مرکز خرید پارچه ترگال کاماش با بهترین کیفیت

خرید پارچه ترگال کاماش

خرید پارچه ترگال کاماش رنگ ری اکتیو برای فرم مدارس ،لباس کار ،اسکراب پزشکی و فرم ماداری و لباس مزونی استفاده می شود .گرماژ پارچه ترگال گرم بالای کاماش 240 گرم است و به صورت دولا تا طاقه پیچی می شود.

پارچه ترگال کشی نساجی کاماش و مشخصات آن

در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌ های صنعت و تکنولوژی کارخانجات متعددی به وجود آمده اند که اقدام به تولید پارچه و سایر منسوجات می کنند.

نساجی کاماش یکی از کارخانجات مطرح در زمینه تولید پارچه های ترگال رنگ ری اکتیو است که توانسته، محصولات با کیفیت بالا ارائه داده و با قیمت های مناسب مشتریان زیادی را جلب کند.پارچه ترگال کاماش ،ترگال رنگ مستقیم نیست و به صورت ترموزول رنگ می شود.

نساجی کاماش با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید انواع مختلف پارچه و به خصوص پارچه‌ های ترکال به خوبی در این زمینه ‌ها به تحقیق پرداخته و توانسته است تمامی نقایص موجود بر روی محصولات خود را رفع کند.

در این نساجی انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه تولید می‌ شود که به اصطلاح در بازار به نوع ساده آن پارچه ترگال و به نوع ترگال کجراه آن فقط کجراه گفته می شود.

خوب است بدانید که پارچه های ترگال از نوع پارچه های تخت بافت به شمار می‌ آیند که با قرار گرفتن یک شبکه منظم از الیاف در طول و پود در عرض پارچه و تنیده شدن این الیاف تار و پود در یکدیگر تولید می ‌گردد. معمولاً این پارچه ها با عرض ۱۵۰ سانتی متر وجود دارد که در طاقه های کتابی به بازار ارائه می شود.

در تولید پارچه های ترگال نساجی کاماش از الیاف پلی استر و همچنین ویسکوز پنبه استفاده می کنند،  که این الیاف با درصد های مختلفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

هر چه میزان استفاده از الیاف پنبه بیشتر باشد پارچه در برابر حرارت مقاومت بالاتری پیدا می کند و هر چه میزان استفاده از الیاف پلی استر بیشتر باشد پارچه،مستحکم تر و مقاوم تر به وجود می آید.

به طور معمول به دلیل نوع بافت مربعی در پارچه های ترگال ساده و نوع بافت میله‌ ای در پارچه های ترگال کجراه و وزن تقریبی این پارچه ها بین ۲۴۰ تا ۲۹۰ گرم است که از تراکم بافت بسیار خوبی برخوردار هستند.

در اینجا قصد داریم تا شما را به طور کلی با برخی از مشخصات خوب پارچه های ترگال نساجی کاماش آشنا کنیم، از جمله:

  • این پارچه‌ ها از تراکم بافت بسیار خوبی برخوردار هستند و به راحتی الیاف تار و پود آن جدا نمی‌ شود.
  • در برابر سایش، مقاومت بالایی دارد و در استفاده های معمولی به راحتی بافت آن از بین نمی رود.
  • از ثبات رنگی بسیار بالا برخوردار بوده، زیرا مراحل رنگرزی این پارچه ها به صورت خاص و استفاده از روش های خمی می باشد.
  • این پارچه ها به دلیل تراکم بالا به هیچ‌ عنوان گوله گوله و تل نمی‌ شوند.
  • در برابر آب ژاول و مواد شستشوی مختلف مقاومت خوبی دارد.
خرید پارچه ترگال کاماش
قیمت نمایندگی و کارخانه پارچه کجراه و ترگال نساجی فدک اصفهان

پارچه ترگال کاماش در شیراز

پارچه های ترگال جز منسوجاتی است که موارد استفاده و کاربردهای بسیار گسترده‌ ای دارد و اغلب مراکز تولیدی شهر شیراز و فارس از این پارچه برای تولیدات لباس کار، لباس فرم مدارس و همچنین لباس های فرم اداری استفاده می کنند.

با توجه به استفاده های عمده از این پارچه باید بدانید که پارچه های ترگال را چگونه در شهر شیراز سفارش دهید تا از خرید خود رضایت کامل را به دست آورید.

در اینجا به نکات مهم که قبل از سفارش پارچه های ترگال در شیراز باید مورد توجه قرار بگیرند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • به دلیل تنوع بالای ضخامت و گرماژ پارچه‌ های ترگال باید دقت کرد که مناسب ترین نوع ضخامت را مطابق نیاز به خود سفارش دهید.
  • تنوع بالا در رنگ بندی این پارچه ها نیز یکی از موارد مهمی است که می توانید مناسب ترین نوع تنالیته رنگی را مطابق با نوع نیاز و کارکرد خود انتخاب کنید.
  • دقت به نوع ترگال ساده و ترگال کجراه متناسب با کارکرد و نیاز، اهمیت دارد.
  • دقت به نوع برند و کارخانجات تولید کننده پارچه ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

در صورتی که به طور کامل تمامی این نکات و برخی از نکات دیگر که به شکل اختصاصی برای محصولات مختلف باید در نظر گرفته شود،می توانید بهترین سفارش و خرید را انجام دهید.

چرا خرید پارچه ترگال پنبه کاماش؟

می ‌دانیم که در حال حاضر تعداد زیادی از کارخانجات معتبر وجود دارند که اقدام به تولید پارچه ‌های ترگال کرده‌ اند.

در بین تنوع بالای برندها و مارک های معتبر پارچه ترگال ممکن است این سوال به وجود بیاید که چرا خرید پارچه ترگال کاماش؟ 

برای یافتن پاسخ این سوال می توانیم به راحتی مشخصات و ویژگی های پارچه های ترگال را مورد بررسی قرار دهیم.

برای توجیه خریداران در انتخاب پارچه ترگال کاماش و خرید این محصولات باید گفت که نساجی کاماش از بهترین مواد اولیه در روند تولید محصولات خود استفاده می کند. به همین جهت تمامی محصولات عرضه شده توسط نساجی در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارند.

یکی دیگر از دلایل عمده و مهم انتخاب این پارچه ها این است که به دلیل نحوه رنگرزی خاص این کارخانه پارچه های ترک آل ضد آب ژاول هستند و به راحتی می‌توان چندین بار آنها را مورد شستشو قرارداد بدون آنکه کوچکترین آسیبی به رنگ و یا الیاف این پارچه وارد شود

البته نکته مهم دیگر این است که قیمت پارچه های ترگال نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است، به همین جهت می‌ تواند جزء انتخاب های مناسب خریداران قرار بگیرد.

خرید پارچه ترگال کاماش

فروش پارچه ترگال در شیراز | نساجی کاماش

در صورتی که قصد خرید عمده پارچه ترگال در ایران را دارید بهتر است تا از طریق مراجع فروش معتبر این کار انجام بگیرد.

خرید پارچه ترگال کاماش از طریق این مرجع فروش می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خریداران عمده محسوب شود.

زیرا مدیران این مرجع فروش تلاش می‌ کنند تا با ارتباطات گسترده و مستقیم خود با کارخانه تولید کننده پارچه ترگال کاماش این محصول را به قیمت درب کارخانه ارائه دهند.

همین حالا برای ثبت سفارش و خرید پارچه ترگال کاماش با بخش فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات لازم سفارشات خود را ثبت کنید تا تجربه ی خرید لذت بخش را به دست آورید. 

زیرا انتخاب این مجموعه برای خرید ترگال در شیراز منجر به دسترسی به محصولات مورد نظر در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت می گردد.

خرید پارچه ترگال کاماش پنبه

قیمت پارچه ترگال کاماش لی

کارخانه پارچه ترگال کاماش کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان