اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه ترگال ثامن | سفارش عمده + قیمت 1403

پارچه ترگال ثامن

پارچه ترگال ثامن در نمایندگی ها و مراکز فروش بدون واسطه با قیمت درب کارخانه به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد. در صورت نیاز به خرید عمده پارچه ترگال بهتر است که با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. تا ضمن دریافت اطلاعات کاربردی ارزان ترین قیمت را به دست آورید.

یکی از پرکاربردترین پارچه هایی که در صنعت نساجی تولید می شود و در بازارهای عرضه و فروش وجود دارد، پارچه ترگال است. به همین جهت خرید عمده پارچه ترگال در کنار سایر منسوجات پراستفاده دیگر قرار گرفته و در تمام طول سال متقاضیان خاصی برای این پارچه حضور دارند.

پارچه های ترگال بافتین از پارچه های با کیفیت بالایی هستند که از آنها به جهت دوخت انواع لباس های رسمی، لباس های فرم اداری و حتی لباس های کار در محیط های مختلف استفاده می کنند. به همین جهت این پارچه در کارخانجات معتبر تولید می گردد، تا بتوانند نیاز بازار را به طور کامل تأمین نمایند.

کارخانه ثامن یکی از معتبرترین کارخانجات فعال در حوزه تولید پارچه های ترگال است که با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته سعی دارد محصولاتی مرغوب و مورد پسند بازار را تولید کند. به همین سبب مراکز تولید البسه لباس کار و خریداران عمده در هنگام تهیه این پارچه ها ترجیح می دهند تا پارچه ترگال ثامن را انتخاب کنند.

درباره پارچه ترگال بیشتر بدانید

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

پارچه ترگال جزء پرفروش ترین اقلام در صنعت نساجی ایران به حساب می آید، که این پارچه در دو گروه مهم پارچه های ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه تولید می گردد. هر دو نمونه از پراستفاده ترین پارچه ها در صنایع به عنوان پارچه لباس کار به شمار می رود.

در سال های اخیر که صنعت نساجی پیشرفت زیادی پیدا کرده و جدیدترین تکنولوژی های موجود در تمام دنیا در کارخانجات نساجی ایران هم وجود دارد، پارچه های با کیفیت خوبی تولید می شوند که توانسته اند تا حد زیادی جلوی واردات پارچه به کشور را بگیرند. کارخانجات فعال در حوزه تولید پارچه های ترگال نیز از این مقوله جا نمانده و به شکل حرفه ‌ای خدمات خود را عرضه می کنند.

پارچه ترگال  به ۳ دسته بندی مهم تقسیم می شود:

پارچه ترگال کجراه ثامن

پارچه ترگال کجراه که تار و پود اریب و میله ای مانند داشته و از استحکام و ضخامت بالاتری نسبت به نوع پارچه های ساده برخوردار می باشد. به دلیل بافت خاص، گرماژ آن هم به نسبت پارچه های ساده بیشتر است. در روند تولید این پارچه از الیاف پلی استر، فلامنت و ویسکوز پنبه استفاده می ‌شود. معمولاً حجم استفاده از الیاف پنبه در برخی از نمونه‌ های این پارچه بیشتر است؛ به همین سبب در شرایط سخت مانند جوشکاری و محیط های پرخطر و پرحرارت از این نوع پارچه به کار می برند. چرا که این پارچه در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته و در مواجهه با این مواد به دفعات مکرر کیفیت خود را حفظ کرده و از بدن کارگران هم محافظت می کند.

پارچه ترگال ساده ثامن

این پارچه دارای بافت منظم در تار و پود است که به صورت مربعی بوده و جنس الیاف به کار برده شده در آن از پلی استر و ویسکوز پنبه می باشد. در واقع در تار از پلی استر ویسکوز و در پود از الیاف فلامنت استفاده می کنند، تا پارچه ای با وزن سبک تر اما استحکام بالا تولید گردد. در اغلب مواقع برای مشاغلی که با مواد آتشین و پرخطر سر و کار ندارند، از این پارچه استفاده می شود.

پارچه ترگال فیلامنتی ثامن

پارچه ترگال فیلامنتی را از الیاف فیلامنت در تار و پود تولید می کنند، در واقع تمامی پارچه از الیاف مصنوعی استفاده شده است. این پارچه دارای وزن بسیار سبک بوده و می توان از آن در موارد خاص مانند دوخت کارهای تبلیغاتی، استفاده کرد. وزن پارچه های فیلامنتی به نسبت ترگال های ساده و کجراه بسیار سبک تر است. به دلیل نداشتن الیاف طبیعی پنبه، قیمت آن هم ارزان تر می باشد و در واقع به آن پارچه ترگال اقتصادی هم می گویند.

مشخصات ترگال ثامن خوب و درجه یک

بسیاری از افراد که قصد خرید پارچه های ترگال را دارند ترجیح می دهند که از پارچه خوب و درجه یک استفاده کنند، تا در نهایت بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل به بازار عرضه نمایند.

به دلیل تنوع پارچه های ترگال و با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید آن بهتر است به طور کامل تمامی مشخصات و ویژگی های هر پارچه را بشناسید، تا بتوانید در هنگام انتخاب با توجه به بازار هدف و کاربردهای خود پارچه ترگال درجه یک را تهیه کنید.

معمولاً برای هر جایگاه و هر شغلی یک پارچه کاربرد بیشتر و بهتری دارد، پس شناخت تمامی مشخصات پارچه های ترگال برای مراکز تولیدی و خریداران عمده، لازم و ضروری است.

در اینجا به بررسی برخی از مشخصات پارچه ترگال درجه یک به طور کلی می پردازیم:

ثبات رنگی بالا

این پارچه ها باید در شست و شوهای مکرر مقاوم بوده و به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نرود. به همین سبب کارخانه ثامن از بهترین روش های رنگرزی و همچنین مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در روند تولید پارچه های خود استفاده می کند.

مقاوم در برابر سایش و کشش

به طور معمول این پارچه ها به عنوان لباس های فرم و لباس های کار مورد استفاده قرار می گیرند و به تبع در معرض کشش و آسایش بیشتری هستند. پس داشتن مقاومت بالا در برابر سایش و کشش موجب می ‌شود، تا از پارگی این پارچه ها به سرعت جلوگیری شده و از بدن کارگران در برابر آسیب های وارده محافظت می کند.

پرز دادن پارچه

پرز دادن پارچه موجب می‌ شود تا لباس ها با سرعت بالاتری کیفیت خود را از دست بدهند؛ به همین سبب انتخاب پارچه های ترگال که از تراکم بافت بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان در طی استفاده از الیاف آن دارای پرز و گوله نمی شود، لازم و ضروری است.

استحکام بالا

در صورتی که پارچه ترگال را بین دو دست خود قرار بدهید به راحتی الیاف تار و پود آن از یکدیگر جدا نمی شود. پس داشتن استحکام بالا از ویژگی های منحصر به فرد و ضروری این پارچه ها است.

چروک نشدن پارچه

بهتر از چروک پذیری پارچه را مورد بررسی قرار دهید، تا در حین استفاده ‌های روزانه به راحتی چروک نگردد و در صورت بروز هم گونه چروکی پس از شستشو به راحتی اتو پذیری داشته باشد.

ضد حساسیت

استفاده کردن از الیاف طبیعی با کیفیت سالم در کنار الیاف مرغوب پلی استر موجب می شود تا در نهایت این پارچه برای همه پوست ها مناسب بوده و به هیچ عنوان حساسیت پوستی برای افراد ایجاد نمی کند.

تمامی مشخصات و ویژگی هایی که در اینجا ذکر شده، هر کدام برای لباس خاصی لازم و ضروری است. به عنوان مثال مقاومت سایشی و کششی برای افرادی که تحرک و فعالیت های زیادی دارند. اهمیت پیدا می ‌کند و ضد حساسیت بودن برای بیماران بیمارستان و افراد دیگر مهم است که آسیبی به پوست آنها وارد نکند.

تنوع رنگ بندی

پارچه ترگال از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار است و با بررسی کالیته آن می ‌توانید از هر رنگ چندین تنالیته را پیدا کنید که برای مصارف و مشاغل مختلف می توان مناسب ترین رنگ آمیزی را انتخاب نمود. چرا که در برخی از محیط ها نیاز است رنگ های شاد و برخی از محیط ها رنگ های تیره و مات استفاده شود.

ویژگی های بهترین کارخانه نساجی ثامن

در بین کارخانجات متعدد نساجی که در سال ‌های اخیر مشغول به فعالیت هستند و برخی از آنها پارچه های درجه یک و برخی دیگر پارچه های درجه دو تولید می کنند. البته برخی از کارخانجات با راه اندازی خطوط تولید مختلف انواع پارچه را به بازار ارائه می دهند، تا بتوانند بخش عمده‌ای از بازار را به دست بگیرند.

یک کارخانه نساجی خوب که می تواند پارچه های مرغوب و با کیفیت به بازار ارائه دهد، از برخی مشخصات ویژگی ها برخوردار است که سبب می شود تا تولیدات این کارخانجات در بازار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. شناخت این مشخصات و ویژگی ها موجب می‌ شود تا در بین کارخانجات متعدد یکی از بهترین ها را برای خرید انتخاب کنید.

کارخانه نساجی ثامن که یکی از کارخانجات جدید صنعت نساجی بوده، توانسته است در بین سایر رقبا جایگاه خوبی برای خود به دست آورد. در ادامه به برخی از ویژگی ‌ها و مشخصات خاص آن می پردازیم:

دستگاه های به روز

در این کارخانه تمامی دستگاه‌ های بافت پارچه و همچنین سیستم رنگرزی از جدید ترین تکنولوژی ها برخوردار هستند. به همین سبب در روند تولید پارچه ها هیچ گونه اختلال ایجاد نمی شود.

مواد اولیه مرغوب

مواد اولیه مورد نیاز برای پارچه الیاف پنبه، الیاف پلی استر و همچنین الیاف فیلامنت است که بعد از بافت پارچه ها نیاز به رنگ های مرغوب و درجه یک می باشد. تمامی این موارد در بهترین شرایط تهیه شده و با حذف واسطه ها مناسب ترین قیمت موجود در بازار را برای آنها می پردازند.

استفاده از مهندسین متخصص

استفاده کردن از مهندسین متخصص کمک می کند تا در هنگام مشخص کردن میزان الیاف برای تولید پارچه و همچنین تعیین رنگ های گوناگون بهترین تصمیمات گرفته شود. به همین سبب نتیجه نهایی پارچه های درجه یک و مرغوب می باشد.

آزمایشگاه کنترل کیفیت

وجود یک آزمایشگاه کنترل کیفیت در خطوط تولید پارچه ترگال موجب می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله از کار به سرعت مشکلات برطرف شده و روال تولید دستگاه ها به شکل کاملاً سالم و ایمن صورت بگیرد.

موارد استفاده از پارچه های ترگال ثامن

داشتن تراکم بافت مناسب و تنوع بالا در پارچه های ترگال موجب شده تا از این پارچه در صنایع مختلف استفاده گردد. مهمترین کاربردهای آن در صنعت پوشاک و البسه کار درمشاغل پرخطر، لباس های فرم مدارس و بسیاری از موارد از این قبیل می باشد.

در سال ‌های اخیر که تولیدکنندگان پارچه های ترگال افزایش زیادی پیدا کرده ‌اند، رقابت در بین تولیدکنندگان برای تصرف بازارهای فروش عمده زیاد است. به همین سبب انواع پارچه ترگال با کیفیت بالای ثامن تولید و به بازار ارائه می گردد، تا بتوانند ضمن تأمین نیاز مصرف کننده بخش عمده ‌ای از بازار را هم به خود اختصاص دهند.

در صورت آشنایی با موارد استفاده از پارچه ترگال ثامن امکان تصمیم گیری های بهتر برای آینده شغلی و کاری خود را به دست خواهید آورد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این موارد می پردازیم:

لباس کار

پارچه های ترگال با درصدهای مختلف از الیاف پنبه و پلی استر تولید می گردد که برای هر حوزه کاری از جمله صنایع جوشکاری، صنایع برق، صنایع پتروشیمی، صنایع نفت و گاز که همگی این موارد با آب و آتش سر و کار دارند، بهتر است از پارچه های ترگال با درصد پنبه بیشتر به کار برود. به همین جهت به پارچه های ترگالی که درصد بالایی از الیاف پنبه دارند، پارچه های نسوز هم گفته می شود.

لباس بیمارستانی

پارچه های ترگال مقاومت بالا در برابر مواد ضدعفونی کننده و لکه برها دارند؛ به همین سبب جزء بهترین پارچه ها برای استفاده در محیط های بیمارستانی است. معمولاً از این پارچه برای تولید روپوش پزشکان و پرستاران، انواع ملحفه،گان و شان جراحی و سایر تجهیزات اتاق عمل و همچنین لباس بیماران استفاده می کنند. نکته بسیار مهم این است که پارچه های ترگال بیمارستانی به گونه ‌ای مورد رنگرزی قرار می گیرند که از ثبات رنگی بالاتری برخوردار بوده و هیچگونه حساسیتی ایجاد نکرده و با همه پوست ها سازگار است.

لباس فرم ادارات

همه بانوانی که هر روز به محل کار خود می رود، نیاز به پوشیدن البسه مناسب با ایستایی خوب پیدا می کنند که به طور روزانه درگیر اتوکشی این پارچه نباشند. پارچه های ترگال بهترین گزینه برای این افراد به شمار می ‌رود. زیرا این پارچه قیمت مناسبی داشته و به دلیل تنفس پذیریی مناسب تبادل دمایی خوبی در این پارچه ها صورت می گیرد. در مصارف روزانه کارمندان ادارات و شرکت ها حس بهتری دارند. همچنین تنوع رنگ و طرح این پارچه به گونه ای است که به راحتی در شرایط مختلف می توان متناسب با پرستیژ هر گروه کاری این پارچه ها را انتخاب نمود.

لباس فرم مدارس

برای تولید لباس فرم مدارس از پارچه های ترگال استفاده می شود؛ زیرا این پارچه مقاومت کششی و سایشی خوبی دارد و نیازی به اتو کشی مرتب نیست. به همین سبب خانواده ها می توانند به شکل روزانه البسه دانش آموزان خود را مورد شستشو قرار بدهند. تنوع رنگ بندی و همچنین کیفیت بالای پارچه ترگال ثامن موجب شده، تا مراکز تولید لباس فرم مدارس، خرید این پارچه را در اولویت خود قرار بدهند.

پوشاک روزانه

به غیر از لباس های فرم و لباس های کار از پارچه های ترگال برای تولید برخی از پوشاک روزانه هم استفاده می کنند. به دلیل لطافت مناسب و استحکام خوب در تمام شهرهای ایران می توان از پارچه های ترگال برای دوخت البسه استفاده کرد؛ چرا که جزء پارچه های چهار فصل است. از مهمترین کاربردهای آن می توان به کت و شلوارهای اسپرت و همچنین شلوار های کردی اشاره نمود.

تولید اسکراب پزشکی

یکی از پارچه های محبوب برای تولید اسکراب پزشکیدر ترگال است؛ چرا که با داشتن تراکم بافت بالا امکان جلوگیری از ورود ویروس و باکتری به داخل دهان را دارد. همچنین با داشتن استحکام مناسب می ‌توان آن را چندین بار مورد شستشو و ضدعفونی قرار داد. چاپ پذیری بالای پارچه های ترگال سبب شده تا چاپ های مختلف بر روی این اسکراب پزشکی ایجاد گردد. برخی از ارگان ها و شرکت های خاص برای معرفی کارمندان خود می توانند با درج لوگو و برند، محصولاتی اختصاصی تولید کنند.

لباس های نظامیان

نظامیان به لباس های با استحکام بالا نیاز دارند که در حین انجام فعالیت های روزانه و تمرین های سخت بتواند از آنها محافظت کند. پارچه های ترگال جزء مناسب ترین منسوجاتی است که برای این گروه به کار می رود. از پارچه های ترگال و همچنین کجراه به غیر از تولید البسه نظامی برای ملحفه و زیرانداز هم به کار می برند.

پرچم های عزاداری

یکی از کاربردهای بسیار مهم پارچه های ترگال با رنگ مشکی تهیه پرچم ها و خیمه های عزاداری برای ماه محرم است. در حجم های عمده برای پوشش بخش‌ های مختلف تکیه‌ ها و حسینیه ‌ها و مساجد مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً از پارچه ترگال ساده برای این بخش به کار می برند. به طور معمول از پارچه های مشکی با ثبات رنگی بالا استفاده می‌ کنند تا با قرارگیری در معرض نور خورشید، کیفیت آن از بین نرود و بتوان تا چندین سال متوالی از این پارچه ها استفاده نمود.

نکات مهم در دوخت پارچه ترگال ثامن

پارچه های ترگال جزء پارچه هایی با لطافت مناسب و ایستایی خوب است، این پارچه ها نه به قدری خشک و محکم بوده که شکل پذیری نداشته باشند و نه به قدری نرم و لطیف هستند که نتوان آن ها را شکل و فرم داد.

به دلیل داشتن عرض ۱۵۰ سانتیمتر به راحتی بر روی میزهای برش قرار گرفته و پس از انداختن الگوهای دقیق می توان با قیچی های برقی بدون نگرانی برش داد. چرا که این پارچه به هیچ عنوان در جلوی لبه قیچی سر نمی خورد و الگو به هم نمی ریزد.

پارچه های ترگال دوخت بسیار آسانی دارد؛ چرا که این پارچه به دلیل ایستایی خوب و استاندارد و کمی خشک بودن و همچنین کشسان نبودن در زیر چرخ قرار گرفته و به راحتی می توان همه درز های البسه را مورد دوخت و دوز قرار داد.

مسئله مهم این است که پارچه های ترگال به هیچ عنوان بدن نما نیستند؛ به همین سبب برای دوخت انواع البسه به کار می روند و به هیچ عنوان نیاز به آستر کشی ندارند. به همین جهت جزء مناسب ترین پارچه هایی است که هنرجویان خیاطی می توانند برای مراحل اولیه آموزش از آنها استفاده کنند.

مهمترین مسئله در هنگام دوخت پارچه ترگال استفاده کردن از سوزن های معمولی است و به هیچ عنوان نگران چرخ خیاطی و نوع دوخت نباشید چرا که با هر مدل چرخ و هر درجه دوختی این پارچه با کیفیت بالایی آماده می شود.

قیمت پارچه ترگال ثامن چگونه مشخص می شود؟

قیمت یک عامل بسیار تأثیرگذار در هنگام خرید پارچه های ترگال به صورت عمده است. چرا که می ‌تواند بر حجم خریداران عمده و بنکداری ها تأثیر بگذارد. به همین سبب اغلب افراد به دنبال یافتن راه حل هایی هستند که تا حد زیادی هزینه های خرید را کاهش دهند.

 به دلیل تنوع بالای پارچه های ترگال معمولاً آن را با نرخ های متفاوت در بازار مشاهده می کنید. شناخت بهترین پارچه در کنار قیمت ارزانتر موجب می‌ شود تا مراکز تولید کننده سودهای قابل قبولی از معاملات خود به دست آورند.

اما بهتر است بدانید که قیمت پارچه ترگال با توجه به برخی از مشخصات و ویژگی های این پارچه ها تعیین می شود. شناخت آنها به خریدار کمک می‌ کند تا انتخاب های بهتری انجام بدهند. برخی از این موارد به شرح ذیل است:

  • نوع رنگرزی پارچه های ترگال به صورت رنگ مستقیم یا رنگ ثابت
  • نوع بافت پارچه های ترگال به صورت بافت مربعی و ساده یا پارچه های ترگال کجراه
  • نوع الیاف بکار برده شده در روند تولید و میزان استفاده از هر نوع الیاف
  • تراکم بافت پارچه های ترگال متناسب با نیاز بازار
  • میزان پارچه مورد نیاز برای خرید
  • نوسانات ارز و تغییرات قیمت مواد اولیه
  • میزان استقبال از پارچه برای خرید در بازه های زمانی خاص

چگونه پارچه ترگال ثامن با کیفیت خوب بخریم؟

نساجی های زیادی در حال حاضر در زمینه تولید پارچه ترگال فعال هستند این نساجی ها محصولات با کیفیت بالا و متنوعی را به بازار ارائه می دهند به همین سبب

نساجی های زیادی در حال حاضر در زمینه تولید پارچه ترگال فعال هستند؛ به همین سبب در بازارهای عرضه و فروش با تنوع بالایی از پارچه های ترگال رو به رو می شویم. به همین سبب در هنگام تهیه پارچه، ممکن است بسیاری از خریداران عمده آشنایی کامل با مشخصات و ویژگی های پارچه ها ندارند، دچار دغدغه و مشکل شوند.

یکی از مهمترین مشکلات خریداران عمده دسترسی به پارچه های با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. مهمترین عاملی که می تواند در این مورد به خریداران کمک کند، انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه است. چرا که پارچه های کارخانجات معتبر را به شکل مستقیم ارائه می دهند.

بهترین راه حل برای دسترسی به مراکز مستقیم به شرح ذیل ارائه می گردد:

کارخانه تولید پارچه ترگال ثامن

نساجی ثامن به عنوان معتبرترین کارخانه تولید پارچه ترگال بهترین راه حل برای دسترسی به قیمت های مقرون به صرفه است. به همین جهت اغلب خریداران عمده ترجیح می دهند تا مسافت های طولانی را طی کرده و به درب این کارخانه برای خرید مراجعه کنند. در کارخانجات تنوع بالایی از پارچه ها از لحاظ رنگبندی و گرماژ ارائه می گردد که خریداران متناسب با بازار هدف خود می‌ توانند بهترین خریدها را انجام بدهند.

نمایندگی های پخش

اغلب کارخانجات برای ارائه محصولات خود در شهرهای مختلف و دریافت سود بیشتر از فروش گسترده سعی می کنند، نمایندگی های زیادی را ایجاد کنند که در نمایندگی ها تنوع بالای پارچه های ترگال ارائه می گردد. در صورت نیاز خریداران عمده امکان تأمین پارچه های مختلف هم برای خریداران میسر می گردد. از آنجا که هیچ واسطه ‌ای در این میان وجود ندارد به قیمت درب کارخانه دست پیدا می کنید.

بازارهای فروش عمده

معمولاً در شهرهای بزرگ بازارهای فروش عمده وجود دارند که انواع مختلف منسوجات را ارائه می دهند. رفتن به این عمده فروشی ها و انتخاب پارچه ترگال مناسب موجب می‌ شود تا با صرف هزینه کمتر بهترین محصول موجود در بازار را تهیه کنید. چرا که در این بازارها به دلیل رقابت زیاد بین فروشندگان و حفظ اعتبار خود معمولاً از ارائه قیمت های خارج از عرف بازار خودداری می کنند. همچنین تمامی پارچه های ارائه شده در این مراکز از نمونه های اصل است.

وب سایت های آنلاین

در وب سایت های آنلاین که به شکل مستقیم با کارخانه تولیدی و همچنین نمایندگی های معتبر ارتباط دارند به راحتی می توانید انواع مختلف پارچه از لحاظ رنگبندی و گرماژ انتخاب کرده و پس از بررسی کامل مشخصات و ویژگی ها ثبت سفارش کنید. در خرید و فروش آنلاین پارچه به دلیل حذف کامل واسطه ها و همچنین حذف هزینه های مختلف مانند هزینه انبارداری، هزینه های حمل و نقل اضافه و بسیاری از موارد دیگر قیمت های در نظر گرفته برای پارچه ها مناسب با درب کارخانه است. چرا که تمامی پارچه های ثبت شده از درب کارخانه برای خریدار نهایی ارسال می گردد.

خریدار پارچه ترگال ثامن می تواند با برنامه ریزی دقیق تر انتخاب هر کدام از این روش ها متناسب با نیاز خود بهترین منسوجات را تهیه کنند. به تمامی مراکز تولیدی که به حجم زیادی از پارچه ترگال نیاز دارند، توصیه می شود که با انتخاب وب سایت های آنلاین معتبر از دورترین نقاط کشور پارچه های مد نظر خود را انتخاب کنند. چرا که ثبت سفارش از طریق این وب سایت ها به صورت آنلاین تأثیر زیادی در کاهش هزینه های جاری آنها می گذارد.

راهنمای خرید پارچه ترگال ثامن

پارچه های ترگال به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارند در تنوع بالایی هم تولید می شوند. معمولاً هر کارخانه با توجه به اهداف خود میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید پارچه را در نظر می گیرند.

با داشتن راهنمای خرید پارچه ترگال به شکل بهتر می توانید پارچه هایی با کیفیت بالا و مرغوب را تهیه کنید. چرا که تهیه پارچه های مرغوب و باکیفیت منجر به دوخت منسوجات مرغوب و مورد استفاده در بازار می گردد.

در هنگام خرید پارچه در بازارهای عرضه و فروش ممکن است با تنوع بالایی از پارچه ها روبرو شوید که انتخاب یک مجموعه مناسب و کاربردی برای خرید پارچه ها کاری سخت و دشوار است. به همین سبب در این بخش به چند نکته مهم که با تست آنها می توانید کیفیت پارچه را تخمین بزنید می پردازیم:

  • بهتر است پارچه ها را در برابر نور خورشید قرار دهید تا با مشاهده الیاف تار و پود در یک راستا به یکنواخت بودن پارچه پی ببرید.
  • در بررسی پارچه به هیچ عنوان نباید در بین الیاف از لحاظ رنگ بندی و همچنین از لحاظ قطر تفاوت وجود داشته باشد.
  • برای تست چروک پذیری می توانید بخشی از پارچه را درون دست خود فشرده کنید، در صورت ضعیف بودن پارچه دچار شکستگی می شود.
  • پرز نشدن این پارچه باید از ویژگی های منحصر به فرد آن باشد، چرا که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت البسه مختلف دارد. به همین جهت بهتر است که حتماً با تهیه متراژ کمی از پارچه آن را مورد آزمون و خطا قرار بدهید.
  • هر چقدر که استحکام و استقامت پارچه بالاتر باشد، امکان استفاده از این پارچه در شرایط سخت میسر می گردد.
خرید پارچه ترگال ثامن

عمده فروشی پارچه ترگال کجراه ثامن

کارخانه ثامن یکی از کارخانجات معتبر فعال در زمینه تولید پارچه های ترگال و کجراه است. این کارخانه با ارائه پارچه های مرغوب توانسته است بسیاری از مراکز تولیدی و خریداران عمده را توجیه کند که برای خرید مسافت های طولانی را طی کنند.

بسیاری از افراد در نقاط دوردست کشور زندگی می کنند و برای رسیدن به کارخانه به جهت دسترسی به قیمت ارزان و خرید پارچه اصل باید هزینه های زیادی را صرف نمایند. به همین سبب از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست؛ پس باید به دنبال یافتن راه حل های بهتری برای خرید پارچه های باکیفیت باشند.

این مجموعه یکی از بهترین مراکز عمده فروشی پارچه ترگال و کجراه است که با داشتن ارتباط مستقیم با کارخانه ثامن توانسته است به عنوان یک پل ارتباطی عمل کند. به همین سبب اغلب خریدارانی که با این مجموعه ارتباط بگیرند، می توانند ضمن دریافت ارزانترین قیمت ها از کیفیت اصل پارچه هم اطمینان کافی به دست آورند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه ارائه وب سایت آنلاین است که شرایط فروش اینترنتی پارچه را میسر کرده است. به همین دلیل بدون کوچکترین اتلاف وقت و طی کردن مسیر های طولانی می توانید وارد وب سایت شده و تمامی بخش های آن را مشاهده کنید.

حضور مشاوران حرفه ای در وب سایت به خریداران کمک می کند، تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات و هرگونه ابهام در پروسه خرید به آسانی با این افراد ارتباط گرفته و مشکلات خود را برطرف کنند.

در صورت نیاز به خرید پارچه ترگال ثامن به صورت عمده کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا متناسب با شرایط و نیاز بازار خود بتوانید بهترین پارچه ها را بخرید. پس از ثبت سفارش در کمترین روز کاری پارچه ها در هر کجای کشور برای شما ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان