اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

خرید پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی : سکه ای

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی سکه ای با گرماژ 150 گرم و عرض 150 سانتیمتر رول های 150 متری مناسب برای البسه بیمارستانی است.این محصول در کشش به دلیل 2 بار تکمیل از فلامنت ساده قوری تر است.قیمت این پارچه 26900 تومان است. پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی سکه ای آبی برای بخش مردان و چاپی بیمارستانی سکه ای صورتی برای بخش خانم ها استفاده می شود.

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

می‌ دانیم که در حال حاضر انواع و اقسام کارخانه های نساجی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معمولاً کارخانجات تولیدی در بخش ‌های مختلف کارخانه پارچه های متفاوت تولید می کنند تا در بازار های متنوع رقابت با محصولات مختلف را داشته باشند.

 اما برخی از آنها به طور اختصاصی بر روی تولید پارچه ها با کاربردهای خاص کار می کنند و تمام تمرکز خود را بر روی افزایش کیفیت این پارچه ها می گذارند.

پارچه فلامنت بیمارستانی جزء پارچه های پرکاربرد در بخش‌ های مختلف بیمارستانی است که در کارخانجات نساجی ایران در تنوع بالا از لحاظ شکل ظاهری و همچنین الیاف به کار برده شده در آن تولید می شود.

لازم است بگویم که الیاف فلامنت طبیعی نیستند و در کارخانجات ریسندگی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز از مواد مصنوعی تولید می شوند.

 اما به دلیل نحوه تهیه این الیاف که به شکل کاملاً استاندارد صورت می گیرد جزء الیاف با کیفیت در زمینه تولید پارچه ها محسوب می شود.

معمولاً در کارخانجات نساجی برای تولید پارچه فلامنت که جزء پارچه های تخت بافت تار و پودی محسوب می‌ شود به دو شکل عمل می کنند بدین صورت که:

  1. پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی 
  2. پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

برای تولید پارچه بیمارستانی فلامنت فلامنت از الیاف طبیعی استفاده نمی‌شود و الیاف تار و پود از فلامنت می ‌باشد.

برای تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از الیاف تار پنبه و پود فیلامنت استفاده می کنند، بدین صورت که این پارچه ها نرم تر و منعطف تر هستند.

در کارخانجات تولیدی پارچه های فلامنت پنبه ای امکان تولید به صورت ساده طرح دار و چاپی را دارند به همین جهت تنوع این پارچه در بازار بسیار زیاد است.

پارچه های فلامنت بیمارستانی را معمولاً در گرماژهای مختلفی تولید می کنند تا برای هر کاربردی مناسب باشد.

برخی از بیشترین گرماژهای تولید شده عبارتند از: گرماژ ۱۴۵ گرم، ۱۵۵ گرم، گرماژ ۱۶۰ گرم و گرماژ ۱۷۰ گرم است.

در کارخانجات تولیدی پارچه های فلامنت را معمولاً به شکل طاقه های کتابی عرضه می کنند که این طاقه ها به صورت استاندارد ۵۰ متری به بازار ارائه می گردد.

همچنین معمولاً هر ده طاقه را در یک عدل قرار می‌ دهند که به صورت عدل های‌ ۵۰۰ متری خریداران تهیه می کنند.

پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی

ویژگی های پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی نساجی مادر

در روند تولید پارچه های فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی از الیاف پنبه و فلامنت استفاده می‌شود به دلیل وجود الیاف پنبه این پارچه ها با ویژگی‌های بسیار خوبی تولید می گردند که استفاده از آنها برای همه افراد امکان پذیر است

همین ویژگی های خاصی که پارچه های فلامنت بنبه چاپی بیمارستانی ایجاد می‌ کند موجب شده تا موارد استفاده از این پارچه ها بسیار گسترده باشد.

در اینجا به برخی از مهمترین ویژگی های پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی اشاره می کنیم از جمله:

  • این پارچه از الیاف با کیفیت بالا تولید می‌ شود به همین جهت چروک پذیری کمی دارد.
  • آبرفت در این پارچه ها وجود ندارد و در صورت وجود آب رفت باشد به قدری است که به راحتی احساس نمی شود.
  • این پارچه ها از زیر دست نرم و لطیفی برخوردار هستند که در حین استفاده از آن برای پوست افراد هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.
  • وزن و گرماژ پارچه های فلامنت تنوع بالایی تولید می‌ شود و مطابق هر کارکرد می‌ توان از آنها استفاده کرد.
  • این پارچه ها به هیچ عنوان گوله گوله نمی ‌شوند و تا آخرین مراحل استفاده کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند.
  • تنوع بالا در رنگ و طرح بندی این پارچه سبب استفاده بیشتر است. 
  • قابلیت شستشوی پارچه های فلامنت تا چندین بار وجود دارد.

 موارد استفاده از پارچه فلامنت پنبه سکه ای بیمار

می‌ دانیم که پارچه فلامنت پنبه در بخش ‌های مختلف بیمارستانی و حتی مصارف غیر بیمارستانی نیز دارد.

معمولاً در کارخانجات تولید این پارچه در عرض ‌های ۱۵۰ سانتی متر، ۲ متر و ۳ متر تولید می ‌شود که از این پارچه ها در بخش های مختلف بیمارستانی با وجود تنوع عرض به راحتی استفاده می کنند.

پارچه های فیلامنت به دلیل اینکه بدن نما نمی باشد جزء مناسب ترین گزینه ها برای دوخت لباس بیماران به خصوص بیماران خانوم است.

  • برای دوخت لباس بیماران زنانه و مردانه از پارچه های فیلامنت پنبه استفاده می کنند. زیرا این پارچه ها کاملا ضد حساسیت بوده و زیردست نرم و لطیفی دارند.
  • برای دوخت انواع روبالشی و روتختی نیز از این پارچه ها استفاده می کنند زیرا برای افرادی که برای طولانی مدت در بیمارستان بستری می‌ شوند به دلیل نوع الیاف به کار برده شده در این پارچه ها بهترین گزینه محسوب می شود.
  • از پارچه های فیلامنت برای دوخت البسه نوزادان استفاده می شود زیرا این پارچه کاملا ضد حساسیت، نرم و لطیف می باشد، به همین جهت برای پوست نوزاد که بسیار نازک و لطیف است مناسب ترین پارچه محسوب می گردد.
  • در تولید برخی از البسه پرسنل بیمارستان نیز از پارچه های فیلامنت پنبه استفاده می کنند زیرا این پارچه ها در تنوع بالای رنگ و طرح وجود دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.
  • به غیر از استفاده مستقیم از پارچه فیلامنت پنبه بیمارستانی از آن به عنوان خرج کار در لباس های مختلف نیز استفاده می شود که موجب افزایش جلوه و زیبایی لباس ها می شود.
  • از این پارچه برای دوخت پرده های بیمارستانی نیز استفاده می شود زیرا جزء پارچه هایی می باشد که به راحتی نور را از خود عبور داده و موجب روشن‌شدن فضای اتاق است.

خوب است بدانید که بیشترین رنگ های مورد استفاده در مصارف بیمارستانی رنگ صورتی، آبی و سفید می باشند زیرا بیشتر از این رنگ ها برای تولید لباس بیماران خانم و آقا و همچنین از رنگ سفید برای ملحفه و روبالشی استفاده می‌ کنند.

دلایل استفاده از پارچه های فلامنت چاپی در بیمارستان ها

استفاده از پارچه های فلامنت چاپی سکه ای نساجی مادر و نساجی کاماش در بیمارستان ها دلایل متعددی دارد که مصرف این پارچه ها را توجیه می کند.

اما یکی از مهمترین دلایل استفاده از این پارچه امکان چاپ آرم و لوگوی بیمارستان بر روی تمامی منسوجات مورد استفاده در بیمارستان ها می باشد.

زیرا از لحاظ پرستیژ کاری برای مراکز درمانی اهمیت دارد که تمامی منسوجات مورد استفاده در بخش های مختلف با آرم و لوگوی بیمارستان مشخص شود.

البته قیمت ارزان و کیفیت بالای پارچه های فلامنت چاپی یکی دیگر از دلایل استفاده از این پارچه در مصارف بیمارستانی است.

به غیر از امکان چاپ آرم و لوگوی بیمارستان ها امکان چاپ طرح های خاص مانند گل، عروسک و هر طرح دیگری نیز به صورت سفارشی بر روی این پارچه ها وجود دارد.

بدین شکل که به کارخانجات تولیدی سفارش تولید پارچه ها با مشخصات و ویژگی های دلخواه را داده و این محصول را در بالاترین سطح کیفیتی تهیه می کنید.

پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی

چگونه پارچه فلامنت مرغوب را ارزان بخریم؟

تمامی افرادی که به پارچه فلامنت در سطح عمده نیاز دارند به دنبال راهی برای خرید این پارچه ها با قیمت ارزان هستند به گونه ای که تهیه پارچه مرغوب و با کیفیت و ارزان قیمت جز چالش‌ های مهم برای خریداران شده است.

خریداران عمده دائم از خود سوال می پرسند که چگونه پارچه فلامنت مرغوب را ارزان بخریم؟

برای پاسخ دادن به سوال این افراد و یافتن راه مناسب باید گفت که بهترین راه برای خرید پارچه فلامنت مرغوب و ارزان انتخاب مراکز خرید مستقیم و بدون واسطه می باشند.

البته نکته حائز اهمیت این است که قیمت را نباید ملاک بر کیفیت این پارچه ها گذاشت زیرا در برخی از مواقع ممکن است پارچه های بی کیفیت را با قیمت ارزان تهیه کنید و در برخی مواقع دیگر با خرید آگاهانه پارچه های کاملا مرغوب را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

پس مهمترین نکته در مورد خرید این پارچه ها انتخاب نوع مراکز فروش و حذف واسطه ها می باشد.

در اینجا به چند روش مهم برای خرید پارچه های فیلامنت مرغوب و با کیفیت و قیمت ارزان تر اشاره می کنیم از جمله:

  • مراجعه مستقیم به درب کارخانجات تولیدی منجر به حذف کامل واسطه‌ ها شده و دسترسی به تنوع بالای پارچه موجب اطمینان خاطر خریداران می باشد.
  • استفاده از نمایندگی های معتبر پخش در شهرهای مختلف یک راه دسترسی مستقیم به پارچه های فیلامنت و خرید آنها به صورت عمده می باشد.
  • خرید از طریق سایت های آنلاین معتبر که توسط نمایندگی ها و یا کارخانجات به شکل مستقیم اداره می ‌شوند نیز یک راه مناسب برای دسترسی به این محصول است.

به دلیل تعداد موارد استفاده از پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی به تمامی خریداران عمده توصیه می شود تا از طریق مراکز معتبر این پارچه ها تهیه شوند تا از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه باشد.

قیمت عرضه پارچه فلامنت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پارچه فلامنت با توجه به موارد استفاده و کاربرد گسترده ای که این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها دارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد

قبل از اقدام به تهیه لیست قیمت پارچه های فلامنت بیمارستانی و اینکه این تفاوت قیمت ها به چه عواملی بستگی دارد بهتر است تا تمامی ویژگی‌ها و مشخصات پارچه های بیمارستانی و همچنین موارد استفاده و کاربرد آنها را مطلع شوید.

به دست آوردن این اطلاعات می‌تواند به خریداران کمک کند تا با نحوه قیمت گذاری این پارچه ها به شکل کاملا آشنا شده و دلایل تفاوت قیمتی را به خوبی درک کنند

پس از کسب اطلاعات لازم برای به دست آوردن قیمت عرضه پارچه فلامنت می ‌توان به شکل مستقیم به درب کارخانه ها مراجعه کرد و یا از طریق نمایندگی‌ های معتبر حضوری و آنلاین اقدام به دریافت این قیمت ها نمود.

اما با بررسی عوامل موثر بر قیمت عرضه پارچه فلامنت می ‌توانیم به راحتی در مورد لیست قیمتی این پارچه ها تصمیم گیری کنیم.

در اینجا به برخی از عوامل مهم تاثیرگذار و قیمت عرضه پارچه فلامنت اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • تنوع بالای پارچه فلامنت از لحاظ طرح و رنگ می‌ تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن باشد.
  • پاچه های فلامنت در چند عرض مختلف تولید می شود که عرض پارچه ها نیز بر قیمت آنها تاثیر مستقیم می ‌گذارد.
  • از لحاظ گرماژ و ضخامت پارچه ‌های فلامنت در چند گرم متنوع تولید می‌ شوند که هرچه بیشتر باشد در نتیجه الیاف بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
  • نرم لطیف بودن پارچه فیلامنت نیز جزو عواملی است که می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد زیرا هر چه این پارچه‌ها لطافت بیشتری داشته باشند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی

 مزایای خرید اینترنتی پارچه فلامنت

در حال حاضر در بازار انواع مختلف پارچه های بیمارستانی وجود دارد که هر کدام در بخش های خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

اما پارچه های فلامنت پنبه از موارد استفاده زیادی برخوردار است و تقریباً جزو پارچه هایی است که تمامی مراکز درمانی باید آن را تهیه کنند

در حال حاضر دو راهکار برای خرید پارچه های فلامنت وجود دارد یکی مراجعه حضوری به مراکز فروش و دیگری خرید از طریق سایت‌های آنلاین می باشد

ممکن است که دشت و گذار در بازارهای حضوری موجب اتلاف وقت و هزینه های اضافی شده و خریداران در چنگال واسطه ها گرفتار شوند که در این صورت امکان خرید پارچه های با کیفیت معمولی با قیمت های بالا وجود دارد

در حال حاضر که مردم به سمت خدای مجازی و اینترنت روی آورده‌اند و بیشتر محصولات خود را در این فضا جستجو می‌کنند خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی فلامنت نیز می تواند یک راه مهم و اقتصادی باشد

کارخانه جات تولید کننده نیز برای عرضه بهتر محصولات خود در تمامی نقاط کشور و تا در برخی موارد خارج از ایران از طریق سایت‌های اینترنتی فعالیت می کنند

نکته مهم این است که در خریدهای اینترنتی نیز باید دقت کافی را به خرج داده و از طریق سایت های آنلاین معتبر اقدام به خرید این پارچه‌ها نمایید

در صورتی که خرید اینترنتی پارچه فلامنت از طریق سایت های معتبر انجام بگیرد می تواند مزایای زیادی را برای خریداران به دنبال داشته باشد

به طور کلی در اینجا برخی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی را بررسی می کنیم از جمله

  • امکان دسترسی به کارخانجات معتبر تولید پارچه ها در کمترین زمان ممکن
  • حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با کارخانجات نساجی تولید کننده پارچه فلامنت
  • امکان دریافت کالیته رنگی و نمونه های واقعی عدلی پارچه در سراسر کشور
  • دریافت پارچه های خریداری شده کاملاً مطابق نمونه های اولیه ارائه شده توسط سایت های آنلاین
  • امکان ارسال محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری به تمامی نقاط کشور
  • استفاده از مشاوره های رایگان قبل از خرید پارچه ها برای بهترین تصمیم گیری ها
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و همچنین خرید پارچه با قیمت مناسب تر

با بررسی این مزایا و بسیاری از مزایای دیگر خریدهای اینترنتی در می یابیم که دنیای امروزه خرید در فضای مجازی حرف اول را می‌ زند و بهترین راهکار برای تهیه محصولات با کیفیت بالا و اطمینان از قیمت آن انتخاب سایت های آنلاین معتبر فروش می باشد.و

بزرگترین مرکز فروش پارچه بیمارستانی با قیمت باور نکردنی

در حال حاضر به دلیل افزایش حجم خرید و فروش پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی  به شکل عمده بهتر است تا از طریق مرکز فروش معتبر این پارچه‌ ها را تهیه کنید

انتخاب بزرگترین مرکز فروش پارچه با قیمت باورنکردنی موجب تهیه پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب می شود.

این مرکز فروش با حذف واسطه ها به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده محصولات خود را تهیه می ‌کند و در نتیجه امکان عرضه آن با قیمت باورنکردنی را به وجود آورده است.

همچنین داشتن روابط گسترده با برترین کارخانجات تولید کننده این اطمینان را به خریدار می دهد که تمامی محصولات عرضه شده توسط این مرکز فروش در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند.

امکان سفارش آرم و لوگوی مخصوص برای چاپ بر روی این پارچه ها توسط این مرکز فروش فراهم شده تا بتواند بهترین بازار را به دست بگیرد.

در صورتی که قصد خرید پارچه فلامنت پنبه چاپی بیمارستانی را در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب دارید همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کرده و به شکل کاملا رایگان از مشاوره های آنها استفاده کنید.

پس از دریافت مشاوره های رایگان و بررسی کامل نیاز و بودجه خود می توانید سفارش خرید پارچه فلامنت بیمارستانی را ثبت نمایید.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی
قیمت پارچه فلامنت سفید
پارچه فلامنت گلدار بیمارستانی
پارچه فلامنت ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان