قیمت پارچه ترگال لباس کار :رنگ ترموزول

پارچه ترگال و کجراه

قیمت پارچه ترگال لباس کار :رنگ ترموزول

  • رنگ روشن 67000
  • رنگ متوسط 6900
  • رنگ تیره 71000

صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع اصلی در جوامع، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که به تولیدات و محصولات آن ارتباط مستقیم دارند. یکی از اجزاء اساسی در تولید لباس کار، پارچه ترگال است. قیمت این پارچه‌ها به صورت مستقیم تأثیر گذار بر قیمت نهایی لباس کار دارد. در این مقاله، به بررسی عوامل تعیین‌کننده در قیمت پارچه ترگال لباس کار پرداخته خواهد شد.

عوامل تعیین کننده در قیمت پارچه ترگال لباس کار چیست؟کارخانه تولید پارچه لباس کار کجا است؟قیمت پارچه فلامنت کجراه چنده؟همه و همه با نساجی کاماش یاد خواهید گرفت.برای خرید از عمده فروشی های پارچه ترگال خرید کنید.

عوامل تعیین کننده در قیمت پارچه ترگال لباس کار چیست؟


عوامل مختلفی وارد در نرخ قیمت پارچه ترگال برای لباس کار می‌شوند. در این مقاله، به بررسی این عوامل می‌پردازیم و نحوه تأثیر آنها بر قیمت را توضیح می‌دهیم.

  • وزن پارچه
  • عرض پارچه
  • درصد پنبه
  • درصد فلامنت
  • متراژ خرید
  • مبدا ارسال
  • هزینه بسته بندی
  • طیف رنگ روشن با تیره

۱. وزن پارچه: وزن پارچه یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت آن است. پارچه‌های با وزن بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند زیرا استفاده از بیشترین مقدار مواد خام و نیروی کار برای تولید آنها صرف می‌شود.

۲. عرض پارچه: عرض پارچه نیز تأثیر مهمی بر قیمت دارد. پارچه‌های با عرض بزرگتر معمولاً گران‌تر هستند زیرا بیشترین بهره‌وری را از مواد خام و نیروی کار دارند.

۳. درصد پنبه و فلامنت: میزان پنبه و فلامنت در ترکیب پارچه نیز تأثیرگذار است. پارچه‌های با درصد بالای پنبه معمولاً گران‌تر هستند زیرا پنبه به عنوان یک ماده خام با قیمت بالا شناخته می‌شود و معمولاً پارچه‌های با میزان بالایی از پنبه کیفیت بهتری دارند. همچنین، درصد فلامنت نیز تأثیرگذار است؛ فلامنت‌های با کیفیت بالا معمولاً قیمت بیشتری دارند.

۴. متراژ خرید: مقداری که شما از یک پارچه خریداری می‌کنید نیز تأثیرگذار است. معمولاً خرید عمده ترجیحاً قیمت پایین‌تری دارد.

۵. مبدا ارسال: مبدا تولید و ارسال پارچه نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. پارچه‌هایی که از کشورهای با قیمت بالای کار و مواد خام تأمین می‌شوند، معمولاً گران‌تر هستند.

۶. هزینه بسته‌بندی: هزینه بسته‌بندی نیز به قیمت پارچه اضافه می‌شود و می‌تواند تأثیرگذار باشد، به خصوص اگر بسته‌بندی وسیع و با کیفیت باشد.

۷. طیف رنگ: پارچه‌های با طیف رنگ گسترده‌تر معمولاً قیمت بالاتری دارند. زیرا تولید چنین پارچه‌ای نیازمند تکنولوژی و دانش فنی بیشتری است.

با توجه به این عوامل، قیمت پارچه ترگال برای لباس کار متغیر است و ممکن است بین فروشندگان مختلف تفاوت داشته باشد.

خرید پارچه سیبل مونا قیمت پارچه سیبل والافاستون پارچه سوپر پرشیا مکانیک پارچه کتان ترگال مونا تکس
خرید پارچه سیبل مونا قیمت پارچه سیبل والافاستون پارچه سوپر پرشیا مکانیک پارچه کتان ترگال مونا تکس

قیمت پارچه ترگال لباس کار

خرید پارچه ترگال لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان