خرید و قیمت پارچه کجراه لباس کاری اصفهان از کارخانه

پارچه کجراه حاشیه دار فلامنتی گل پود

خرید و قیمت پارچه کجراه لباس کاری اصفهان از کارخانه

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

با خرید پارچه کجراه لباس کاری از کارخانه تا 10 درصد پارچه کجراه رنگ مستقیم و پارچه کجراه لباس کاری ری اکتیو را ارزان تر بخرید .حداقل سفارش از کارخانه های معتبر 1300 متر است ،که از خام بافی تا رنگرزی را برای شما انجام می دهند.

انواع پارچه لباس کار چیست؟قیمت پارچه لباس کار چقدر است؟پارچه چله فلامنت کجراه ارزان چیست؟پارچه کتان کجراه چیست؟پارچه لی لباس کار چیست؟کجراه رنگ مستقیم گرم پایین چیست؟ پارچه کجراه لباس کاری چیست؟پارچه کجراه مانتویی چیست؟پارچه کجراه مدارسی چیست؟پارچه کجراه بیمارستانی چیست؟پارچه کجراه تک چند است؟پارچه کجراه ضخیم نساجی کاماش چیست؟

نساجی کاماش پاسخ می دهد 09131130224 مشاوره رایگان

پارچه کجراه لباس کاری اصفهان چیست؟

پارچه کجراه لباس کاری اصفهان با گرماژ 300 گرم و رنگ ثابت و عرض 150 یکی از بهترین پارچه های مصرفی در لباس کار می باشد،این پارچه درجه یک از پلی استر ویسکوز در فلامنت تولید می شود.

انواع پارچه های کجراه لباس کار

  • کجراه چله فلامنت
  • کجراه ری اکتیو
  • کجراه 300 گرم
  • 240 گرم مستقیم
  • کتان کجراه

از چه شرکتی بخرم پارچه کجراه ،که خراب نشود؟

از برند های زیر با اطمینان خرید کنید،این برند های قدیمی پاسخ گو شما در مشکلات خرایارچه می باشند

نساجی های معتبر اصفهان

  1. پارچه ترگال و کجراه اصفهان

    پارچه ترگال و کجراه نساجی فدک اصفهان
    این شرکت دارای 200 رنگ انحصاری با رنگ ری اکتیو و خام درجه یک و حاشیه دوز ضامن کیفیت پارچه لباس کار شما استقیمت نمایندگی و کارخانه پارچه کجراه و ترگال نساجی فدک اصفهان 09131130224

  2. نساجی تک اصفهان

    اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستید ،نساجی تک را به شما پیشنهاد می کنیم،نساجی تک با کجراه280 گرم ،ضامن کیفیت محصول شما می باشد،فروش متری نساجی تک اصفهان 09131130224نساجی تک اصفهان 09131130224

  3. نساجی کاماش اصفهان

    نساجی کاماش اصفهان ،یک برند جدید با محصولات فراوانی از جمله پارچه کجراه و ترگال و فاستونی و… مناسب برای لباس کار می باشد،که در 60 رنگ در خدمت شما عزیزان می باشد،ارسال رایگان از مزیت این نساجی استپارچه کجراه نساجی کاماش

از برند های معتبر در پارچه کجراه می توان به نساجی های زیر اشاره نمود

  • نساجی مهنام
  • نساجی گلد بافت
  • نساجی زرین پود
  • نساجی نیک بافت
  • نساجی حیدر
  • با ما تماس بگیرید برای مشاوره رایگان 09131130224

انواع پارچه لباس کار چیست؟

پارچه کجراه

پارچه کجراه نباید تل شود و گرماژ پارچه بالا و آهاری باشد،رنگ های روشن از رنگ های تیره ارزان تر است،پارچه کجراه معمولی با کجراه صد در صد پنبه متفاوت است

کجراه فدک لباس کاری

پارچه ترگال

پارچه ترگال برای فرم مدارس و پیراهن لباس کار با گرماژ 240 گرم مناسب می باشد ،بریا لباس کار از این پارچه استفاده نمی شود،گاهی اوغات به عنوان خرج کار استفاده می شود.

ترکگال و کجراه تک

پارچه کتان هفتاد درصد پنبه

این پارچه برای در جاهای پرخطر مثل پالایشگاه ،اداره برق ،ذوب آهن و… استفاده می شود،برای تست کمی از پارچه را بسوزانید،پارچه پودر می شود

پارچه هفتاد درصد پنبه سی در پلی استر فدک
پارچه کجراه پنبه فدک و زرین پود 09131130224 میلاد ارشدی

پارچه لی

پارچه لی لباس کاری با گرماز 580 گرم و عرض 160 در لباس کار استفاده می شود ،این پارچه با کیفیت را از درجه E بخرید که ارزان تر باشد ،پارچه لی لباس کاری مناسب برای جوش کاری و لباس کار است،و در آتش سوزی صدمه کمتری به کارگران می زند،

کلمه شلوار جین به جای از شهر جنوا ایتالیا آمده است ، جایی که پارچه مشابه دیگری ساخته شده است و “جین” نامیده می شود. پارچه جین جنوا پارچه ای fustian شبیه پارچه مخمل نخی بود که به لطف قیمت مقرون به صرفه و دوام آن برای لباس کار استفاده می شد. برای مثال لباس ملوانان نیروی دریایی جنوسی از شلوار جین ساخته شده بود. جین ابتدا به تقلید از شلوار جین تولید شد ، اما از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار بود و به همین دلیل برای لباس های مخصوص و دودی استفاده می شد.

استفاده از این پارچه در ایالات متحده از اواخر قرن هجدهم شروع شد ، زمانی که استخراج کنندگان طلا به لباس هایی نیاز داشتند که بتواند بدون کارکردن و پاره شدن ، در برابر کار سنگین مقاومت کند. شلوار جین ، کمابیش همانطور که امروزه آنها را می شناسیم ، یک اختراع هوشمندانه بود که توسط یک تاجر و خیاط ، لوی اشتراوس و جیکوب دیویس ساخته شد.

پارچه لی
پارچه لی کشی و لباس کار

پارچه کتان

پارچه کتان کجراه صد در صد پنبه بهترین گزینه برای لباس جوشکاری ،مزیتت پارچه لی به نسبت کتان در این است که رنگ این پارچه نمی رود،ولی محدودیت رنگ دارد ،وزن پارچه کتان 440 گرم می باشد،و امنیت بیشتری نسبت به پارچه هفتاد درصد پنبه دارد،در ایران نساجی زرین پود و اردکان یزد ،تولید کننده این پارچه می باشند.پنبه پارچه ای بسیار قابل تنفس است و امکان گردش مناسب هوا را فراهم می کند. این ماده عرق را به طور موثری جذب می کند ، و باعث می شود که پوشنده آن سرد و راحت باشد.

پارچه کتان

پارچه فاستونی

برا ی لباس کار فاستونی از پارچه های زیر استفاده می شود

  • فاستونی مطهری 45 55
  • پلی استر ویسکوز
  • فاستونی بدر
  • 20 80 عالیجناب
  • فاستونی ایران ناز
  • فاستونی سابله کش یافتین
پارچه فاستونی ساتن کش کاماش
پارچه فاستونی ساتن کش کاماش

پارچه تترون

برای پارچه تترون لباس کار از پارچه تترون درنا ،با عرض 150 و گرماژ 190 گرم استفاده کنید

برند های معتبر تترون لباس کار

  • تترون پلوتون
  • تترون درنا
  • تترون کاماش
  • تترون عمید
  • تترون سوره
  • تترون پارس
  • تترون سهند
  • تترون بروجرد

پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی همان کجراه سبز بیمارستانی است که رنگ سبز خمی است،یا دو حمامه که به 11 درصد وایتکس مقاوم است.

خرید پارچه کجراه

پارچه کجراه رنگ مستقیم

اگر به دنبال پارچه ارزان قیمت هستید ،این پارچه بهترین انتخاب برای شما می باشد،گرماژ 260 گرم و رنگ ثابت که در اثر شستشو می رود ،بهترین گزینه برای شما است.

پارچه کجراه چله فلامنت

به جای پود ،در تار از نخ فلامن استفاده می کنند،که قیمت پارچه را به نصف تبدیل می کند

پارچه تترون سفید آشپزخانه

از تترون سفید با عرض 150 ،و گرماژ 165 گرم استفاده می شود،بهترین گزینه برای شما تترون سفید عرض سه متر می باشد.

پارچه ترگال کجراه از جمله منسوجات پر مصرف و پر کاربرد و شناخته شده در صنعت تولید لباس کار است که برای مواردی زیادی کاربرد دارد.

  • فرم لباس کار
  • فرم اداری
  • مانتو شلوار اداری
  • فرم مدارس
  • کت
  • لباس تکواندو

مشخصات انواع پارچه ترگال کجراه

آشنایی با ویژگی های پارچه کجراه موجب خرید بهتر شما می شود

  • نحوه رنگرزی
  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • مسافت و هزینه بار
  • هزینه عدل بندی

فروش بالای این پارچه در ایران سبب شده که بسیاری از کارخانه های

نساجی تولید کنندو خرید و پخش وفروش عمده آن‌ها در بازار پارچه شده است. امروزه کارخانه های زیادی هستند که با مدل های گوناگون پارچه کجراه سر و کار دارند ،زیرا بافت کجراه مقاوم تر از پارچه ترگال است و به نحوی از پوشاک تهیه شده از این پارچه بهره می گیرند.

تفاوت ترگال با کجراه چیست؟


پارچه های ترگال با الیاف پلی استر ویسکوز بسیار مشابه انواع کجراه هستند ومناسب برای پیراهن لباس کار هستند و نه شلوار و کت و همچنین بافت پارچه های ترگال بصورت ساده است و هیچگونه خط کجی در بافت این پارچه نیست .وزن این پارچه با عرض 150 سانتیمتر ،240 گرم می باشد،ارسال کالیته رایگات را با نساجی کاماش تجربه کنید.

مصارف پارچه کجراه چیست و کجا استفاده می شود؟

شرکت های جنوبی کشور ،مخصوصا استان خوزستان عزیز بیشترین مصرف کننده این پارچه هستند ،مثل فولاد ،شرکت نفت و…

چرا از پارچه های پنبه ایی برای لباس کار استفتده کنیم؟

پنبه
در محیط کار ، راحتی ضروری است و این دقیقاً همان چیزی است که پنبه فراهم می کند. با ترکیبی از نرمی ، تنفس و کنترل رطوبت ، پنبه یک انتخاب محبوب است.

از دیگر مزایای پنبه عایق بندی است که ایجاد می کند. مطالعات نشان می دهد که مطب های سرد با کاهش بهره وری ارتباط دارند. با توجه به اینکه دمای مطب ها به طور متوسط ​​بین 68 تا 76 درجه است ، داشتن لباس عایق بندی مفید است. هرچه کارمند راحت تر باشد ، بهره وری بالاتری نیز خواهد داشت.

مخلوط پلی استر / پنبه
برای کارگران در هر دو محیط داخلی و خارجی ، ترکیبی از پلی استر و پنبه نیز موثر است. این ترکیب از بهترین هر دو جهان برخوردار است: راحتی و تنفس پنبه با مزایای اضافی پلی استر.

پارچه های ترکیبی از پلی استر در برابر لک و چروک مقاوم هستند. آنها همچنین شکل خود را بهتر حفظ می کنند ، و در برابر لکه ها مقاومت بیشتری دارند.

از پارچه های ترکیبی پلی استر / پنبه برای:

کار صنعتی
صنایع غذایی
کار در فضای باز
نگهداری
تعمیرات منزل
بسیاری دیگر!

جین
برای محیط کار گاه به گاه یا ناهموار ، جین یک انتخاب عالی است. دفتر شما ممکن است از یک محیط کار آرام پشتیبانی کند و راحتی شلوار جین را تشویق کند. یا ، خدمه ساختمانی شما می توانند ترکیبی از راحتی و دوام ارائه شده توسط جین را بدست آورند. اگر جین معمولاً در منطقه شما پوشیده می شود ، پس شلوار جین برای خدمه شما به کسب و کار شما آشنایی می بخشد.

مقاوم در برابر شعله بپوشید


بعضی از مشاغل به شلوار و پیراهن مقاوم در برابر شعله احتیاج دارند. این پارچه های تخصصی برای مشاغل طلبکار با خطر آتش سوزی است. برق ، مکانیک ، کارگران کارخانه های شیمیایی و متخصصان صنعت نفت و گاز نیاز به محافظت بیشتر دارند. سایش مقاوم در برابر شعله برای این حرفه ها و سایر مشاغل خطرناک ضروری است.

انتخاب پارچه مهمترین مرحله در دوخت لباس یا خرید آن است. انتخاب اشتباه می تواند به معنای ناامیدی بزرگ باشد – و ما در آنجا بوده ایم. خوشبختانه ، برای هر لباس معمولاً بیش از یک پارچه “مناسب” وجود دارد.

آیا با این سالات آمده اید:

آیا این پارچه قابل تنفس است؟

پارچه لمینت تنفسی

آیا این پارچه تمایل به جمع شدن دارد؟

پارچه فلامنتی

برای اتو چه دمایی را انتخاب می کنم؟

آیا باید لباس را در ماشین لباسشویی بشویم ، با دست شستشو دهم یا از خدمات خشکشویی استفاده کنم؟

در این صورت ، این مقاله برای شما ساخته شده است!

پارچه مهم است

نحوه احساس پارچه در برابر پوست شما ، نحوه رفتار آن در هنگام دوختن ، نحوه قرارگیری آن بر روی بدن شما و بالاخره ماندگاری آن – همه این نکات در تصمیم گیری پارچه شما از نظر رنگ مهم هستند و طراحی ها

اولین چیز این است که بدانید نوع پارچه ای که در ذهن دارید چیست – منسوجات موجود به طور کلی در دسته منسوجات طبیعی و منسوجات مصنوعی دسته بندی می شوند. عمده منسوجات طبیعی پنبه ، ابریشم ، جین ، فلانل ، کنف ، چرم ، کتان ، مخمل ، پشم است. منسوجات مصنوعی شامل نایلون ، پلی استر ، استات ، اکریلیک ، پشم گوسفند وجانوران ، ریون و اسپندکس است. لیست کامل انواع پارچه ای که از الیاف نساجی بافته ، بافته یا بافته می شوند.

طبیعی در مقابل مصنوعی

طبیعی

مزیت – فایده – سود – منفعت. پنبه و سایر پارچه های طبیعی بسیار جاذب و نرم هستند در حالی که مراقبت از آنها نیز آسان است. این ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار راحت است ، تا حدی به این دلیل که در فرآیند تولید مواد شیمیایی زیادی وجود ندارد

عیب. پنبه می تواند به راحتی پاره شود ، به این معنی که با دوام ترین ماده نیست،بوسیله فلامنت و پلی استر ویسکوز این مشکل حل می شود 09131130224 میلاد ارشدی نساجی کاماش

قیمت پارچه کجراه کتان
قیمت پارچه فلامنت کجراه لباس کاری
قیمت پارچه کجراه بروجرد لباس کاری
پارچه لباس کار عمده لباس کاری
قیمت پارچه کجراه مانتویی لباس کاری
قیمت پارچه کجراه فدک لباس کاری
قیمت پارچه لباس کار مردانه لباس کار
قیمت پارچه کجراه لباس کاری فلامنت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان