قیمت پارچه اسپان باند پزشکی در مازندران

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

قیمت پارچه اسپان باند پزشکی در مازندران

  • 38 گرم متری 4900
  • 25 گرم متری 3400
  • 35 گرم متری 4500
  • 30 گرم متری 4000

پارچه یکبار مصرف، جدا از اینکه در تار و پودش الیاف را جای نداده، اصلا از بافت الیاف توسط ماشین‌های نساجی در شرکت‌های مربوطه تولید نمی‌گردد. این محصول به نام “پارچه بدون بافت” شناخته می‌شود که از گرانول پلی پروپیلن به عنوان ماده اولیه استفاده می‌کند. در مقایسه با انواع دیگر پارچه‌ها که الیاف مختلفی دارند، پارچه اسپان باند با حفره‌های ریز در سطح خود شناخته می‌شود.نخ پارچه اسپان باند از گرانول پلی پروپیلن تولید می‌شود. هر نوع پارچه از الیاف مختلفی ساخته می‌شود که انواع مختلفی از الیاف از جمله نایلون یا پلی استر برای تولید پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کارخانه‌های ریسندگی نیز برای تولید نخ با جنس مشخصی از الیاف ویژه، الیاف خاصی بکار می‌رود.پارچه اسپان باند، ملقب به پارچه بدون بافت، حاوی پرس گرانول‌ها است که باعث ایجاد حفره‌های ریز در سطح پارچه می‌شود. این حفره‌ها به ویژه در گرماژهای بالاتر قابل مشاهده هستند و با افزایش وزن پارچه، حفره‌ها ریزتر می‌شوند. این محصولات برای کاربردهای پزشکی مانند دستمال خیس و بهداشتی، لباس اتاق عمل و جراحی، زیر انداز و رو انداز، لباس بیمار، کلاه و ماسک، لباس یکبار مصرف، روکش کفش و تجهیزات، ساک وسایل، رویه بهداشتی پوشک و نوار بهداشتی بانوان، لایه هیدروفیل مای بیبی بچه‌ها و … استفاده می‌شوند.

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در مازندران را از ما بگیرید،توجه فرمایید قیمت پارچه اسپان باند به عوامل زیر بستگی دارد

مشاوره رایگان 09130858100 شهرستان

تهران 09131130224

  • کارخانه تولید کوننده پارچه اسپان باند
  • کیفیت جنس اسپان باند
  • عرض پارچه اسپان باند
  • رنگ اسپان باند
  • طول مسیر
  • هزینه باربری
  • طول طاقه های پارچه اسپان باند هر چه بیشتر باشد به نفع مشتری است
پارچه بایکو چیست
قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در مازندران

منسوجات نبافته ها چیست؟ اسپان باند


منسوجات غیر بافته پارچه های نوآورانه ، پیشرفته و پیشرفته و ساخته شده از الیاف هستند. آنها در طیف گسترده ای از محصولات مصرفی و صنعتی یا در ترکیب با مواد دیگر یا به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

منسوجات غیر بافته شده برای کاربردهای خاص خود طراحی شده اند ، از منسوجات نبافته نازک ، سبک وزن تا منسوجات غیر بافته شده مقاوم و مقاوم ، اعم از کاربردهای مصرفی یا صنعتی.

ترکیبی از ویژگیهای خاص آنها از طریق انتخاب مواد اولیه ، روشهای تشکیل و اتصال به کار رفته یا تولید تمام اعمال شده مانند چاپ ، برجسته سازی ، لمینیت تنفسی و غیره امکان تولید محصولات با عملکرد بالا را فراهم می کند.

لمینت تنفسی در لباس کرونا و اسپان باند چاپی در ماسک و بگ های تبلیغاتی استفاده می شوند.

اگر نمی دانید که کجا می توانید منسوجات غیر بافته شده را پیدا کنید یا نمونه های مشخصی را می بینید ، منسوجات غیر بافته شده در زندگی روزمره را بررسی کنید.چای های تی بگ ،ماسک های سه لایه پزشکی و……

منسوجات غیر بافته شده مونتاژ الیافی مهندسی است ، در درجه اول مسطح ، که با استفاده از ابزارهای فیزیکی و شیمیایی ، به استثنای بافندگی ، بافندگی یا کاغذ سازی ، سطح یکپارچگی ساختاری داده شده است.

پارچه ماسک چیست؟
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چگونه است؟

استفاده از اسپان باند در ماسک های سه لایه پزشکی

ماسک های اورژانسی ، که زمانی فقط نوار پارچه ای بود که به دور صورت پزشک یا پرستار بسته می شد ، امروزه با استفاده از پارچه های غیر بافته شده از پلاستیک مانند پلی پروپیلن برای فیلتر کردن و محافظت تولید می شود.

بسته به سطح حفاظتی که کاربر نیاز دارد ، آنها در سبک ها و درجه های مختلف نیز موجود هستند. آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد ماسک های جراحی هستید تا نیازهای پزشکی خود را تأمین کنید؟ ما این راهنما را با شرح اصول اولیه این ماسک ها و همچنین نحوه تولید آنها ایجاد کرده ایم. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ساخت ماسک تنفسی ، روپوش و سایر تجهیزات محافظت شخصی هستید ،

لایه وسط پارچه ماسک که از خانواده اسپان باند ها می باشد ،ملت بلون است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان