پارچه تترون برای روتختی

برای پارچه تترون برای روتختی نکات مهمی لازم است که باید بدانید ،پارچه تترون دارای خانواده بزرگی مثل پارچه تترون براق و ساده می شود که در ادامه با هم مرور می کنیم .مشاوره رایگان 09131130224

بهترین پارچه تترون ایرانی برای روتختی

  • تترون عرض متر
  • تترون سیترون
  • تترون داکرون عرض سه متر
  • پارچه تترون پنبه
  • پارچه تترون سوپر ویسکوز
پارچه تترون برای روتختی
پارچه تترون برای روتختی

معایب پارچه تترون

  • بدون کش
  • کمی چروک
  • پنبه دار ها احتمال تل شدن
  • درصد مواد بالا
معایب پارچه تترون

مصرف پارچه تترون چهارخونه در خرج کار ملحفه

پارچه تترون چهارخونه در خرج کار ملحفه استفاده میشود ،که زیبایی خاصی به سرویس خواب شما خواهد داد.بهترین براند نساجی بوریا و ونئس طلایی و فانوس اصفهان است.

پارچه تترون برای روتختی هتل

اینکه چه نوع پارچه ای برای روتختی بهتر است، نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود. انتخاب پارچه مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر ملحفه ای را برای استفاده در هتل ها خریداری می کنید، باید بادوام باشد تا بتواند در برابر استفاده زیاد مقاومت کند.

پارچه تترون براق خرید پارچه تترون
پارچه تترون براق خرید پارچه تترون

پارچه تترون برای روتختی اتاق کودک

اگر آن را برای اتاق خواب کودک خود تهیه می کنید، باید نرم و ضد حساسیت باشد. اگر برای یک نوزاد تازه متولد شده باشد، باید نرم ترین و قابل تنفس ترین باشد. اگر برای اتاق خواب مهمان شماست، باید مطمئن شوید که طراحی روی آنها تاثیر گذاشته است. روی هم رفته، چیزهای زیادی برای انتخاب ملحفه‌ی مناسب انجام می‌شود و این سؤال که «چه موادی برای ملحفه‌ها بهتر است» مطمئناً باید در مورد آن فکر کنید!تترون ستاره سهیل بهترین نساجی برای روتختی کودک

پارچه تترون سیب s قیمت تترون سیب p شرکت تترون سیب a نساجی سیب کارخانه سیب خرید اینترنتی پارچه تترون کارخانه پارچه تترون صنایع نساجی درنا خریدعمده پارچه

خرید پارچه تترون سیترون

ترجیحات کاملاً ذهنی هستند و در مورد انتخاب ملحفه یکسان باقی می مانند. ترجیحات شما ممکن است از ابتدا مشخص باشد – ممکن است شستن آسان، بادوام و ورق هایی با تعداد نخ زیاد را ترجیح دهید. برخی ممکن است ملحفه‌های بسیار بادوام و سنگین را ترجیح دهند، که می‌توانند جلسات مکرر لباس‌شویی و اتو را تحمل کنند. و رقابت برای ورقه های تنفس پذیر، نرم و ضد حساسیت ضروری است. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ملحفه در نظر بگیرید.

تترون سیترون بهترین گزینه برای ملحفه است،این پارچه با عرض سه متر بهترین گزینه می باشد،عرض سه متر وگرماژ بالا سبب شده که بهترین گزینه باشد.نام دیگر سیترون پارچه داکرون است.

پارچه تترون برای روتختی
پارچه تترون برای روتختی

اطلاعات بیشتر در مورد تعداد نخ های بالاتر و گرماژ پارچه تترون براق و ساده


تعداد بافت های افقی و عمودی در هر اینچ مربع به عنوان تعداد نخ پارچه بافته شده نامیده می شود. معمولاً افراد به دنبال بالاترین تعداد نخ های ممکن می گردند تا مطمئن شوند که ملحفه های تختشان برای مدت طولانی دوام می آورد. یک ملحفه با کیفیت حداقل دارای 200 نخ خواهد بود. ملحفه های درجه یک دارای حدود 250-300 نخ هستند. و بهترین ورق های موجود در بازار دارای تعداد نخ از 600 تا 1500 نخ هستند. بدیهی است که ملحفه تخت با تعداد 1500 نخ بیش از حد ارزیابی می شود.

پارچه تترون سیب s قیمت تترون سیب p شرکت تترون سیب a نساجی سیب کارخانه سیب خرید اینترنتی پارچه تترون کارخانه پارچه تترون صنایع نساجی درنا خریدعمده پارچه
پارچه تترون سیب s قیمت تترون سیب p شرکت تترون سیب a نساجی سیب کارخانه سیب خرید اینترنتی پارچه تترون کارخانه پارچه تترون صنایع نساجی درنا خریدعمده پارچه

آب و هوا، رطوبت در احساس ملحفه تخت شما نقش دارند. شما نیاز به فضایی برای خشک کردن آنها دارید و همچنین یک خشک کن که در بادهای موسمی ضروری خواهد بود.

خرید پارچه تترون روتختی ،تترون براق و قیمت پارچه تترون نیاز به مشاوره رایگان دارد ،که به اشتباه خرید نکنید.

kamash.ir

خرید پارچه تترون


بسیاری ممکن است تعجب کنند که کدام پارچه برای ملحفه تخت مناسب است؟ تعداد زیادی پارچه مانند تترون مات ،تترون ساده ،تترون براق ، پنبه، ابریشم، تنسل و غیره برای انتخاب وجود دارد. پارچه‌های پنبه‌ای و پلی‌استر در تنوع‌های بی‌شماری موجود است و سپس پارچه‌های ابریشم، تنسل و سایر پارچه‌ها وجود دارد.


تترون پنبه:


پنبه متداول ترین، بادوام ترین و در دسترس ترین پارچه ملحفه ای است که در بازار وجود دارد. آنها برای استفاده در تابستان عالی هستند. پنبه تقسیمات فرعی زیادی دارد، اجازه دهید همه آنها را یکی یکی بررسی کنیم.

تترون پنبه مصری:

به خاطر احساس فوق العاده نرمش معروف است و فواید زیادی دارد. الیاف بسیار بلند به حس مواد و دوام می‌افزاید، بنابراین بافت قوی‌تر و بهتری ایجاد می‌کند. قیمت ملحفه‌های پنبه‌ای مصری بالاتر است، با این حال، ارزش هر پنی را دارد.

پنبه پیما:

این یک پنبه مرغوب است و بسیار بلندتر از الیاف معمولی است. پنبه پیما به دلیل احساس نرمی که دارد به طور گسترده ای شناخته شده است. چنین ورق هایی بسیار بادوام و مقاوم در برابر چروک هستند. پنبه پیما یک ماده با کیفیت است که می توانید برای ملحفه های تخت خود انتخاب کنید.

قیمت پارچه های کرپ حریر
کرپ حریر

پنبه سوپیما:

پنبه سوپیما کمتر از 1 درصد از کل رشد پنبه جهان را تشکیل می دهد. این به هیچ وجه یک ماده ارزان قیمت نیست و به دلیل نرمی، استحکام بافت و حفظ رنگ شناخته شده است. الیاف بسیار بلند به ساخت پنبه سوپیما بسیار خوب کمک می کند.

پنبه میکرو:

پنبه میکرو از کیفیت ممتازی برخوردار است که در حلقه های کشیده بافته می شود که آن را نرم می کند و حس لوکسی به آن می بخشد. نسخه های سبک تری از آن در بازار موجود است، وزن آن مشابه پنبه مصری است.

پنبه ای کش:

پارچه نخی نوعی پارچه کشسان و نرم است. این یک پارچه پنبه ای تک بافتنی است. ورق های ساخته شده از این ماده نرم، قابل کشش هستند و آنقدرها هم گران نیستند.

پنبه پرکال:

ورقه‌های پنبه‌ای با تنگ‌ترین بافت به ورق پرکال معروف هستند. ورق های پرکال به عنوان ظریف و بسیار صاف شناخته شده اند. کلمه پرکاله به نوع بافت آن اشاره دارد و نه ماده ای که در ساخت آن به کار رفته است.

پنبه شانه شده:

نسخه نرم پنبه معمولی با پردازش الیاف قبل از ریسندگی تولید می شود. پنبه شانه شده به طور کلی نیاز به کار بیشتری دارد و این باعث کیفیت بهتر و گرانتر از پنبه معمولی می شود.

فلانل:

پارچه فلانل یک پارچه منحصر به فرد است، پارچه ای نرم با ظرافت های متفاوت است. در ابتدا برای به دست آوردن فلانل از پشم کارد استفاده می شد. با گذشت زمان، پنبه، پشم یا نخ‌های پوسیده منبع این ماده شدند. فلانل را می توان برس زد تا نرمی بیشتری به دست آورد.

پنبه مخلوط:

زمانی که شما به تعدادی ویژگی از یک ماده نیاز دارید، یعنی زمانی که پارچه پنبه ای ترکیب شده وارد بازی می شود. الاستین و پلی استر با آن مخلوط می شوند تا قابلیت کشش را داشته باشند و حس نرمی را ایجاد کنند.

پلی استر:


پلی استر که از هوا، نفت، آب و زغال سنگ مشتق می شود، یک الیاف مصنوعی مشتق از زغال سنگ است.

میکروفیبر:

پلی استر میکروفیبر بسیار ظریفتر از پلی استر است و می تواند ترموست یا ترموپلاستیک باشد.

نایلون:

نایلون پلی استری سبک وزن است که در عین حال بادوام است.

اکریلیک:

اکریلیک ها الیافی هستند که به صورت مصنوعی از سلولز و مواد پتروشیمی به دست می آیند. این ماده در شرایط سخت دوام زیادی دارد.

تنسل:


تنسل نوعی ریون است که دارای الیاف سلولزی از خمیر چوب است و در حین ریسندگی مرطوب آن را می‌چرخاند. از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و مانند ورقه های ابریشمی صاف است و برای افرادی که پوست حساس دارند مفید است.

بامبو:


بامبو یک فیبر طبیعی شناخته شده است. ورق های بامبو تعمیر و نگهداری کمی دارند و می توانند عمر طولانی داشته باشند.

کتان:

از گیاهان کتان در صنعت نساجی برای تولید کتان استفاده می شود. ملحفه های کتانی بسیار بادوام هستند و سریعتر از پنبه خشک می شوند. و بسیار قوی و ماندگار هستند.

ابریشم:


ابریشم از پیله‌های کرم ابریشم از طریق پرورش غلات به دست می‌آید. ابریشم به خاطر ظاهر و حس نرمش معروف است.

سوالات متداول
پارچه تترون برای روتختی کدام را بخریم؟

این چیزی است که باید خودتان پیدا کنید، ما همه چیزهایی را که احتمالاً باید در مورد پارچه ملحفه‌های تخت بدانید فهرست کرده‌ایم. خواه ملحفه‌هایی با بافت ساده، ملحفه‌های 100% پنبه‌ای یا ملحفه‌های پنبه‌ای مرتفع. شما می توانید آن را پیدا کنید

 معایب پارچه تترون پارچه تترون چهارخونه پارچه تترون برای مانتو عکس پارچه تترون پارچه تترون نخی قیمت
معایب پارچه تترون پارچه تترون چهارخونه پارچه تترون برای مانتو عکس پارچه تترون پارچه تترون نخی قیمت

بهترین پارچه برای تولید ملحفه چیست؟

پنبه انتخاب اصلی پارچه برای ساخت ملحفه هایی است که نه تنها نرم، راحت، بادوام هستند، بلکه ضد حساسیت و سازگار با محیط هستند.

پارچه تترون سیبپارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب s قیمت تترون سیب p شرکت تترون سیب a

بادوام ترین پارچه تترون براق برای ملحفه ها چیست؟

وقتی صحبت از دوام می شود، پنبه بهترین پارچه است. پارچه های مشتق شده از بامبو، ابریشم و سایر الیاف طبیعی نیز بادوام هستند اما در مقایسه با پنبه کمتر.

راحت ترین پارچه تترون برای روتختی ملحفه ها کدامند؟

ملحفه های ساخته شده از پنبه درجه یک، مخلوط پنبه و سایر الیاف طبیعی راحت ترین آنها هستند. آنها فوق العاده قابل تنفس هستند، لمس سبکی دارند، بادوام هستند و دارای ویژگی های ضد عرق و عایق حرارتی هستند.

پارچه تترون برای مانتو ،با پارچه روتختی یکسان است؟

پارچه تترون برای مانتو ،با پارچه روتختی یکسان نیست ،برای مانتو از پارچه تترون عرض 150 سانتیمتر استفاده می شود.

پارچه نازلی چروک میشه2
پارچه نازلی چروک میشه2

قیمت پارچه تنسل روتختی
خرید پارچه تترون طاقه ای
پارچه تترون ملحفه ای
قیمت پارچه تترون
خرید پارچه رو بالشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان