خرید پارچه ترگال : ساده | چاپی

Buy high-quality printed tergal fabric + wholesale

پارچه ترگال چاپی دو مصرف عمده دارد : فرم مدارس و اسکراب پزشکی ،این پارچه با چاپ دیجیتال سابلیمیشن تولید می شود ،عرض پارچه ترگال چاپی 150 سانتیمتر و گرماژ این پارچه 240 گرم می باشد ،کاغذ های دیجیتال روی ترگال سفید قرار می گیرند.قیمت این پارچه 95000 تومان است.

برای خرید پارچه ترگال چاپی بیمارستانی به صورت عمده با کیفیت عالی و درجه یک به این وب سایت مراجعه نمایید. این مرکز انوع پارچه ترگال ساده و کجراه را با ارزان ترین قیمت بازار به صورت آنلاین به فروش می رساند.

آیا می دانید پارچه ترگال بیمارستانی آرم دار از چه متریالی تشکیل شده است و چه خصوصیاتی دارد؟ آیا می دانید قیمت پارچه ترگال چاپی تابع چه فاکتورهایی است؟ آیا راه خرید ارزان پارچه ترگال چاپی را می دانید؟ در اینجا ما قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

پارچه ترگال چاپی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

پارچه ترگال چاپی فرم مداس ،و ترگال اسکراب بیمارستانی یکی از ضروری ترین اقلام تولیدی انواع لباس کار، لباس بیمارستانی و انواع پوشاک زنانه و مردانه است. ترگال به دلیل کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد در مقایسه با سایر پارچه ها بیشترین کاربردها را دارد. موارد استفاده از پارچه ترگال به قدری زیاد است که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با این پارچه آشنا نباشد. پارچه ترگال دارای یک ساختار منظم از ترکیب الیاف های تار و پود است که پلی استر ویسکوز، فلامنت، پنبه و کتان از مواد تشکیل دهنده این الیاف ها هستند.

پارچه ترگال بیمارستانی در دو نوع ساده و کجراه موجود است. ترگال ساده نسبت به نوع کجراه وزن سبک تری دارد و به همین دلیل برای دوخت لباس فرم مدارس و ادارات گزینه مناسبی است. از دیگر تفاوت های ترگال ساده و کجراه می توان به روش رنگرزی و مواد به کار گرفته در آن اشاره کرد. همچنین ساختار این دو نوع ترگال از لحاظ شیوه قرار گیری رشته پود متفاوت است، رشته پود در ترگال ساده دارای بافت تخت است اما در ترگال کجراه دارای بافتی مورب شکل می باشد.

کجراه هدف
کجراه هدف

خیلی از مشتریان یه دنبال خرید پارچه ترگال چاپی بیمارستانی هستند. منظور از پارچه ترگال چاپی پارچه های ترگالی است که توسط دستگاه های چاپ دیجیتالی و اغلب به سفارش مشتریان طرح دار می شوند و طرح های مختلفی مثل لوگو، برند شرکت و یا شکل های زیبا و متنوع بر روی پارچه ها زده می شود. همان طور که می دانید علاوه بر رنگ پارچه طرح آن هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در انتخاب های مشتری نقش موثری دارد.

پارچه ترگال چاپی بیمارستانی خوب و درچه یک باید قیمت مناسب و مشتری پسندی داشته باشد، طرح و رنگ آن دوام داشته باشد و از بین نرود، شستشوی آن آسان باشد و مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته باشد. پس در هنگام خرید پارچه ترگال چاپی سعی کنید به دنبال پارچه ای بگردید که تمام این خصوصیات را داشته باشد.

قیمت پارچه ترگال اردبیل :چاپی

اگر صاحب تولیدی پوشاک هستید و به فکر تهیه پارچه ترگال چاپی عمده می باشید باید آگاهانه عمل نمایید تا در انتخاب های خود ضرر نکنید. با توجه به اینکه پارچه ترگال چاپی اصلی ترین نیاز تولیدی های پوشاک است پس خرید عمده این محصول یک راهکار درست و هوشمندانه جهت کاهش هزینه هاست. اما تنها سفارش عمده برای انجام یک خرید درست و موفق کافی نمی باشد زیرا به مهم ترین فاکتور که همان قیمت است اشاره ای نشده است.

شما به عنوان یک مشتری یا خریدار قبل از هر چیزی باید از قیمت پارچه ترگال چاپی در بازار اطلاع پیدا کنید و بررسی نمایید که قیمت این محصول به چه پارامترهایی وابسته است. عوامل زیادی در تعیین قیمت پارچه ترگال نقش دارند و بسته به این عوامل مشتری شاهد قیمت های متفاوت پارچه ترگال چاپی در فروشگاه های مختلف است. در اینجا به شرح برخی از پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت پارچه ترگال چاپی می پردازیم:

  • کارخانه های نساجی زیادی در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند که هر کدام پارچه ترگال را با برند مختص خود تولید و روانه بازار می کنند. میزان اعتبار، شهرت و استقبال از این برندهای متغیر است و این بر قیمت نهایی پارچه تاثیر می گذارد. به عنوان مثال یک تولید کننده معتبر و باسابقه در حین تولید تمام استانداردهای لازم را به کار می گیرد تا محصولی با کیفیت بالا به مشتری عرضه کند و این کار مستلزم هزینه تولید بالایی می باشد. در مقابل ممکن است برخی از تولید کننده ها از مواد اولیه ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده کنند و برای پایین آوردن هزینه تولید  محصولی با کیفیت بسیار پایین را روانه بازار می کنند. بدون شک قیمت این دو برند بسیار متغیر خواهد بود.
  • نوع پارچه ترگال (ساده یا کجراه) در قیمت نهایی موثر است زیرا میزان الیاف های به کار رفته در انها متغیر می باشد.
  • گرماژ، عرض و رنگ پارچه هم در تعیین قیمت نقش دارد.
  • نوع طرحی که بر روی پارچه ترگال چاپ شده است و همچنین هزینه چاپ طرح ممکن است قیمت پارچه ترگال را تغییر دهد.
  • میزان خرید مشتری تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی پارچه دارد و مشتری می تواند از این پارامتر استفاده کند تا هزینه های خود را کاهش دهد. به عبارت ساده تر با خرید پارچه ترگال چاپی به صورت عمده قطعا تخفیف خوبی دریافت خواهید کرد و این به سود شماست.
  • مراکزی که از آن خرید می کنید در صورتی که نامعتبر باشند پارچه ترگال را با قیمت بالایی به شما عرضه می کنند زیرا محصولات را نه از تولید کننده اصلی بلکه از واسطه ها دریافت کرده اند.

پارچه ترگال چاپی عمده :اهواز

اگر به دنبال یک مرکز معتبر فروش پارچه ترگال چاپی هستید مسیر را درست آمده اید! بله این وب سایت یکی از معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش انواع پارچه ترگال چاپی است که سالهاست در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد و تاکنون بارخوردهای خوبی از مشتریان خود دریافت کرده است.

شما می توانید انواع پارچه ترگال چاپی را به صورت عمده با کیفیت عالی و درجه یک با ارزان ترین قیمت ممکن در این مجموعه سفارش دهید. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت خرید پارچه ترگال چاپی از طریق این وب سایت اقدام کنید.

پارچه ترگال اهواز : لباس کار

استفاده از پارچه ترگال در شهر گرم و شرجی اهواز برای اسکراب پزشکی و لباس کار دلایل گوناگونی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

تنفس‌پذیری: آهواز با آب و هوای گرم و شرجی مواجه است که باعث می‌شود انسان‌ها در تماس با محیط محدودیت‌هایی از جمله افزایش حرارت بدنی و عرق کردن داشته باشند. پارچه ترگال به دلیل تنفس‌پذیری بالا، به بدن اجازه می‌دهد تا تعرق را تبخیر کرده و از بین ببرد که این ویژگی در شرایط آب و هوایی گرم بسیار حیاتی است.

خنک‌کنندگی: با توجه به اینکه آهواز در فصول گرم سال با دماهای بالا مواجه است، لباس‌هایی که از پارچه ترگال ساخته می‌شوند، خنکای بیشتری نسبت به مواد دیگر دارند. این خنکای طبیعی از طریق تسریع فرایند تبخیر عرق از بدن به وجود می‌آید.

مقاومت: پارچه ترگال به دلیل ساختار و الیاف مرغوبی که دارد، مقاومت بالایی نسبت به پارچه‌های دیگر دارد. این مقاومت باعث می‌شود که لباس‌های ساخته شده از این پارچه، در برابر رطوبت، کشش و سایش مقاومت بیشتری داشته باشند.

خرید پارچه ترگال چاپی دندان پزشکی

قیمت پارچه ترگال چاپی پزشکی

پارچه ترگال اسکراب پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان