خرید پارچه لی در بازار تهران

خرید پارچه لی

خرید پارچه لی در بازار شهرهای بزرگی چون تهران و اصفهان، به شکل عمده و با زیر قیمت بازار، هم اکنون از طریق این مجموعه، امکان پذیر می باشد.آگاهی از قیمت پارچه لی ،گرفتن کالیته رایگان ،ارسال قواره برای نمونه گیری ،خرید و فروش پارچه لی و همه این سوالات در نساجی کاماش پاسخ داده می شود.

خرید پارچه لی در بازار تهران

برای خرید این پارچه و گرفتن کالیته رایگان و قواره پارچه برای تست با ما تماس بگیرید 09138976381 نیما محمد نژاد،تهران خانی آباد نو روبری دانشکده شریعتی ،شهرستانی های عزیز 09131130224 مهندس میلاد ارشدی ،پارچه های لی نساجی کاماش در گرماژ 300 الی 600 گرم تولید می شود

توضیحاتی در رابطه با پارچه های جین یا همان لی به شما می دهیم تا به صورت کلی یک آشنایی ذهنی با این پارچه به دست آورید.

جین عموما به شلوارهایی گفته می شود که با استفاده از پارچه های دنیم دوخته شده باشند.

دنیم یک نوع پارچه ی کتان است که بافتی ضخیم و راه راه دارد. همه مدل پوشاک با این پارچه دوخته می شود اما عمدتا برای دوخت شلوار از این پارچه استفاده می کنند.

مبدا اولین پارچه های جین به فرانسه و ایتالیا باز می گردد.

برای اولین از این پارچه های جین یا دنیم لباس ملوانان را تولید کردند. همچنین در دهه ی 1950 میلادی بود که این پارچه ابتدا در میان نوجوانان محبوبیت پیدا کرد و پس از آن در میان عامه ی مردم مشهور شد و مورد استفاده قرار گرفت.

اما اگر آمار امروزه ی خرید جین را مثلا در کشور آمریکا بخواهیم بگوییم، آمریکاییان سالانه 14 میلیارد دلار جین خریداری می کنند.

شلوارهای جین معمولا دارای رنگ های آبی یا نیلی رنگ هستند.

برای رنگ این نوع شلوارها از رنگ نیل استفاده می کنند. هند اولین مرکز تولید و پرورش این رنگ در دنیا بود اما در حال حاضر این رنگ به وسیله ی مواد شیمیایی تولید می شود.

تنها مقدار چند گرم نیل لازم است تا یک شلوار رنگ شود و قابل توجه است بدانید سالانه بیش از 20 میلیون تن نیل در این صنعت مصرف می گردد.

پارچه های لی از لحاظ دوخت و نوع، انواع گوناگونی دارد که به طور اختصار به موارد ذیل اشاره میکنیم:

  1. جین ژاپنی
  2. جین پشت سفید
  3. جین پشت مشکی
  4. جین حوله ایی
  5. جین لبه دوخته شده
  6. جین خام
  7. جین ارگانیک

پارچه لی کش و مصارف آن

پارچه جین با الیاف متفاوتی تولید می گردد و یک نمونه ی ان به کشی معروف است که امروزه برای تولید اکثر لباس ها از آن استفاده می شود.

در گذشته بیشتر این پارچه ها با الیاف طبیعی همچون پشم و کتان تولید می شدند که همین موضوع سبب سنگینی آن پارچه ها میشد اما خب طرفداران خودش را داشت.

اما امروزه انواع پارچه های جین با رنگ های متنوع و طرح های جالب تولید می شوند مثل جین های کشی و کاغذی.

از پارچه های لی کشی برای تولید انواع شلوارها و شلوارک های زنانه، بلوزها و تی شرت ها، دامن و سارافون و تونیک می توان استفاده کرد.

خرید پارچه لی

بهترین پارچه لی شلوار زنانه

پارچه ی شلوار جین توسط برخی از صنایع نساجی ایران یا همان کارخانه های تولید پارچه نیز، تولید می شود.

در کل ایران صرفا سه کارخانه موجود هستند که این پارچه ی لی را تولید می نمایند و اغلب این پارچه را از کشور ترکیه وارد می کنند.

برای شناخت لی اصل باید بگوییم که تار و پود آن از پنبه می باشد که میزان زیادی از رطوبت را به خود جذب می نماید.

در صورت آتش گرفتن، پارچه به بدن فرد میچسبد.

مهم است بدانید بهترنی برندهای پارچه ایرانی همان هایی هستند که در تولید این کالا از پنبه استفاده کرده اند. در این میان برندهای ترک متعددی هستند که در ایران فعالیت دارند و خرید اجناس تولیدی آن ها نیز به دلیل کیفیت بالا، قیمت پایین و در دسترس بودن برای تمام افراد مورد استقبال عموم واقع شده است.

خرید پارچه لی

کاربرد پارچه لی در صنعت تولید لباس کار

هر مجموعه ای برای پرسنل و کارمندان خودش به دلایل متفاوتی اقدام به تهیه لباس های متحدالشکل می نماید که این کار نیاز به تامین پارچه مخصوص دارد که با توجه به کارشناسی و نوع نیاز مجموعه جنس آن پارچه تعیین می گردد.

برخی از موسسات لباس کار با جنس لی را به دلیل داشتن ویژگی های خاص می پسندند. لباس کار های لی از جنس پنبه هستند و در صنایع جوشکاری و کار در کوره و لوله کشی و سایر مشاغل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس کارها دوام بالایی دارند به همین دلیل مورد استقبال اکثر کارفرماها قرار گرفته است.

از پارچه ی لی یا جین برای لباس کار بسیار استفاده می شود.

این پارچه با الیاف صد در صدی پنبه تولید می شود. پارچه ی لی لباس کاری به دلیل دارا بودن الیاف پنبه بعد از اینکه بسوزد به حالت پودر در می آید.

به خاطر همین دلایل است که برای لباس کار لی صد در صد از پنبه استفاده می کنند و در واقع بهترین گزینه برای این کار می باشد.

پارچه 580 گرم

ویژگی های پارچه لی نساجی کاماش

نساجی کاماش پارچه های لی را در گرماژهای متفاوتی تولید می نماید.

پس از تولید پارچه های لی آن ها را توزیع نیز می نماید.

پارچه های لی خام هستند و باید سنگشور و آنزیم بشوند.

نساجی کاماش با تلاش فراوان برای رفاه حال مشتریان این کار را در کارخانه ی خود برای به دست آوردن رضایت مشتری انجام می دهد.

نساجی کاماش توانسته است با استفاده از بهترین تکنولوژی های به روز و کارآمدترین پرسنل در زمینه ی کار و فعالیت پارچه، تولیدات خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهد و نامی پرآوازه از خود بر جای بگذارد.

این نساجی انواع پارچه ی لی را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید. خرید پارچه لی از صنایع نساجی کاماش می تواند سبب اطمینان فرد از خریدی باکیفیت و خوب باشد.

خرید پارچه لی

فروش پارچه لی در مشهد

افراد و کارخانه های بی شماری در شهر مشهد هستند که تولید پارچه ی جین را در دست دارند و به تولید این پارچه و برآوردن نیازهای داخلی کشور به این پارچه اشتغال دارند.

این پارچه با انواع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود که اغلب تولید کنندگان پارچه ی لی در شهر مشهد نیز فرآیند تولید را با دو نوع مواد فوق انجام می دهند.

مدل پارچه مانتو با پارچه لی

مدل مانتوهای جین با پارچه ی لی در طرح ها و مدل های گوناگون، طرح ها و دوخت های متفاوت وجود دارد.

همچنین مانتو های جین دوخته شده با پارچه های با ضخامت کم می توانند به عنوان مانتو بهاره مورد استفاده قرار بگیرند. ضخامت های بیشتر این پارچه مورد استفاده در مانتوها می توانند سبب پاییزه شدن و یا حتی زمستانه شدن این مانتوها شوند.

امروزه افرادی که تمایل زیادی به شیک پوشی دارند در مواقعی از سال پوشیدن این مانتو های جین را از خودشان دریغ نمی کنند.

خرید ضایعات پارچه لی

شایان ذکر است که بگوییم ضایعات در دو بخش صنایع نساجی و پوشاک طبقه بندی می شوند.

ضایعات صنایع نساجی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود:

  1. ضایعات اولیه که شامل باقیمانده ی پارچه ها، ضایعات لبه گذاری پارچه ها روی هم، ضایعاتی که در انتهای هر طاقه یا رول پارچه وجود دارد، الیاف و نخ، پارچه های آسیب دیده و دارای زدگی، اتلاف رنگ و مواد شیمیایی.
  2. ضایعات ثانویه مانند: ماسوره ی خالی، جعبه بسته بندی رنگ، بوبین خالی، گالون و بشکه رنگ و مواد شیمیایی، پلاستیک بسته بندی، اتلاف انرژی و ضایعات کاغذی.

ضایعات صنایع پوشاک را نیز به دسته های زیر تقسیم کرد:

  1. ضایعات اولیه همانند: پارچه و نخ دوخت، نوار تزیین، نمونه اولیه، ضایعات برش و طرح اولیه، ته سفارش و پارچه می باشند.
  2. ضایعات ثانویه را می توان تا حدودی مشابه ضایعات ثانویه ی صنایع نساجی دانست.

با رعایت شرایط بسیاری می توان ضایعات را در انواع پارچه ها مخصوصا لی کاهش داد. ازمهمترین عواملی که می تواند سبب کاهش ضایعات شود انجام برش پارچه با روش های اصولی و منظم است. در واقع استفاده از دستگاه های برش عالی و باکیفیت فوق العاده می تواند برشی اصولی تر و بهتر را تحویل بدهد.

باز هم افراد و تولیدی های پوشاک آنقدرها هم بخاطر ضایعاتی که به بار می آورند ضرر نمی کنند زیرا افرادی هستند که این ضایعات را خریداری کرده و از آن در مصارف گوناگون بهره می برند.

خرید پارچه لی

خرید پارچه لی سنگشور

پارچه های لی در ابتدای تولید به صورت خام هستند که بسیاری افراد برای استفاده از پارچه ها آن ها را سنگشور می کنند.

سنگشور کردن در ماشین لباسشویی های بزرگ صنعتی همراه با سنگریزه های کوچک جهت فرسوده نشان دادن جین کاری بسیار متداول است.

موردی هم وجود دارد که خودتان در خانه جین هایتان سنگشور کنید که با استفاده از این روش هرجای پارچه که تمایل داشته باشید را می توانید سنگشور نمایید. سنگشور کردن جین به دو روز زمان نیاز دارد.

جین را دریک سطل پر از آب سرد و نمک قرار دهید. به طوری که کاملا زیر آب رفته باشد و دو روز خیس بخورد.

حال برای این که عمل سنگشور کردن را انجام بدهید می توانید با استفاده از سنگ پا و با فشاری یکسان و سنگین این کار را انجام دهید.

جین پارچه ای میباشد که به راحتی پاره نمی شود بنابراین از اینکه فشار زیاد به آن وارد کنید نترسید. بعد از انجام این کارها جین را از سطل خارج کرده و در مکانی که آفتاب به اندازه ی کافی وجود دارد قرار دهید تا کاملا خشک بشود. در نهایت جین را با دور سرد ماشین لباسشوییتان بشویید.

به جای سنگ پا هم می توانید از برس استفاده فرمایید.

مرکز فروش پارچه جین کاغذی و طرح دار

از مهم ترین خصوصیات پارچه جین کاغذی می توان به گرماژ بالای آن اشاره کرد که این پارچه را برای مصرف در لباس های کار مناسب می کند.

جنس این پارچه ها صد در صد پنبه است.

پارچه های جین کاغذی، به علت دارا بودن بافت بسیار ظریف و انعطاف پذیری بالایی که دارند از آن در دوخت انواع شلوارهای زنانه و مردانه، دامن، ساپورت، مانتو، لباس های بچه گانه، کلاه و لباس های متعدد دیگر مورد استفاده ی مردم و تولیدی های مختلف قرار می گیرد.

از خصوصیات این پارچه می توان گفت که به راحتی برش می خورد و اریب نمی شود، دوخت آن آسان است و از ثبات رنگ بالایی برخوردار است. دارای تنوع طرح بسیار بالایی است.

این روزها با توجه به خصوصیات مناسب پارچه های لی کاغذی، بیشتر خرید و فروش می شوند و کاربردهای فراوانی دارند.

در این بین پارچه های جین وجود دارند که طرح های مختلفی را دارا هستند که از آن ها برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود. خرید پارچه لی در طرح های گوناگون نیز با افزایش نسبی برخوردار است.

مرکز خرید و فروش پارچه جین در تهران

انواع و اقسام روش ها وجود دارد که تولیدی ها و افرادی که این پارچه هایجین مورد نیازشان است می توانند آن را خریداری کنند. یکی از این روش ها خرید به صورت حضوری درب تولیدی ها است که می تواند با قیمتی بسیار پایین تر انجام شود و عواملی مانند زمان بر بودن و افزایش هزینه ها به دلیل وجود هزینه ی حمل و نقل و رفت و آمد سبب شده است که افراد دیگر زیاد از این روش استفاده نکنند.

در تهران انواع مراکز خرید پارچه وجود دارد که می توانند نیاز افراد را برای خرید پارچه رفع نمایند.

مراکزی هم چون بازار بزرگ تهران، بازار مولوی، خیابان زرتشت، بازار تجریش، خیابان گاندی و در نهایت عبدل آباد که در این بازارها می توان هر نوع پارچه با هر جنسی را پیدا کرد که کتان و جین از جمله ی این پارچه ها می باشد.

شرکت های تولید کننده ی پارچه ی جین در تهران تمام سعی خود را می کنند تا بهترین نوع این محصول را بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند.

اگر بخواهیم از نظر کیفیتی این پارچه های تولید داخل را با پارچه های آمریکایی مقایسه کنیم می توانیم بگوییم در حد زیادی شباهت بین کیفیت های این دو نوع پارچه وجود دارد.

حالت دیگر خرید این است که هر تولیدی و کارخانه ی پارچه بافی نیز اکنون با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته است برای محصولات تولیدی خودش سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی آماده کند که این خودش می تواند امر خرید را برای تمامی افراد راحت کند زیرا در زمانی کوتاه توانایی مقایسه ی کیفیتی و رنگ پارچه ها را نیز دارد و می تواند به راحتی در خرید خود تصمیم بگیرد.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید به سبک سنتی است.خرید پارچه لی را باید افرادی با تجربیات فراوان در این زمینه انجام بدهند تا علاوه بر خریدی مناسب، سود بسیاری را از آن خود کنند.
پارچه کتان رقیب سر سخت پارچه لی می باشد ،که در نساجی کتان برا یتولید لباس کار و لباس فرم مدارس تولید می شود،مشکل کتان این است که در اثر شست و شو رمگش ضعیف می شود.

پارچه کتان نساجی بافتین را مشاهده می کنید

قیمت پارچه لی ضخیم
خرید پارچه لی سنگشور
قیمت پارچه لی ضخیم
قیمت پارچه جین
خرید پارچه لی کاغذی
قیمت پارچه لی کشی
قیمت عمده پارچه لی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان