تفاوت پارچه زنبوری آشپزخانه و تنظیف و متقال

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه های زنبوری آشپزخانه و تنظیف و متقال از جمله پارچه های بیمارستانی هستند که بر اساس کاربرد به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • پارچه زنبوری : در اتاق عمل برای پاک کردن خون و….
  • پارچه تنظیف : برای استریل کردن و وسایل
  • پارچه متقال : به نام متقال کفنی 220 گرم معروف است

فروش پارچه های بیمارستانی زنبوری آشپزخانه، تنظیف و متقال با قیمت های استثنایی در مراکز معتبر آغاز شده است. آیا می دانید پارچه های زنبوری چه نوع پارچه هایی بوده و در بازار بر چند نوع می باشند؟ از موارد مصرف این نوع پارچه چه می دانید؟

منسوجات موجود در بازار را از روی بافت، رنگبندی، نوع الیاف، موارد استفاده و … می توان دسته بندی کرد. در دسته بندی پارچه ها، گروهی را پارچه های تنظیف می نامند که شامل پارچه های مختلفی از قبیل پارچه زنبوری، متقال و غیره است. در اینجا قرار است برخی از این پارچه از جمله پارچه زنبوری، پارچه تنظیف و پارچه متقال به شما عزیزان معرفی شود تا هنگامی که به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنید، راجع آن ها بیشتر بدانید.

پس جایی نروید و در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

پارچه زنبوری چیست؟

پارچه زنبوری یکی از انواع پارچه هایی است که تماماً الیاف مصرفی در تولید آن، الیاف طبیعی با منشاء گیاهی یعنی الیاف پنبه ای می باشد. این پارچه از بافت لانه زنبوری برخوردار بوده و دلیل آن هم عدم پود گذاری در برخی از بخش های بافت پارچه است که پستی و بلندی روی پارچه را سبب شده و باعث گردیده مانند دیگر منسوجات داری سطح صافی نباشد.

پارچه زنبوری با اسم های دیگر هم در بازار شناخته می شود. مانند:

  • پارچه لانه زنبوری
  • پارچه پوشکی

جالب است بدانید که این پارچه از قابلیت جذب آب بالایی برخوردار بوده و در دو مدل به بازار عرضه می شود:

  1. پارچه زنبوری ساده در رنگ های متنوع
  2. پارچه زنبوری طرح دار با تنوع طرح

این پارچه توسط تولیدی ها با عرض های رایج 150 سانتی متر و 3 متر به بازار راه پیدا می کند که میزان گرماژ و وزن پارچه بسته به عرض آن متفاوت می باشد.

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه زنبوری تنظیف

همانطور که گفته شد، پارچه های زنبوری از آن دست پارچه هایی هستند که هم به خاطر پنبه ای بودن شان و هم نوع بافتی که دارند، قدرت جذب آب بالایی داشته و همین مسئله سبب شده تا در زمره دستمال های تنظیف قرار بگیرند.

دستمال های تنظیف بر خلاف نام شان، تنها برای تمیز کاری مورد استفاده قرار نمی گیرند و موارد استفاده و کاربرد های دیگری هم دارند. مثل:

  • پک کردن و بسته بندی کردن کود ورمی کمپوست
  • تولید جوانه های ارگانیک
  • عایق سازی کردن لوله و موتور خانه

و مواردی از این دست که هر یک نیازمند پارچه تنظیفی با عرض مشخص و گرماژ معین می باشد. البته اگر بخواهیم مصرف کنندگان و به کار گیرندگان پارچه تنظیف را معرفی کنیم، می توانیم از موارد زیر نام ببریم:

  1. شرکت های خدماتی
  2. شرکت های صنعتی
  3. صنایع فلزی
  4. صنایع پتروشیمی
  5. گلخانه ها
  6. رستوران ها
  7. کارواش ها
فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه زنبوری دستمال آشپزخانه

پارچه زنبوری توسط کارخانه های تولیدی حوله و دستمال تنظیف خریداری شده و در ابعاد کوچکتر به دستمال آشپزخانه تبدیل می شود. این دستمال که دستمال مورد علاقه خانم ها بوده و نقش اساسی در تمیز کاری قسمت های مختلف خانه را دارد، گرماژ های مختلفی داشته و در ابعاد گوناگونی قابل خریداری است.

پارچه زنبوری دستمال آشپزخانه در موارد زیر به کار گرفته می شود:

  • گردگیری: این پارچه ها دارای جنس و بافتی هستند که گرد و غبار، آلودگی ها و غیره را در سریع ترین زمان ممکن از سطح پاک می کنند. برای اینکه گرد و غبار عمیق تر را با این دستمال ها تمیز کنید، می توانید از آب و مواد شوینده هم کمک بگیرید.
  • خشک کردن: این دستمال ها به خاطر الیاف 100 درصد پنبه ای که در تولیدشان استفاده شده، قدرت جذب آب بالایی دارند. این دستمال ها می توانند آب و مایعات ریخته شده در سطح را کاملاً به خود کشیده و سطح را مانند روز اول براق نمایند. زیرا این دستمال ها به خاطر نوع بافتشان دارای قابلیت پولیش کردن می باشند.
  • شست و شو: این دستمال ها گاهاً در امور شست و شوی آشپزخانه ای هم کاربرد داشته و می توانند به خوبی از سطوح مختلف، غبار و آلودگی ها را بزدایند.
فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه زنبوری چاپی آشپزخانه

پارچه زنبوری چاپی آشپزخانه، یکی از پارچه های پرفروش بازار هستند. همانطور که گفته شد، پارچه های زنبوری در دو نوع ساده و طرح دار تولید و روانه بازار فروش می شوند که اول نمونه ساده در تنوع رنگی بالا از فروش خوبی برخوردار است و دوم نمونه های طرح دار.

نقش بستن طرح هایی از قبیل گل، خال خالی، راه راه، چهار خانه و … بر روی پارچه های زنبوری طرح دار، به کمک دستگاه های چاپ مخصوص در کارخانه های تولیدی انجام شده است.

از آنجایی که پارچه های زنبوری پنبه ای هستند، از شیوه های چاپ مخصوصی بر روی آن ها استفاده می کنند که هزینه بر تر است. برای همین قیمت پارچه زنبوری چاپی آشپزخانه در بازار گران تر می باشد.

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

خرید و فروش اینترنتی پارچه زنبوری

خرید و فروش پارچه زنبوری به صورت عمده و طاقه ای، هم حضوری ممکن است و هم غیر حضوری.

اما آیا می دانید کدام روش این روز ها در بازار با استقبال بیشتری از طرف خریداران رو به رو شده است؟

بله درست است. خرید و فروش اینترنتی پارچه های مختلف نه تنها پارچه زنبوری، این روز ها بسیار رایج شده است. البته دلیل رواج این روش خرید را می توان موارد زیر اعلام نمود:

  1. صرفه جویی در هزینه خرید
  2. صرفه جویی در زمان مصرفی
  3. عدم نیاز به مراجعه حضوری
  4. ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز
  5. مشاهده مدل ها و رنگ ها در حداقل زمان

با وجود این مزیت ها آیا هنوز هم می گویید که خرید اینترنتی پارچه زنبوری ریسکی است؟

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه زنبوری نساجی کاماش

پارچه های تنظیف از قبیل پارچه زنبوری، یکی از مهم ترین محصولات کارخانه های نساجی می باشد. به نوعی می توان گفت اگر کارخانه ای قصد مطرح شدن در بازار را داشت، باید خط تولید پارچه تنظیف زنبوری خود را راه اندازی کند.

نساجی کاماش که اغلب با آن آشنایی هستید، نساجی مطرح در بازار داخلی ایران است که پارچه های مختلفی از قبیل پارچه زنبوری را روانه بازار فروش می کند.

پارچه زنبوری کاماش در بازار طرفداران بسیاری دارد و به جرات می توان گفت که اغلب در بازار به دنبال خرید پارچه زنبوری نساجی کاماش هستند.

آیا دلیل داغ بودن بازار فروش پارچه زنبوری نساجی کاماش را می دانید؟

بد نیست از دلایل فروش خوب آن در بازار صحبت کنیم. برای همین به مواردی در زیر اشاره نموده ایم:

  1. در نساجی کاماش دستگاه های بافندگی به روز و پیشرفته ای استفاده می شود. کیفیت خوب دستگاه ها، کیفیت عالی پارچه زنبوری نهایی را سبب می شود و باید گفت همه به دنبال جنس خوب پارچه هستند.
  2. مواد اولیه و الیاف پنبه ای که در خط تولید پارچه زنبوری کاماش استفاده می شود، مواد اولیه درجه یک و مرغوبی می باشد. کیفیت مواد اولیه به صورت مستقیم بر کیفیت پارچه نهایی تاثیر خواهد داشت.
  3. اپراتور و نیروی انسانی که نساجی کاماش برای سرآوری خطوط تولید استخدام می کند، نیروی خبره و کار بلدی هستند. علم و تجربه اپراتور ها تا حدی بر روی کیفیت نهایی محصول تاثیر خواهد داشت.
  4. اگر در نساجی کاماش استاندارد های تولیدی رعایت نمی شد، کیفیت پارچه مصرفی بالا نخواهد بود. پس حال که کیفیت پارچه خوب و در سطح عالی است می توان گفت که تمامی استاندارد های جهانی در خطوط تولیدی به بهترین شکل رعایت می شود.
فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

پارچه متقال چیست؟

یکی از انواع معروف پارچه های تنظیف که اکثراً با آن کم و بیش آشنایی دارید، پارچه متقال است. این پارچه در حالت خام و بدون رنگ به بازار عرضه می شود و در زمره پارچه های نخی با منشاء گیاهی قرار می گیرد.

پارچه متقال از نظر تراکم، نازک تر از پارچه هایی نظیر کرباس و چلوار می باشد که آن ها هم جزو پارچه های گیاهی و طبیعی اند.

از ویژگی های مثبت این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پارچه از لطافت بالایی برخوردار بوده و زیر دست بسیار نرمی دارد.
  • این پارچه کم پرز می دهد و برای همین مناسب نظافت است.
  • متقال نوعی پارچه مستحکم بوده که در برابر پارگی مقاوم می باشد.
  • پارچه متقال از وزن کمی برخوردار است و در زمره پارچه های سبک قرار می گیرد.
  • جذب آب این پارچه بالاست و می توان آن را بهترین پارچه تنظیف معرفی نمود.

اگر تمایل دارید از پارچه متقال در گردگیری های روزانه استفاده کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. قابلمه آبی را روی شعله گاز بگذارید.
  2. کمی وازلین به آب بیافزایید.
  3. پارچه متقال را در اندازه دلخواه وارد قابلمه کنید.
  4. بعد از به جوش آمدن آب، پارچه را از قابلمه خارج نمایید.

این پارچه، بهترین پارچه برای تنظیف است چونکه اصلاً پرز نمی دهد و لکه ای بر روی سطوح به جای نمی گذارد.

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

خرید و فروش پارچه متقال و تنظیف

راهکار های پیشنهادی برای چگونگی خرید و فروش پارچه متقال و تنظیف بسیار زیاد است. اما شرایطی که هر خریدار دارد و اولویت هایی که در پروسه خرید و فروش پارچه زنبوری، متقال و تنظیف در نظر گرفته است باعث می شود تا شیوه انتخابی اش فرق کند.

راه پیشنهادی ما به شما، خرید از طریق سایت های اینترنتی و مراکز فروش غیر حضوری است که حتی به صورت تلفنی هم ثبت سفارش می کنند. زیرا این مراکز فروش هر چند امکان این را برای مشتری فراهم نمی آورند که پارچه را از نزدیک دیده و یا لمس کند، اما از طرفی به صرفه جویی در هزینه و زمان کمک شایانی خواهند کرد.

خیلی از افرادی که با وجود روش های خرید غیر حضوری هنوز پایبند به روش های حضوری خرید پارچه متقال و تنظیف بوده اند، با امتحان کردن یکبار خرید اینترنتی، به سمت این روش کشیده شده و آن را جایگزین خرید حضوری کرده اند.

حال شما هم می توانید با بررسی مزایا و معایبی که هر یک از روش های خرید دارند، شیوه انتخابی مورد نظرتان را برای تهیه انواع پارچه های تنظیف پیش بگیرید.

به منظور اطمینان خاطر شما خریداران عزیز، دیگر مانند قبل، سایت دلالان پارچه و عاملان فروش پارچه به شما پیشنهاد نمی شود. بلکه سایت هایی روی بورس هستند که زیر نظر تولیدی به فعالیت خود مشغول می باشند.

این نمایندگی های مجازی خیال مشتری را از نظر کیفیت و قیمت راحت کرده و خدمات فروش فوق العاده خوبی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

خرید عمده پارچه تنظیف بیمارستانی

یکی از انواع پرفروش و پرمصرف پارچه های تنظیف، پارچه تنظیف بیمارستانی است که گاهی از آن در بازار با عنوان پارچه یکبار مصرف و پارچه اسپان باند هم یاد می شود.

البته تفاوت هایی میان پارچه تنظیف بیمارستانی و پارچه اسپان باند وجود دارد که آن ها را هم متمایز می سازد.

مثلاً جنس الیاف پارچه های اسپان باند، پلی پروپلین بوده و جنس الیاف پارچه های تنظیف، نخ و پنبه می باشد.

بیمارستان هایی که از پارچه هایی نظیر تترون برای مصارف خود استفاده نمی کنند، رویه خوبی را پیش گرفته اند. زیرا پارچه هایی نظیر تترون نیاز به شست و شوی مکرر، ضد عفونی، اتو زدن و … دارد. اما پارچه های تنظیف، پارچه های یکبار مصرفی هستند که هر بار دور ریخته شده و جدید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

خیلی ها فکر می کنند خرید پارچه تنظیف بیمارستانی از نظر هزینه ای مقرون به صرفه نیست. اما اینطور نمی باشد. چون:

  1. دیگر هزینه ای صرف شست و شوی آن نمی شود.
  2. دیگر نیاز به خریدن مواد شوینده نیست.
  3. دیگر نیروی انسانی اضافی جهت اتو زدن پارچه ها لازم نیست.

از طرفی هم بد نیست بدانید که قیمت فروش هر متر از پارچه های تنظیف بیمارستانی در بازار، ارزان تر از قیمت فروش هر متر از پارچه هایی نظیر تترون، ترگال و … می باشد.

از مصارف پارچه های تنظیف بیمارستانی که باعث شده تا مراکز درمانی هر سری قصد خرید عمده آن را کنند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرم لباس بیمار
  • یونیفرم پرستار و پزشک
  • زیر انداز و ملحفه
  • تجهیزات اتاق عمل
  • دستمال های بهداشتی و مخصوص ضد عفونی
  • ماسک، کلاه و کاور کفش
  • دستمال مرطوب، پوشک و نوار بهداشتی

قیمت پارچه متقال بیمارستانی

قیمت پارچه زنبوری بیمارستانی

خرید پارچه تنظیف پوشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان