چرا لباس های یکبار مصرف بیمارستانی آبی است؟

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

چرا لباس های یکبار مصرف بیمارستانی آبی است؟

مشاوره رایگان 09130858100

هنگام ذکر بیمارستان، همه به یاد صفت “فرشته سفید” می افتند. نه تنها زنان بیمارستان، بلکه همه کارکنان بیمارستان لباس ترگال سفید یا کجراه سفید می پوشند. از آنجا که کار آنها نجات جان است، یک “فرشته سفید” وجود دارد. اما چه پزشکانی که از اتاق عمل بیرون می‌آیند با لباس‌های یکبار مصرف سفید معمولی نیستند، بلکه لباس‌های یکبارمصرف اسپان باند 38 گرم آبی بیمارستانی در تلویزیون هستند یا در زندگی واقعی. با گذشت زمان همه آن را پذیرفتند، اما چرا؟ چرا روپوش یکبار مصرف دکتر ترگال سفید یا رنگ های دیگر نیست بلکه آبی است؟

شاید خیلی ها فکر کنند رنگی است که بیمارستان به میل خود آن را به عنوان لباس اتاق جراحی انتخاب می کند، اما انتخاب این رنگ منبع بسیار خوبی دارد. لباس یکبار مصرف طبی در ابتدا آبی نبود. زمانی که مدت‌ها قبل سطح پزشکی هنوز نسبتاً عقب مانده بود و ممکن است به دلیل بی‌ثباتی اجتماعی باشد که باعث می‌شد مردم نسبت به ایمنی احساس ضعف کنند.و روانشناسان به کمک اتاق جراحی امده و از پارچه های ترگال سبز بیمارستانی را پیشنهاد کردند.

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه
پارچه اسپان باند بایکو اس ام اس

لباس یکبار مصرف چرا خاکستری نیست؟

پزشکان لباس یکبار مصرف خاکستری را می پوشند، فقط به این دلیل که خاکستری رنگی است که برای پنهان کردن کثیفی مناسب تر است. حتی اگر با خاک آغشته باشد، به سختی دیده می شود. گذشته از این، به دلیل آشفتگی اجتماعی، تقاضا برای پزشک در گذشته زیاد بود. بنابراین دکتر تصمیم گرفت در طول عمل جراحی در بیمارستان از لباس های یکبار مصرف خاکستری استفاده کند. و به دلیل دانش ضعیف سلامت در گذشته، عفونت بیمار پس از عمل اغلب رخ می داد.
اگرچه بسیاری از بیماران جراحی موفقیت آمیزی داشتند، اما موارد بیشتری از جدی شدن عفونت پس از عمل وجود داشت. با پیشرفت زمان، مردم به تدریج متوجه مشکل عفونت باکتریایی جراحی شدند، بنابراین روپوش یکبار مصرف با یک روپوش پزشکی جراحی سفید کاملاً استریل شده جایگزین شد. با این حال، مشکلات جدیدی در این زمان به وجود آمد. پزشکان باید در حین انجام جراحی به مدت طولانی به محل جراحی قرمز نگاه کنند. زمانی که چشمان خود را در می آورند و اطرافیان خود را می بینند که لباس سفید بیمارستانی به تن دارند، به راحتی می توان واکنش رنگی مکمل چشم ها را نشان داد، به طوری که آنها نقاط قرمز را روی لباس همکاران خود مشاهده می کنند.

همه می دانند که بیشتر عمل جراحی بسیار طولانی است و قدرت بدنی پزشک را بسیار می گیرد، زیرا پزشک باید روی هر مرحله تمرکز کند. زمانی که بینایی پزشک با مشکل مواجه شود، خطر بزرگی برای جراحی ایجاد می کند. برای رفع این مشکل، همه لباس یکبار مصرف سفید بیمارستانی را به رنگ دیگری تغییر دادند. اما چرا آبی است؟

رنک آبی و سبز به پزشکان آرامش می دهد.

نساجی کاماش با تنوع در پارچه اسپان باند یکبار مصرف پزشکی را ارائه می دهد. حدود 30 درصد از این ملحفه‌های بیمارستانی و روکش‌های پزشکی برای استفاده بیماران، 20 درصد ملحفه‌های روتختی جراحی، 15 درصد روپوش‌های یکبار مصرف جراحی و 35 درصد انواع لباس‌های استریل یکبار مصرف هستند.

مشاوره رایگان 09131130224 kamash.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان