اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

آشنایی وخرید پارچه های لباس کار : ارزان و درجه 1

پارچه کتان صد در صد پنبه

پارچه لباس کار چیست؟پارچه ترگال چیست؟قیمت پارچه فلامنت کجراه چقدر است؟قیمت پارچه کجراه چند است؟ پارچه کجراه نساجی کاماش چه قیمتی است؟پارچه لی صد در صد پنبه چند است؟کاربرد لباس کار چیست؟از کجا پارچه کجراه بخرم؟پارچه هفتاد سی پنبه چیست؟پارچه کجراه ارزان لباس کارگری چیست؟مشاوره رایگان اگر حوصله نداری بخونی 09131130224 شهرستان و تهران تماس بگیرید09138976381

آشنایی وخرید پارچه های لباس کار

لباس کار می تواند

اعتماد به نفس و اعتماد به نفس خوبی به مشتریان بدهید
ایمنی و امنیت را برای کارگران فراهم می کند ،به عنوان ابزاری موثر در بازاریابی کار می کند، لباس کار به کارکنان کمک می کند تا ظاهر حرفه ای را حفظ کنند. هیچ خطری برای کارگران پوشیدن لباس نامناسب وجود ندارد ، یا اینکه مشتریان مجبور باشند حدس بزنند که شخصی در کارمندان باشد یا فقط مشتری دیگر. علاوه بر این ، کارگران لازم نیست لباس خود را برای پوشیدن شغل خریداری کنند. برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری یا همکاران ،یونیفرم می تواند چندین هدف را برای یک تجارت ارائه دهد. آنها به وضوح کارمندان را شناسایی می کنند و باعث می شوند تا مشتریان برای آنها آسان نباشند ، و نیاز کارمندان برای خرید لباس خود را برای دیدار با کد لباس رسمی یا غیر رسمی از بین می برند. آنها همچنین می توانند به عنوان ابزاری برای بازاریابی ، با انتقال چهره امضا و با کمک به تقویت برند این شرکت ، کار کنند.

در کشوری مثل ایران با جمعیت بالای کارگری که داریم نیاز به پارچه لباس کار بیش از پیش مورد نیاز صنایع می باشد

لباس کار لباس هایی است که برای کار پوشیده می شود ، به خصوص کارهایی که شامل کار دستی است. غالباً افراد شاغل در صنایع صنفی انتخاب می کنند که در لباس کار مجهز باشند زیرا برای تأمین دوام و ایمنی ساخته شده است.

پارچه لباس کار در واقع لباسی است که برای دوخت فرم استفاده می شود.

پارچه ترگال و کجراه
پارچه ترگال و کجراه

انواع پارچه لباس کار چیست؟

برای آشنایی با انواع پارچه فرم لباس کار با ما باشید،این پارچه ها هر کدام برای فرم خاصی استفاده می شود هزینه زیادی پرداخت نکنید با مشاورین ما 09136668636 و تهران 09139876381

پارچه ترگال چیست؟

پارچه ترگال کاماش با گرماژ 245 گرم و عرض 150 و از الیاف فلامنت پلی استر ویسکوز با رنگ ثابت مناسب برای کارگاه های زیر می باشد

خنکی و رنگ ثابت از مشخصه های پارچه ترگال می باشد

  • کارگاه ها ی آشپزی
  • فرم پرستاری
  • ترگال سبز ضد وایتکس خمی ژاول سبز مناسب برای شان و گان جراحی
  • فرم مدارس
  • فرم حراستی ،پیراهن و شلوار
پارچه ترگال کجراه تترون کاماش

پارچه ترگال کاماش

پارچه کتان صد در صد پنبه چیست؟

پارچه کتان از الیاف پنبه تولید می شود که علاوه بر خنکی سبب می شود در آتش سوزی ها کارگر آسیب کمتری ببیند چون پنبه پودر می شود ،برای همین این پارچه محبوب صنایع نفت و پتروشیمی و فولاد و برق است،

برند های معروف تولید پارچه کتان پنبه کدامند؟

  • نساجی زرین پود
  • نساجی کاماش
  • نساجی اردکان یزد

پارچه نخی یکی از متداول ترین انواع پارچه در جهان است. این نساجی از نظر شیمیایی آلی است به این معنی که هیچ ترکیبات مصنوعی ندارد. پارچه پنبه از الیاف اطراف دانه های گیاهان پنبه حاصل می شود ، که پس از بالغ شدن بذرها ، به شکل گرد و کرکی شکل می گیرند.

اولین شواهد در مورد استفاده از الیاف نخی در منسوجات از سایت های مهرگرا و رقیقاری در هند است که تقریباً به 5000 سال قبل از میلاد مسیح می رسد. تمدن دره ایندوس که از شبه قاره هند از 3300 تا 1300 سال قبل از میلاد مسیح بود ، به دلیل کشت پنبه توانست شکوفا شود و همین امر منابع مورد نیاز لباس و سایر منسوجات را برای مردم این فرهنگ فراهم کرد.

این پارچه به دلیل تنفس و سبک بودن استثنایی به وی تعلق گرفته است. پارچه پنبه ای نیز بسیار نرم است ، اما دارای ویژگی های حفظ گرما است که آن را به چیزی شبیه به مخلوط ابریشم و پشم تبدیل می کند.

هند و چین غالباً به عنوان بزرگترین تولید کننده پنبه در جهان گره خورده اند. طبق آمار Statista ، هند با تولید 6،205،000 تن پنبه متریک رقیب خود در آسیای شرقی پیشی گرفت. برای مقایسه ، چین در همین مدت 5،987،000 تن الیاف پنبه متریک تولید کرده است.

آمریکا با 4،555،000 تن گرم ، بزرگترین تولید کننده پنبه است. در حالی که این سه کشور اکثریت قریب به اتفاق پنبه جهان را تولید می کنند ، ملل دیگر مانند برزیل ، پاکستان و استرالیا بطور مداوم سالانه بیش از 1 میلیون تن از این فیبر تولید می کنند.

پارچه کتان صد در صد پنبه
پارچه کتان صد در صد پنبه

پارچه ترگال و کجراه هفتاد در صد پنبه چیست؟

با بازی کردن درصد الیاف پنبه و ویسکوز می توانیم قیمت پارچه ترگال و کجراه را کم و زیاد کنیم که صرفه اقتصادی داشته باشد ،این پارچه ها با حاشیه دوز در 12 رنگ مادر تولید می شود گرماژ این پارچه ها در ترگال 280 گرم و در پارچه کجراه 330 گرم می باشد.

همانطور که در مورد کفش ، سطح لباس های مورد نیاز ممکن است از دکل تا دکل متفاوت باشد ، و ترجیح شخصی اغلب می تواند بخشی از لباس کارکنان دکل باشد ، اما همیشه باید توجه داشت که چه عناصری و خطرات احتمالی ممکن است با آن روبرو شوید. داشتن پوشش هایی که تا حد ممکن از بدن محافظت می کنند مهم است. اطمینان از داشتن وزن مناسب برای فصل و آب و هوا و داشتن نوارهای منعکس کننده و برجسته مفید خواهد بود. اینکه هر نوع لباس مقاوم در برابر شعله است نیز ضروری است و معمولاً بخشی از حداقل نیاز مشخص شده را تشکیل می دهد.

قیمت پارچه فلامنت کجراه چقدر است؟

پارچه فلامنت کجراه به دلیل ارزان تر بودن محبوب پیمانکاران فصلی است ،که می خواهند از لباس های ارزان استفاده کنند ،این پارچه بی کیفیت ترین پارچه کجراه لباس کار می باشد.

قیمت پارچه کجراه چند است؟

قیمت پارچه کجراه با توجه به چند آیتم قیمت گزاری می شود

  • رنگ پارچه ،طیف تیره و روشن
  • برند پارچه ،بعضی از برند ها مثل نساجی کاماش و فدک از بقیه قیمت بالا تری دارند
  • گرماژ پارچه ،پارچه کجراه 300 گرم مرغوب تر است
  • کیفیت رنگ رزی و شیوه رنگ رزی

پارچه کجراه حریر پود و پارچه کجراه زرین پود از بهترین برند های نساجی

چرا کارگران بخش صنایع پر خطر از پارچه های پنبه ایی استفاده می کنند؟

باید به این فکر کنید که چه لباس هایی بهتر است هنگام کار ، در زیر لباس بپوشید. پیراهن های آستین بلند و شلوار را باید همیشه پوشید ، با وجود وسوسه در هوای گرم پوشیدن شورت و تی شرت. روکشهای مقاوم در برابر شعله از نظر گرما مقاوم نیستند بنابراین باید محافظت از پوست حفظ شود. موارد پلی استر نیز به دلیل ذوب شدن می تواند باعث ایجاد مشکل در زیر گرما شود. مخلوط پنبه به بهترین شکل مشاهده می شود ، و لایه بندی اقلام اغلب توصیه می شود.

از کجا پارچه کجراه و ترگال لباس کار بخرم؟

برای خرید پارچه ترگال و کجراه از سایت ها معتبر مثل kamash.ir و iranpood.ir و یا حضوری در کلیه شهرستان ها از نمایندگی های معتبر کاماش پارچه را خریداری کنید.09130858100

پارچه لی صد در صد پنبه نساجی کاماش چند است؟

پارچه لی صد در صد پنبه کاماش از بهترین پارچه های لی در دنیا می باشد که با گرماژ 520 گرم الی 600 گرم تولید می شود این پارچه لی لباس کار مناسب برای اداره برق در ایران می باشد که قابلیت سنگشور و آنزیم دارد.

پارچه تترون لباس کار چیست؟

از پارچه تترون برای تولید پیراهن لباس کار و البسه بیمارستانی مثل پیراهن و ملحفه لباس بیمار ،لباس آشپزی و کلاه آشپزی در آشپزخانه ها و یا فرم کادر درمانی استفاده می شود از تترون با گرماژ پایین و رنگ های کرم و یا به اصطلاح بازار پاکویی برای شلوار کردی استفاده می شود،رنگ های زرد و قرمز و سرمه ایی محبوب لباس کار هستند

رنگبندی پارچه تترون لباس کار نساجی کاماش

پارچه لباس ایزوله چیست؟

با شیوع بحث کرونا بیش از بیش به اهمیت پارچه لباس ایزوله پی بردیم ،لباس ایزوله از پارچه اسپان باند لمینت شده استفاده می کند ،به رنگ پارچه سفید و آبی پزشکی ،پارچه های اسپان باند عضو جدا ناشدنی از لباس کار در کادر درمانی بیمارستان هستند که در اینجا به آنها می پردازیم.

پارچه لمینت لباس ایزوله
پارچه لمینت لباس ایزوله

پارچه اسپان باند و اس ام اس لمینت شده چیست؟

از پارچه اس ام اس 5 لایه و از پارچه اسپان باند دو لایه با گرماژ های 30 و 35 و 38 . 40 گرم در رنگ های سفید و در کشور ترکیه از رنگ های آبی روشن برای تولید این پارچه به همراه 15 گرم لمینت تنفسی یا کوتینگ استفاده می شود که لباس خواص ضد آب پیدا می کند.

پارچه اسپان باند برای ماسک
پارچه اسپان باند

در بعضی موارد ، لباس به ارتقاء فرهنگ ایمنی و محافظت از کارگران در برابر آسیب کمک می کند. مشاغلی که خطر صدمات بیشتری دارند اغلب نیاز به لباس دارند که این خطرات را در نظر می گیرند. با تهیه لباس مناسب ، مانند کلاه های سخت یا چکمه های مقاوم در برابر لغزش ، مشاغل می توانند در برابر صدمات و دعاوی احتمالی که منجر به آن می شود محافظت کنند. آتش نشانان و کارگران ساختمانی حرفه ای هستند که لباس آنها می تواند به این منظور خدمت کند ، زیرا دنده آنها به منظور ایمن نگه داشتن آنها طراحی شده است.

تاریخچه لباس کار چیست؟

در بریتانیا از اواسط قرن نوزدهم تا دهه 1970 ، افراد غبارروبی ، ذغال سنگ و کارگران دستی معروف به ناوچه ها کلاه های تخت می پوشیدند ، شلوار ، کفش های سنگین و ژاکتهای بزرگ، اغلب با رنگ روشن. دستما گردن پنبه ای برای گرفتن عرق. نسخه های بعدی ژاکت بزرگ با لبه های شانه چرمی عرضه شد تا از ساییدگی در هنگام شانه زدن یک لکه یا انتخاب جلوگیری شود. کارگران کارخانه میلر در یورکشایر و لنکشایر نوعی از این لباس اصلی را با قلاب های انگلیسی پوشیدند. دکمه های شلوار را غالباً با بند محافظت می کردند و پیراهن های بزرگ بدون یقه پوشیده می شدند تا احتمال گرفتار شدن در ماشین های بخار را کاهش دهند.

از اواخر قرن 18 میلادی ، دریانوردان و کارگران بارانداز شلوار ، شلوار جین ، لباس زیر راه راه ، ژاکت کش باف پشمی و پیراهن آبی کوتاه پوشیده اند. این لباس اساسی ، همراه با کمربند چرمی ضخیم ، کلاه تخت و قلاب بسته ، همچنین نشانه شناسایی برای نوبت باندهای جنایتکار قرن مانند اسکاتلر بود. در حالی که پیشخدمت ها و مباشرین کابین لباس های سفید را با یقه باند ، دکمه های برنجی زینتی و نوار طلایی روی شلوار پوشیدند.، ماهیگیران معاصر عموماً یک ژاکت و شلوار ضد آب دو رنگ زرد یا نارنجی می پوشند. به روزرسانی های مدرن به ظاهر سنتی شامل پشم گوسفندهای قطبی ، کاپشن ها ، کلاه های بیس بال و کلاه های بافتنی است. کلاه های نی ، کلاه های دریانوردی و کلاه های ضد آب خراشیده دیگر در مصارف گسترده غیرنظامی نیستند ، اما نسخه های پشم یا جین از کلاه ماهیگیر یونانی رایج است.

امروزه کارخانه ها می توانند پارچه هایی با کیفیت بهتر با الیاف مخلوط تولید کنند که عملکرد آنها را بهبود می بخشد. استفاده از پارچه های مخلوط به لطف پلی استر آن افزایش یافته است. امید به زندگی پوشاک ساخته شده از این پارچه لباس کار به طور قابل توجهی طولانی تر از حد متوسط ​​است و پوشیدن آن راحت است. پنبه ، هنگامی که با پلی استر مخلوط شود ، مقاومت بیشتری به مقاومت در برابر سایش و سفتی می بخشد. پارچه های مخلوط شده در انواع 195 گرم تا 400 گرم و در رنگهای متنوعی از جمله دید بالا که دارای گواهی EN 471 می باشد در دسترس هستند. بهترین استفاده برای شلوار ، لباس ، کاپشن است و ایده آل برای کارهای متوسط ​​و سنگین در معرض دید است. شرایط را فراهم کرده و از دوام و راحتی بسیار خوبی برخوردار است.

تمام پارچه های مخلوط شده ما را می توان در 60 درجه شستشو داد و درصد کمی از انقباض را دارد. آنها دارای رنگ واکنشی و کیفیت پوشیدن عالی هستند. این نوع پارچه های لباس نیز از محصولات بسیار محبوب در محدوده پارچه ما هستند. پارچه های پلی استر / پنبه ای پرفروش قابل مقایسه علاوه بر ارائه دوام استثنایی ، تقریبا غیر قابل خرابی است!

خرید پارچه لباس کار عمده رنگ طوسی
کارخانه تولید پارچه لباس کار ارزان
قیمت پارچه لباس کار در تهران ترگال
خرید پارچه لباس کار تهران کجراه
خرید پارچه لباس کار اصفهان از کارخانه
قیمت پارچه کجراه لباس کار ایران ناز
قیمت پارچه کجراه ماه پود
قیمت پارچه ترگال هدف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان