اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

راهنمای خرید اینترنتی پارچه کجراه فدک ارزان اصفهان

خرید و قیمت پارچه کجراه فدک اصفهان

راهنمای خرید اینترنتی پارچه کجراه فدک ارزان اصفهان

برای خرید اززان پارچه کجراه فدک بهتر است به صورت عمده و عدلی (8 طاقه یا 320 متر ) خرید کنید تا هزینه بسته بندی و حمل برای شما کاهش یابد ،حداقل خرید عمده 320 متر است .

مشاوره رایگان 09131130224

ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید پارچه در زمره موفق ترین ها قرار گرفته و در حال حاضر توانسته است با کشورهایی که یک زمانی قطب تولید انواع پارچه ها هستند، رقابت نماید.

در همه شهرها، کارخانه های تولیدی پارچه وجود دارد که برخی از چندین خطوط تولیدی پارچه های مختلف برخوردار بوده و برخی دیگر به صورت تخصصی در زمینه بافت پارچه های خاص فعالیت می کنند.

کارخانه نساجی فدک اصفهان، یکی از کارخانه هایی است که به تولید پارچه های ترگال مشغول بوده و در طول سال های فعالیت خود توانسته موفقیت های بسیاری را در بازار داخلی و جهانی کسب نماید.

پارچه هایی که توسط این تولیدی به بازار عرضه می شود، پارچه هایی مرغوب و دارای سطح کیفیت بالاست که نسبت به رده کیفی، دارای قیمت فروش مناسب و ارزانی می باشد.

قبل از اینکه بیشتر درباره جزئیات کارخانه تولیدی صحبت کنیم، بد نیست درباره پارچه ای که توسط این کارخانه نساجی به بازار عرضه می شود، اطلاعاتی بدست آورید و با شناخت کافی اقدام به خرید پارچه کنید.

قیمت پارچه فدک کجراه
قیمت پارچه فدک کجراه

همه آنچه درباره پارچه کجراه فدک باید بدانید

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

برای اینکه اطلاعاتی درباره پارچه کجراه بدست آورید، لازم است ابتدا پارچه ترگال را بشناسید. زیرا پارچه هایی از قبیل کجراه و ترگال ساده، زیر مجموعه پارچه های ترگال بوده که کاربردهای بسیاری داشته و دسترسی به آن ها در بازار راحت و آسان است.

ترگال از آن دست پارچه هایی است که تار و پود آن را الیاف مختلف پلی استر، ویسکوز و فیلامنت تشکیل می دهد. البته این الیاف در کارخانه های تولیدی با درصدهای مختلفی ترکیب می شوند تا تنوع پارچه زیاد شده و نسبتاً کاربردی تر شود.

قیمت پارچه فدک کجراه
قیمت پارچه ترگال سرمه ای قیمت پارچه فدک کجراه

بد نیست بدانید که از نظر بافت، پارچه های ترگال به دو دسته تقسیم بندی می گردند:

  1. ترگال هایی که بافت اریب و متمایل دارند.
  2. ترگال هایی که از بافت ساده برخوردار هستند.

قاعدتاً پارچه های ترگال با بافت اریب و متمایل را کجراه نامیده و آن ها که از بافت ساده و تختی برخوردار هستند را ترگال ساده معرفی می کنند.

همین متفاوت بودن بافت پارچه های زیر مجموعه خانواده ترگال باعث شده تا در میزان تراکم، گرماژ، ضخامت و مواردی از این قبیل با یکدیگر تفاوت های فاحشی داشته باشند. مثلاً تراکم بافت در پارچه کجراه بیشتر از ترگال ساده بوده و به همین نسبت، وزن یا گرماژ پارچه کجراه از ترگال ساده بیشتر می باشد.

رایج است در کارخانجات ترگال بافی، پارچه های کجراه با وزن 280 الی 290 گرم به بازار راه پیدا می کند. در صورتیکه پارچه های ترگال ساده وزنی برابر با 240 الی 250 گرم دارند که این مقادیر نشان دهنده چیزی حدود 40 الی 50 گرم تفاوت وزن است.

انواع کجراه های موجود در بازار که برخی تماماً توسط یک تولیدی به بازار عرضه شده و برخی در کارخانه های مجزا آماده سازی می شوند را در زیر معرفی کرده ایم:

  1. کجراه فیلامنت فیلامنت
  2. کجراه پلی استر ویسکوز
  3. کجراه پلی استر پنبه فیلامنت
  4. کجراه پلی استر فیلامنت
  5. کجراه 80 درصد پلی استر
  6. کجراه 70 درصد پلی استر
  7. کجراه 30 درصد پلی استر
  8. کجراه 100 درصد پنبه

لازم به ذکر است که هر چه درصد الیاف طبیعی این پارچه بیشتر باشد، قیمت فروش آن هم بیشتر خواهد شد. همچنین پارچه کجراه با درصد الیاف طبیعی بالا، پارچه ای کاربردی تر خواهد بود.

پارچه کجراه فدک

پارچه کجراه فدک و مشخصات آن

حال که به شناخت کاملی از پارچه کجراه دست پیدا کردید، نوبت به آن رسیده که درباره پارچه کجراه فدک صحبت کرده و درباره مشخصات کلی آن به بحث و گفتگو بپردازیم.

همانطور که می دانید، اصفهان قطب تولید پارچه ترگال می باشد. درست است که یزد و شهرهایی از این قبیل هم درصد زیادی از نیاز بازار پارچه ترگال را تامین می کنند، اما میزان تولید پارچه های کجراه کارخانه های اصفهانی، به صورت قابل توجهی بیشتر است. حال در میان این کارخانه های فعال در اصفهان، تعداد اندکی هستند که بهترین و مرغوب ترین پارچه های ترگال کجراه را به بازار عرضه نموده و یکی از این کارخانجات، فدک نام دارد.

کارخانه فدک سال های زیادی است در حوزه پارچه بافی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته در کمترین زمان ممکن، جایگاه خوبی را در صنف تولید کنندگان پارچه از آن خود نماید. چرا؟

چون:

  • کارخانه فدک از مرغوب ترین الیاف درجه یک در خطوط تولیدی خود استفاده کرده و کیفیت بالای الیاف بر کیفیت نهایی پارچه تاثیر قابل توجهی می گذارد.
  • این کارخانه تولیدی از بروزترین تکنولوژی دنیا در خطوط تولیدی خود استفاده کرده و جدیدترین دستگاه های بافندگی را برای تولید پارچه بکار گرفته است.
  • استانداردهای جهانی که برای تولید پارچه های ترگال تعیین شده است، همگی توسط کارخانه پارچه فدک رعایت گردیده و همین تا حدی بر بالا بودن کیفیت پارچه ها تاثیر گذاشته است.
  • استخدام نیروهای انسانی خبره، متخصصان کار کشته و افراد باتجربه به عنوان اپراتورهای خط تولید، مدیریت و … کمک کرده تا بهترین پارچه های کجراه و ترگال ساده روانه بازار فروش گردد.

شما کمتر کارخانه ای در اصفهان می توانید بیابید که این ویژگی های مثبت را داشته باشد. چون به جرات می توان گفت که فدک یکی از بهترین ها در حوزه تولید پارچه های ترگال به حساب می آید.

جدای از ویژگی های مثبت کارخانه تولیدی، پارچه کجراه فدک موجود در بازار هم از مشخصات ویژه و خاصی برخوردار است. این پارچه ها همگی به صورت ضد آبژاول به بازار عرضه شده و چون مرغوب ترین رنگ های خارجی در رنگرزی این پارچه ها استفاده شده است، بعد از چندین بار شستن، ضد عفونی کردن و … اصلاً تغییر رنگ نخواهند داد.

این پارچه ها ضد حساسیت بوده و هیچ پوستی در اصابت با این پارچه، دچار مشکل نخواهد شد. هر چند که بخشی از الیاف پارچه های کجراه را الیاف مصنوعی تشکیل داده است، اما می توان قاطعانه گفت که با همه نوع پوستی سازگاری دارد.

پارچه کجراه فدک

قیمت عمده پارچه کجراه فدک در بازار

تا چند سال اخیر که ثبات بازار اقتصادی بیشتر بود، قیمت ها کمتر نوسان داشتند و هر چند وقت یکبار دچار تغییر می شدند. اما امروزه متاسفانه بازار اقتصادی هیچ ثباتی ندارد و مدام شاهد تغییرات عجیب قیمت ها خواهیم بود.

اما در این بازار خرابی ها، کارخانه تولیدی پارچه ترگال کجراه فدک، تا حد ممکن قیمت ها را تغییر نداده و در صدد این است که همین رویه را پیش ببرد.

اما می دانید و آگاه هستید که عوامل زیادی بر نوسان قیمت ها تاثیر می گذارند و نمی توان تمامی این عوامل و میزان تاثیرشان بر رنج قیمت را نادیده گرفت. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند:

  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت دستگاه
  • هزینه تعمیر و نگهداری
  • هزینه دستمزد نیروی انسانی
  • هزینه ماهانه انرژی مصرفی
  • هزینه بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل
  • قیمت ارز
  • هزینه گمرک

و موارد متعددی از این قبیل.

خرید عمده پارچه کجراه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خرد و جزئی آن می باشد. چرا که در خرید عمده، قیمت ها هم به صورت عمده احتساب شده و این به کاهش هزینه ها کمک شایانی خواهد کرد.

چرا پارچه کجراه فدک اصفهان بخرم؟

اگر به بازار فروش پارچه سر بزنید و قصد خرید پارچه کجراه را داشته باشید، خیلی ها پارچه کجراه تولیدی کارخانجات فدک را به شما پیشنهاد می کنند.

شاید از خود بپرسید که چرا بایستی پارچه کجراه کارخانه فدک را بخرم؟ چرا این برند از پارچه کجراه در مقایسه با برندهای دیگر، بازار فروش بهتری دارد؟

در پاسخ به این سوال اول از همه به کیفیت بی نظیر و فوق العاده پارچه کجراه این کارخانه تولیدی اشاره می کنیم. پارچه ای که این کارخانه به بازار عرضه می دارد، پارچه ای نرم است با زیر دست بسیار لطیف که از کیفیت رنگ فوق العاده ای برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر کشش، سایش و مواردی از این قبیل از خود نشان می دهد.

این پارچه در طول مدت زمان استفاده، نه تغییر رنگ داده و نه گوله می شوند. در صورتیکه پارچه های دیگر موجود در بازار علاوه بر اینکه بعد از چند بار شست و شو تغییر رنگ داده، گوله شده و دیگر شکل و شمایل اولیه را نداشته و به همین خاطر دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

در وهله دوم بایستی به قیمت مناسب فروش این پارچه در بازار اشاره کرد. کارخانه هایی در سطح کشور هستند که به فروش پارچه های کجراه با کیفیتی کمتر از کیفیت پارچه فدک و قیمت فروشی بالاتر از آن مشغول بوده و نتوانسته اند آنطور که باید و شاید مشتریان خود را راضی نگه دارند.

اما کارخانجات فدک با عرضه پارچه های درجه یک و ارزان قیمت به بازار، موفق به جذب مشتریان زیادی شده و برای جلب رضایت آن ها شرایط فروش فوق العاده ای را در نظر گرفته اند.

یکی دیگر از دلایلی که خرید از کارخانجات فدک را توجیه می کند، متعدد بودن راه و روش هایی است که برای خرید پیش روی مشتریان قرار داده است. این کارخانه هم حضوری و هم غیر حضوری به تامین نیاز مشتریان اقصی نقاط کشور مشغول می باشد.

پارچه کجراه فدک

پارچه کجراه لباس کاری با کیفیت عالی

دلیل تفاوت های موجود در الیاف، تراکم، گرماژ و رنگ پارچه های کجراه موجود در بازار، متفاوت بودن موارد مصرف و کاربرد این پارچه ها می باشد. اصولاً اگر بخواهیم پارچه های کجراه را از روی موارد مصرف شان دسته بندی کنیم، می توانیم به این جمع بندی برسیم:

  1. پارچه کجراه لباس کاری
  2. پارچه کجراه فرم مدارس
  3. پارچه کجراه بیمارستانی آبی کاربنی
  4. پارچه کجراه شلوار کردی

پارچه های کجراه لباس کاری که با کیفیتی عالی توسط کارخانجات فدک به صورت رولی، طاقه ای و عدلی تولید و روانه بازار فروش گردیده است، پارچه هایی مخصوص و تنها مناسب برای دوخت انواع لباس کار می باشد.

البته منظور از لباس کار در هر شغلی متفاوت بوده و اصولاً این پارچه در دوخت لباس کارهای خاص استفاده می گردد. مثلاً لباس کار افرادی که در شرکت های صنعت نفت، پتروشیمی و … فعالیت می کنند بایستی از جنس ترگال کجراه باشد. البته نه آن دسته از کجراه هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند. بلکه پارچه های کجراه 100 درصد پنبه که از شخص در برابر خطرات احتمالی آتش سوزی، برق گرفتگی و مواردی از این قبیل محافظت نماید.

این پارچه ها علاوه بر اینکه از مقاومت بالایی در برابر آتش، برق و … برخوردار هستند، تبادل گرمایی را به خوبی انجام داده و کمک می کنند تا فرد با بر تن داشتن لباس کاری از جنس آن، احساس راحتی کند.

فروش مستقیم پارچه کجراه از درب کارخانه

فروش پارچه کجراه از درب کارخانه با شرایط فوق العاده آغاز شده است. اما آیا آنهایی که امکان مراجعه حضوری به کارخانه و ثبت سفارش مستقیم را ندارند، چگونه می توانند خرید خود را انجام داده و از این شرایط نهایت استفاده را ببرند؟

پاسخ سوال شما پیش ماست. برای کسانیکه از شهرهای دور و نزدیک قصد خرید پارچه کجراه فدک را دارند، پیشنهاد می شود که ثبت سفارش مستقیم و بدون واسطه خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهند.

البته نه سایت هایی که عامل فروش در فضای مجازی هستند و با برندهای دیگر هم همکاری می کنند. منظور سایت رسمی کارخانه فدک است که در آن به معرفی محصولات پرداخته و راه های ارتباطی با بخش های مختلف از قبیل فروش، مدیریت و … را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده است.

اگر از طریق سایت ثبت سفارش کنید:

  1. در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.
  2. زمان مصرفی تان را هدر نخواهید داد.
  3. در هر ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش خواهید داشت.
  4. از خدماتی همچون مشاوره فروش برخوردار خواهید شد.
  5. امکان مقایسه محصولات از نظر مشخصات و قیمت برایتان وجود خواهد داشت.
  6. دسترسی به لیست قیمت های روز برایتان مقدور خواهد شد.
  7. از شرایط فروش فوق العاده مطلع خواهید شد.

اگر هنوز هم این روش خرید را روشی ریسکی می دانید، بهتر است طرز فکر خود را اصلاح کرده تا بتوانید از طریق سریع ترین، جدیدترین، کم دردسر ترین و کم هزینه ترین روش خرید نهایت استفاده را ببرید.

ادرس کارخانه پارچه فدک

ادرس کارخانه پارچه فدک اصفهان واقع در شهر اصفهان ،شهرک صنعتی گلدشت می باشد

کارخانه پارچه اصفهان فدک

کارخانه پارچه اصفهان در شهرک صنعتی گلدشت می باشد.

قیمت پارچه کجراه فدک
قیمت پارچه ترگال فدک
نمایندگی پارچه فدک در تهران
قیمت پارچه کجراه دیجی کالا
کارخانه پارچه کجراه فدک
خرید پارچه کجراه فدک اصفهان
خرید ترگال کجراه فدک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان