اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی + قیمت عمده

قیمت پارچه ترگال پاسارگاد قیمت پارچه ترگال مانتویی فروش اینترنتی پارچه ترگال قیمت پارچه ترگال کجراه سفید پارچه ترگال کجراه رنگی ترگال سفید گل پود

پارچه ترگال سفید بیمارستانی با وزن 240 گرم و الیاف فلامنت پلی استر ویسکوز برای روپوش پرستاری و اسکراب تونیک پزشکی استفاده می شود ،ترگال سفید ارزان است ،لطیف و نرم ی باشد.این پارچه با رنگ ری اکتیو و جت تکمیل می شود.بهترین پارچه ترگال ساده بازار کاماش ،فدک است.

خرید پارچه ترگال سفید درجه یک

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

پارچه ترگال را می توانید در دو نوع ساده و کجراه خریداری نمایید و بنابراین خرید پارچه ترگال باید بر این مبنا صورت گیرد که شما کدام نوع از آن را پسندیده اید و تمایل به خرید آن در چه حجم مشخصی دارید.

پارچه ترگال سفید طرفداران بسیاری دارد و می توان ادعا داشت که بافت این پارچه بسیار محکم است و از استحکام و مقاومت خوب و بالایی برخوردار می باشد و رنگ آن نیز برای دوخت لباس های بیمارستانی بسیار مناسب هست.

پارچه مورد نظر خود را می توانید هم به صورت عمده خریداری نمایید و هم آن را در هر حجمی که تمایل دارید، تهیه کرده تا با استفاده از آن در جهت دوخت انواع روپوش های بیمارستانی اقدام کنید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید عمده

از آن جایی که پارچه ترگال از پرتقاضاترین پارچه هایی است که در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد، باید گفت که قیمت پارچه ترگال بیمارستانی نیز بایستی بسیار مناسب در نظر گرفته شود تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

قیمت عمده پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت خرده فروشی آن نیز تفاوت هایی دارد و به همین دلیل است که پیشنهاد می شود تا اگر میزان مصرف شما در استفاده از این پارچه بالا است، آن را به صورت عمده خریداری نمایید تا سود بالاتری را دریافت دارید.

در تعیین قیمت این پارچه عواملی همانند: کیفیت آن، نحوه خرید، حجمی که سفارش ثبت می شود و در عین حال، روش خرید شما اهمیت فوق العاده ای دارد و می تواند قیمت ها را دچار تغییرات فراوانی کند، بنابراین به این موارد دقت ویژه ای داشته باشید.

قیمت پارچه ترگال سفید به چه آیتمی بستگی دارد؟

در میان قیمت هایی که برای انواع پارچه های بیمارستانی در نظر گرفته اند، پارچه ترگال قیمت مناسبی دارا است و این پارچه علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود و همینطور بیماران در هر گروهی تلقی شود.

پارچه ترگال سفید از طرفداران خاص خود برخوردار است و همگی به دنبال آن هستند تا این پارچه را با قیمت خوبی خریداری کنند و حاشیه سود خود را بالاتر ببرند و در عین حال تمایل دارند تا آن را به صورت تضمینی دریافت نمایند.

در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید آن را با استفاده از روش اینترنتی، سفارش دهید که خود روش خرید هم در تعیین قیمت نقش به سزایی دارد و می توانید علاوه بر آن، هزینه های رفت و آمد خرید حضوری و بسیاری موارد دیگر را نیز حذف نمایید.

پارچه ترگال کجراه سفید چیست؟

در میان انواع پارچه هایی که در بازار موجود هستند، می توانیم پارچه ترگال کجراه سفید را به عنوان یکی از بهترین منسوجات در نظر بگیریم که از آن جهت دوخت انواع یونیفرم و روپوش استفاده می کنند. پارچه مورد نظر را می توانید به فراوانی در بازار پیدا کنید و همین مورد موجب می شود تا بازار رقابتی میان کیفیت پارچه و قیمت را مشاهده نمایید.

با توجه به بافتی که دارد، همچنین گرماژ خاص آن، می توان اذعان داشت که ترگال کجراه کیفیت بالایی داراست و می تواند جایگزین مناسبی برای هر نوع پارچه دیگری باشد که قیمتی بسیار بالاتر از این پارچه را دارند.

قیمت پارچه ترگال سفید به صورت عمده فروشی چقدر است؟

اگر دقت نمایید، متوجه خواهید شد که قیمت پارچه ترگال در هر کارخانه و تولیدی با مجموعه دیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت می تواند بنا بر عواملی همچون: میزان کیفیت و نوع برند آن ها تلقی گردد. عوامل زیر می توانند در تعیین قیمت نقش به سزایی داشته باشند و با این اوصاف اهمیت فراوانی دارند. این عوامل عبارتند از:

  1. کیفیت پارچه ترگال مورد نظر
  2. رنگ پارچه
  3. متراژ آن
  4. حجم خریداری شده
  5. روش خرید ( اینترنتی یا حضوری)
  6. برند تولیدکننده پارچه

در صورتی که به موارد فوق توجه داشته باشید، می توانید قیمت پارچه را به راحتی به دست آورید و از آن در جهت خریدی به صرفه و پر سود، اقدام نمایید.

 قیمت پارچه ترگال سفید گرماژ 240 گرم

از آن جایی که پارچه ترگالی که به رنگ سفید است، طرفداران زیادی دارد و بیشتر از آن، در بیمارستان ها استفاده می شود، ممکن است قیمتی که دریافت می نمایید، بسیار متفاوت تر از سایر رنگ های این پارچه باشد.

قیمت پارچه ترگال سفید در عین متفاوت بودن آن با سایر رنگ هایی که دارا است، بسیار مناسب می باشد و می تواند نیازهای مشتریان خود را در این زمینه رفع نماید و کاربردهای بی شماری داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پارچه مورد نظر، می توانید از کارشناسان مجموعه، تقاضای دریافت لیست قیمت را داشته باشید که لیستی کاملا به روز و معتبر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خرید اینترنتی پارچه ترگال سفید درجه یک گل پود ،پاسارگاد ،بازار اصفهان

یکی از معتبرترین و به روزترین روش های خرید پارچه، خرید اینترنتی پارچه ترگال است که شما می توانید با استفاده از آن روش، به راحتی و بدون هیچ دردسری، تمامی خریدهای خود را به ثبت برسانید.

همچنین نکته مثبتی که در این روش از خرید نهفته است، به این صورت می باشد که شما توانایی مقایسه نمودن مجموعه های مختلف را از نظر قیمت و همچنین میزان کیفیت دارا هستید و در نهایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

توجه داشته باشید که خرید اینترنتی در شرایط امروز بازار، می تواند بهترین انتخاب تلقی شود زیرا دیگر نیازی نیست که حضوری به مرکز فروش آن مراجعه نمایید و یا به دنبال مجموعه ای باشید که قیمت مناسب تری برای شما ثبت کند، کسب تمامی اطلاعات فوق از طریق اینترنت میسر است.

پارچه ترگال سفید وزن بالا چیست؟

همانطور که متوجه شدید، در میان انواع پارچه های ترگال که در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند، پارچه ترگال سفید بالاترین میزان تقاضا را داراست و بیشترین خرید و فروش برای آن به ثبت رسیده است.

بیشترین مصرفی که این پارچه دارد، در زمینه تولید انواع روپوش های بیمارستانی و یا روتختی هایی است که برای بیماران تولید می شود و به همین دلیل قیمتی متفاوت از سایر رنگ های تولیدی آن، در نظر گرفته شده، جهت خرید این پارچه می توانید از روش هایی همچون خرید اینترنتی استفاده کنید که ثبت تمامی سفارشات شما در هر حجمی، ساده تر انجام خواهد شد.

شاید برای خیلی از افراد و کارکنان تازه کار در بیمارستان جای سوال باشد که روپوش و پارچه های مورد استفاده در بیمارستان باید از چه جنسی باشد و چگونه و از کجا آنها را خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی خصوصیات پارچه ترگال که در اکثر بیمارستان ها استفاده می شود بپردازیم. همچنین در مورد قیمت این پارچه و نحوه خرید آن هم مطالب مفیدی ارائه خواهیم داد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

پارچه ترگال چیست؟ خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی

پارچه ترگال یکی از رایج ترین و پرفروش ترین نوع پارچه در بازار ایران است که برای دوخت انواع لباس از جمله مانتو، لباس رسمی و اداری، لباس بیمارستانی، ملحفه، لباس کار، لباس فرم مدارس و … استفاده می شود.

پارچه ترگال به طور کلی در دو نوع پارچه ترگال ساده و کجراه در بازار موجود است که نوع ساده آن با همان نام پارچه ترگال و نوع دیگر هم با نام کجراه شناخته می شود.قیمت پارچه ترگال سفید با کجراه سفید در حدود 25 درصد اختلاف قیمت دارند. پارچه ترگال ترکیب منظمی از الیاف تار و پود است. منظور از تار الیاف مصرفی در طول و منظور از پود الیاف استفاده شده در عرض پارچه است. این تار و پودها با آرایش بسیار منظمی در هم تنیده شده اند و پارچه خوب و درجه یک ترگال را شکل داده اند.

خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی  قیمت پارچه ترگال سفید  قیمت پارچه ترگال بیمارستانی
خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی قیمت پارچه ترگال سفید قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

جنس پارچه ترگال و نخ های آن از چیست؟ نخ تار پارچه ترگال از جنس پلی استر ویسکوز است. پلی استر یک نوع پلیمر است که از مشتقات نفتی به دست می آید و ویسکوز هم نوعی الیاف طبیعی است که از صمغ درخت کاج به دست می آید و خاصیت گیاهی دارد. نخ پود استفاده شده در پارچه ترگال هم از جنس فلامنت است و ترکیب این الیاف ها با هم پارچه ای بسیار عالی و درجه یک از هر نظر را به وجود می آورد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم مربوط به پارچه ترگال نمره نخ تار و پود آن و وزن پارچه است. نمره نخ تار این پارچه 30 دولا و نمره نخ پود آن 150 می باشد. در حالت استاندارد وزن الیاف پارچه ترگال با طول یک متر و عرض 150 سانتی متر برابر 240 گرم است.پارچه مشابه به ترگال سفید ،پارچه تترون سفید بیمارستانی است که با گرماژ 160 گرم تولید می شود ،در مورد پارچه تترون بیمارستانی سفید بیشتر بخوانید.

کاربرد ترگال سفید در بیمارستان /قیمت پارچه ترگال سفید

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم پارچه ترگال برای دوخت لباس های فراوانی استفاده می شود با این وجود یکی از کاربردهای بسیار مهم این پارچه در بیمارستان و مراکز درمانی است. در بیمارستان و مراکز درمانی انواع ویروس و بیماری های مختلف وجود دارد و از این جهت سلامتی بیماران و کارکنان آن در معرض خطر است و برای این که بهداشت و سلامت افراد در بیمارستان حفظ شود تمام کارکنان، پرسنل و بیماران ملزم به پوشیدن لباس فرم هستند.قیمت پارچه ترگال مانتویی سفید از نوع پزشکی بیشتر است به دلیل کیفیت بالاتر نوع مانتویی.

خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی قیمت پارچه ترگال سفید قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

به دلیل الزامی بودن استفاده از لباس بیماران و کارکنان بیمارستان تهیه یک پارچه مناسب و باکیفیت برای دوخت لباس های بیمارستانی از اهمیت زیادی برخوردار است و کسانی که در این مراکز مسئول تامین البسه بیمارستانی هستند باید در انتخاب جنس پارچه نهایت دقت را داشته باشند.برای خرید این پارچه از نساجی تک ،نساجی فدک و گلد بافت استعلام قیمت بگیرید.

در دوخت البسه بیمارستانی از پارچه های مختلف استفاده می شود اما رایج ترین آنها پارچه ترگال است. الیاف های پلی استر ویسکوز و فلامنت این پارچه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند و از جهات مختلفی برای البسه های بیمارستانی بسیار مناسب می باشد. از پارچه ترگال سفید رنگ برای دوخت موارد زیر برای بیمارستان و مراکز درمانی استفاده می شود:

  • لباس بیماران
  • لباس پزشکان
  • لباس فرم پرسنل
  • لباس مخصوص اتاق عمل
  • لباس خدمات
  • ملحفه ها
  • پرده ها
  • روتختی
  • و….

با توجه به استفاده های فراوانی که از این پارچه می شود خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها یکی از کارهای مهم و الزامی است و البته به دلیل نقش مهمی که این پارچه در حفظ سلامتی افراد دارد در هنگام خرید باید تمام موارد و نکات مربوط به پارچه را با دقت بررسی کرد تا خریدی درست و آگاهانه انجام شود. در ادامه به این نکات بیشتر می پردازیم.

فروش اینترنتی پارچه ترگال قیمت پارچه ترگال کجراه سفید پارچه ترگال کجراه رنگی ترگال سفید گل پود
فروش اینترنتی پارچه ترگال قیمت پارچه ترگال کجراه سفید پارچه ترگال کجراه رنگی ترگال سفید گل پود

خرید پارچه های ترگال و فلامنت پنبه بیمارستانی را قیل از خرید از فروشنده درخواست عرض و گرماژ پارچه را فراموش نکنید.خرید اینترنتی پارچه ترگال را از مراکز معتبر تهیه کنید که دارای پروانه کسب می باشند.

خصوصیات پارچه ترگال درجه یک قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

تا اینجای کار با پارچه ترگال و جنس الیاف های آن آشنا شدیم و فهمیدیم که رایج ترین کاربرد آن در دوخت البسه بیمارستانی است. حال به این سوال می پردازیم که چرا پارچه ترگال گزینه مناسبی برای لباس های بیمارستانی است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که خصوصیات و ویژگی های بسیار خوب پارچه ترگال آن را برای استفاده در دوخت لباس های بیمارستانی مناسب کرده است.

برای خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی با کیفیت عالی و قیمت پارچه ترگال سفیددر مورد برند سوال کنید. توجه کنید گرماژ با قیمت رابطه مستقیم دارد.

نساجی کاماش kamash.ir

برای خرید و آشنایی با پارچه های بیمارستانی اینجا کلیلک کنید

خصوصیات و یژگی های پارچه ترگال درجه یک عبارت است از :

  • دارای قابلیت عدم جذب مایعات است یعنی مایعات مختلف مثل آب به پارچه نمی چسبد.
  • وزن آن سبک است و فرد با پوشیدن آن احساس راحتی و سبکی می کند و می تواند فعالیت های خود را بدون هیچ مانعی انجام دهد.
  • در برابر مواد شوینده مقاوم است و بر اثر شستشو و ضدعفونی کردن فراوان کیفیت خود را حفظ می کند و از این جهت برای لباس های بیمارستانی بسیار مناسب است زیرا البسه بیمارستانی به طور مکرر با مواد شوینده شستشو داده می شوند.
  • جنس پارچه ترگال نرم است و حساسیت زا نمی باشد.
  • در برابر پارگی مقاوم است.
  • در عین سبک و نرم بودن پارچه جنس آن ضخیم است و بدن نما نمی باشد.
  • ثبات رنگ دارد یعنی رنگ آن بر اثر شستشوهای فراوان از بین نمی رود.

تمام موارد گفته شده هر کسی را مجاب می کند که پارچه ترگال سفید رنگ گزینه بسیار مناسب و ایده آلی برای دوخت لباس های بیمارستانی است.

تولید پارچه ترگال بیمارستانی سبز در کارخانجات

خیلی از افرادی که مسئول تامین تجهیزات بیمارستانی هستند با این مساله مواجه می شوند که برای خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی درجه یک و ایده آل چه باید کرد. خرید ایده آل و درجه یک از دید خیلی از مشتریان خریدی است که هم کیفیت محصول بسیار عالی و درجه یک باشد و هم قیمت آن بسیار ارزان و بصرفه. به این دسته از مشتریان عزیز باید بگوییم که این باور و دیدگاه کمی غیر واقع بینانه است و نمی توان یک محصول با بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

با توجه به نیاز گسترده بازار به پارچه ترگال بیمارستانی کارخانه ها و تولید کننده های زیادی شروع به تولید این پارچه کردند تا نیاز بازار را تامین کنند. سیاست و روند کار تولید کننده ها همیشه شبیه هم نیست و در نتیجه قیمت آنها هم معمولا یکی نمی باشد. به عنوان مثال ممکن است یک کارخانه در تولید پارچه ترگال از الیاف های با کیفیت پایین استفاده کند و در نتیجه محصول نهایی آن کیفیت پایینی دارد و قطعا قیمت آن هم نسبت به سایر پارچه ها ارزان تر خواهد بود. در چنین شرایطی ممکن است مشتری با دیدن قیمت ارزان این پارچه هیجان زده شود و آن را خریداری کند غافل از آن که این پارچه ها کیفیت لازم را ندارند و در نتیجه مشتری ضرر زیادی را متحمل خواهد شد.

خیلی از کارخانه ها و تولید کننده ها هم در تولید پارچه های ترگال از الیاف های باکیفیت استفاده می کنند و تمام استاندارد و نکات لازم را به کار می گیرند. در نتیجه محصول نهایی کیفیت مناسب و خوبی دارد و به دلیل این که تولید آن برای تولید کننده هرینه زیادی در برداشته قطعا قیمت آن هم به مراتب بیشتر است.

پس مشتری در هنگام خرید پارچه ترگال باید آگاهانه برخورد کند و به میزان محبوبیت و کیفیت برندها و تولید کننده پارچه ها توجه نماید.

قیمت پارچه ترگال سفید درجه یک با توجه به کیفیت سفید گری و متراژ خرید شما رابطه مستقیم دارد.

kamash.ir نساجی کاماش مشاوره ذر خرید پارچه

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در مراکز فروش چگونه است؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان پارچه ترگال در هنگام خرید این است که شاهد نوسان قیمت پارچه ترگال در مراکز مختلف هستند و این آنها را بسیار سردرگم می کند زیرا نمی دانند که دلیل این اختلاف قیمت در چیست.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تحت تاثیر عوامل و پارامترهای زیادی در نوسان است و به همین دلیل نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای آن تعیین کرد. به طور کلی مهم ترین پارامترهایی که در تعیین قیمت فروش پارچه ترگال نقش دارند عبارتند از :

  • برند تولید کننده، همان طور که در بالا اشاره کردیم سیاست کار تولید کننده ها با یکدیگر متفاوت است و این موجب تفاوت قیمت محصولات آنها با یکدیگر می شود.
  • کیفیت پارچه ترگال و الیاف های آن، بدون شک پارچه ای که قیمت آن بسیار ارزان باشد کیفیت چندان خوبی نخواهد داشت. البته عکس این مورد لزوما برقرار نیست یعنی پارچه ای که قیمت آن بسیار بالا باشد به این معنی است که کیفیت آن عالی می باشد زیرا ممکن است عوامل دیگری سبب گران شدن قیمت آن شده باشد.
  • رنگ پارچه
  • وزن پارچه
  • نحوه خرید (اینترنتی یا مراجعه حضوری)
  • نقش دلال ها و واسطه ها

مشتری باید بداند که تمام موارد گفته شده بر قیمت پارچه ترگال سفید در مراکز مختلف موثر است و باید در هنگام خرید تمام این نکات بررسی شود تا بعدها از خرید خود پشیمان نشود.

چرا خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی سفید؟

امروزه با فراهم شدن بستر اینترنت و همه گیر شدن آن تمایل مردم به خرید آنلاین و از راه دور بیشتر شده و به همین جهت نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین هم دست به کار شدند تا امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کنند. در چند سال اخیر وب سایت های فروش آنلاین پارچه های ترگال هم آغاز به کار کردند تا مردم بتوانند پارچه ترگال را به صورت آنلاین تهیه کنند.

خرید اینترنتی پارچه ترگال مزیت های بسیار زیادی دارد که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم:

  • محدودیت جغرافیایی در انتخاب مرکز خرید ندارید یعنی در هر نقطه از کشور که باشید می توانید از مرکز دلخواه خود خرید کنید.
  • تنوع در مراکز و فروشگاه های آنلاین کمک می کند تا بتوانبد پارچه مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • خریدی آسان، راحت و بدون اتلاف وقت را تجربه خواهید کرد چرا که دیگر نیازی نیست ساعت ها در پاساژها و مراکز مختلف دنبال محصول مورد نظر خود بگردید و وقت و انرژی خود را تلف کنید.
  • خرید اینترنتی موجب کاهش هزینه ها می شود. زیرا دیگر خبری از هزینه رفت و آمد برای خرید نیست و همچنین وجود دلال ها و واسطه ها در چرخه خرید اینترنتی به حداقل می رسد.

به همه مشتریان پارچه ترگال توصیه می کنیم که از یک مرکز آنلاین معتبر خرید کنید تا هم کیفیت و هم قیمت محصولات آن مناسب و منصفانه باشد.

سفارش پارچه ترگال سفید بیمارستانی به صورت عمده با ارزان ترین نرخ

این مجموعه یکی از معتبرترین و باسابقه ترین نمایندگی های فروش آنلاین انواع پارچه ترگال است و محصولات خود را به خریداران در سراسر کشور ارسال می کند. پارچه های ترگال موجود در این وب سایت بسیار باکیفیت، مرغوب و مقاوم می باشند و در تولید آنها از الیاف های بسیار درجه یک استفاده شده و کیفیت آنها رضایت تمام مشتریان و خریداران را کسب کرده است.

 قیمت پارچه ترگال پاسارگاد قیمت پارچه ترگال مانتویی
قیمت پارچه ترگال پاسارگاد قیمت پارچه ترگال مانتویی

قیمت پارچه ترگال درجه یک در این مجموعه در مقایسه با کیفیت بسیار خوب آن و نسبت به سایر قیمت های موجود در بازار بسیار مناسب و بصرفه است و ارزش خرید دارد. این مرکز با تولید کنندگان پارچه ترگال قرارداد دارد و محصولات با به طور مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رساند و نقش واسطه ها و ودلال ها را در چرخه خرید حذف می کند.پارچه ترگال کجراه یکی از پارچه های پرفروش بازار هستند که در ایران عزیز تولید می شوند به جای خرید پارچه مازراتی چینی ،حتما از این پارچه استفاده کنید.

پس اگر به فکر خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی به صورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب هستید همین الان میزان پارچه مورد نیاز خود را در سایت سفارش دهید تا در اولین فرصت آن را درب منزل تحویل بگیرید. در صورت هر گونه سوال در مورد کیفیت و قیمت پارچه ها و نحوه سفارش آنها با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال سفید هدف

قیمت پارچه ترگال گل پود سفید
قیمت پارچه ترگال اسکراب پزشکی

۹ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان