اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

معایب پارچه ترگال چیست؟ راه حل

معایب پارچه ترگال چیست؟ راه حل

معایب پارچه ترگال این است که بدون کش و فاقد پنبه است ،پارچه ترگال چهار فصل است ولی برای زمستان بهتر است از ترگال کجراه استفاده شود ،پارچه ترگال کمی چروک می شود ،و می توانید از پارچه هامر کش کرشمه به جای ترگال استفاده کنید.پارچه ترگال کش هامر یا تنسل با نخ لاکرا تولید می شود و قیمت متری 110000 تومان است.

پارچه تنسل معایب پارچه تنسل قیمت پارچه تنسل مانتویی عکس پارچه تنسل خرید پارچه تنسل مدل مانتو با پارچه تنسل مشخصات پارچه تنسل قیمت پارچه تنسل روتختی پارچه تنسل مانتویی
عکس پارچه ترگال مانتویی

خرید پارچه ترگال : قیمت عمده و نکات خرید

پارچه ترگال برای مانتو : رنگبندی 1403

پارچه ترگال برای مانتو استفاده می شود و جایگزین پارچه های خارجی مثل کرپ ،پپلین ،مازراتی ،کریشه ،ابرو بادی شده است ،پارچه ترگال برای مانتو استفاده می شود به دلایل زیر

  • ترگال خنک است
  • ارزان است
  • در دسترس است
  • رنگاش زیاده

پارچه ترگال خنک است؟

پارچه ترگال ساده 240 گرم خیلی خنک است ولی ترگال کجراه 300 و 390 گرم برای زمستان مناسب است و ضخیم و کلفت است و مناسب لباس کار می باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مزایا و معایب پارچه ترگال و انواع مدل های آن بپردازیم. جهت سفارش پارچه ترگال مرغوب و باکیفیت با ارزان ترین قیمت به این وب سایت مراجعه کنید.

قیمت پارچه ترگال مانتویی :

  • فدک 90000
  • تک 77000
  • کاماش 75000
  • آیدین 77000
  • گلد بافت 76000
  • بافتین 76500
  • بروجرد 110000

با پارچه ترگال چی بدوزم؟

  • لحاف
  • فرم مدرسه
  • لباس تونیک پزشکی
  • لباس قنادی
  • لباس کافی شاپ
  • لباس کارگری
  • کیسه نان

به نظر شما مزایا و معایب پارچه ترگال چیست؟ چرا روز به روز به تعداد مشتریان پارچه ترگال افزوده می شود؟ جنس و ساختار آن از چیست؟ آیا دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد؟ مشتریان پارچه ترگال چه کسانی هستند؟ در این مقاله ما قصد داریم یک اطلاعات جامع و کامل از پارچه ترگال به مخاطب ارائه دهیم تا افرادی که شناخت چندانی از آن ندارند به آسانی و با آگاهی لازم نسبت به خرید ترگال اقدام کنند. پس برای پی بردن به جواب تمامی سوالات بالا و فهمیدن معایب پارچه ترگال این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه فرمایید.

قیمت پارچه ترگال ساده و کجراه در ایلام

قیمت پارچه ترگال در ایلام از اصفهان و تهران بیشتر است ،به دلیل مسافت و هزینه باربری ،بهتر است از کارخانه های نساجی مستقیم از اصفهان خرید کنید.

آخرین باری که به بازار پارچه ترگال تهران مراجعه کردید کی بوده است؟ فروشنده برای هدف مورد نظر شما چند نوع پارچه به شما پیشنهاد داد؟ شما کدام یک را انتخاب کردید و اصلا ملاک انتخاب شما چه چیزی بود؟ آیا شناخت کافی از پارچه ها داشتید؟ شاید هم بعد از مدتی از انتخاب خود پشیمان شده باشید و پی برده اید که پارچه کیفیت مناسبی ندارد. این تجریبات مشابه تا حدوی برای اکثر مشتریان رخ می دهد و اما بهترین راهکار برای این که در میان پارچه های موجود گزینه مناسب را انتخاب کنید چیست؟ بهترین راهکار شناخت انواع پارچه در بازار است.

پارچه ترگال خوبه؟

صنعت نساجی روز به روز در حال پیشرفت است و بخصوص با ورود ماشین آلات نساجی به کارخانه ها سرعت رشد این صنعت دو چندان شد. کارخانه های نساجی با استفاده از روش های جدید و با استفاده از ترکیبات مختلف انواع پارچه را تولید و به بازار عرضه می کنند. به همین جهت در بازار پارچه انواع پارچه های مختلف موجود است و هنگام خرید فروشنده آنها را به مشتری پیشنهاد می دهد. هر کدام از این پارچه های موجود خصوصیات خاص خود را دارند و برای مصارف متعددی استفاده می شوند.پارچه ترگال به دلیل قیمت اقتصادی و گرماژ 4فصل بهترین پارچه برای بازار است.

پارچه ترگال ملحفه ای :سفید و رنگی

خیلی از مشتریان پارچه مثل خیاط ها و صاحبان تولیدی چون همیشه با پارچه سروکار دارند تا حدودی شناخت کافی از انواع پارچه ها دارند و می توانند درست خرید کنند. اما همچنان خیلی از مشتریان ممکن است حتی اسم پارچه های مختلف را هم نشنیده باشند و اصلا هیچ چیزی در مورد آنها ندانند. این دسته از افراد به احتمال زیاد خریدهای نه چندان موفقی را تجربه کنند. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین پارچه های موجود را به این افراد معرفی کنیم تا با شناخت کافی اقدام به خرید کنند.

پس نباید از اهمیت شناخت پارچه ها و تحقیق در مورد آنها غافل شد. در اینجا ما شما را با مزایا و معایب پارچه ترگال که یکی از پرفروش ترین های بازار است معرفی می کنیم.

خرید پارچه سیبل مونا قیمت پارچه سیبل والافاستون پارچه سوپر پرشیا مکانیک پارچه کتان ترگال مونا تکس
خرید پارچه سیبل مونا قیمت پارچه سیبل والافاستون پارچه سوپر پرشیا مکانیک پارچه کتان ترگال مونا تکس

پارچه ترگال کتان سلین چیست؟

قبل از این که به سراغ معرفی پارچه ترگال کتان سلین و مزایا و معایب پارچه ترگال برویم ابتدا لازم است که به شما بگوییم که اصلا منظور از پارچه کتان سلین باکیفیت و مرغوب چیست و یک پارچه باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتوان به آن بگوییم مرغوب.ترگال کتان سلین با گرماژ 240 گرم و الیاف پنبه تولید می شود.

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم در مراکز فروش پارچه انواع و اقسام پارچه وجود دارد و اما به نظر شما آیا تمامی این پارچه ها مرغوب و باکیفیت هستند و ارزش خرید کردن دارند؟ قطعا پاسخ این سوال خیر است. زیرا هر کدام از این پارچه ها از ترکیب های مختلف بدست آمده اند و ساخت برندهای مختلف بازار می باشند. از طرفی لزوما همه این برندهای نساجی معتبر و مورد اعتماد نیستند و تولیدات برخی از آنها حتی استانداردهای لازم را ندارد. پس در چنین شرایطی که پارچه ها با کیفیت های متنوع در کنار هم به فروش می رسند معیار خرید باید چه چیزهایی باشد؟ ما به شما مشتری گرامی پیشنهاد می کتیم که پارچه ای را انتخاب کنید که جنس آن نرم باشد، بافت آن متراکم باشد، ضخامت آن مناسب باشد، مقاوم و بادوام باشد و همچنین قیمت مناسب و بصرفه ای داشته باشد.

پارچه ترگال چه نوع پارچه ای است؟

ترگال ساده و پارچه ترگال چهارخانه یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که با استقبال بسیار زیاد مشتریان مواجعه شده است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین های بازار به شما می رود. این پارچه از خصوصبات بسیار خوبی برخوردار است و در عوض معایب پارچه ترگال بسیار کم و ناچیز می باشد. این پارچه دارای ساختار تار و پودی می باشد یعنی از درهم تنیده شدن رشته های تار و پود توسط ماشین آلات پیشرفته در کارخانجات نساجی تولید می شود. جنس الیاف های ترگال از ترکیبات مختلف پلی استر ویسکوز، فلامنت و پنبه می باشد. این پارچه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود است و شما می توانید طرح و رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. پارچه ترگال به طور کلی به دو دسته ساده و کجراه تقسیم می شود که در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه ترگال بسیار ارزان و مشتری پسند است و به همین دلیل توجه همه مشتریان را به خود جلب کرده است. البته نه تنها قیمت بلکه کیفیت این پارچه ها بسیار عالی و استاندارد است و تمام خصوصیات های یک پارچه مرغوب را دارد و معایب پارچه ترگال در مقایسه با آنها بسیار کم و ناچیز است. در نتیجه وقتی یک پارچه ای هم قیمت مناسب داشته باشد و هم کیفیت مرغوب، تقاضا در بازار برای خرید آن به شدت بالا می رود و این موقعیت در بازار برای ترگال رخ داده است.

مزایا و معایب پارچه ترگال برای اسکراب و روپوش پزشکی

همه پارچه هایی که در بازار موجود هستند از خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود برخوردار هستند که برخی از این خصوصیات مثبت و مشتری پسند است و برخی دیگر عیوب و نقص پارچه می باشند. بدون شک پارچه ای که خالی از عیب و نقص باشد وجود ندارد پس باید به دنبال پارچه ای باشید که عیوب آن بسیار بسیار کم و اندک باشد درست مثل پارچه ترگال. معایب پارچه ترگال در مقایسه با با مزیت های بسیار زیادی که دارد بسیار اندک است و می توان آن را نادیده گرفت. در اینجا به معرفی خصوصیات این پارچه می پردازیم:

پارچه ترگال چهارخانه و ساده : مزایا

  • از استحکام کششی بالایی برخوردار است.
  • در برابر پارگی مقاوم است.
  • بسیار انعطاف پذیر است.
  • تراکم بافت آن مناسب و استاندارد است.
  • در بیش از 70 رنگ موجود است.
  • دوام و طول عمر بالایی دارد و برای مدت زمان طولانی می توانید از آن استفاده کنید.
  • قیمت آن مناسب و ارزان است.
  • شستشوی آن آسان است.
  • بر اثر شستشو رنگ آن تغییری نمی کند.
  • معایب پارچه ترگال
  • فقط در چند طرح ساده، کجراه و مربعی موجود است.
  • برخی از انواع آن ضخامت مناسبی ندارند و کیفیت آنها چندان خوب نیست (مثل کجراه فلامنتی).

پارچه ترگال اعلا فرم مدارس :رنگی و سفید

همان طور که در بالا گفته شد معایب پارچه ترگال بسیار کم است و با دقت کافی در انتخاب مدل های موجود ترگال می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که عیوب گفته شده را نداشته باشد. پارچه ترگال در دو مدل ساده و کجراه تولید می شوند. معمولا پارچه ترگال ساده را با پارچه ترگال و پارچه ترگال کجره را با پارچه کجراه در بازار و مراکز فروش می شناسند. در ادامه به معرفی این دو نوع پارچه می پردازیم.

پارچه ترگال ساده از یک شبکه منظم از تار و پود بدست می آید. منظور از پود الیاف مصرفی در عرض پارچه و منظور از تار هم الیاف مصرفی در طول پارچه می باشد. در ترگال ساده این الیاف های تار و پود از جنس پلی استر – ویسکوز هستند. الیاف هایی که در ساخت این پارچه استفاده می شود دارای یک نمره مشخص است که نشان دهنده وزن و قطر نخ ها می باشد. نمره نخ تار در ترگال ساده 30/2 و نمره نخ پود آن 150 می باشد. این نوع پارچه دارای بافت متراکم و گرماژ 240 گرم می باشد (منظور از گرماژ وزن مساخت یک متر طول از پارچه با عرض 150 سانتی متر است).

پارچه ترگال کجراه دارای طرح کجراه می باشد و اصلی ترین تفاوت آن با ترگال ساده در وزن است. وزن پارچه کجراه حدود 40 تا 50 گرم از ترگال ساده بیشتر است (یعنی گرماژ 280 تا 290 گرم). به همین دلیل پارچه ترگال کجراه ضخیم تر از مدل ساده است و زیر دست قوی تری دارد. پارچه ترگال کجراه کاربردهای گسترده ای دارد و برای دوخت انواع پوشاک از آن استفاده می شود. در جواب این سوال که جنس الیاف های پارچه ترگال کجراه چیست؟ باید بگوییم که الیاف این پارچه از ترکیبات زیر به دست می آید و در مدل های مختلفی موجود است:

  • فلامنت – فلامنت
  • پلی استر – فلامنت
  • پلی استر پنبه – فلامنت
  • پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
  • o       20% پنبه – 80% پلی استر
  • o       30% پنبه – 70% پلی استر
  • o       70% پنبه – 30% پلی استر
  • o       100% پنبه یا کتان

در ادامه به دو مدل پرفروش ترگال کجراه می پردازیم:

  • پارچه ترگال کجراه فلامنتی

قسمت عمده الیاف های تشکیل دهنده این پارچه از فلامنت است به همین دلیل به آن پارچه ترگال فلامتی گفته می شود. این نوع پارچه چون از جنس الیاف بی کیفیتی است قیمت آن ارزان تر از سایر مدل ها است. در واقع هدف اصلی از تولید این نوع پارچه این بوده است که پارچه ای تولید کنند که خصوصیات ترگال کجراه معمولی را داشته باشد و با قیمت بسیار ارزان تری به مشتری ارائه شود. به همین دلیل در تولید آن از فلامنت یا همان پلاستیک استفاده کرده اند. این نوع ترگال کجراه برای انواع لباس کارهای ارزان قیمت بهترین گزینه است.

  • پارچه ترگال کجراه پنبه ای

درصد بیشتر این نوع پارچه از مواد پنبه است و به همین جهت در بازار به آن پارچه ترگال کجراه پنبه ای گفته می شود. این مدل پارچه دارای گرماژ 320 تا 480 گرم است و برای دوخت انواع لباس کار جوشکاری و موارد مشابه آن که با حرارت و آتش سروکار دارند مناسب است.

پارچه ترگال چهارخانه

پارچه ترگال چهارخانه برای فرم مدارس استفاده می شود.

پارچه ترگال اصلی برای چه مواردی استفاده می شود؟

پارچه ترگال به دلیل استقامت بالا، تراکم بافت مناسب، ثبات در رنگ و ماندگاری بالا و از همه مهم تر قیمت بسیار مناسب و بصرفه آن توجه تمامی صنایع را به خود جلب کرده است و از آن برای دوخت انواع لباس استفاده می شود. در اینجا برخی از رایج ترین کاربردهای این پارچه ذکر شده است:

  • لباس کار مشاغل مختلف مثل جوشکاری، نجاری، ریخته گری، کارگران پتروشیمی و …
  • لبای یونیفرم ادارات و شرکت های رسمی و غیر رسمی
  • لباس فرم مدارس
  • انواع چادر و مقنعه
  • انواع لباس زنانه از جمله مانتو
  • انواع لباس مردانه
  • انواع البسه بیمارستانی مثل روپوش پزشکان و پرستاران
  • ملحفه
  • پرده
  • روتختی و رو بالشی

قیمت عمده ترگال پلی استر ویسکوز فلامنت در بازار

اگر شما هم قصد خرید پارچه ترگال را دارید باید با نرخ قیمت آن در بازار آشنا باشید. قیمت فروش این پارچه در بازار ثابت نیست زیرا فاکتورهای زیادی بر آن تاثیر می گذارند که از مهم ترین آنها می توان به برند سازنده پارچه و میزان اعتبار آن، کیفیت ساخت پارچه، نوع پارچه ترگال، گرماژ و رنگ پارچه و نوع کاربرد مصرفی آن اشاره کرد. در کنار این موارد نباید از نقش افراد واسطه گر هم غافل شد. برای این که پارچه ترگال را با قیمت واقعی خریداری کنید و مجبور به پرداخت هزینه های مازاد نشوید بهتر است از کارخانه سازنده و یا نمایندگی های رسمی آن خرید کنید.

خرید پارچه ترگال عمده از کارخانه

این مجموعه یکی از بزرگ ترین و باتجربه ترین مراکز فروش پارچه در تهران که انواع پارچه های ترگال را با کیفیت بسیار عالی و با همان قیمت درب کارخانه به صورت اینترنتی به فروش می رساند. پس از بابت کیفیت و قیمت محصولات این مجموعه آسوده خاطر باشید و جهت سفارش پارچه ترگال با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان