قیمت عمده پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه دارای مشخصات خاصی است که موجب تفاوت قیمت آن با دیگر پارچه ها می شود، قیمت عمده پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه در این مرکز فروش کاملا مقرون به صرفه ارائه می گردد. دریافت مشاوره از کاماش

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه اسپان باند چیست؟ موارد استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند کدامند؟ دلایل استفاده از پارچه های اسپان باند در دوخت گان و ملحفه چیست؟ عوامل موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند چگونه مشخص می‌ شوند؟ بهترین روش خرید پارچه اسپان کدام است؟
در صورتی که پاسخ سوالات بالا را به درستی نمی دانید و بسیاری از سوالات دیگر در ذهن شما وجود دارد با ادامه این مطالب همراه ما باشید.
زیرا قصد داریم تا توضیحات مناسبی را در مورد پارچه های اسپان باند و موارد استفاده و کاربرد آنها ارائه دهیم و همچنین بهترین مرکز فروش پارچه های اسپان باند بیمارستان را معرفی کنیم.

مشخصات پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

پارچه های اسپان باند به گونه‌ ای تولید می‌ شوند که در روند تولید آنها به هیچ عنوان از الیاف تار و پود استفاده نمی شود به همین دلیل سرعت تولید و بافت این پارچه ها بسیار بالا است و پس از تولید الیاف فیلامنت این پارچه ها با سرعت بسیار بالایی در مشخصات مختلف با توجه به تنظیمات دستگاه ها تولید می گردد.
از این پارچه در صنایع گوناگون استفاده های زیادی می شود که وجود و حضور این پارچه ها سبب شده بسیاری از کارها به راحتی انجام شود.
یکی از موارد استفاده و کاربردهای مهم پارچه های اسپان باند به کاربردن آن در صنعت پزشکی و در بخش‌های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی می باشد.
استفاده از پارچه های اسپان باند برای دوخت گان و شان جراحی و همچنین برای تهیه ملحفه جزء پرکاربردترین آنها در مراکز بیمارستانی است.
انواع پارچه های اسپان باند در گرماژها و ضخامت های مختلف تولید می شود، هر کدام از این ضخامت و عرض برای کارکرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه های اسپان باند مناسب برای دوخت گان جراحی باید از بین گرماژ های ۳۸ گرم تا ۴۰ گرم انتخاب شوند و از این پارچه در عرض ۱۶۰ سانت استفاده می‌ کنند.
به دلیل اینکه گان جراحی در محیط آلوده اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد باید به صورت واترپروف انتخاب شود، تا از نشت هر گونه رطوبت، خون و مایعات مختلف خطرناک موجود در اتاق عمل به بدن جراح و دستیاران جلوگیری کند.
از لحاظ رنگی نیز پارچه های اسپان باند با رنگ سبز پررنگ و همچنین آبی تیره جزء مناسب ترین ها برای دوخت گان جراحی محسوب می گردند.
همچنین پارچه های مورد استفاده برای ملحفه نیز بسته به بخش‌ های مختلف بیمارستانی از گرماژ ۱۷ گرم تا ۲۵ گرم انتخاب می شوند.
مطابق با نوع استفاده از ملحفه از عرض های ۸۰ سانت و ۱۰۰ سانتی متر استفاده می شود و مناسب ترین و پرکاربردترین رنگ در این مورد سفید می‌ باشد.

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند کدام اند؟

در هنگام تهیه پارچه های اسپان باند برای مصارف مختلف پس از کیفیت قیمت آن مورد توجه همه قرار دارد.
عوامل زیادی وجود هست که می‌ توانند بر قیمت پارچه اسپان باند تاثیر گذار باشند، برخی از این عوامل به مشخصات فنی پارچه های اسپان باند ارتباط پیدا کرده و برخی دیگر از لحاظ اقتصادی و نوع عرضه این محصولات تاثیر گذار هستند.
یکی از موارد استفاده پارچه اسپان باند گان جراحی است که برای به دست آوردن قیمت عمده گان باید ابتدا قیمت پارچه های ارائه شده برای این منظور را مورد بررسی قرار داد.
در اینجا سعی می‌ کنیم تا به چند عامل مهم و موثر بر قیمت پارچه اسپان باند اشاره کنیم:
گرماژ پارچه های اسپان باند بر حسب متر مربع
عرض پارچه های اسپان باند
برند تولید کننده پارچه های اسپان باند
نوع مواد اولیه در روند تولید
ویژگی واترپروف و هیدروفیل بودن پارچه های اسپان باند
کیفیت و تراکم بافت پارچه اسپان باند
انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چیست؟

به دلیل استقبال بسیار بالایی که از انواع مختلف پارچه های اسپان باند در بازارهای فروش شده، مراکز متعددی اقدام به ارائه محصولات نموده اند.
مهمترین نکته در انتخاب مراکز خرید و عرضه انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه است که حذف واسطه ها از افزایش قیمت های بی دلیل و کم شدن کیفیت پارچه ها جلوگیری می کند.
در حال حاضر یکی از مدرنترین روش های خرید انواع محصولات، از جمله پارچه های اسپان باند، خریدهای اینترنتی هستند که انتخاب آنها با توجه به نوع سایت های عرضه کننده فواید زیادی برای خریداران به دنبال دارد.
در اینجا با بررسی دقیق مزایای خرید اینترنتی اسپان باند در می یابیم که انتخاب این روش چرا در حال حاضر از استقبال خوبی برخوردار شده اند که به شرح ذیل است:
دیگر نیاز نیست خریداران برای رفتن به مراکز خرید و نمایندگی‌ های معتبر یا کارخانجات مسیرهای طولانی را طی کنند.
صرفه جویی در هزینه ها، همچنین صرفه‌جویی در زمان ارزش زیادی برای خریدار دارد.
ثبت سفارشات توسط خریداران در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.
در انتخاب این روش برای خرید، قیمت محصولات بسیار مناسب تر از سایر مراکز عرضه و فروش می گردد.
دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ نوع ضخامت، گرماژ و رنگ بندی یکی از ملاک های خوب برای انتخاب مناسب می باشد.
امکان ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن جزء مهم ترین ملاک ها برای انتخاب به این نوع روش خرید است.

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها از پارچه های اسپان باند استفاده می شود زیرا حضور این پارچه ها در کاهش هزینه ‌های بیمارستانی از لحاظ اقتصادی و درمانی نقش تاثیرگذاری را ایفا می کند
این مرکز فروش با ارائه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت سعی می کند تا پارچه‌ ها را در بالاترین سطح کیفیتی به تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات ارائه دهد.
یکی از موارد پر استفاده و پر کاربرد پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه است که در این مرکز گرماژهای مناسب و استاندارد آن عرضه می گردد.
در صورتی ی که به حجم عمده از پارچه اسپان باند بیمارستانی و همچنین پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه نیاز دارید با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و تجربه ی خرید لذت بخش و مقرون به صرفه را برای خود به وجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان