اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون پیراهنی گلناز در بانه

تترون پیراهنی گلناز

قیمت تترون پیراهنی گلناز رنگی ،سفید ،مشکی

  • سفید گلناز 44000
  • رنگی گلناز 45000
  • مشکی گلناز 47000

کارخانه پارچه تترون گلناز عرض 90 رنگی

تترون پیراهنی گلناز را می توانید در رنگبندی متنوع و با عرض های مختلف، از این مجموعه خریداری نمایید. مرکز فروش انواع پارچه تترون ساده و طرحدار، شرایط خرید بی واسطه از بانه را فراهم آورده است. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

آیا می دانید پارچه های تترون از چه موادی تولید می شوند؟ آیا با انواع مختلف این پارچه و مصارف آن آشنایی دارید؟

پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره این پارچه پرکاربرد شرح دهیم و ویژگی های بهترین تترون پیراهنی گلناز را معرفی نماییم.

خرید فروش تترون پیراهنی گلناز مشکی

پارچه تترون یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار می باشد که از مواد اولیه ویسکوز و پلی استر تشکیل شده است. این پارچه در عرض های 90 الی 300 سانتی متر و گرماژهای مختلف تولید می شود.

تترون پس از تولید اولیه در کارخانجات بافندگی، به رنگرزی فرستاده می شود و پس از تکمیل فرآیند تولید به صورت طاقه هایی با متراژ مختلف روانه بازار می شود.

آیا می دانید دلیل پرطرفدار بودن این پارچه چیست؟

پارچه تترون از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است، همچنین به دلیل داشتن وزن سبک، خنک بودن و زیر دست خوب طرفداران زیادی دارد.

یکی از بارزترین ویژگی های پارچه های تترون، ضد آب ژاول بودن آن هاست. این خاصیت سبب می شود تا پارچه بعد از شست و شوهای مکرر با آب ژاول، کیفیت اولیه خود را از دست ندهد (آب ژاول همان مایع سفید کننده می باشد).

این پارچه که به اسم پارچه پیراهنی هم معروف است، در رنگبندی ساده و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود که مصرف کننده بهترین نوع آن را با توجه به نیاز خود انتخاب می کند.

فروش فروش تترون مقنعه گلناز :از کارخانه

پارچه تترون در مصارف بیمارستانی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه این است که لباس بیمار باید با هر نوع پوستی سازگار باشد و حساسیت زا نباشد.

ضمناً لباس های بیمارستانی باید وزن سبکی داشته باشند تا بیماران و کادر درمان در آن احساس راحتی کنند.

البته ناگفته نماند که وقتی می گوییم پارچه تترون باید وزن سبکی داشته باشد، بدین معناست که گرماژ یا وزن آن میزان استاندارد باشد زیرا سبک بودن بیش از اندازه باعث می شود پارچه بدن نما شود.

از جمله رنگ های پرفروش تترون بیمارستانی، رنگ های روشن و ملایم آبی و صورتی کمرنگ هستند.

یکی دیگر از مصارف عمده ای که پارچه تترون دارد، دوخت پیراهن های مردانه است. تترون پیراهنی گلناز به خاطر سبک بودن، مرغوبیت، خنک بودن و نرمی زیاد بسیار پرطرفدار می باشد.

باید گفت که درصد الیاف پنبه ای که در بافت تترون به کار می رود تأثیر مستقیمی روی کیفیت پارچه می گذارد. در واقع هرچه الیاف پنبه نسبت به پلی استر بیشتر باشد، از لطافت بالاتری برخوردار است، خنک تر بوده ولی در عوض خیلی سریع چروک می شود.

پارچه تترونی که عرض زیادی دارد، برای دوخت ملحفه یا روتختی کاربرد دارد که معمولاً به صورت طاقه های طرح دار تولید و به فروش می رسد.

همچنین برای دوخت مقنعه پارچه تترون عرض 90 سانت بهترین گزینه خواهد بود.

فروش پارچه تترون پیراهنی گلناز اصفهان

با وجود این که پارچه تترون کاربردهای وسیعی دارد و بازار فروش آن داغ است، خوشبختانه در زمینه تأمین و تولید این پارچه بی نیاز از واردات هستیم.

در ایران کارخانجات بسیاری به تولید پارچه تترون مشغولند که برخی از آن ها با داشتن سابقه درخشان و کادر مجرب، محصولات باکیفیت تولید کرده و به عنوان برند مطرح شناخته می شوند.

یکی از این تولید کنندگان خوشنام و معتبر، شرکت بافندگی گلناز می باشد که در شهر اصفهان واقع شده است.

شرکت گلناز باکیفیت ترین پارچه تترون را تولید می کند. بازار فروش تترون گلناز همواره پررونق بوده و در بین تولیدی های پیراهن مردانه طرفداران زیادی دارد.

تترون پیراهنی گلناز

پارچه تترون گلناز دارای ویژگی های ذیل می باشد:

  • زیر دست پارچه بسیار خوب است.
  • با بیش از 70 رنگ متنوع عرضه می شود.
  • بعد از شست و شو ثبات رنگ دارد.
  • با توجه به کیفیت و جنس مرغوب، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

پارچه تترون پیراهنی گلناز به واسطه ویژگی هایی که دارد و طیف رنگبندی گسترده، مصارف متعددی دارد و علاوه بر دوخت انواع پیراهن، برای تولید فرم مدرسه، لباس بیمارستان، مقنعه، خرجکار، روتختی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش تترون گلناز در سقز

شایان ذکر است که قیمت تترون گلناز در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد.

یکی از این فاکتورها، درجه بندی کیفی پارچه می باشد که در کارخانه تولیدی با توجه به الیاف به کار رفته در آن مشخص می شود.

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت عمده پارچه نحوه فروش آن می باشد که در بسیاری از مواقع مصرف کنندگان و خریداران از این موضوع غافل می شوند.

برای درک بهتر، این مسئله را با ذکر مثال بیان می کنیم.

همانطور که می دانید هنگامی که یک محصول را از بازار خریداری می کنید، چندین و چند دست این محصول می چرخد تا به دست شما خریداران برسد که در تمامی این مراحل واسطه ها حضور دارند و به دنبال کسب سود هستند.

پس اگر بتوانید محصول را مستقیم از کارخانه و به صورت دست اول تهیه کنید در هزینه های مصرفی خود به طرز چشمگیری صرفه جویی خواهید کرد.

حال این سوال پیش می آید که چگونه پارچه تترون گلناز را بی واسطه و مستقیم خریداری نماییم؟

بی شک مرکز فروش آنلاین پارچه تترون، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

مجموعه ما به طور مستقیم با کارخانه تولیدی گلناز در ارتباط بوده و پارچه تترون باکیفیت را زیر قیمت بازار به دست مشتری های عمده و تولیدی ها می رساند.

پس اگر می خواهید یک خرید پرسود و بی واسطه را تجربه کنید، همین حالا از طریق این مرکز آنلاین سفارش پارچه تترون را ثبت نمایید.

تترون پیراهنی گلناز
تترون پیراهنی گلناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان