قیمت پارچه های کرپ حریر + خرید آنلاین

قیمت پارچه های کرپ حریر

قیمت پارچه های کرپ حریر در خرید آنلاین به نسبت مراکز عرضه و فروش حضوری مناسب تر است. برای خرید پارچه کرپ حریر با قیمت ارزان باید با کارشناسان فروش اینترنتی پارچه کرپ حریر در این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

پارچه کرپ حریر جزء پارچه های سبک و بسیار خنک محسوب شده که در چهار فصل سال قابلیت استفاده دارد. هر چقدر درصد ابریشم در این پارچه بیشتر بوده، در نتیجه لطافت آن نیز بیشتر می گردد.

آشنایی با برخی از فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت پارچه های کرپ حریر با خیال راحت تر می توانید اقدام به خرید این پارچه در بازار نمایید برای آشنایی بیشتر با فروش اینترنتی پارچه کرپ حریر و دسترسی به ارزانترین قیمت پارچه کرپ حریر درجه یک در ادامه اطلاعات بیشتری را عرضه می کنیم

ویژگی های پارچه کرپ حریر

دنیای منسوجات بسیار گسترده بوده و روز به روز با پیشرفت ‌هایی که در فناوری و تکنولوژی رخ می ‌دهد به این گستره افزوده می شود. معمولاً پارچه ها با توجه به وزن، نوع الیاف، شیوه بافت و نحوه رنگرزی به چند دسته و گروه طبقه بندی شده که در یکی از این طبقه بندی ها پارچه کرپ حریر قرار می گیرد.

پارچه های کرپ در ده ها نمونه مختلف با تغییر در نوع الیاف یا بافت تولید شده که یکی از پرکاربردترین آنها پارچه کرپ حریر است که با بافت ظریف و مقاوم شناخته می شود.

لخت بودن این پارچه و افت عالی و نشستن خوب بر روی اندام موجب شده تا از سایر پارچه های دیگر متمایز گردد. این پارچه در گروه پارچه های حریری قرار می ‌گیرد و نسبت به سایر طرح‌ های دیگر کرپ نازکتر است. اما این پارچه به هیچ عنوان بدن نما نبوده و به خاطر نرمی و لطافت بیش از حد به نام کرپ حریر آن را می شناسند.

معمولاً این پارچه را به دلیل خنک بودن و سبک بودن برای دوخت پوشاک مناسب تابستان و همچنین برخی از لباس های مجلسی استفاده می کنند. به دلیل داشتن برخی از ویژگی‌ های خاص این پارچه در بین همه مصرف کنندگان و مراکز تولیدی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در حجم عمده خرید و فروش می گردد.

در این بخش به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های پارچه کرپ حریر می ‌پردازیم:

براقیت

پارچه کرپ حریر به هیچ‌ عنوان پارچه براقی نبوده، بلکه به دلیل شیوه رنگرزی خاص و نوع بافت رنگ ماتی دارند.

ضخامت

پارچه کرپ حریر از لحاظ ضخامت به نسبت پارچه های حریر بیشتر بوده و از سایر پارچه های کرپ کمتر است.

قابلیت کشسانی

نوع بافت پارچه کرپ حریر به گونه ای صورت می‌ گیرد که به هیچ عنوان قابلیت کشسانی در این پارچه وجود ندارد.

نداشتن آب رفت

نداشتن آبرفت از ویژگی ‌های بارز پارچه کرپ حریر بوده که با خیال راحت می‌ توان الگو را بر روی این پارچه قرار داد.

بدون نیاز به آستر

پارچه کرپ حریر به گونه ‌ای تولید شده که بدن نمایی نداشته و برای دوخت انواع لباس مجلسی، شومیز و لباس های دیگر نیاز به استفاده کردن از آستر ندارد.

قیمت پارچه های کرپ حریر به نسبت کیفیت بالای این پارچه ها مناسب بوده که جزء ویژگی ‌های خاص این پارچه محسوب می ‌شود. از لحاظ اقتصادی برای مراکز تولید کننده به کار بردن این پارچه ‌ها مقرون به صرفه است.

قیمت پارچه های کرپ حریر

کاربرد پارچه کرپ حریر

پارچه های کرپ حریر با داشتن لطافت بالا و ظرافت مناسب هیچ گونه آسیبی به پوست بدن وارد نمی کنند و برای تمامی گروه های سنی قابلیت استفاده دارند.

معمولا منسوجات مختلف به دلیل طرح، رنگ و بافتی که دارند محدودیت مصرف داشته؛ اما پارچه های کرپ حریر به دلیل ساده بودن در این مورد مستثنا بوده و از موارد استفاده و کاربرد گسترده ای برخوردارند.

در این بخش به بررسی برخی از موارد کاربرد پارچه کرپ حریر می ‌پردازیم:

  • برای دوخت انواع لباس های مجلسی
  • به جهت دوخت لباس های زنانه و انواع شومیز و بلوز
  • به جهت دوخت انواع لباس های بچه گانه
  • برای دوخت انواع شال و روسری مجلسی
  • برای دوخت انواع مانتو های روزمره و مجلسی

با توجه به استقبال بالا از پارچه کرپ حریر لازم است که خرید پارچه کرپ حریر به صورت عمده از مراکز عرضه و فروش مستقیم انجام شود.

عوامل موثر بر قیمت پارچه های کرپ حریر

معمولاً در روند تولید پارچه کرپ حریر از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می ‌کنند؛ به همین جهت جزء پارچه‌های چهارفصل قرار می گیرد. در نتیجه پارچه های کرپ حریر به نام پارچه های چهار فصل شهرت دارند که در تمام طول سال می ‌توان از آنها استفاده نمود.

شیک بودن پارچه های کرپ حریر و ایستایی مناسب آنها بر روی بدن موجب شده تا در روند تولید انواع شومیز، مانتو و گاهی مواقع برای تهیه انواع روسری نیز به کار می روند. ساده بودن پارچه های کرپ حریر موجب شده تا هر نوع سبک و طرح خاصی را بر روی این نوع پارچه ها برش بدهند.

استقبال بالا از این پارچه ها موجب شده تا قیمت پارچه های کرپ حریر برای مراکز تولید کننده که به حجم زیادی از این پارچه نیاز دارند، مهم گردد. خوب است بدانید که برخی از عوامل در کارخانجات می توانند بر قیمت پارچه تأثیر بگذارند.

همچنین برخی از عوامل دیگر هم وجود داشته که پس از طی شدن روند تولید پارچه در کارخانه در پروسه توزیع آن تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی موجب تغییرات قیمت عمده پارچه کرپ حریر می شوند.

برخی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارچه های کرپ حریر عبارتند از:

نوع الیاف

در روند تولید پارچه های کرپ حریر از الیاف پلی استر، الیاف ابریشم و الیاف پنبه استفاده می کنند که تغییر میزان استفاده از الیاف در کیفیت نهایی پارچه و قیمت آن تأثیر می گذارد.

نوع رنگ بندی

استفاده از رنگ های با کیفیت بالا تأثیر زیادی در لطافت پارچه دارد و همچنین تنوع در رنگ بندی نیز موجب تغییر در قیمت نهایی می ‌شود.

گرماژ پارچه

پارچه های کرپ حریر را در چند مدل مختلف تولید می کنند که هر چه گرماژ آن بالاتر بوده در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است.

مرکز عرضه و فروش

انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه تأثیر بسیار زیادی در قیمت پارچه ها دارد.

معتبرترین مجموعه فروش اینترنتی پارچه کرپ حریر در کشور

پارچه کرپ حریر جزء مواد اولیه لازم و ضروری برای اغلب مراکز تولید البسه زنانه و بچگانه است و همین سبب باید این پارچه با قیمت مناسب تهیه شود. قیمت پارچه کرپ حریر درجه یک ارتباط مستقیم به نحوه ارائه آن در مراکز عرضه و فروش پیدا می کند.

فروش اینترنتی پارچه کرپ حریر در حال حاضر از استقبال بالایی برخوردار بوده؛ چرا که دسترسی به تنوع رنگ بندی و طرح های مختلف این پارچه برای خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم می گردد.

این مجموعه به عنوان معتبرترین سایت فروش اینترنتی پارچه کرپ حریر در حال فعالیت بوده که با عرضه برندهای معتبر و پارچه های با کیفیت بالا سعی در رفع نیاز همه خریداران دارد. با ارائه مستقیم از کارخانه تولید کننده هزینه های جانبی را کاهش داده و بهترین قیمت پارچه های کرپ حریر را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان