دلیل این ویژگی‌ها، پارچه تترون نخی اغلب برای دوخت پوشاک فرم مدارس ، زنانه و مردانه، لباس‌های ورزشی، پوشاک کاربردی، و همچنین فرم اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه تترون پیراهنی داکرون شاه توت

با توجه به اینکه انواع پیراهن های مجلسی و براق مردانه و حتی زنانه، از مدهای امروزی بوده، فروش پارچه تترون براق در رنگبندهای جذاب، رونق بسیار خوبی داشته است. اما چگونه می توان پارچه تترون باکیفیت خوب را در شرایط کنونی بازار پارچه فروشی ها سفارش عمده داد؟

انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون
انواع پارچه داکرون قیمت پارچه داکرون پارچه داکرون بهتر است یا تترون

پارچه تترون براق : داکرون ،سیترون

تترون نوعی پارچه تخت بافت است که در صنعت تولید لباس و پوشاک، محبوبیت بی نظیری دارد. این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و با متنوع ترین رنگبندی ها، روانه بازارهای فروش می گردد.

پارچه تترون با توجه به نوع عرض و گرماژی که داشته، می تواند مصارف گوناگونی را دارا باشد. از جمله پرفروش ترین عرض های تترون، می توان به تترون با عرض 150 سانتی متر اشاره کرد. این تترون به تترون پیراهنی معروف بوده و در انواع ذیل به بازار عرضه می شود:

  • پارچه تترون براق
  • پارچه تترون کشی
  • پارچه تترون چاپی
  • پارچه سیترون
  • پارچه میکرو با عرض 2.5

در این میان، پارچه تترون براق چند سالی بوده که در کارخانجات نساجی، تولید شده و با استقبال خوبی هم مواجهه گردیده است. در حقیقیت تترون های براق، دارای درصد بیشتری مواد پلاستیکی بوده و در رنگبندی های جذاب عرضه شده اند. بسیاری از تولیدی های انواع پیراهن مردانه در مدل ساده، از تترون براق، به خوبی استفاده می نمایند.

برای آنکه پیراهن های تولید شده از پارچه تترون، بدن نما نباشند، بایستی از گرماژهای بالاتر از 165 گرم؛ استفاده نمود. نکته ای مهم که شاید برخی از فروشندگان پارچه تترون به شما نمی گویند!

خصوصیات یک پارچه تترون براق خوب چیست؟

شما به عنوان تولید کننده انواع لباس، خصوصا پیراهن های مردانه، حتما بایستی با خصوصیات خوب یک پارچه تترون آشنا شوید. حتی دانستن معایب پارچه تترون می تواند آگاهی شما در انتخاب نوع پارچه جهت تولیدات خود، بالاتر برده باشد. چرا که مرغوبیت محصولات تولیدی شما، رابطه مستقیمی با کیفیت پارچه مصرفی داشته است.

فروش عمده پارچه تترون مانتویی

پارچه تترون تولید شده از مرغوبترین مواد اولیه و الیاف پلی استر و ویسکوز، پارچه ای با کیفیت خوب و درجه یک است. این پارچه می تواند خصوصیات خوب ذیل را دارا باشد:

  • از وزن سبکی برخوردار بوده و خنک است.
  • به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد.
  • تراکم بافت استانداردی دارد.
  • ثبات رنگی خوبی داشته است.
  • یکدستی رنگ در تمامی پارچه مشهود است.
  • عرض پارچه، دقیق است.

تمامی این ویژگی ها سبب شده تا پارچه تترون، به عنوان مصرفی ترین پارچه در صنعت پوشاک لقب بگیرد.در کنار پارچه تترون ساده پارچه تترون پیراهنی هم در نساجی بوریا اصفهان تولید می شود که بسیار مرغوب است.

قیمت فروش پارچه تترون مناسب پیراهن در سمنان

پارچه تترون براق در رنگبندی های متنوع، از گزینه های مناسب تولید پیراهن های مردانه ساده و فرم مدارس در سمنان بوده است. این پارچه با مرغوبترین مواد اولیه تولید شده و تمامی خصوصیات ذکر شده در خطوط فوق را شامل می گردد.

قیمت فروش پارچه تترون پیراهنی براق، با توجه به فاکتورهای گوناگونی می تواند در سمنان متغیر باشد. از جمله این فاکتورها می توان به کیفیت پارچه، کیفیت رنگرزی، عرض و گرماژ پارچه، خرید به شکل طاقه ای یا عدلی، میزان حجم سفارش پارچه و غیره، اشاره نمود.

قیمت تترون سیب
پارچه تترون سیب s قیمت تترون سیب p شرکت تترون سیب a

نکات خرید پارچه تترون عمده

با توجه به اینکه در خرید با تناژ بالا، قیمت عمده پارچه تترون مهم است، انتخاب مراکز فروش مستقیم، در قیمت نهایی، نقش فزاینده ای دارد. در واقع شما برای خرید پارچه تترون ارزان، باید مراکزی را انتخاب کنید که:

با بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید کننده پارچه تترون در ارتباط هستند.

  • تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
  • قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند.
  • کالیته رنگی پارچه را رایگان ارسال می کنند.
  • با ارائه مشاوره های رایگان، خریدی آگاهانه را برای مشتریان رقم می زنند.

خرید پارچه تترون براق ،تترون مانتویی و داکرون ،را از مراکز معتبر خرید کنید ،بهترین روش گرفتن نمونه قبل از خرید است.

KAMASH.IR

فروش عمده پارچه تترون اصل با رنگبندی های جذاب

پارچه تترون با رنگبندی متنوعی عرضه شده و همین امر، یکی از دلایل پرفروش بودن این پارچه را رقم می زند. پارچه تترون براق اصل با رنگ های جذاب، مناسب تولید لباس و پیراهن، در عرض 150 سانتی متر و گرماژ 160 الی 190 گرمی؛ عرضه شده است.

اگر شما هم قصد خرید عمده پارچه تترون رنگی ساده و براق با قیمت دست اول کارخانه دارید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید. فروش عمده پارچه تترون درجه یک با قیمت رقابتی و بدون واسطه انجام می پذیرد.

شما خریداران می توانید پس از انتخاب طیف رنگی مناسب خود، سایر مشاوره های لازم پیرامون گرماژ یا عرض پارچه را از مشاورین ما دریافت کنید. در این صورت خریدی مطمئن خواهید داشت و دیگر دغدغه دوباره کاری برای خرید نیاز پارچه ای خود را ندارید.

بهترین پارچه برای تولید پیراهن

پارچه مناسب برای تولید پیراهن که نه تنها پوشیدن آن راحت باشد، بلکه قابل شستشو باشد و طرح های چاپ شده را به خوبی نشان دهد بسیار مهم است. پارچه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که متناسب با نیازها و اهداف مختلف است. پارچه لی مناسب برای پاییز و بهار ،پارچه ترگال مناسب برای پیراهن لباس کار ،پارچه تترون مناسب برای تابستان و بهار ،برخی از پارچه ها برای لباس های روزمره مناسب تر هستند در حالی که برخی دیگر برای لباس های کار مناسب هستند. برای چاپ روی پیراهن ، ارزش دارد قبل از انتخاب خود به نیازهای شخصی که پارچه را می پوشد فکر کنید

۲ پاسخ

  1. شما در شهرستان ها که نمایندگی نساجی مازندران دارید به همان فروشگاه ها پخش کنید والا مردم که یک یا چند قواره پیراهن را نمیتوانند سفارش بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان