مرکز فروش پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه با قیمت دست اول

پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه

پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه در این مرکز فروش با قیمت دست اول ارائه می گردد، برای دریافت پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه با کیفیت بالا و قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه در بازارهای عرضه و فروش وجود دارد که ممکن است موجب سردرگمی خریداران در انتخاب نوع مناسب پارچه ها مطابق با نیاز و کارکرد شود.

برای آگاهی شما خریداران محترم در این مطلب قصد داریم اطلاعات مناسبی در مورد مشخصات پارچه های مورد استفاده برای تولید شلوارک را ارائه دهیم تا در هنگام خرید این پارچه با توجه به نکات و فاکتورهای مهم مناسب ترین انتخاب ها را انجام داده و محصول مورد نظر خود را در کیفیت بالا تولید کنید.

 در ادامه همراه ما باشید تا ضمن دریافت مطالب مفید و کاربردی در مورد پارچه‌ های پنبه با بهترین مرکز فروش این محصول از درب کارخانه آشنا شوید.

مشخصات پارچه مصرفی در تولید شلوارک چگونه باید باشد؟

با مراجعه به بازارهای فروش در می ابید که تنوع گسترده ای از پارچه وجود دارد که این پارچه ها هر کدام از الیاف مختلف و با کمک تکنولوژی های خاص تولید شده ‌اند.

معمولاً تفاوت بارز پارچه های موجود در بازار با توجه به نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید آنها، میزان استفاده از هر کدام از الیاف و همچنین ماشین آلات بافت پارچه ها مشخص می گردد.

با کمی مطالعه و تحقیق در زمینه انواع مختلف پارچه اطلاعات جامع و کاربردی در حوزه پارچه های مختلف به دست می آورید.

خوب است با کمی مطالعه و تحقیق در زمینه پارچه های موجود در بازار اطلاعات جامع و کاربردی به دست آورده تا در حین انتخاب و خرید با توجه به شناخت و آگاهی کامل، پارچه مورد نظر خود را  تهیه کنید.

با توجه به این موضوع که شلوارک ها را معمولاً در فصول گرم سال بیشتر استفاده می کنند باید از پارچه هایی با وزن و گرماژ مناسب تهیه کنند تا افراد در حین استفاده در آن احساس راحتی داشته باشند.

انتخاب نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها نیز اهمیت زیادی پیدا می کند، زیرا استفاده از الیاف پنبه ای در فصل گرم سبب خنک بودن بدن شده چون این پارچه ها جاذب رطوبت هستند و اجازه عرق کردن را نمی دهند.

معمولاً باید از پارچه هایی برای تولید شلوارک استفاده کرد که در آنها الیاف پنبه وجود داشته باشد زیرا الیاف پنبه بسیار نرم و لطیف هستند و هیچ گونه حساسیتی در حین استفاده برای مصرف کننده به وجود نمی آورند.

همچنین الیاف پلی استر نیز در این پارچه ها سبب خاصیت کشسانی می شود که در حین استفاده از شلوارک احساس راحتی بیشتری برای مصرف کننده به وجود می‌آید و موجب بالاتر رفتن کیفیت این محصول است.

پارچه های مناسب برای شلوارک انواع طرح های مختلف و رنگ بندی های متنوع دارد که در بین این نوع خوب است تا از پارچه هایی با طرح های چهارخانه و یا راه راه استفاده کرد.

پارچه های شلوارکی چهارخانه در طراحی های مختلفی از لحاظ کنار هم قرار دادن این کارخانه ها و ترکیب رنگی تولید می ‌شوند تا دست خریداران در حین انتخاب باز باشد.

پارچه شلوارکی چهارخانه درشت در سال های اخیر مورد توجه مراکز تولیدی قرار گرفته و اغلب به دنبال تهیه آن در رنگ بندی های متنوع هستند زیرا در بازار نیز مورد استقبال خریداران قرار دارد.

پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه

پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه عرض 160

در بین تنوع بالا و متریال های مناسب برای دوخت شلوارک با پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه جزء مناسب ترین های این بازار محسوب می شود.

معمولاً این پارچه را در عرض ۱۶۰ سانتی متر تولید می کنند تا به راحتی برای الگو کشی سایز های بزرگ نیز بتواند یک قد پارچه استفاده کرد تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

همچنین پارچه های چهارخانه شلوارکی پنبه دارای گرماژ ۲۰۰ گرم هستند این گرماژ کاملا مناسب است، نه به حدی ضخیم است که برای مصرف کننده دست و پا گیر باشد و نه به حدی نازک است که برای استفاده از آن معذب باشند.

این نوع پارچه ها معمولاً در طرح ‌های چهارخانه خاص طراحی می‌ شود که هر گروه از طرح ‌ها در کالیته رنگ بندی متعدد وجود دارد به طور معمول هر گروه از پارچه حدود ۹ رنگ مناسب برای تولید شلوارک را به بازار ارائه می ‌دهد.

چند نکته قبل از خرید پارچه مناسب دوخت شلوارک

در خرید پارچه شلوارکی با توجه به تعدد پارچه های موجود در بازار و الیاف مختلفی که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب مناسب ترین نمونه ممکن است کاری سخت و دشوار باشد.

هر کدام از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی دارای ویژگی ‌های خاصی هستند که استفاده از آنها در روند تولید پارچه ها منجر به ایجاد پارچه های ترکیبی با کیفیت بالا می شود.

پارچه ها را از لحاظ نوع الیاف، طرح بندی، رنگ و همچنین کیفیت بافت و بسیاری از موارد دیگر در چندین دسته و گروه قرار می دهند.

برخی از نکات و فاکتورهای مهم هستند که با توجه به آنها خرید مناسب ‌تری انجام شده و از دوخت شلوارک رضایت کافی را بدست می آورید.

در اینجا چند نکته مهم قبل از خرید پارچه مناسب دوخت شلوارک را بررسی می کنیم:

  • توجه به ثبات رنگ در پارچه اهمیت زیادی دارد که پس از چند بار شستشو پارچه ها کیفیت خود را از دست ندهند.
  • توجه به طرح ‌های مناسب و مطابق با نوع استفاده نیز اهمیت دارد، در حال حاضر مناسب ترین طرح ها برای تولید شلوارک طرح های چهارخانه درشت و ریز می باشد.
  • توجه به آب رفت پارچه اهمیت زیادی پیدا می ‌کند که در صورت اطلاع از این شرایط باید پارچه قبل از برش مورد شستشو قرار بگیرد.
  • رنگ جزء فاکتورهای مهم و اساسی است که در هنگام خرید از معیارهای اصلی در انتخاب قرار می گیرد.
  • عرض و گرماژ پارچه باید به گونه ‌ای باشد که در حین استفاده از شلوارک احساس راحتی داشته باشید و همچنین به راحتی تا سایز های بالا را پاسخگو باشد.

با بررسی موارد گفته شده در می یابیم که پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه جزء مناسب ترین محصولات است که خوب است در تولید شلوارک از آن استفاده شود و البته توجه کافی به مراکز عرضه و فروش در هنگام خرید جزء اولین نکات است که با انتخاب مناسب مراکز عرضه می توان به بقیه فاکتورها نیز اعتماد کرد.

پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه

فروش پارچه شلوارکی از درب کارخانه

فروش پارچه شلوارکی از درب کارخانه توسط این مرکز انجام می پذیرد جهت ثبت سفارشات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به دلیل استقبال بالا از پارچه چهارخانه شلوارکی پنبه در بازارهای عرضه این مرکز تلاش می کند تا این محصول را به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده آن تهیه کرده و با قیمت مناسب ارائه دهد.

مدیریت مرکز با داشتن ارتباط خوب و گسترده با کارخانجات تولید کننده انواع پارچه های مناسب شلوارک را با کیفیت بالا تهیه می کند.

در صورتی که حجم عمده از این محصول نیاز دارید با خیال راحت سفارشات خود را در این مجموعه ثبت نمایید، زیرا برای کاهش هزینه ها محصولات خریداری شده از درب کارخانه به مقصد نهایی ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان