اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

خرید پارچه اسپان باند : بادران ،بافتینه ،حریر بافت

پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند و قیمت پارچه اسپان باند بستگی به کارخانه ،برند ،تعداد طاقه ،عرض طاقه ،تعداد برش عرضی و رنگ پارچه دارد ،و از کیلویی 79000 تومان الی 91000 تومان متغبر است.

پارچه اسپان باند بادران یکی از بهترین پارچه های اسپان باند کشور می باشد ،مشاوره رایگان نساجی کاماش 09130858100چرا پارچه اسپان باند بادران بخرم؟

پارچه اسپان باند چیست؟پزشکی و صنعتی


پارچه ی اسپان باند نوعی از پارچه است که در گروه پارچه های بدون بافت قرار دارد که از جنس پلی پروپلین ساخته می شود.از نام های دیگر پارچه ی اسپان باند میتوان به پارچه نبافته، لایه سوزنی، یک بار مصرف، نبافته ی سوزنی نیز اشاره نمود. اسپان باند مثل پارچه های معمولی، تار و پود ندارد.
این نوع پارچه از الیاف پرس شده ساخته شده است.از کاربرد های پارچه ی اسپان باند می توان به تولید چای کیسه ای، ماسک، لباس های بیمارستانی که همه روزه اکثر افراد با آن سروکار دارند اشاره کرد. پارچه ی اسپان باند از وزن ها و ضخامت های متنوعی ساخته می شود.
پارچه های نبافته مثل اسپان باند که از فیلامنت های ممتد تشکیل میشود در طی چند فرایند اکستروژن، کشش، باندینگ و تشکیل وب تولید می شود.
این پارچه ها با وزن 150-8 گرمی تولید می شوند که بسته به نوع مصرفشان متفاوت می باشد. این نوع پارچه ها دارای عرض حداکثر 420 سانتی متر می باشد. پارچه های اسپان باند می توانند در انواع رنگ های مختلف با توجه به سفارش مشتری تولید شوند.

منظور از پارچه های اسپان باند چند لایه چیست؟


پارچه های اسپان باند می توانند به صورت چند لایه نیز ساخته شوند؛ تعداد لایه های پارچه های اسپان باند بین یک تا چهار لایه متغیر است. نماد s برای نشان دادن تعداد لایه های پارچه چند لایه استفاده می شود برای مثال پارچه اسپان باند سه لایه، 3s یا sss نام دارد. جنس لایه میانی پارچه های سه لایه اسپان باند از مواد ملت بلون می باشد.
اسپان باند های چهارلایه ssss یا sms نام دارد. از ویژگی های این پارچه چهارلایه می توان به عدم نفوذ باکتری و میکروب اشاره کرد که در تولید ماسک و موارد بهداشتی کاربرد فراوان دارد.
ملت بلون ( Meltblown ) چیست؟
Meltblown در گروه پارچه های بدون بافت می باشد که دارای ویژگی های ظرافت الیاف، نفوذ ناپذیری بالا در برابر مواد مایع می باشد که از این رو دارای مصارف زیاد و پر طرفدار می باشد. ماده تشکیل دهنده Meltblown مثل اسپان باند از جنس پلی پروپلین است.
ابزار مورد نیاز برای تولید با پارچه های اسپان باند چیست؟
در این روزهای کرونایی که نیاز به استفاده از ماسک و لباس های بیمارستانی پررنگ تر از قبل شده است مصرف این نوع پارچه ها نیز بالا رفته است. اگر بخواهید به حوزه محصولات تولیدی با پارچه ی اسپان باند بپیوندید نیاز به ابزار زیر دارید:
• دستگاه دوخت
• دستگاه برش
• دستگاه دوخت حرارتی
• دستگاه چاپ پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بادران

پارچه های اسپان باند چه کاربردی دارند؟


از جمله موارد مصرف پارچه های اسپان باند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مصارف پزشکی و بهداشتی
از پارچه اسپان باند در حوزه پزشکی و بهداشتی در تولید دستمال مرطوب، کلاه و ماسک، لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، لباس مخصوص جراحی و اتاق عمل، زیرانداز و روانداز، لباس مخصوص بیماران، روکش کفش، روکش تجهیزات مختلف، ساک بیمارستانی، پوشک و نوار بهداشتی اشاره کرد.

خرید پارچه در نساجی کاماش
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چگونه است؟

• مصارف کشاورزی
از این نوع پارچه ها در حوزه کشاورزی، در پوشش گلخانه ها، بسته بندی کود های شیمیایی، بسته بندی مرکبات، بسته بندی محصولات، پوشش آبیاری برای صرفه جویی در مصرف آب زیاد، پوشش زمین برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی، پوشش زمین های پرورش انواع قارچ، دامداری ها ومرغداری ها استفاده می شود.
مزایایی که پارچه اسپان باند در یک گلخانه در مقابل پلاستیک دارد تنفس پذیری و آنتی یو وی بودن آن است.
با استفاده از پارچه های اسپان باند دیگر گلخانه عرق نمیکند و عمر گیاهان را در مقابل اشعه های خطرناک حفظ می کنید. علاوه براین ها در هوای بادی سروصدای تکان خورد پلاستیک را نخواهید داشت. همچنین صرفه اقتصادی زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و با توجه به تحقیقات بدست آمده ثمر بخشی و رشد گیاهان بهتر خواهد بود.

• مصارف صنایع اتومبیل ‌سازی
در این حوزه از این پارچه ها در کاور صندلی اتومبیل، چادر ماشین، تزئینات داخلی و صدا گیری استفاده می شود.
• صنعت راه و ساختمان
در این صنعت از پارچه های اسپان باند در ساخت دیوار کاذب، لوله گذاری، روکش برای ساختمان های نیمه ساخته و دکوراسیون استفاده می شود.
• صافی های صنعتی
از جمله مصارف این نوع پارچه در حوزه مربوطه می توان به ساخت انواع فیلترهای مایعات مثل صنایع شیر و دامداری و نوشابه سازی، فیلتر های صنعتی و… اشاره کرد.

• صنایع بسته بندی و کاور
موارد استفاده:
بسته بندی میوه جات، چای، برنج، کیف وکفش، کاور لباس، ساک،جلد سی دی، روکش کتاب، روکش مبل، روکش بالش در هتل ها و قطارها، روکش لوازم خانگی، روکش لوازم کامپیوتر، صحافی، روکش ماشین آلات و بسته بندی حبوبات و مواد غذایی .

• محیط زیست
استفاده در کاور قفس پرنده ها، جلوگیری از آلودگی نفتی در دریا ها و…

• موارد متفرقه
از دیگر موارد استفاده از پارچه های اسپان باند می توان به تولید و ساخت انواع لحاف و تشک، بالش، قاب سازی عکس، قاب تابلو فرش، صنایع تولید فلزات، تراشکاری، انواع دستمال، ساخت و تولید کیسه های جاروبرقی، آستر لباس، چادر های صنعتی، ست رومیزی، زیر انداز سینی و صنایع نظامی اشاره کرد.

چرا پارچه اسپان باند بادران بخرم؟

  • خرابی ندارد
  • کسری ندارد
  • کچلی ندارد
  • ارسال سریع
  • کیفیت بالا
  • مورد تاییده
  • رنگ عالی
  • رنگ شفاف
  • مناسب برای مصارف پزشکی و لمینت تنفسی

پارچه های اسپان باند چگونه تولید می شوند؟


در تولید این نوع پارچه ها ابتدا مواد اولیه را وارد دستگاهی به نام اکسترودر می کنند سپس پلی پروپلین ذوب شده وارد گروهی از سرنگ هایی که سوزن دارند می شود. دستگاه اکسترودر فشاروارد می کند که باعث می شود مواد به صورت الیاف نازکی خارج شود.
الیاف نازک که به شکل رشته های فیلامنت در آمدند بعد از سرد شدن روی نقاله هایی که در خط تولید قرار دارند به صورت آیرودینامیک کش داده می شود و موجب تولید لایه های پارچه می شود.
پارچه های اسپان باند چه ویژگی هایی دارند؟
ویژگی هایی که این نوع پارچه ها را از دیگر پارچه ها جدا میکند موارد ذیل است:
• گرماژ
• عرض
• طول
• رنگ
• آبدوست یا آبگریز بودن
• واترپروف(ضد آب)
• طرحدار یا ساده
• لطافت
• آنتی باکتری
پارچه های اسپان باند دارای رنگ های متنوعی است. این نوع پارچه ها قابلیت چاپ طرح دلخواه روی خود را دارند و میتوان آنها را طرحدار یا ساده انتخاب کرد.
چاپ روی پارچه ی اسپان باند را می توان سریعتر، ارزانتر و باصرفه تر انجام داد که به اصطلاح فلکسو نام دارد همچنین می توان چاپ با کیفیت تری از نظر رنگ داشت که چاپ سیلک نام دارد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی
پارچه اسپان باند بیمارستانی

باس های بیمارستانی مخصوص بیمار از جنس اسپان باند است!
همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از کاربردهای پارچه اسپان باند دوخت لباس مخصوص بیماران میباشد. باید به این نکته توجه داشت که این نوع لباس ها برای بیمارانی که مدت بستری آنها کمتر از دو روز می باشد استفاده می شود.
همچنین این نکته را هم باید یادآور شد که این نوع لباس ها یکبارمصرف می باشد و از استفاده مشترک باید خودداری کرد و پس از استفاده به زباله های بیمارستانی تحویل داده می شود.
این نوع پارچه ها، دارای وزن کمتری و جنس نرم تری و بهداشتی دارد. لباس های مخصوص رادیولوژی هم از این نوع پارچه ها تولید می شود که در رنگ بندی آبی و صورتی که اکثرا به ترتیب برای آقایان و خانم ها استفاده می شود، تولید و عرضه می شود.
در زمان بیماری های ویروسی و واگیردار، استفاده از لباس های مخصوص که از جنس اسپان باند می باشد، برای پزشکان، پرستاران و جهادگران سلامت ضروری است. این لباس ها از ورود ویروس به سطح بدن جلوگیری می کند و از فرد در برابر بیماری ها محافظت می کند.

پارچه لباس گان بیمارستانی چیست؟اسپان 38 گرم


شاید کلمه گان و شان را شنیده باشید!
گان و شان دو نوع از لباس های مخصوص بیمارستان ها می باشند که از پارچه های یکبار مصرف و استریل شده اسپان باند تولید می شوند.
شان لباس مخصوص بیماران است که در اتاق عمل مورد جراحی قرار می گیرند و گان لباس پزشکان و پرسنل اتاق عمل می باشد.

این نوع لباس ها به دلیل کاربرد های حیاتی و حساس لازم است پس از دوخت با دستگاه های اتو استریل شوند. از دیگر ویژگی های پارچه های اسپان باند مقاوم بودن در برابر اتو و تغییر نکردن شکل ظاهری آنها بعد از ضدعفونی می باشد.
از پارچه ی اسپان باند در تولید ماسک استفاده می شود.
برای تولید ماسک ابتدا باید هدف و استاندارد برای تولید نوع ماسک را مد نظر داشته باشیم. به عنوان نمونه اگر هدف از تولید ماسک جلوگیری از گرد و غبار هوا می باشد استفاده از پارچه اسپان باند 25 گرم ویا sss کفایت می کند که از پارچه اسپان باند با لایه میانی ملت بلون تولید میشود.
هدف استفاده از ماسک حفاظت از دستگاه تنفسی انسان ها می باشد. برای افزایش کارکرد و راندمان بالا باید در تولید ماسک از فیلتر های زیادی بهره ببریم.
این فیلترها استفاده از چند لایه اسپان باند و ملت بلون می باشد. با گسترش ویروس و بیماری کووید 19 پارچه ی اسپان باند بیش از گذشته پراهمیت شده است. با افزایش تقاضا برای تولید ماسک بسیاری از مردم اقدام به تولید ماسک نمودند که هم اشتغالزایی برای قشری از جوانان کشور می باشد و هم امری خداپسندانه و تامین نیاز مردم برای استفاده از ماسک میباشد.
برای تولید ماسک باید از هر پارچه ای استفاده نکنیم و هر پارچه ای مناسب برای تولید لوازم بهداشتی از جمله ماسک نیست. بهترین پارچه برای استفاده در تولید ماسک های بهداشتی استفاده از پارچه های اسپان باند می باشد.

ساک دستی اسپان باند چیست؟اسپان 90 گرم


ساک اسپان باند نوعی از ساک های تولید شده از پارچه ی اسپان باند می باشد که در گرماژهای 60 گرمی و 90 گرمی تولید می شود. مزیت ویژه این نوع ساک ها نسبت به ساک های دیگر قیمت مناسب و دوام بیشتر می باشد.
این نوع ساک ها با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک به نام اولتراسونیک تولید می شود. نوع دوخت این نوع ساک ها حرارتی می باشد که در تیراژ بالایی تولید می شوند و می توان از آنها به عنوان لوازم تبلیغاتی نیز استفاده نمود و به خوبی برند و شرکت مورد نظر را در تمام سطح کشور تبلیغ کرد.
ساک دستی ساخته شده از اسپان باند در رنگ ها وسایز بندی های مختلف به چند صورت تولید می شوند دستگیره های این ساک ها به دو صورت دستگیره لوپ و موزی تولید می شود.
این ساک ها قابلیت چاپ برند، لوگو و طرح مورد نظر را با سیلک اسکرین دارند. ساک های اسپان باند به دلیل طول عمر و دوام بالایی که دارند محبوبیت زیادی نزد مردم پیدا کردند و با گذشت زمان جای کیسه های پلاستیکی را خواهند گرفت.
علاوه بر ویژگی های گفته شده، این نوع ساک های ساخته شده از پارچه های اسپان باند، تجزیه پذیری این ها می باشد که سازگار با محیط زیست می باشند و با تابش آفتاب بیش از 245 روز از بین خواهند رفت.

شرکت بادران یزد
کارخانه اسپان باند
شرکت بادران ایساتیس کویر یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان