پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان : لباس کاری

پارچه کجراه گل پود در رشت

قیمت پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان : وزن پایین تا بالا

  • 240 گرم 52000 تومان
  • 260 گرم 68000تومان
  • 280 گرم 75000 تومان

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • هر آنچه از پارچه کجراه باید دانست
  • ویژگی های پارچه کجراه رنگ مستقیم
  • قیمت عمده پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان
  • مرکز خرید پارچه کجراه اصفهان با قیمت ارزان

پارچه کجراه رنگ مستقیم به دلیل نوع رنگ استفاده شده بعد از شستن رنگش می رود و قیمت کمتری نسبت به پارچه های کجراه رنگ ری اکتیو دارد ،می توانید با شستن در آب سرد از رنگدهی لباس جلوگیری کنید.بافت پارچه کجراه مورب یا کج را بافت است.

نساجی کاماش

بافت پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان

بافت پارچه کجراه شلواری توسط نخ 30 دولا شده انجام می شود.بافت پارچه کجراه مورب است ،که سبب مقتومت پارچه می شود.پارچه کجراه نوعی ترگال است که یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در تهیه انواع پوشاک و لباس کار به شمار می رود. از این پارچه کجراه زرین پود بیشتر در صنف های خاص استفاده می شود.

کاربردهای فراوان پارچه کجراه لباس کار سبب شده تا توسط شرکت های نساجی متعددی در کشور به تولید برسد و برای تأمین نیاز بازار، حجم تولیدات خود را روز به روز افزایش دهند.

نکته قابل توجه این است که تولیدی های لباس کار و پوشاک، می بایست شناخت کافی از ویژگی ها و خصوصیات پارچه کجراه حریر پود داشته باشند.

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مختلف پارچه کجراه مانتویی ،فرم مدارس و لباس کار و بهترین نحوه سفارش پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان آشنا نماییم، پس با ما همراه باشید.

خرید پارچه کجراه رنگ مستقیم شلوار کردی

پارچه کجراه حاشیه دار فلامنتی گل پود
پارچه کجراه حاشیه دار فلامنتی گل پود

فروش پارچه کجراه رنگ مستقیم

پارچه های کجراه پلی استر همانطور که از نامشان پیداست، دارای بافتی با خطوط کج و یا اریب می باشند که از بافت پارچه کجراه لباس کاری کاملاً قابل مشاهده است.

کاربرد اصلی این پارچه ترگال کجراه در صنعت البسه و پوشاک می باشد ولی در موارد دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پارچه های کتان کجراه از لحاظ الیاف به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند:

  1. پارچه فلامنت کجراه: فلامنت جزو الیاف مصنوعی و پلاستیکی به شمار می رود که در طبیعت وجود ندارد. این نوع پارچه فلامنت کجراه ،طرح کجراه از ترکیب الیاف فلامنت با الیاف طبیعی پنبه تولید می گردد و به دو صورت طرح دار و بدون طرح، در رنگبندی متنوع عرضه می شود.
  2. پارچه ویسکوز کجراه رنگی: از ترکیب الیاف پلی استر ویسکوز با الیاف طبیعی پنبه به تولید می رسد و نسبت به فلامنت کجراه وزن و ضخامت بیشتری دارد.
  3. پارچه کتان کجراه: الیاف طبیعی کتان درون بافت پارچه به کار رفته و یک پارچه آهاردار و مستحکم است. معمولاً از پارچه کتان کجراه و جین کجراه برای عروسک سازی، دوخت کت و شلوار لباس کار و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

شایان ذکر است که پروسه رنگرزی پارچه های کجراه به دو صورت رنگ مستقیم و رنگ ری اکتیو انجام می گیرد.

قیمت پارچه کجراه عمده رنگ مستقیم در بازار بسیار ارزان تر از پارچه های رنگ ری اکتیو (ثابت) می باشد؛ آیا می دانید دلیل آن چیست؟ در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

پارچه کجراه رنگ مستقیم : ویژگی ها 240 الی 290 گرم

پارچه های کجراه رنگ مستقیم به دو روش ژیگر و جت رنگرزی می شوند که این دو روش تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند.

در واقع شرکت های تولیدی برای این که پارچه کجراه ارزان قیمت شود، با پایین آوردن متراژ و همچنین تغییر نحوه رنگرزی (روش ژیگر یا جت)، قیمت تمام شده پارچه را کاهش می دهند.

در روش ژیگر، دستگاه از سیستم باز یا پاتیل، حرارت می بیند و می توان فقط با رنگ های روشن مثل آبی، کرم، نباتی و استخوانی پارچه رنگ کرد.

همچنین به طور کلی پارچه فاستونی کجراه در دمای پایین تر تولید شده و نوع رنگ آن کیفیت پایین تری دارد. مقاومت رنگ پارچه ترگال نسبت به آفتاب، در روش ژیگر کمتر است.

در روش جت، دستگاه سیکل بسته بوده و پارچه در دمای 120 درجه رنگ می شود. همچنین رنگ پارچه از مقاومت بالاتری در برابر آفتاب برخوردار است.

این نوع پارچه ها رنگ ثابتی ندارند، از این رو گزینه ای بسیار مناسب برای تولیدی هایی هستند که به دنبال پارچه ارزان در بازار می باشند، از جمله تولیدی های لباس کار، لباس قنادی، لباس نانوایی و کسانی که با بیمارستان های خصوصی و دولتی قرارداد دارند.

گرماژ پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان 230 گرم است و پارچه دارای عرض 150 سانتی متر می باشد.

قیمت عمده پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان نقد اقساطی

در حال حاضر با گسترش مشاغل مختلف و همچنین نیاز مبرم آن ها به فرم کار مخصوص، تولیدی های زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشند.

از این رو نیاز است تا پارچه های مناسب مانند کجراه و ترگال در حجم های انبوه خرید و فروش گردند.

امروزه کارخانجات بسیاری در شهرهای مختلف کشور، در حال تولید انواع پارچه های کجراه رنگ مستقیم با طیف رنگی گسترده هستند.

در این بین، تنها تعداد محدودی از آن ها دارای تولیدات با کیفیت مرغوب بوده و در بازار بسیار معروف و پرطرفدار می باشند.

وقتی حرف از کیفیت پارچه کجراه می شود، منظور کیفیت مواد اولیه مصرفی، نوع بافندگی، رنگرزی و تکمیل پارچه در کارخانجات است که سبب تمایز پارچه ها با برندهای مختلف می گردد.

قیمت پارچه کجراه اصفهان در بازار متفاوت می باشد و به کیفیت و کارخانه تولیدی پارچه بستگی دارد.

علاوه بر این، خرید مستقیم پارچه کجراه از درب کارخانه تولیدی بسیار ارزان تر از خرید پارچه در فروشگاه های بازار است.

با این تفاسیر، خریداران عمده برای سودآوری بیشتر و رونق کسب و کار تولیدی خود در این فضای رقابتی، ملزم به خرید مستقیم و بی واسطه پارچه هستند.

خرید پارچه کجراه فلامنت ویسکوز اصفهان با قیمت ارزان

در قدیم برای خرید پارچه به صورت عمده، باید ناچاراً به بازار مراجعه می کردیم که این موضوع هزینه های زیادی در پی داشت.

همینطور حضور واسطه ها و دلالان سودجو در بازار خرید فروش پارچه، یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان و خریداران عمده است.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی، فرصتی عالی محیا شده تا کارخانجات تولیدی بتوانند محصولات خود را مستقیم و بدون دخالت دلالان به دست مشتری برسانند.

خرید پارچه کجراه رنگ مستقیم اصفهان نیز با چنین شرایطی امکان پذیر است و شما می توانید بدون هیچ واسطه ای پارچه را به صورت عمده تهیه نمایید، می پرسید چگونه؟

این مجموعه به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز فروش پارچه کجراه، محصولات کارخانجات تولیدی معتبر را مستقیماً به فروش می رساند.

پس همین حالا پارچه کجراه با کیفیت درجه یک را در متراژ دلخواه، از طریق سایت سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

مشاورین مرکز، آماده پاسخگویی به سوالات شما خریداران در خصوص قیمت روز پارچه کجراه، مشخصات پارچه و شرایط ارسال آن می باشند.

قیمت پارچه کجراه لباس کار
قیمت پارچه ترگال کجراه چله برعکس
قیمت پارچه کجراه مانتویی ضخیم
قیمت پارچه کتان کجراه لباس کار
قیمت پارچه کجراه مشکی
قیمت پارچه کجراه فدک کردی
قیمت پارچه کجراه رنگ مستقیم ویسکوز
قیمت پارچه کجراه رنگ مستقیم ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان