اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه لی ضخیم چیست؟

پارچه-لی-شلواری

پارچه لی ضخیم چیست؟پارچه لی تنسل چیست؟پارچه لی کاغذی چیست؟پارچه لی طح دار چیست؟پارچه لی کاماش چیست؟قیمت پارچه لی را از کجا بخرم ؟پارچه لی پر و لی پایا و لی خوی چیست؟نساجی کاماش پاسخ می دهد؟مشاوره رایگان و خرید پارچه لی 09131130224

پارچه لی ضخیم چیست؟

به پارچه لی ضخیم از 480 گرم پارچه لی ضخیم می گویند که مناسب برای لباس کار و شلور می باشد و قابلیت سنگشور و انزیم دارد،با ما تماس بگیرید تا برا یشما کالیته ارسال کنیم

تهران09130858100

نیما 09138976381 دفتر تهران

09131130224شهرستان

پارچه لی کش ضخیم

پارچه لی تنسل چیست؟

پارچه تنسل لی همان پارچه پلی استر ویسکوز است که به جای نخ مشکی از نخ آبی استفاده می شود،توجه کنید این اطلاعات را فقط نساجی کاماش در اختیار شما می گزارد،پارچه تنسل لی با لی کاغذی متفاوت است،و مناسب برای مانتو و پیراهن می باشد .

09130858100

09136668636

پارچه تنسل لی
پارچه تنسل لی

پارچه لی کشی ضخیم چیست؟

پارچه لی کشی ضخیم مناسب ترین پارچه برای شلوار زنانه و مردانه می باشد ،این پارچه با گرماژ540 گرم ،یکی از پارچه های جذاب برای تولیدی های عزیز است ،با ما تماس بگیرید با آشنایی بیشتر با این پارچه ها 09130858100 میلاد ارشدی

پارچه لی
پارچه لی پر و لی پایا و لی خوی چیست؟

پارچه لی پر و لی پایا و لی خوی چیست؟

سه شرکت بزرگ و معتبر در ایران ،پارچه لی تولید می کنند ،گه این سه شرکت از بهترین تولید کنندگان پارچه لی در منطقه خاور میانه می باشند،تهدید این روز های پارچه لی پارچه لی ترکمنستانی است که خوشبختانه با مدیریت دولت و کارخانه ها راه نفوذ این پارچه های خارجی بسته شده است.

مشاوره رایگان و خرید پارچه لی 09131130224

پارچه لی و تاریخچه آن

پارچه جین به خودی خود سابقه ای غیرمعمول دارد. این نام از serge de Nimes یا serge of Nimes ، فرانسه آمده است. در اصل ، این ماده محکم ساخته شده از پشم بود. در دهه 1700 ، آن را از پشم و پنبه تهیه می کردند. بعداً فقط از پنبه ساخته شد.

در اصل از آن برای ساخت بادبان استفاده می شد ، اما سرانجام ، برخی از ملوانان نوآور جنووسی فکر کردند که مناسب است که چنین مواد محکم و محکم ، شلوارهای عالی یا “جین” هایی ایجاد کند. نام شلوار جین آبی از رنگ پارچه ای که برای ساخت آنها استفاده شده گرفته شده است. جین را با رنگ آبی به دست آمده از گیاه نیل تیمار کردند.

نیل از سال 2500 قبل از میلاد به عنوان رنگ استفاده می شد. در مکان های متنوعی مانند آسیا ، مصر ، یونان ، روم ، انگلیس و پرو. تولید کنندگان شلوار جین آبی تا قرن بیستم نیل از هند وارد می کردند ، زمانی که نیل مصنوعی جایگزین رنگ طبیعی شد. شلوار جین آبی به شکلی که امروز می شناسیم تا اواسط قرن نوزدهم ایجاد نشده است. لوی اشتراوس ، یک مهاجر کارآفرین که اتفاقاً چند پیچ ​​پارچه جین آبی در دست داشت ، نیاز به شلوار کار قوی را در جوامع معدنی کالیفرنیا تشخیص داد. وی برای اولین بار “Levi’s” را در سال 1850 طراحی و به بازار عرضه کرد و آنها از همان زمان اساساً ثابت مانده اند. فقط تغییرات جزئی در طرح اصلی وجود داشته است.

Levi’s اصلی حاوی پرچ نبود. خیاطی به نام جیکوب دیویس به درخواست معدنچی که شکایت داشت که شلوارهای معمولی به اندازه کافی مقاوم نیست تا بتواند ابزارهای استخراج خود را نگه دارد ، شلوارهای پرچینی را اختراع کرد. پس از آن دیویس به اشتراوس اجازه داد از ایده پرچین خود استفاده کند ، که در 20 مه 1873 ثبت اختراع شد. در طی قرن بعدی تغییرات دیگری انجام شد.

پارچه لی-جین-نیل
پارچه لی-جین-نیل

زیپ در سال 1920 جایگزین دکمه ای شد (اگرچه بعداً دکمه ای دوباره محبوبیت زیادی پیدا کردند) و در سال 1937 پرچ های جیب های پشتی را در پاسخ به شکایات هیئت مدیره مدرسه که جین دانش آموزان می پوشیدند صندلی آسیب می رساند و از کابوی هایی که شلوار جین به زین خود آسیب می رساند.

در دهه 1960 ، آنها کاملاً از جیب های عقب برداشته شدند. شلوار جین آبی در دهه 1950 در بین جوانان محبوب شد. در سال 1957 ، 150 میلیون جفت در سراسر جهان فروخته شد. این روند رو به رشد تا سال 1981 ادامه داشت و تولیدکنندگان شلوار جین با افزایش سالانه فروش تضمین می شدند.

در طول تاریخ پارچه لی همواره مورد علاقه جوانان بوده

در ایالات متحده ، 200 میلیون جفت شلوار جین در سال 1967 ، 500 میلیون در 1977 ، با حداکثر 520 میلیون در 1981 به فروش رسید. هنگامی که شلوار جین برای اولین بار به دام افتاد ، عذرخواهان استدلال کردند که قیمت پایین آنها موفقیت بزرگ آنها را رقم می زند.

با این حال ، در طول دهه 1970 ، قیمت شلوار جین آبی دو برابر شد ، با این حال تقاضا همیشه بیش از عرضه بود. بعضی اوقات تولیدکنندگان با تهیه بی نظمی در فروشگاه ها تقاضا را برآورده می کنند. کالاهای کمی معیوب که به طور معمول فروخته نمی شوند.
شلوار جین آبی واقعی از 100 درصد پنبه ، از جمله نخ ها ساخته شده است. مخلوط های پلی استر موجود است ، با این حال ، اکثر شلوارهای جین فروخته شده 100 درصد پنبه (یا 98٪ پنبه و 2٪ الاستان) هستند. رایج ترین رنگ مورد استفاده ، نیل مصنوعی است. حلقه های کمربند ، کمر بند ، صفحه پشتی ، جیب ها و شلوار جین یک شلوار جین آبی همه از جین رنگ نیلی ساخته شده است. سایر ویژگی های شلوار جین آبی شامل زیپ ، دکمه ها ، پرچ ها و برچسب است. پرچ ها به طور سنتی از مس ساخته می شدند ، اما زیپ ها ، ضربه محکم و ناگهانی و دکمه ها معمولاً از جنس استیل است.

چرا از پارچه جین استفاده می شود؟

  • مقاومت بالا
  • مناسب برای لباس کار
  • چهار فصل بودن
  • مناسب برای پوست های حساس

جین ، برخلاف بسیاری از انواع پارچه ها (که در یک جا بافته می شوند و برای تکمیل به مکان دیگری ارسال می شوند ،مثل پارچه های ترگال وکجراه و پارچه های فاستونی) ، در یک مکان بافته و رنگ می شود. نخ به روش سنتی چرخانده می شود. در شلوار جین فقط نخ های تار قبل از بافته شدن با نیل ساخته شده از نظر شیمیایی رنگ می شوند.

نخ ها را چندین بار در مخلوط نیل غوطه ور می کنیم تا رنگ آن به صورت لایه ای کاموا را بپوشاند. نخ ها بعد از خشک شدن اندازه می شوند تا قویتر شوند. سپس پارچه را با قرار دادن نخ های پارچه ای رنگ نشده بافته می شود. پارچه جین را به قطعات الگوی برش داده می شود. پس از برش قطعات ، آنها را به دو جفت شلوار جین آبی دوخته می شود. دوخت در یک خط مونتاژ انجام می شود. در این مرحله شلوار جین برای اتمام آماده است:

پارچه سنگشور لی چیست؟

شستشوی آنزیمی و شستشوی سنگی برای تغییر ظاهر و بافت شلوار جین تمام شده. پیش شستشو شامل شستن شلوار جین در مواد شوینده صنعتی برای مدت کوتاه برای نرم شدن پارچه است. سنگ شویی به معنای شستن شلوار جین است اما با اضافه کردن آنزیم به لی و در نتیجه ظاهر آن کم رنگ می شود. با استفاده از آنزیم ها می توان به این ظاهر کم رنگ نیز دست یافت
• در بسیاری از موارد ، علاوه بر مواد شیمیایی ، می توان با استفاده از یک آسیاب ، یک شستشوی مکانیکی نیز روی شلوار جین اعمال کرد.
پس از اتمام شلوار جین بازرسی شده و آماده حمل و نقل به بازار است .

خرید پارچه لی متری مشکی
قیمت پارچه جین سنگشور
قیمت پارچه لی ضخیم لباس کار
خرید پارچه لی سنگشور شلوارک
خرید پارچه لی ضخیم مانتو
مرکز فروش پارچه جین در تهران
قیمت پارچه لی شلواری
قیمت پارچه جین کش تنسل کرشمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان