قیمت پارچه کجراه ری اکتیو |کجراه رنگ ثابت

قیمت پارچه کجراه ری اکتیو

پارچه کجراه ری اکتیو به پارچه کجراهی گفته می شود که با روش ترموزول و رنگ ری اکتیو یا ثابت برای فرم مدارس ،اسکراب ،فرم اداری و لباس های ارزشمند و لباس کار استفاده می شود،معمولا پارچه کجراه ساده 300 گرم به بالا و پارچه کجراه کشی با روش ری اکتیو رنگ می کنند.

قیمت پارچه کجراه ری اکتیو از متری 75000 تومان شروع می شود.

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه کجراه ری اکتیو از جمله پارچه ‌های پرمصرف و شناخته شده در بازار پارچه و پوشاک است که برای مواردی گوناگون کاربرد دارد.

مصارف پارچه کجراه رنگ ری اکتیو

مشخصات منحصر به فرد پارچه کجراه، موجب تولید این محصول با تیراژ بالا توسط کارخانه‌ های نساجی داخل کشور و همچنین خرید و فروش عمده آن‌ ها در بازار شده است.

تولیدی ‌های پوشاک اغلب از این پارچه پرکاربرد شناخت جزئی دارند. برای خرید پارچه مرغوب بهتر است اطلاعات دقیق ‌تری از روند تولید کجراه و کاربردهای آن داشته باشیم.

در این مقاله به بررسی انواع مختلف کجراه و مصارف متعدد آن ها می پردازیم و یک لیست قیمت پارچه کجراه ری اکتیو در اختیار تولیدی ها و فروشندگان قرار دهیم.

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ ری اکتیو
خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ ری اکتیو

نگاهی کوتاه به انواع پارچه کجراه رنگ مستقیم و رنگ ری اکتیو

امروزه شاهد پارچه های مختلفی در بازار هستیم که با کمی تأمل و تحقیق درباره الیاف به کار رفته در آن ها، در می یابیم که روز به روز الیاف جدیدتری در پروسه تولید پارچه ها به کار گرفته می شود.

پارچه کجراه ساده :فرم مدارس

پارچه کجراه ساده پارچه ایست که برای تولید آن از الیاف طبیعی ویسکوز و الیاف مصنوعی پلی استر و فلامنت استفاده می کنند.

نام این پارچه بر گرفته از نوع بافت آن بوده به طوری که خطوط کج در بافت پارچه، باعث نام‌ گذاری و شهرت آن شده است.پارچه ترگال برادر کوچک پارچه کجراه می باشد که وزن کمتری نسبت به پارچه کجراه داردو بافت این پارچه ساده است.

زمانی که حرف از پارچه کجراه در شهر کرمانشاه می شود، فوراً در ذهن مشتریان پارچه ‌های لباس کار تداعی می‌ گردد. در واقع این پارچه ها در بخش پوشاک مخصوصاً لباس ‌های فرم مدارس و لباس کار نقش به سزایی دارند.

پارچه ترگال کجراه قیمت عمده در کرمانشاه

فلامنت کجراه پارچه کتان کجراه کاماش پارچه کرپ کجراه پارچه ویسکوز کجراه پارچه فاستونی کجراه پارچه تترون کجراه کرپ کش کج راه پارچه تریکو کج راه

اما مصرف عمده انواع کجراه فقط به دوخت لباس ‌های کار محدود نمی ‌شود و هر کدام از پارچه ‌های کجراه، متناسب با کیفیت و الیافی که در تولید آن‌ ها به‌ کار رفته متفاوت است.

باید گفت که وزن هر متر کجراه کتان متناسب با درصد پنبه ‌ای درون آن، گوناگون بوده، اما معمولاً از ۳۶۰ گرم به بالا تولید می ‌شوند. همچنین عرض این پارچه ۱۵۰ سانت می باشد.

پارچه ‌های کجراه باکیفیت دارای مشخصه های زیر هستند:

  • ثبات در رنگ
  • تراکم مناسب
  • گلوله نشدن و یا به ‌اصطلاح تل نشدن
  • ثبات سایشی زیاد
  • استقامت بسیار بالا
  • قیمت مناسب

پارچه کجراه ری اکتیو چه ویژگی هایی دارد؟

انواع پارچه کجراه در بخش پوشاک به ‌خصوص البسه کار بسیار کاربردی می باشد و تقریباً تمامی تولید کنندگان روپوش و لباس‌ های فرم از کیفیت و قیمت مناسب این پارچه آگاه هستند.

گفتنی است که برخی پارچه های کجراه در کارخانه، به شدت پروسه رنگرزی حرفه ای و پیچیده ای دارند که به آن ری اکتیو یا رکتیو می گویند.

خرید پارچه کجراه پاسارگاد گل پود
خرید پارچه کجراه پاسارگاد گل پود

کیفیت رنگ این پارچه ها بسیار بالا بوده که با مواد شوینده و سفید کننده های قوی نیز ثبات خود را از دست نداده و تغییر رنگ در آن رخ نمی دهد.

این نوع پارچه که به کجراه رنگ ری اکتیو معروف است، دارای مشخصات ذیل می باشد:

  1. عالی ترین حالت رنگرزی
  2. اجرت رنگ بالا
  3. کسری پارچه بالا
  4. رنگ کاملاً ثابت

پارچه های کجراه ری اکتیو علاوه بر مصارف نام برده، عمدتاً گزینه ای ایده آل برای لباس های نظامی نیز هستند.

شایان ذکر است که کارخانه پارچه کجراه ری اکتیو در کشور، این پارچه پرفروش را با عرض 150 سانت به بازار عرضه می کنند.

برندهای معتبر پارچه کجراه رنگ ری اکتیو

امروزه شرکت های بسیاری در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان و یزد، در حال تولید انواع پارچه های کجراه ری اکتیو با طیف رنگی گسترده هستند.

در میان این تعداد کارخانجات، تنها محدودی از آن ها دارای تولیدات باکیفیت بوده و در بازار بسیار معروف و شناخته شده می باشند، از جمله نساجی تک، گل پود، پاسارگاد ،امیران ،مهنام، فدک، بروجرد، زرین پود، گلد بافت، کاماش و غیره.

گرماژ پارچه کجراه مشکی خرید و قیمت
گرماژ پارچه کجراه مشکی خرید و قیمت

وقتی صحبت از کیفیت پارچه کجراه می شود، منظور همان کیفیت مواد اولیه مصرفی، نوع بافندگی، رنگرزی و تکمیل پارچه در کارخانه است که سبب تمایز پارچه های برندهای مختلف می گردد.

از طرفی، لیست قیمت پارچه کجراه ری اکتیو در بازار متفاوت بوده و به کیفیت آن و کارخانه تولیدی پارچه بستگی دارد.

نکته قابل توجه این است که خرید مستقیم از درب کارخانه نساجی پارچه کجراه ری اکتیو، بسیار اقتصادی تر از خرید پارچه در فروشگاه های بازار می باشد.

خریداران عمده و تولیدی های باتجربه، برای سودآوری بیشتر و رونق کسب و کار خود در این فضای رقابتی، ملزم به خرید مستقیم و بی واسطه هستند.

بهترین قیمت پارچه کجراه ری اکتیو در نساجی کاماش

حال که با ویژگی ها و مصارف پارچه کجراه آشنا شدید، آیا می دانید از کجا می توان بهترین پارچه کجراه ری اکتیو خرید و در هزینه ها صرفه جویی کرد؟

همانطور که می دانید در قدیم برای خرید پارچه کجراه به صورت عمده، باید ناچاراً به بازار مراجعه می کردیم که این موضوع به خودی خود هزینه های جانبی زیادی در بر داشت.

از طرفی دیگر، حضور واسطه ها و دلالان سودجو در بازار خرید فروش پارچه، یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان و خریداران عمده است.

پارچه کجراه ثامن
پارچه کجراه ثامن

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی، فرصتی محیا شده تا کارخانجات تولیدی بتوانند محصولات خود را مستقیم و بدون دخالت دلالان با قیمت دست اول بفروشند.

خرید پارچه کجراه رنگ ری اکتیو هم با چنین شرایطی امکان پذیر است و شما می توانید بدون واسطه این پارچه باکیفیت و پرتقاضا را به صورت عمده تهیه نمایید، حتماً می پرسید چگونه؟

نساجی کاماش، به عنوان یک فروشنده باتجربه پارچه کجراه، محصولات تولیدی کارخانجات معتبر و خوشنام را مستقیماً به فروش می رساند.

نتیجه این خرید مستقیم و بی واسطه، دست یابی به ارزان ترین قیمت پارچه کجراه مرغوب در بازار است.

پس همین حالا پارچه کجراه ری اکتیو را در متراژ دلخواه خود سفارش دهید و در اسرع وقت سفارش خود دریافت کنید.

مشاورین کاماش، آماده پاسخگویی به سوالات شما خریداران در خصوص قیمت روز پارچه کجراه، مشخصات پارچه و نحوه ارسال آن می باشند.

قیمت پارچه کجراه سنگین ویسکوز
قیمت پارچه ترگال ضخیم
قیمت پارچه کجراه مانتویی
قیمت پارچه کجراه لباس کار فلامنت
قیمت پارچه کجراه مشکی
قیمت پارچه کجراه کتان فدک
خرید پارچه کجراه در تهران
قیمت پارچه کجراه مدارس سرمه ایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان