قیمت پارچه تنسل لی : مانتویی و پیراهنی

پارچه تنسل معایب پارچه تنسل قیمت پارچه تنسل مانتویی عکس پارچه تنسل خرید پارچه تنسل مدل مانتو با پارچه تنسل مشخصات پارچه تنسل قیمت پارچه تنسل روتختی پارچه تنسل مانتویی

قیمت پارچه تنسل لی با توجه به نوع مراکز عرضه تغییر پیدا می ‌کند. در این مرکز فروش قیمت پارچه تنسل لی مانتویی بصورت عمده با کیفیت بسیار بالا و کاملا مقرون به صرفه عرضه می گردد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه تنسل لی چیست؟

پارچه های تنسلی به دلیل الیاف خاصی که در تولید آنها به کار برده می شود، جایگاه بسیار خوبی در صنعت پوشاک دارد، که اکثر مردم به عنوان پارچه های لی کاغذی این پارچه ها را در بازار می شناسند.

محبوب بودن پارچه های تنسل سبب شده تا اکثر تولید کنندگان و کارگاه های تولیدی علاقه زیادی به تهیه پارچه تنسل و استفاده از آن در تولیدات خود داشته باشند.

معمولا از پارچه های تنسلی برای تولید البسه زنانه و در برخی مواقع پیراهن های مردانه استفاده می شود. زیرا این پارچه ها کاملا سبک هستند و از ترکیب رنگی خوبی برخوردار هستند. 

الیاف بکار برده شده در کارخانجات نساجی تولید پارچه تنسل لی از چوب درخت اکالیپتوس به دست می آید که به دلیل سلولوزی بودن این الیاف شباهت زیادی به پنبه دارد.

نکته مهم در مورد این الیاف این است که سطح آنها از تمامی نخ های موجود در بازار صاف و یکدست تر است و به همین جهت از نرمی و درخشندگی فوق العاده ای برخوردار هستند.

پارچه های تنسل از دو سری الیاف کوتاه و بلند تولید می‌ شوند که در صورت تهیه پارچه تنسل با الیاف بلند از کیفیت آن می توانید اطمینان کافی را داشته باشید زیرا این نوع پارچه ها در حین استفاده از شستشو دچار پرز دهی و دون دون نمی‌ شود.

این پارچه ها به دلیل رنگ پذیری بسیار بالایی که دارند جزء پارچه هایی است که در شستشو های متعدد رنگ خود را حفظ کرده و آسیب نمی بیند.

نکته مهمی که در پارچه های تنسل وجود دارد این است که به راحتی رطوبت را از خود عبور می دهند و به همین جهت مناسب برای آب و هوای گرم و فضاهایی که تعریق زیاد است می باشد.

استفاده از البسه هایی با پارچه های تنسل در فضاهای مرطوب موجب می‌ شود تا رطوبت بدن به هوای آزاد انتقال پیدا کرده و سطح پوست خشک بماند و به همین جهت از تجمع باکتری و ایجاد رطوبت در لباس جلوگیری می‌ کند که از لحاظ بهداشتی کاملاً مناسب است.

در اینجا به چند خصوصیت و ویژگی پارچه های تنسل می پردازیم تا برای همه افرادی که قصد تهیه این پارچه‌ ها را دارند، این پارچه محبوب بیشتر شناخته شود از جمله:

  • امکان تولید پارچه در گرماژ ۲۲۰ تا ۲۶۰ گرم  وجود دارد.
  • عرض پارچه های تنسل حدود ۱۵۰ سانتی متر است.
  • در گروه پارچه هایی که خاصیت کشسانی دارند قرار می گیرد.
  • به دلیل نوع الیاف به کار برده شده از پارچه های سبک و خنک است که در فصل تابستان به راحتی می توان از آنها استفاده کرد.
  • قابلیت سنگ شور در پارچه تنسل لی کم است.
  • روند تولید الیاف از نانو استفاده می‌ شود و به همین جهت کاملا آنتی باکتریال می باشد.

کارخانجات نساجی پارچه های تنسل را پس از تولید به صورت طاقه های ۱۰۰ متری آماده ورود به بازار می کنند، معمولاً این پارچه در پنج رنگ پر طرفدار تولید می شود.

این پارچه‌ ها جزء مرغوب ترین پارچه های نخی محسوب می‌ شود، که به صورت چاپی و طرحدار نیز تولید می گردد.

که این طرح ها به صورت حاشیه و طرح‌ های پراکنده بسته موارد استفاده از پارچه قرار دارد که هر تولید کننده بنا بر ذوق و سلیقه خود می‌ تواند از این طرح‌ ها به عنوان خرج کار و یا دوخت مانتو و سارافون استفاده کند.

از کجا بهترین پارچه تنسل لی بخرم؟

با بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه تنسل دریافتیم که این پارچه جزء پرکاربردترین ها در حوزه تولید مانتوء سارافون، پیراهن های مردانه، شلوار های زنانه و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

برای اکثر مراکز تولیدی و کارگاه های تولید البسه اهمیت دارد تا این پارچه ها را با کیفیت بالا تهیه کنند.

معمولاً خریداران عمده دچار دغدغه و چالش می شوند که از کجا بهترین پارچه تنسل لی بخرم؟

بهترین و جامع ترین پاسخ که به این سوال می توان داد این است که بهتر است تا از طریق مراکز عرضه معتبر،مستقیم و بدون واسطه این پارچه‌ ها را تهیه کنند.

در اینجا به چند مورد از روش های دسترسی مستقیم و بدون واسطه به این پارچه ها اشاره می کنیم.

با انتخاب هر کدام از این روش ها از مزایای متعدد آن نیز بهره مند گردند از جمله:

  • انتخاب کارخانجات تولید کننده در صورت خرید در حجم های بسیار زیاد
  • خرید از طریق سایت های آنلاین معتبر
  • از طریق بنکداری ها و عمده فروشی های معتبر موجود در بازار
قیمت پارچه تنسل لی
پارچه تنسل لی

قیمت پارچه تنسل لی مانتویی در بازار

قیمت پارچه تنسل لی پس از کیفیت آن در درجه اول اهمیت قرار می ‌گیرد و اکثر خریداران به دنبال تهیه این پارچه با قیمت مناسب هستند.

معمولاً تهیه این پارچه ها با قیمت های مناسب تر منجر به تولید منسوجات مختلف با قیمت های کاملا اقتصادی می شود.

خوب است با بررسی برخی از عوامل مختلف که بر قیمت این پارچه در بازار تاثیر گذار هستند، با نحوه قیمت‌ گذاری این پارچه ها آشنا شوید.

برخی از عوامل موثر بر قیمت پارچه تنسل لی مانتویی در بازار عبارتند از:

  • ضخامت و گرماژ پارچه تنسل
  • تنوع رنگ بندی این پارچه
  •  نوع الیاف به کار برده شده در آن
  •  انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه
  • حجم سفارش برای خرید این پارچه ها
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار

طاقه فروشی عمده پارچه لی تنسل

اکثر مراکزی که از پارچه های تنسل برای تولید پوشاک استفاده می کنند این پارچه ها را به صورت عمده و طاقه ای خریداری می نمایند.

برای مراکز تولیدی که قصد دارند پارچه های تنسل تهیه کنند که به هیچ عنوان پرزدهی نداشته باشد تا کیفیت محصول تولید شده آنها بالاتر برود. 

انتخاب این مرکز عرضه پارچه لی تنسل سبب شده تا از کیفیت و قیمت این محصول اطمینان خاطر پیدا کنند، زیرا این مرکز تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت عرضه می نماید.

در صورتی که قیمت پارچه تنسل لی برای خریدار در درجه اول اهمیت قرار بگیرد می تواند با انتخاب این مرکز به راحتی به اهداف خود دست پیدا کند.

طاقه فروشی عمده این محصولات با قیمت های مناسب سبب شده تا مشتریان استقبال بیشتری از این نوع فروش

داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان