پارچه ترگال بافتین رنگ حیدر | قیمت کارخانه

پارچه ترگال بافتین

پارچه ترگال بافتین جزء پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار است که برای مصارف مختلف در تولیدی ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین سبب اغلب خریداران عمده پارچه ترگال ترجیح می دهند تا با مراجعه به کارخانه و نمایندگی های اصلی، کمترین میزان هزینه را بپردازند.

خرید پارچه ترگال در کرمان ،تهران ،رشت و… به دلیل داشتن خصوصیات خاص، معمولاً به شکل عمده انجام می شود. به همین سبب کارخانجات نساجی در زمینه تولید انواع مختلف پارچه ترگال با یکدیگر رقابت داشته، تا بتوانند نیاز عمده بازار را تأمین نمایند.

پارچه ترگال بافتین یکی از پارچه های مرغوب و با کیفیتی است که با داشتن تار و پود مستحکم و ثبات رنگی بالا، مورد توجه خریداران عمده قرار می گیرد. چرا که این کارخانه با تمرکز ویژه بر روی افزایش کیفیت توانسته است در طی سال ‌های اخیر کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.

قیمت پارچه ترگال برای خریداران اهمیت زیادی پیدا می‌ کند، در صورتی که به دنبال یافتن ارزان ترین قیمت در کنار کیفیت بالا هستید، بهتر است به سراغ کارخانه تولید کننده و یا نمایندگی های معتبر آن در اقصی نقاط کشور بروید.

تمام خریدارانی که محصول مورد نیاز خود را از کارخانه به شکل مستقیم تهیه کنند، با اطمینان خاطر نرخی بسیار پایین تر از سایر رقبا در بازار را برای پارچه های مدنظر خود می پردازند. به همین سبب امکان تهیه محصولات بیشتر با هزینه کمتر و تولید بهتر به بازار را به دست می آورند.

معرفی پارچه ترگال بافتین و کجراه بافتین

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

برند بافتین با سال ها تجربه و آنالیز محصولات مختلف توانسته است پارچه هایی با جنس مرغوب و قیمت منصفانه تولید کند. به همین سبب جزء پرفروش ترین پارچه های بازار نساجی قرار می گیرد.

کارخانه بافتین پارچه های مختلفی مانند ترگال، کجراه، تترون و حتی فاستونی هم تولید می ‌کند. به همین سبب در زمینه لباس کار و منسوجات پراستفاده فعالیت های حرفه ای و گسترده دارد.خرید پارچه ترگال همیشه در فصل مدارس جذاب است،برای اشنایی با خرید پارچه ترگال اینجا کلیک کنید.

قیمت پارچه ترگال
قیمت پارچه ترگال

پارچه های ترگال تولید شده در نساجی بافتین در رنگ بندی های متنوع به بازار ارائه می گردد و معمولاً در دو دسته بندی ساده و کجراه تولید می شوند. به راحتی می توانید این پارچه را در بیشتر از ۵۰ رنگ زیبا و کاربردی تهیه کنید. به همین سبب جزء پارچه ‌هایی قرار می گیرد که در روند دوخت انواع مانتو، لباس فرم مدارس، لباس های کار و مصارف مختلف دیگر به کار می رود.

کارخانه بافتین که جزء کارخانه های معتبر در زمینه تولید پارچه ترگال معرفی می ‌شود، توانسته است به عنوان یک برند معروف معرفی شود. این کارخانه در کنار داشتن تجربه کاری بالا از دستگاه های پیشرفته و بروز و نیروهای متخصص و حرفه ای استفاده می کند. به همین سبب تولیداتی قوی و مرغوب به بازار ارائه داده که برای شرایط و محیط های مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

بررسی ویژگی های انواع پارچه ترگال بافتین

پارچه ترگال جزء پرتقاضاترین پارچه هایی است که در بازارهای عرضه و فروش عمده ارائه می گردد. این پارچه به دلیل داشتن مقاومت بالا، مصارف روزانه دارد و در واقع به راحتی می توان با هر بار شستن آن را مورد استفاده قرار داد.

تمامی البسه هایی که با پارچه ترگال دوخته می شوند بسیار راحت بوده و از آنجا که این پارچه کشسانی ندارد. اما با کشیدن دست بر روی این پارچه به راحتی متوجه بافت مستحکم آن می شوید.

خرید پارچه کجراه پاسارگاد اصفهان
خرید پارچه کجراه پاسارگاد اصفهان

پارچه های ترگال از لحاظ نوع بافت به دو گروه پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این پارچه ها از ویژگی‌ ها و مشخصات خاصی برخوردار است موارد استفاده و کاربرد های این پارچه ها با یکدیگر تفاوت دارند و با شناخت ویژگی های مهم مراکز تولید کننده می توانند انتخاب های بهتری انجام بدهند.

به طور کلی پارچه های ترگال از لحاظ استفاده از الیاف، نوع بافت، ایستایی و بسیاری از موارد دیگر ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بررسی برخی از ویژگی انواع پارچه ترگال می پردازیم:

الیاف پارچه ترگال بافتین

الیاف بکار برده شده در تار و پود پارچه های ترگال به صورت ساده و تک رنگ سفید انتخاب می ‌شوند و پس از درهم تنیده شدن و بافت راهی محیط رنگرزی شده، تا در تنوع بالا این پارچه به بازار ارائه گردد. تار پارچه ترگال از جنس نخ پلی استر انتخاب شده و نخ فلامنت یا نخ پود در عرض پارچه ترگال قرار می گیرد. معمولاً ترکیب تار و پود پارچه های ترگال، اعداد یکسانی نبوده و متناسب با سفارش مشتری با درصد نخ خاص تولید می گردد.

بافت پارچه ترگال بافتین

پارچه ترگال از نوع تخت بافت بوده و معمولاً با عرض ۱۵۰ سانتیمتر در کارخانجات بافته می شود. در صورت نگاه به سطح پارچه ترگال به راحتی بافت منظم آن را مشاهده می ‌کنید که از ویژگی‌ های بارز این پارچه بافت مربعی و از ویژگی های بارز پارچه کجراه بافت میله ای آن است.

ایستایی پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال را با میزان آهار استاندارد تولید می کنند، به همین سبب این پارچه ها نه خیلی سخت و نه خیلی شل بر روی بدن قرار می گیرد. به هیچ عنوان احساس خشکی و سفتی در لباس دوخته شده با پارچه ترگال ندارید؛ زیرا به راحتی بر روی بدن قرار می گیرد. بافت پارچه های ترگال به گونه ای مستحکم است که ایستایی زیبایی بر روی بدن داشته و برای طیف وسیعی از محیط های صنعتی و خانگی و رسمی می توان از این پارچه استفاده نمود.

https://miladarshadi.com/product/purchase-and-price-of-isfahan-tergal-tek-fabric/

لطافت پارچه ترگال بافتین

تمام پارچه های ترگال در عین ضخامت مناسب از الطافت خوبی هم برخوردار هستند، از آنجا که این پارچه برای شرایط مختلفی کاربرد دارد، معمولاً در لطافت های متفاوت به بازار ارائه می گردد. معمولاً پارچه های ترگال برای تولید لباس فرم مدارس، از لطافت بیشتر و پارچه های لباس کار از لطافت کمتر برخوردار می گردد.

شکنندگی پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال موارد استفاده روزانه و متعدد دارند؛ به همین سبب نیاز است که پارچه ‌هایی با دوام و استقامت بالا تهیه شود. این پارچه ها در برابر فعالیت های روزانه میزان چروک پذیری کمی داشته و همچنین با قرارگیری در معرض سایش و کشش آسیبی به بافت تار و پود آن وارد نمی گردد.

https://miladarshadi.com/product/purchase-and-price-of-hospital-tergal-fabric/

گرماژ پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال با داشتن تراکم بافت بالا، از گرماژ خوبی برخوردارند و پارچه های ترگال کجراه به دلیل بافت کج و میله ای ضخامت بیشتری دارند. از این رو از پارچه های کجراه برای دوخت لباس های کار در محیط های سخت استفاده می شود. معمولاً ضخامت و گرماژ پارچه ها را با توجه به شرایط استفاده و کاربردهای آن ها انتخاب می کنند. به عنوان مثال پارچه های ترگال با رنگ شیری و رنگ سفید و کرم را بیشتر در تولید لباس فرم و ملحفه به کار می رود، از ضخامت کمتری برخوردار هستند. پارچه های ترگال با رنگ مشکی و یا رنگ های تیره دیگر ضخامت بیشتری دارند.

خرید پارچه ترگال بافتین
خرید پارچه ترگال بافتین – کاماش

تفاوت پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه بافتین

پارچه ترگال از به هم تنیده شدن نخ های تار  و پود به صورت تخت بافت تولید می گردد؛ به همین سبب جزء پارچه های نرم و لطیف است. در شرایط مختلف بدون آسیب رساندن به پوست بدن می توان از آن برای تهیه البسه استفاده کرد.

به طور معمول از نخ های پلی استر ویسکوز، نخ های پنبه و همچنین های فلامنت در روند تولید آن استفاده می کنند که نمره این نخ ها به صورت ‏ ۳۰.۲ و به عبارتی سی دولا می باشد. معمولاً نمره نخ را با توجه به ضخامت نخ، قطر و وزن نخ محاسبه می کنند و البته نخ های به کار برده شده در پود پارچه هم تأثیر مستقیم بر روی کیفیت پارچه ها می گذارند.

پارچه ترگال به دو صورت پارچه های ترگال ساده و کجراه تولید می‌ شود که مواد اولیه برای تولید این پارچه ها یکسان بوده و فقط در چند مورد با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به آنها می پردازیم:

نوع بافت

پارچه ترگال ساده دارای بافت مربعی و تخت است؛ اما پارچه های کجراه دارای بافت میله ای و مورب می باشد.

ضخامت پارچه

پارچه های ترگال ساده ضخامت کمتری داشته؛ اما پارچه های کجراه به دلیل داشتن بافت میله ‌ای ضخامت بیشتری دارند.

موارد استفاده

از لحاظ موارد استفاده هم این دو پارچه با یکدیگر فرق می کنند، پارچه های ترگال ساده در چهار فصل سال به راحتی کاربرد داشته و برای صنایع سبک مناسب است. اما پارچه های ترگال کجراه با درصد پنبه بالا بیشتر برای صنایع پرخطر مانند: پالایشگاه ها، پتروشیمی و همچنین جوشکاری به کار می رود.

خوب است بدانید که مهم ترین علت تفاوت وزن بین این دو پارچه میزان استفاده از الیاف پنبه است. در پارچه های کجراه حجم بیشتر پنبه مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت وزن این پارچه ها از ۴۰ تا ۵۵ گرم می باشد.

روش های نگهداری از پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال از گروه پارچه های با استحکام بالا است که در اصطلاح عامیانه به آنها پارچه بشور بپوش گفته می شود. این پارچه ها دوام بالایی دارند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند.

استفاده از الیاف پلی استر در روند تولید این پارچه، جزء مقاوم ترین پارچه هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. به همین سبب به هیچ عنوان نگران نحوه نگهداری این پارچه ها نباشید؛ زیرا در مقابل عوامل خارجی مختلفی مانند: مواد شوینده و سایش و موارد دیگر مقاومت می کنند.

اما برای افزایش طول عمر پارچه ها و حفظ کیفیت اولیه در این بخش به چند روش خاص در زمینه نگهداری از پارچه ترگال می ‌پردازیم:

نحوه شست و شو پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال به دلیل استفاده از الیاف ترکیبی پنبه و پلی استر شستشوی بسیار ساده ‌ای دارند و پس از هر بار شستشو نگران تغییر رنگ آنها نباشید. می توانید در ماشین لباسشویی بدون دغدغه و نگرانی از میزان درجه حرارت و درجه شستشو قرار بدهید. چرا که هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی گردد. اما بهتر است که با دمای آب گرم و متعادل به همراه شوینده‌های ملایم مورد شستشو قرار بگیرد، تا دوام و ماندگاری آن افزایش پیدا کند. اگر مواد شوینده ملایم در دسترس شما نبود به هیچ عنوان نگران نباشید و از مواد شوینده معمولی به کار ببرید.

اتوکشی پارچه

پارچه های ترگال برخلاف سایر پارچه های نخی زیاد چروک نمی ‌گردد و اتو کشی آسانی دارد. برای اتو کردن این پارچه بهترین راه حل این است که اتو را با دمای متوسط بر روی پارچه قرار بدهید؛ چرا که دمای بالا ممکن است به الیاف پلی استر آسیب وارد کند. در صورتی که از بخار اتو همزمان استفاده کنید مناسب تر می باشد. به هیچ عنوان از اتو با حرارت بسیار بالا بر روی پارچه ترگال استفاده نکنید؛ زیرا موجب برق افتادن پارچه و کاهش طول عمر آن می شود. در صورتی که این البسه برای شما اهمیت زیادی دارند می توانید با قرار دادن یک پارچه پنبه ای به عنوان محافظ از برق افتادن البسه خود جلوگیری نمایید.

خشک کردن پارچه ترگال بافتین

استفاده کردن از الیاف پلی استر در روند تولید پارچه ها موجب می شود تا پارچه آبگریز شده و با سرعت بالایی خشک گردد. اما هر چقدر که میزان استفاده از الیاف پنبه در روند تولید این پارچه ها بیشتر باشد، زمان بیشتری را برای خشک شدن پارچه نیاز دارید. اما مسئله مهم این است که بهتر است پارچه ها و لباس های ترگال را در هوای آزاد و در مقابل نور خورشید خشک کنید.

نحوه رنگرزی پارچه های ترگال

پارچه های ترگال از الیاف سفید فلامنت، پلی استر و پنبه تولید می شود، پس از اتمام مراحل بافت این پارچه ها را به واحدهای رنگرزی انتقال می دهند، تا متناسب با بازار هدف و نیاز عمده مشتریان پارچه ها آماده سازی شود.

در بازارهای عرضه و فروش انواع مختلف پارچه های ترگال را مشاهده می کنید که برخی از مواقع پارچه های ترگال با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و یا شستشو کیفیت رنگ خود را به سرعت از دست می دهند. اما در اغلب مواقع پارچه های ترگال ثبات رنگی بالایی دارند و برای طولانی مدت می توان از این پارچه در شرایط سخت استفاده نمود.

خوب است بدانید که در سالن رنگرزی دو شیوه اساسی برای رنگ کردن پارچه ها وجود دارد که استفاده کردن از هر کدام از این شیوه ها سبب تولید پارچه های ترگال با ویژگی های متفاوت می گردد. در ادامه به بررسی کلی این دو شیوه می پردازیم:

رنگ آمیزی ری اکتیو

پارچه ترگال ری اکتیو از ثبات رنگی بالایی برخوردار بوده و در مدت زمان طولانی می توان با حفظ کیفیت، از آن در شرایط سخت و حتی زیر نور مستقیم خورشید استفاده کرد. به همین سبب این پارچه موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد و به آسانی از آن در صنایعی که به طور مداوم با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، استفاده می شود.

رنگ آمیزی مستقیم

پارچه ترگال رنگ مستقیم از ثبات رنگی کمتری برخوردار است و امکان شستشوی طولانی مدت با حفظ کیفیت را ندارد. به تبع قیمت این پارچه به نسبت سایر منسوجات دیگر در بازار ارزان تر می باشد و اغلب مواقع برای تولید لباس های کار تبلیغاتی به کار می رود.

مصارف پارچه ترگال بافتین چیست؟

پارچه ترگال از پرفروش ترین پارچه های صنعت نساجی است که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین سبب کارخانجات متعددی در این حوزه به شکل حرفه ‌ای فعالیت می کنند که کارخانه بافتین یکی از مشهورترین آنها است.

مصارف پارچه ترگال به دلیل تنوع بالای این پارچه به شدت زیاد است و در صورت آشنایی با این موارد، در مواقع لزوم می توانید انتخاب های بهتری انجام بدهید. به همین جهت لازم است که با برخی از مهمترین موارد کاربرد این پارچه ها هم آشنا باشید.

در این بخش به بررسی برخی از مصارف پارچه های ترگال می پردازیم:

  • در روند تولید لباس کار در شرایط مختلف مانند لباس کار کارگران ساختمانی، لباس صنایع غذایی و مواردی از این قبیل از پارچه های ترگال استفاده می کنند.
  • برای تولید پوشاک روزانه مانند شلوارهای کردی، کت و شلوارهای رسمی برای بانوان و لباس های اسپرت به کار می رود.
  • در بخش های مختلف محیط های بیمارستانی از پارچه های ترگال استفاده می کنند و در واقع به یکی از مهم‌ترین منسوجات صنعت پزشکی تبدیل شده است که به راحتی برای تولید البسه کودکان بیمار هم می‌توان از این نوع پارچه استفاده نمود.پارچه ترگال بافتین بهترین پارچه برای اسکراب پزشکی و روپوش پزشکی است.
  • در روند دوخت انواع مانتوهای اداری برای بانوان شاغل کاربرد دارد و مراکز تولیدی می توانند رنگ های مناسب با پرستیژ شغلی هر گروه را انتخاب کنند.
  • برای دوخت لباس های نظامیان و بخصوص سربازان از این پارچه استفاده می کنند؛ چرا که استحکام بالایی داشته و در بین تحرک های طولانی مدت آنها آسیبی به پارچه وارد نمی شود.

انواع پارچه ترگال بیمارستانی بافتین پود پارسیان

محیط های بیمارستانی و درمانی منسوجات متعددی نیاز دارند که برای هر بخش باید از پارچه مناسب استفاده شود. پارچه های ترگال بخش مهمی از نیاز این مراکز را تأمین می کنند؛ به همین سبب در تنوع بالایی در کارخانجات تولید می گردد.

مصارف پارچه های ترگال در محیط های بیمارستانی به قدری زیاد است که کارخانجات تولید کننده به صورت اختصاصی در زمینه تولید این پارچه ها فعالیت می کنند. کارخانه بافتین هم در حوزه تولید پارچه های مناسب برای مراکز درمانی فعال است.

در روند تولید پارچه های ترگال بیمارستانی از شیوه های خاصی برای رنگرزی این پارچه ها استفاده می کنند تا به راحتی بتوان در محیط های درمانی این پارچه ها را به کار برد. به همین سبب پارچه ترگال بیمارستانی در برابر آب ژاول و مواد ضدعفونی‌کننده مقاومت خوبی داشته و رنگ خود را حفظ می کند.

موارد استفاده و کاربرد پارچه ترگال بیمارستانی بسیار گسترده است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

پارچه ترگال سبز بافتین

پارچه های ترگال سبز که به صورت ضد آب ژاول تولید می شوند، برای تولید گان و شان جراحی و کلیه منسوجات مورد استفاده در محیط اتاق عمل به کار می رود. معمولاً پارچه های سبز را به شکل مستقیم با آب ژاول مورد شستشو قرار می‌ دهند، تا هرگونه لک، آلودگی و باکتری از سطح آن از بین برود و به طور مرتب درون دستگاه اتوکلاو برای ضدعفونی قرار می گیرد.

پارچه ترگال سفید بافتین

پارچه های ترگال سفید نقش مهمی در محیط بیمارستان دارند؛ چرا که آنها را برای تولید روپوش پزشکان و پرستاران به کار می ‌برند و همچنین از گرماژهای پایین تر برای تولید انواع ملحفه در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود. چرا که این پارچه ها ایستایی خوبی بر روی بدن داشته و در طی یک روز کاری شکل و ظاهر خود را حفظ می کند.

پارچه ترگال رنگی بافتین

پارچه های ترگال رنگی در بخش های بستری، جهت لباس بیماران مورد استفاده قرار می گیرند پس از هر بیمار نیاز است که این البسه به طور کامل ضدعفونی شوند، تا از سرایت بیماری ها به افراد دیگر جلوگیری گردد. همچنین از برخی پارچه های ترگال رنگ تیره تر برای تولید لباس فرم نیروهای خدماتی در بخش‌ های مختلف بیمارستان استفاده می کنند.

در محیط بیمارستان چند رنگ پر استفاده وجود دارد که در ادامه محبوب ترین رنگ بندی کالیته پارچه های ترگال بیمارستان را ذکر می کنیم:

  • پارچه ترگال سبز ضد آب ژاول
  • پارچه ترگال آبی کاربنی ضد آب ژاول
  • پارچه ترگال سفید بیمارستانی
  • پارچه ترگال صورتی بیمارستانی
  • پارچه ترگال آبی بیمارستانی
  • پارچه ترگال طوسی بیمارستانی
  • پارچه ترگال سرمه ای بیمارستانی

تاثیر رنگ در قیمت پارچه ترگال بافتین

پارچه های ترگال در تنوع رنگی بسیار بالایی به بازار ارائه می گردند و در صورت نیاز به خرید این پارچه ها در می یابید که حدود ۱۵۰ کالیته رنگ بندی متنوع در بازار پارچه وجود دارد. مسئله مهم این است که هر کارخانه با توجه به سیاست های کاری خود بر روی چند رنگ خاص تمرکز ویژه تری دارد.

پارچه های تولید شده در کارخانه بافتین در حدود ۵۰ کالیته رنگ بندی است که برای به دست آوردن هر طیف رنگی نیاز است آزمایش ها و بررسی ‌های متعدد صورت بگیرد. زیرا برخی از رنگ ها به صورت ترکیبی به دست می ‌آیند که میزان استفاده از هر ترکیب رنگی باید به شکل کاملا دقیق محاسبه گردد.

معمولاً پارچه های ترگال با یک جنس کاملا ثابت؛ اما رنگبندی های مختلف دارای قیمت های متفاوت هستند. به عنوان مثال پارچه های ترگال سفید که شرایط رنگرزی آسان تری دارد، به نسبت پارچه های سورمه ای و تیره ارزان تر است.

در اختلاف قیمت بین رنگ های متنوع پارچه های ترگال همیشه یک اصل ثابت وجود دارد و این است که رنگ های روشن از رنگ های تیره ارزان تر هستند. زیرا برای به دست آوردن رنگ های روشن، نیازی به تکرار رنگ ها و ترکیبات خاص نیست. اما برای بدست آوردن یک رنگ تیره باید چندین بار پارچه ها در معرض رنگرزی قرار بگیرند.

پس مهمترین دلیل تفاوت نرخ پارچه های رنگی ترگال را به مدت زمان صرف شده، برای به دست آوردن رنگ مد نظر و همچنین قیمت مواد اولیه برای تولید این پارچه ها با رنگ های مشخص می توان نام برد.

گاهی برخی از کارخانجات برای تمامی پارچه های خود با کدهای رنگی متفاوت یک قیمت ثابت در نظر می گیرند. معمولاً این مدل قیمت گذاری به نفع مشتریان عمده نیست؛ چرا که باید برای پارچه هایی که هزینه کمتری جهت تولید آنها صرف شده، هزینه های برابر با پارچه های گران تر بدهند. پس در صورتی که به پارچه های رنگ روشن ترگال نیاز دارید، حتما این موضوع را مدنظر قرار بدهید، تا از ایجاد ضررهای زیاد جلوگیری نمایید.

نکات مهم در هنگام خرید پارچه ترگال بافتین

 در هنگام تهیه پارچه های ترگال با تنوع بالایی از پارچه روبرو می شوید که ممکن است نتواند در بین این پارچه ها مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. برخی اوقات به دلیل راهنمایی های نادرست مراکز فروش، پارچه هایی با قیمت بالاتر تهیه می ‌کنید که در حقیقت هیچ کاربردی برای مصارف شما ندارد.

به همین سبب داشتن اطلاعات کامل در مورد ویژگی های هر پارچه به شما کمک می کند، تا در هنگام خرید تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. به همین سبب انتخاب برخی از مراکز عرضه و فروش که مشاوره رایگان ارائه می دهند، موجب می شود با اطمینان بیشتر پارچه های مد نظر خود را تهیه نمایید.

در این بخش به ذکر چند نکته مهم که در هنگام خرید پارچه ترگال بافتین باید مد نظر قرار بگیرد، می ‌پردازیم:

بررسی یکنواختی پارچه

پارچه ترگال را در معرض نور خورشید قرار بدهید، تا الیاف تار و پود پارچه به خوبی دیده شود. در چنین شرایطی اگر رنگ های پارچه همگی یکنواخت باشند و تفاوت رنگ و قطر الیاف در تار و پود پارچه مشخص نگردد، بهترین پارچه کجراه تولید شده است.

چروک پذیری پارچه

با فشردن و مچاله کردن بخشی از پارچه درون دست متوجه کیفیت پارچه و یکنواخت بودن الیاف تار و پود آن می گردید. به هیچ عنوان نباید سطح پارچه دچار شکستگی و چین و چروک گردد.

ثبات رنگ

ثبات رنگ پارچه های ترگال را با استفاده از یک پارچه سفید نمدار می توانید مشخص کنید که با کشیدن بر روی سطح پارچه در صورت رنگ ندادن به این پارچه سفید، با خیال راحت می توانید پارچه ترگال را به صورت عمده تهیه نمایید.

پرز نشدن پارچه

در صورت نیاز به حجم عمده از پارچه ترگال بهتر است که متراژ کمی از پارچه را خریداری کرده و چندین بار در ماشین لباسشویی به همراه سایر البسه مورد شستشو قرار بدهید. در صورتی که پارچه مرغوب باشد، در شستشوی مکرر به هیچ عنوان پرزهایی در سطح پارچه نمایان نمی شود. یکی از مهمترین علت های پرز دادن پارچه ها کیفیت پایین نخ یا بافت نامرغوب پارچه است.

بررسی ضخامت و استقامت

هرچه میزان تراکم بافت پارچه ترگال بیشتر باشد، در نتیجه پارچه از ضخامت بالاتری برخوردار بوده و می ‌توان در شرایط سخت کشش و سایش از آن استفاده نمود. در حال حاضر پارچه های ترگال تراکم بافتی حدود ۲۵۰ گرم و پارچه های کجراه تراکم بافتی حدود ۲۹۰ گرم دارند.

شناخت درصد الیاف پارچه

در هنگام تهیه پارچه ها باید میزان درصد الیاف پنبه و پلی استر و همچنین فلامنت را متناسب با نیاز بازار انتخاب کنید. به عنوان مثال برای لباس های فرم روزانه بهتر است از پارچه های ترگال با ترکیب الیاف پلی استر و ویسکوز استفاده شود و برای دوخت لباس های کار در محیط های پر حرارت، باید از پارچه های ترگال با درصد پنبه بیشتر استفاده کنند.

مزیت خرید اینترنتی پارچه های ترگال بافتین

در سال های اخیر که استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند همه گیر شده، بسیاری از افراد برای پیدا کردن محصولات مختلف در فضای مجازی جستجو می کنند. به همین سبب خرید و فروش عمده پارچه هم یکی از محصولات پرسرچ در بستر اینترنت و گوگل است.

اغلب نمایندگی های معتبر و کارخانجات تولید کننده برای ارسال محصولات خود به دورترین نقاط کشور و بازاریابی بهتر سعی کرده اند وب سایت های معتبر را راه اندازی کنند. از طریق این وب سایت ها پروسه فروش و توزیع پارچه را ساده تر کرده و افراد بیشتری می توانند به کیفیت خوب محصولات آنها دست پیدا نمایند.

مزایای زیادی در خرید اینترنتی پارچه ترگال بافتین وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • ارسال محصولات خریداری شده از درب کارخانه برای کاهش قیمت پارچه
  • دریافت مشاوره رایگان به صورت آنلاین، جهت انتخاب های آگاهانه
  • ارسال پارچه به دورترین نقاط کشور در کمترین روز کاری
  • امکان ارسال پارچه ها در شرایط کاملا بهداشتی

عرضه ارزانترین پارچه ترگال بافتین در بزرگترین مجموعه فروش

مراکز تولید کننده که پارچه های ترگال به عنوان ماده اولیه آنها محسوب می‌ شود، دائماً به دنبال پیدا کردن راه حل هایی هستند که هزینه های خود را کاهش بدهند. در زمینه کاهش هزینه ها پیدا کردن مراکزی که قیمت پارچه ترگال را مناسب ارائه کنند، نقش مهمی دارد.

مراکزی که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده و نمایندگی های فعال در ارتباط هستند، امکان ارائه پارچه اصل و باکیفیت در کنار قیمت درب کارخانه را فراهم می کنند. پس بهتر است در هنگام ثبت سفارشات خود این موارد را بررسی کرده و با حذف واسطه ها خریدهای مقرون ‌به‌ صرفه انجام دهید.

انتخاب این مجموعه فروش که به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین کارخانه بافتین و مصرف کنندگان عمده عمل می کند، موجب شده تا بدون افزایش قیمت های بی دلیل، امکان ثبت سفارش پارچه برای شما میسر گردد. زیرا در تمام بخش ‌های معاملات، دلالان حذف شده و تمامی مراحل به شکل مستقیم صورت می گیرد.

در این مجموعه تنوع بالای پارچه ترگال از لحاظ گرماژ، رنگ بندی و همچنین ترکیب الیاف مختلف ارائه می گردد. برای هر بخش از نیازهای خود می توانید بهترین نوع پارچه را سفارش دهید. برای حذف هزینه ‌های اضافه حمل و نقل، تمامی سفارشات شما در پروسه خرید از درب کارخانه ارسال می شود.

برای خرید پارچه ترگال بافتین از بزرگترین مجموعه فروش بدون واسطه، کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. چرا که تمامی اطلاعات مورد نیاز به صورت کاملا رایگان در اختیار خریدار قرار می گیرد، تا خرید آگاهانه انجام شود. در صورت نیاز به تهیه پارچه ترگال مشکی، پارچه ترگال سبز، پارچه ترگال سفید و هر نوع رنگ بندی دیگر، با بخش فروش ما تماس بگیرید.

خرید پارچه ترگال بافتین

قیمت پارچه ترگال بافتین

پارچه ترگال بافتین اسکراب پزشکی

پارچه ترگال بافتین فرم مدارس

کارخانه پارچه ترگال بافتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان