مناسب ترین قیمت پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل

پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل

آنچه در این مقاله می خوانید …

  • آشنایی با پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل
  • نکات طلایی در خرید پارچه های ملحفه ای
  • قیمت مناسب پارچه های ستاره سهیل 
  • مرکز خرید اینترنتی پارچه ملحفه ای باکیفیت

پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل با مناسب ترین قیمت روز بازار، از این مرکز به فروش می رسد. جهت سفارش پارچه تترون ملحفه ای عمده و ارزان در طرح های متنوع همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

می دانید که پارچه ملحفه‌ ای از جمله منسوجات خانگی به شمار می ‌رود. کارخانجات نساجی زیادی در زمینه تولید و چاپ انواع پارچه‌ های ملحفه ای‌ در کشور در حال فعالیت اند و برندهای متعددی از این پارچه در بازار یافت می‌ شوند.

دغدغه همیشگی تولیدی های ملحفه کودک، انتخاب باکیفیت ترین پارچه از بین برندهای موجود در بازار بوده که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

در این مقاله به بررسی یکی از پرفروش ترین پارچه ها یعنی پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل می پردازیم و مراکز فروش عمده این پارچه مرغوب و ارزان را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل

پارچه های مناسب دوخت ملحفه کودک انواع مختلفی دارند و می ‌توانند با جنس ‌ها، الیاف و عرض ‌های مختلف به تولید رسند.

همچنین پارچه‌ های ملحفه ‌ای از لحاظ طرح و رنگ، به صورت ساده و یا در رنگبندی و طرح ها گوناگون عرضه می شوند.

نکته قابل توجه درباره پارچه مناسب ملحفه و انتظاراتی که از آن دارید، کاملاً واضح است. شما پارچه ‌ای را می ‌خواهید که به ‌راحتی بتوان آن‌ را شست و اتو کرد، درعین‌ حال احساس نرمی و راحتی به شما بدهد. علاوه بر این برای مدت طولانی دوام داشته باشد و تغییر رنگ ندهد.

شاید اولین گزینه ای که برای دوخت ملحفه کودک به ذهنتان می رسد، پارچه های نخی است.

پارچه ملحفه نخی به پارچه ‌ای گفته می‌ شود که درصد بیشتر الیاف آن از نخ ویسکوز یا پنبه باشد. نشانه واضح آن زیردست لطیف و نرم آن بوده ولی به خاطر این که قیمت نسبتاً بالایی دارد، پیشنهاد می ‌شود برای دوخت ملحفه تابستانی از پارچه تترون طرح دار یا ساده استفاده کنید.پارچه ترگال ستاره سهیل رنگ سفید محبوب شرکت ها میباشد ،این پارچه دارای وزن و گرماژ بیشتری نسبت به سایر برند های موجود در بازار است ،اگر مایلی در مورد پارچه ترگال بیشتر بدونی اینجا را کلیک کن.

کارخانه های تترون ستاره سهیل، گلناز، بروجرد، درنا، سهند، پارس، عمید، سیب، آیدین، کاشان و … از جمله برندهای برتر تولید کننده انواع تترون در ایران هستند.

هر یک از کارخانه های نامبرده انواع پارچه تترون مناسب ملحفه را با عرض های به خصوص و کیفیتی متفاوت تولید می‌ کنند.

در این بین پارچه ملحفه ستاره سهیل در بازار عمده بسیار پرفروش بوده و توجه تولیدی ها و مغازه داران را به خود جلب نموده است.

پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل

نکات طلایی در خرید پارچه های ملحفه ای

همانطور که متوجه شدید پارچه هایی که برای دوخت ملحفه کودک مناسب اند، انواع مختلفی دارند که در بین آن ها پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل پرتقاضا و پرطرفدار می باشد.

البته ناگفته نماند که جنس پارچه ملحفه ای فقط مربوط به نوع الیاف به ‌کار رفته در آن نمی ‌شود، بلکه کیفیت نخ مصرفی، تراکم بافت، یکدست بودن بافت، کیفیت چاپ و رنگ، میزان آبرفت پارچه، نوع تکمیل، لطافت و نرمی از شاخصه ‌های اصلی پارچه ملحفه ای خوب و باکیفیت است.

علاوه بر این در زمان خرید پارچه ملحفه ارزان و عمده، توجه به بودجه‌ ای که برای خرید پارچه در نظر گرفته ‌اید اهمیت ویژه‌ ای دارد.

برخی از کارخانجات متناسب با هزینه ‌ای که صرف تولید پارچه می کنند، قیمت فروش بالاتری نسبت به سایر کارخانجات تولیدی خواهند داشت.

همچنین پیشنهاد می ‌کنیم هنگام خرید عمده پارچه ملحفه ای، به عرض پارچه مورد نیاز حتماً توجه داشته باشید، چرا که با خرید پارچه با مناسب ترین عرض، حداقل دور ریز را خواهید داشت.

قیمت مناسب پارچه های ستاره سهیل

پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده و با عرض های مختلف به بازار عرضه می شود که هر عرض مصارف متفاوتی دارد.

قیمت انواع پارچه‌ های تترون ستاره سهیل که همگی از یک جنس هستند، با توجه به عرض پارچه متفاوت است.

برای مثال پارچه ملحفه ای عرض 75 سانت و یک متر، برای دوخت ملحفه نوزاد به کار می رود و قیمت ارزان تری دارد.

بیشترین فروش پارچه ملحفه ‌ای در بازار متعلق به عرض دو متر است. ملحفه با دو متر عرض از تمامی عرض ‌ها پرفروش‌ تر و پرکاربردتر می باشد و اکثر مشتری ‌ها این عرض را برای مصارف خانگی انتخاب می نمایند.

باید گفت که با توجه به بازارهای رقابتی در صنعت نساجی، هر تولیدی جهت رونق کسب و کار خود تمایل به خرید مستقیم پارچه از کارخانه تولید کننده را خواهد داشت.

تولیدی‌ های باتجربه برای خرید عمده پارچه معمولاً به سراغ کارخانه های تولیدی و یا مراکز انحصاری فروش‌ آن ها خواهند رفت.

بدین ترتیب قیمت پارچه تترون ملحفه ای از کارخانه بسیار ارزان تر از بازار خواهد بود و به رونق کسب و کار تولیدی های مختلف کمک شایانی خواهد کرد.

اگر به دنبال یک مرکز فروش مستقیم پارچه ملحفه از درب کارخانه هستید، ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

مرکز خرید اینترنتی پارچه ملحفه ای باکیفیت

اگر قصد خرید پارچه ملحفه ای خوب و ارزان قیمت را دارید، اگر می خواهید به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه خرید خود را انجام دهید؛ این فروشگاه بهترین انتخاب شما خواهد بود. می پرسید چرا؟

ما برای شما خریداران عمده و تولیدی های ملحفه، شرایط خرید غیر حضوری و اینترنتی را فراهم نموده ایم تا بتوانید در هر کجا که هستید تنها در کمتر از چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.

این فروشگاه آنلاین یک فرصت طلایی دیگر هم برای شما عزیزان در نظر گرفته است که آن هم، خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه تولیدی پارچه می باشد.

پس همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و پارچه ملحفه کودک ستاره سهیل را با نازل ترین قیمت روز بازار، از ما سفارش دهید.

خرید پارچه تترون درنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان